Jump to content

Recommended Posts

0081bbb637b2.jpg

Tytuł oryginalny: Тайные Тропы 2
Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004
Data premiery: 13.02.2011 r.
Autorzy: antreg, dimos, Erlik, Stalk15, gruber, amik, Ruvin
Autorzy spolszczenia: @trurl3, @Yurek
Śr. długość rozgrywki: ok. 23 godzin


OPIS:

Spoiler

Udoskonalona wersja Tajnych Ścieżek. Tym razem główną nitką scenariusza będzie poszukiwanie przez Striełoka jego brata, który w niewyjaśnionych okolicznościach zaginął w Strefie Wykluczenia. 

Nowa linia fabularna przeplata się z już wcześniej dodanymi, a cel głównego bohatera stał się jasny i konkretny. Znane zadania z wcześniejsze wersji moda również przeszły kilka większych zmian - zostały poprawione w celu usunięcia masy pomniejszych pomyłek i dysproporcji w głównym scenariuszu.

Tajne Ścieżki 2 to modyfikacja opowiadająca alternatywną historię Striełoka przedstawiającą nam to, jak trafił do Zony jeszcze przed znanymi wydarzeniami z Czystego Nieba oraz Cienia Czarnobyla. Nasz bohater wraz ze swoim bratem o pseudonimie Kapitan wybierają się na wycieczkę do Strefy Wykluczenia, jednak zrządzenie losu powoduje, że trafiają na emisję. Striełok po emisji budzi się w autobusie, którym jechał na wycieczkę i zostaje uratowany przez Leśnika, ale przy okazji dowiaduje się, że jego brat zaginął, a wydarzenia, które pamięta miały miejsce w 2010 roku. W tym momencie rozpoczyna się pełna przygód podróż Striełoka po Zonie...


Główne zmiany w wersji 2.0:

  • Nowe menu, ekrany podczas wczytywania gry, ikony inwentarza, poprawiony HUD, a także muzyka (wykorzystano kompozycje i fragmenty autorstwa Clint Mansell, Marylin Manson, Sting, Nansy Synatra, Camel, Linda Perry, Doors, Soungarden, Tito & Tarantula, Black Sabbath, Deep Purple, King Crimson, Beatles, Jimi Hendrix, Finch, M, 5'nizza, Morcheeba, Pol Moria, Mireille Mathieu, Aria, Aukcja i wielu innych.).
  • Dodano więcej nowych postaci, mutantów, obiektów i przedmiotów. Zmieniono również handlarzy (Barman rezyduje na Kordonie, Sidorowicz dopiero zaczyna przygodę z handlem i jest na obszarze Korpusu Pokoju, a w Barze rządy przejął Dzik). 
  • 3 zakończenia. 
  • Dodano 4 nowe lokacje - Martwe Miasto, Las, Bagna i Korpus Pokoju. Przejścia prowadzące do niektórych lokacji działają tylko w jedną stronę, co oznacza, że wyjście z nich najczęściej zdradzają questowi NPC. 
  • Dodano nowe bronie i artefakty. 

HUD i radiacja: 

  • Aby pojawił się wskaźnik radiacji, należy wyposażyć się w dozymetr i zawiesić go na pasie. Dozymetr jest dostępny od samego początku gry, aczkolwiek w razie jego utraty można go zakupić u handlarzy. Informacje o zadaniach będą się pojawiać w formie sms-ów. Warto przypomnieć o dokładnym czytaniu każdego sms-a.
  • Jednostką pomiaru otrzymanej dawki radiacji jest rentgen (rtg.). 
  • Poziom radiacji wokół gracza jest wskazywany poprzez strzałkę na wyświetlaczu dozymetru. 
  • Jeżeli artefakt promieniuje i zawiesi się go na pasie, to dozymetr również wskaże jego poziom radiacji. 
  • Jeden Antyrad nie jest w stanie usunąć z organizmu całej przyjętej dawki promieniowania, a jedynie 20-25 rentgenów. 
  • Istnieją artefakty, które zmniejszają dawkę otrzymanego promieniowania, jednak Antyrad jest skuteczniejszy. 
  • Dawka otrzymanego promieniowania wraz z upływem czasu spada, jednak jest to bardzo powolny proces. 
  • Powyżej otrzymanej dawki 150 rtg. poziom wytrzymałości zaczyna się pogarszać - protagonista szybciej się męczy, a jego regeneracja wytrzymałości trwa dłużej. 
  • Dawka 300 rtg. powoduje pogorszenie się psi-zdrowia - nie zupełnie, aczkolwiek odczuwalnie. W takim przypadku koniecznie należy obniżyć poziom radiacji (poniżej 300 rtg.), a psi-zdrowie zacznie powoli się regenerować. 
  • Dawka 300 rtg. powoduje utratę zdrowia. Nie jest to poziom śmiertelny, ale utrudnia dalszą grę. 
  • Dawka 600 rtg. jest śmiertelna. Po otrzymaniu takiej ilości promieniowania stan zdrowia powoli spada do zera.

