Skocz do zawartości

Nie mogę zabrać części mutantów


Rekomendowane odpowiedzi

Nie mogę zabierać części z mutantów, ani opcją zabierz, ani klikaniem czy ich przeciąganiem. Z wyposażeniem NPCów nie ma problemu. Gram bez automatycznego zabierania, więc sprawdziłem na automatycznym, też nie mogę. Zadania od Tolika wisi, psy pozabijane, mają ogony.

Ale zabierać tych części, nie mogłem już wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier

Pierwszy nóż na Kordonie możesz dostać za darmo jak weźmiesz zadanie od Kuzniecowa pod mostem na Posterunku na zabicie Pijawki (za pomocą noża). I tak trzeba było mieć nóż w ekwipunku żeby zbierać części mutantów, nie pamiętam czy trzeba go było mieć w ręce być może nie i dla tego na filmiku zbiera części mutków normalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U trepa byłem, ale ma dla mnie tylko propozycje szukania kart i wódki na urodziny.

Ale obejrzałem gameplaya od innego i on też nie mając noża zabiera części. I u trepa nie był. Tylko idąc do wioski, szwejowi dał flaszkę.

Wg tego jak opisywali spawn na samym początku, to trafił mi się najrzadszy. Pancerz stalkera i PDA w trupie koło trupiarki, a w trupie w chlewni AKSu zamiast obrzyna. Tak samo jak dwie Grozy, w tym jedna z celownikiem laserowym koło wioski.

Trzeba będzie zacząć jeszcze raz, może się poszczęści. Nie za wiele na razie zrobiłem, to drugi raz pójdzie łatwiej, bo już się w modzie otrzaskałem. A bez możliwości zbierania części nie ma sensu grać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ważne, by się nie zniechęcać. Początki w OP-2 są trudne, zwłaszcza dla kogoś o słabszych nerwach. Mod wymaga wiele cierpliwości oraz przede wszystkim odpowiedniego podejścia, na siłę niema co nawet próbować. 
Jak wspomniał @Ranger801 oraz @tom3kb, nóż dostaniemy od Kuzniecowa całkowicie za darmo. Wystarczy wziąć zadanie na ubicie pijawki. Radę sobie dasz, tego pewien jestem. Dziwne, że u ciebie nie ma tego zadania, bez noża ani rusz. 
Oto filmik z zadania :

Polecam także pobrać '' oszustwo '' w postaci zmiany udźwigu. Po instalacji będziemy mieli możliwość zbierać więcej dupereli, co za tym idzie będzie łatwiej o kasę. Wiem, że jest to mega ułatwienie, ale zarazem dość komfortowe. Soljanka i tak jest dość wymagającym modem. Sam z tego korzystam i nie wstydzę się tego ; )
https://stalkerteam.pl/topic/7348-op-2-repack-rekomendowana-instalacja/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przegrałem początek jeszcze raz. Specjalnie po minięciu mostu od razu podszedłem do Kuzniecowa i wziąłem zadanie na 10 butelek wódki. Sądziłem, że po ich przyniesieniu coś się zmieni i da zadanie na pijawkę. Zmieniło się, ale teraz wymaga schowka na Agropromie, jakiegoś zadania z naczalstwem i jeszcze coś, ale o pijawce ani słowa. Jeszcze jutro podejdę znów do niego i poszperam w tych jego dialogach.

A to moje opcje rozmowy z Kuzniecowem. Po ich rozwinięciu nic o pijawie.

ss_administrator_02-19-17_23-51-05_(l01_escape).thumb.jpg.2d88d7be3628952d1ea233973c43ea0c.jpg

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tych dialogów które masz teraz u Kuzniecowa wybierz - Majorze coś ty taki smutny.. 
To jest zadanie z kartami bez wybrania tego zadania nie pojawi się dialog na zadania dodatkowe. 
Po wybraniu zadania z kartami pojawi się dialog - Słuchaj majorze..
I tam między innymi jest zlecenie na pijawkę. 

Edytowane przez kazik
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tych kart, to się długo szuka? Bo z opisu miejsca, nieciekawie to wygląda. Trzeba opuścić Kordon, więc i nóż się odwlecze. Chyba że z kartami można poczekać. Ale te zadania dzisiaj będą musiały poczekać do popołudnia.

