czernobyl10 Opublikowano 19 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Tytuł oryginalny: Тайные Тропы 2 Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004 Data premiery: 13.02.2011 r. Autorzy: antreg, dimos, Erlik, Stalk15, gruber, amik, Ruvin Autorzy spolszczenia: @trurl3, @Yurek Śr. długość rozgrywki: ok. 23 godzin OPIS: Spoiler Udoskonalona wersja Tajnych Ścieżek. Tym razem główną nitką scenariusza będzie poszukiwanie przez Striełoka jego brata, który w niewyjaśnionych okolicznościach zaginął w Strefie Wykluczenia. Nowa linia fabularna przeplata się z już wcześniej dodanymi, a cel głównego bohatera stał się jasny i konkretny. Znane zadania z wcześniejsze wersji moda również przeszły kilka większych zmian - zostały poprawione w celu usunięcia masy pomniejszych pomyłek i dysproporcji w głównym scenariuszu. Tajne Ścieżki 2 to modyfikacja opowiadająca alternatywną historię Striełoka przedstawiającą nam to, jak trafił do Zony jeszcze przed znanymi wydarzeniami z Czystego Nieba oraz Cienia Czarnobyla. Nasz bohater wraz ze swoim bratem o pseudonimie Kapitan wybierają się na wycieczkę do Strefy Wykluczenia, jednak zrządzenie losu powoduje, że trafiają na emisję. Striełok po emisji budzi się w autobusie, którym jechał na wycieczkę i zostaje uratowany przez Leśnika, ale przy okazji dowiaduje się, że jego brat zaginął, a wydarzenia, które pamięta miały miejsce w 2010 roku. W tym momencie rozpoczyna się pełna przygód podróż Striełoka po Zonie... Główne zmiany w wersji 2.0: Nowe menu, ekrany podczas wczytywania gry, ikony inwentarza, poprawiony HUD, a także muzyka (wykorzystano kompozycje i fragmenty autorstwa Clint Mansell, Marylin Manson, Sting, Nansy Synatra, Camel, Linda Perry, Doors, Soungarden, Tito & Tarantula, Black Sabbath, Deep Purple, King Crimson, Beatles, Jimi Hendrix, Finch, M, 5'nizza, Morcheeba, Pol Moria, Mireille Mathieu, Aria, Aukcja i wielu innych.). Dodano więcej nowych postaci, mutantów, obiektów i przedmiotów. Zmieniono również handlarzy (Barman rezyduje na Kordonie, Sidorowicz dopiero zaczyna przygodę z handlem i jest na obszarze Korpusu Pokoju, a w Barze rządy przejął Dzik). 3 zakończenia. Dodano 4 nowe lokacje - Martwe Miasto, Las, Bagna i Korpus Pokoju. Przejścia prowadzące do niektórych lokacji działają tylko w jedną stronę, co oznacza, że wyjście z nich najczęściej zdradzają questowi NPC. Dodano nowe bronie i artefakty. HUD i radiacja: Aby pojawił się wskaźnik radiacji, należy wyposażyć się w dozymetr i zawiesić go na pasie. Dozymetr jest dostępny od samego początku gry, aczkolwiek w razie jego utraty można go zakupić u handlarzy. Informacje o zadaniach będą się pojawiać w formie sms-ów. Warto przypomnieć o dokładnym czytaniu każdego sms-a. Jednostką pomiaru otrzymanej dawki radiacji jest rentgen (rtg.). Poziom radiacji wokół gracza jest wskazywany poprzez strzałkę na wyświetlaczu dozymetru. Jeżeli artefakt promieniuje i zawiesi się go na pasie, to dozymetr również wskaże jego poziom radiacji. Jeden Antyrad nie jest w stanie usunąć z organizmu całej przyjętej dawki promieniowania, a jedynie 20-25 rentgenów. Istnieją artefakty, które zmniejszają dawkę otrzymanego promieniowania, jednak Antyrad jest skuteczniejszy. Dawka otrzymanego promieniowania wraz z upływem czasu spada, jednak jest to bardzo powolny proces. Powyżej otrzymanej dawki 150 rtg. poziom wytrzymałości zaczyna się pogarszać - protagonista szybciej się męczy, a jego regeneracja wytrzymałości trwa dłużej. Dawka 300 rtg. powoduje pogorszenie się psi-zdrowia - nie zupełnie, aczkolwiek odczuwalnie. W takim przypadku koniecznie należy obniżyć poziom radiacji (poniżej 300 rtg.), a psi-zdrowie zacznie powoli się regenerować. Dawka 300 rtg. powoduje utratę zdrowia. Nie jest to poziom śmiertelny, ale utrudnia dalszą grę. Dawka 600 rtg. jest śmiertelna. Po otrzymaniu takiej ilości promieniowania stan zdrowia powoli spada do zera. SCREENY: Spoiler VIDEO: Spoiler Przegląd moda od Ap-Pro INSTALACJA: Spoiler Kolejność instalacji: Cień Czarnobyla 1.0004 Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z modem oraz spolszczeniem należy umieścić w głównym katalogu gry ze zgodą na zamianę plików. Należy dokonać drobnych zmian w pliku fsgame.ltx: $game_data$ = false| true| $fs_root$| zmieniamy na: $game_data$ = true| true| $fs_root$ LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod wraz ze spolszczeniem: Nasz serwer - [KLIK] Autorzy spolszczenia moda NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na jego