SCREENY:

Spoiler

250ea5b90fbe11475d455c4d6e2179c9.jpg  AC6s6MU7Gt4.jpg

Sut.jpg  6b3e0c2e6d1d22ac7c82882d.jpg

VIDEO:

Spoiler

Przegląd moda od Ap-Pro

 

INSTALACJA:

Spoiler

Kolejność instalacji:

  1. Cień Czarnobyla 1.0004
  2. Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z modem oraz spolszczeniem należy umieścić w głównym katalogu gry ze zgodą na zamianę plików. 
  3. Należy dokonać drobnych zmian w pliku fsgame.ltx:
    $game_data$ = false| true| $fs_root$|
    zmieniamy na:
    $game_data$ = true| true| $fs_root$

LINKI DO POBRANIA: 

Spoiler

Mod wraz ze spolszczeniem: 

  • Nasz serwer - [KLIK]

Autorzy spolszczenia moda NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na jego uploadowanie/publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl.

Źródło: AMK forum.jpg

  • Positive 7
Link to comment
Share on other sites

Bardzo ciekawy temat Czarnobyl....podaj linki do rosyjskiej strony jeżeli możesz...ale i tak na torrentach jest dużo opisów. Translator Google daje jaki taki obraz, ale nie zastąpi porządnego tłumaczenia. Punkt dla ciebie....Ja uzupełnie temat o małą galerię screenów w moda...Dodano dużo nowych postaci, niektóre z nich w galerii...

Link to comment
Share on other sites

Ja pobrałem tego moda w wersji RUS całościowej z torrentów (jako jeden instalator - upatchowany SHoC razem z modem) i miałem plan by wyodrębnić gamedatę, ale widzę, że jest dostępna i bez tego ;) Jak by sie okazało, że fabuła sie pokrywa, to polonizacją byłaby dużo łatwiejsza i możliwa do wykonania w krótszym czasie (wiem coś o tym, bo SGMa do CoP tak własnie robiłem - bazując na "gotowcu". A to bardzo przyspiesza cały proces :)).

Link to comment
Share on other sites

Ależ niespodzianka... Toż to jak trafienie 5-tki w Lotto i to jeszcze w kulminacji. Póki co nic nie wniosę w moda ale jak minie trochę czasu to może się jakoś przydam. Tajne Ścieżki to świetna produkcja, jeżeli dwójka zachowa poziom z pierwszej odsłony będzie kapitalna saga - nic tylko grać.

Link to comment
Share on other sites

To nie będzie saga - to jest rozwinięcie i korekta pewnych nieścisłości fabularnych "jedynki". Ale rozwinięcie jest niezłe, nowe postacie, kwesty, zmienione lokalizacje przedmiotów kwestowych, nowe bronie, arty. Jednym słowem Ci co grali w TS1 na pewno będą nie raz zaskoczeni, a ci co nigdy nie grali w TS, będą mieli wypieki na twarzy :(

Link to comment
Share on other sites

Mnie nie działały spoilery w 1 poście. Używam FF i pomogła zmiana wyglądu strony na samym dole. To świetnie, że lada dzień będzie spolszczenie do TS2. Na razie poradziłem sobie w ten sposób, że skopiowałem zawartość folderu text/pol z Tajnych Ścieżek PL do tego moda. Po zmianie w pliku localization.ltx z rus na pol mam TS2 choć trochę spolszczony.

  • Positive 2
Link to comment
Share on other sites

Na razie poradziłem sobie w ten sposób, że skopiowałem zawartość folderu text/pol z Tajnych Ścieżek PL do tego moda. Po zmianie w pliku localization.ltx z rus na pol mam TS2 choć trochę spolszczony.

O widzę że kolejny mechanik objawia tu swój talent :D Bardzo dobrze , więcej ludzi nie bojących się poeksperymentować i żaden bug nie będzie nam straszny

Link to comment
Share on other sites

  • Agrael changed the title to Tajne Ścieżki 2
  • Agrael unlocked this topic
  • Agrael featured this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.