Tylko zastanawia mnie jedno. Jak ci Rosyjscy gameplayerzy biorą części bez noża. Dziwne dlatego, że uczciwie informują jakie fiksy i czity zastosowali. A o zczitowaniu podboru części nic nie mówią. Jeden tylko poinformował, o fiksie na części we wszystkich zwłokach mutantów, aby nie mieć pustych trupków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadanie z kartami możesz spokojnie brać. Będziesz je zbierał wraz z chodzeniem po lokacjach. Jedne dostaniesz od Barmana, inne na wysypisku od Biesa itp. 
Dobrze by było gdybyś zagadał do Kostii który pojawia się po uratowaniu Żwawego. Zleca on nam szukanie schowków, pierwszy będzie na kordonie i jak na początek gry - może okazać się pomocny. 


 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Schowek Kostii znalazłem w poprzedniej grze. Ale o najlepszą broń z niego, upomina się Pietrucha. Tyle dobrze, że nawet odmowa za pierwszym razem nie likwiduje zadania. Dobrze brać schowek Kosti i dokumenty dla Wika równocześnie.

Poszedłem do Kuzniecowa, wziąłem zadanie na karty i faktycznie jest zadanie na pijawkę. Ale cwaniak zabrania opuszczenia kordonu, przed wykonaniem. Pogimnastykuję się.

DODANO: Pijawka martwa, Kuzniecow powiadomiony, nóż w inwentarzu. Ale złośliwość losu spowodowała, że żaden zabity stworek nie miał podrobów, więc sprawności noża nie mogłem sprawdzić. Nareszcie jednak, skrzynki sobie porozbijam.

Kto pamięta, od jakiego momentu pojawia się wódka w handlu, bo te 10 co było do znalezienia wychleje Kuzniecow.

DODANO PYTANIE: Jest jakiś czit, po dodaniu którego wyświetla się znacznik lokalizacji schowka Kolekcjonera. Jest na pewno, bo o nim mówi gameplayerzy i widziałem te znaczniki u jednego z nich

Czy ktoś go ma? Podzieli się?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, kondotier napisał:

Kto pamięta, od jakiego momentu pojawia się wódka w handlu, bo te 10 co było do znalezienia wychleje Kuzniecow.

Sprawdzałeś u Barmana? Lepszym rozwiązaniem jest ta opcja (przynajmniej na początku gry):

Dnia 14.09.2015 o 10:32, boberm napisał:

 Żyła - jest dostępny w Dolinie Mroku w Bazie Bandytów. Puszki wymienia na wódkę w relacji 2 puszki=1 butelka.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile pamiętam wódki w "wolnym handlu"  nie ma w OP2.Ten deficytowy surowiec dostępny jest tylko poprzez:

a/ wymianę za skrętaki

b/ u niejakiego Zyły ( co podpowiedział Antonek)

c/ sporadycznie w schowkach  

d/ można odkupić u NPC-ów 

e/ w DM na bazie banditen w magazynku ,  i - sporadycznie- pojedyncze sztuki na lokacjach

Tak , że ten tego......

Edytowane przez boberm
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę już iść na Wysypisko, ale chciałbym jeszcze pozbierać schowki Kolekcjonera na Kordonie. Z tym, że utknąłem. Wiem gdzie powinny być, bo obejrzałem poradnik, a jednak ich nie ma.

Dlatego ponawiam pytanie i prośbę, o czita na wyświetlanie lokalizacji tych schowków.

Ale już widzę, że określenie tego czegoś w co gram wariacją, pochodzi od wariactwa.

Na razie jeszcze decyzji nie podjąłem, ale chyba moja przygoda z tym "potworem" będzie krótka. Ale nikt mi nie zarzuci, że nawet nie próbowałem.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czita nie znam ale jeśli chcesz wystaw sejwa z aktualnego stanu gry mogę popatrzeć co i jak.

A co do wariacji.  Grałem w zwykłą Soljankę grałem też w OP-2. Podstawowa Soljanka kończyła się przejściem z MM na PUSTY Zaton. Dodatkowo Soljanka była BARDZO niestabilna. W OP-2 po przejściu na Zaton gra toczy się dalej i to przez długi czas. Mod jest bardzo stabilny.  
Moim zdaniem OP-2 to kontynuacja Soljanki a nie wariacja ;) 

Edytowane przez kazik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kazik- róznica miedzy Solą a OP2 polega -moim zdaniem-na tym że Sola jest jedną spójną,epicką  opowieścią o trzech funflach. OP-ek to taki remake w stylu amerykańskim.Mnóstwo ficzerów ,udziwnień i wariacji bazujących na tym co w Soli najlepsze-czyli historii tych "trzech muszkieterów-bohatyrów".Te całe Zatony ,Jupiery,zbieractwa,wyspy et consortes  i inne badziewia nic sensownego do tej opowieści nie wnoszą ,oprócz  wydłużenia -sztucznego -długości gry.

Ale...nadal jest to najlepszy mod ever-i jeszcze długo będę go "katował ".

Edytowane przez boberm
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam porównania, bo w Soliankę nie grałem. Ale już sam Kordon pokazuje, że autorzy moda założyli sobie przywiązanie gracza do niego na długi, długi czas. Same zadania Kuzniecowa, to na oddzielny mod. A balans handlu i asortyment, pożal się boże. U Sidora to, co chyba będzie potrzebne grubo później. A ta amunicja do strzelby którą dał, ni jak ma się do hord mutantów pojawiających się np. przy braniu 1 schowka Kolekcjonera.

Ale rozpoczynając grę, wiedziałem na co się porywam.

Może @kobal coś wie o tym czicie na zaznaczanie schowków Kolekcjonera.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, boberm napisał:

Ale...nadal jest to najlepszy mod ever-i jeszcze długo będę go "katował ".

Tu się zgodzę :) 
Ja też nie lubię niektórych wątków OP-2 i co do wydłużania... Przecież nie trzeba robić zdjęć mutków, schowków Kolekcjonera, Szachisty itd.. żeby mod ukończyć Jedyne co uważam w OP-2 za przegięcie to schowki poza lokacjami !!!
No nic i tak czekam na OP-2.1  

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry za post pod postem.
Trochę się naszukałem znalazłem, zmieniłem na PL (bo były krzaczki) i wrzuciłem na Yanka
specjalnie dla @kondotier co by się nie męczył ze schowkami Kolekcjonera :)
https://yadi.sk/d/PsLOE9Un3EM2Ss

1. Ścieżka gamedata/scripts
2. Zrób kopię oryginalnego pliku 
3. Podmień na mój plik.
Żeby ta opcja zadziałała trzeba grać od sejwa sprzed wzięcia zadania na schowki od Sidora (lub od nowa) !!!!!!!!!!!!! 

1.thumb.jpg.024d81dca608cadecf9373885013f5d2.jpg2.thumb.jpg.3f5e223d1d0001478be5387cab5acb4c.jpg

Proszę o nie podawanie pliku poza nasze forum.
Hasło do paczki lub gotowy plik wyślę zainteresowanym na PM.

Edytowane przez kazik
  • Dodatnia 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kazik - wielkie dzięki ode mnie i chyba od wszystkich co grają i grać będą, a o tym czicie nie wiedzieli.

Z tym, że u mnie nie ma tego pliku we wskazanym folderze, więc wkleję bez problemu.

Przeglądając gameplaye, chcąc się zabezpieczyć przed niespodziankami, usłyszałem o kolejnym, który może uratować parę klawiatur, a na pewno sporo nerwów.

To czit na pozbawienie NPCów anomalnych właściwości. Widzenia przez ściany i krzaki, widzenia i prowadzenia celnego ognia poza zasięgiem kontaktu w PDA, tak jak to było w Soliance.

Gameplayer postawił autorom moda ciężki zarzut oszustwa w stosunku do graczy. Sprawdzania moda grając z różnymi z czitami, a graczy pozostawiając bez nich. Uznał za niepoważne stwarzania w modzie sytuacji wymagających wielokrotnego powtarzania, nie z winy gracza, lecz tylko dlatego, aby coś co można zrobić w 10 minut trwało godzinami. Głośno twierdził, że taki realizm w modzie to brednia. Po raz pierwszy słyszałem go ( z wielu jego gameplayów ), aby tak jeździł po modzie i jego autorach.

Zresztą, większość gameplayów jest robione z wieloma czitami, o wstawieniu których aby móc zrobić gameplay mówią oficjalnie ich twórcy.

I prośba do @kobal . Czy mógł byś uzupełnić plik actor z czitem udźwigu, o takie niskie kucanie jakie zrobił cichy? Bez tego kucania nie znalazłem schowka bo nie mogłem wejść pod wagon. Z pomocą czita cichego, bez problemu.

DODANO: Pobrałem Yanka, ale przy wypakowaniu zażądało hasła.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.