uploadowanie/publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl. Źródło: 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 19 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 No to mi się podoba , w końcu jakiś pozytyw się szykuje Jeśli możesz to dodaj jeszcze link do strony gdzie to przeczytałeś by Trurl3 mógł sobie poczytać w oryginale hehe Ja nic nie sugeruje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 20 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Bardzo ciekawy temat Czarnobyl....podaj linki do rosyjskiej strony jeżeli możesz...ale i tak na torrentach jest dużo opisów. Translator Google daje jaki taki obraz, ale nie zastąpi porządnego tłumaczenia. Punkt dla ciebie....Ja uzupełnie temat o małą galerię screenów w moda...Dodano dużo nowych postaci, niektóre z nich w galerii... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 20 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Ja pobrałem tego moda w wersji RUS całościowej z torrentów (jako jeden instalator - upatchowany SHoC razem z modem) i miałem plan by wyodrębnić gamedatę, ale widzę, że jest dostępna i bez tego Jak by sie okazało, że fabuła sie pokrywa, to polonizacją byłaby dużo łatwiejsza i możliwa do wykonania w krótszym czasie (wiem coś o tym, bo SGMa do CoP tak własnie robiłem - bazując na "gotowcu". A to bardzo przyspiesza cały proces ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiedzianeJaja Opublikowano 25 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Jakby moja skromna osoba mogła w przyszłości w czymś pomóc w związku z tym modem to chętnie służę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trurl3 Opublikowano 26 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Wyszedł Fiks v. 2.0. Jest to fiks 'kumulatywny' to znaczy zawierający w sobie wszystkie poprzednie poprawki. Można instalować zamiast poprzednich, jeśli właśnie teraz rozpoczynamy grę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 27 Lutego 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 Ten fiks 2.0 to jest tak naprawdę fiks 0.2., do którego podany jest link w powyższym opisie. Na jednym forum, gdzie opisano mod i podano linki do pobrania, komuś pomyliło sie w opisie :( na oficjalnej stronie moda jest tylko podany fiks 0.2 http://antreg.ucoz.ru/load/ssylki_na_skachivanie_moda_quot_tajnye_tropy_2_quot/1-1-0-1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vorenus Opublikowano 1 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Ależ niespodzianka... Toż to jak trafienie 5-tki w Lotto i to jeszcze w kulminacji. Póki co nic nie wniosę w moda ale jak minie trochę czasu to może się jakoś przydam. Tajne Ścieżki to świetna produkcja, jeżeli dwójka zachowa poziom z pierwszej odsłony będzie kapitalna saga - nic tylko grać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 1 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 To nie będzie saga - to jest rozwinięcie i korekta pewnych nieścisłości fabularnych "jedynki". Ale rozwinięcie jest niezłe, nowe postacie, kwesty, zmienione lokalizacje przedmiotów kwestowych, nowe bronie, arty. Jednym słowem Ci co grali w TS1 na pewno będą nie raz zaskoczeni, a ci co nigdy nie grali w TS, będą mieli wypieki na twarzy :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 7 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Złota jesień jest dodatkiem zmieniającym tylko pliki graficzne i bezpośrednio z nimi związane, więc nie będzie stwarzać problemów z czystym modem lub jego inną wersją językową :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 7 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Mnie nie działały spoilery w 1 poście. Używam FF i pomogła zmiana wyglądu strony na samym dole. To świetnie, że lada dzień będzie spolszczenie do TS2. Na razie poradziłem sobie w ten sposób, że skopiowałem zawartość folderu text/pol z Tajnych Ścieżek PL do tego moda. Po zmianie w pliku localization.ltx z rus na pol mam TS2 choć trochę spolszczony. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 7 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Na razie poradziłem sobie w ten sposób, że skopiowałem zawartość folderu text/pol z Tajnych Ścieżek PL do tego moda. Po zmianie w pliku localization.ltx z rus na pol mam TS2 choć trochę spolszczony. O widzę że kolejny mechanik objawia tu swój talent :D Bardzo dobrze , więcej ludzi nie bojących się poeksperymentować i żaden bug nie będzie nam straszny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 7 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Może nie mechanik ale rozsądnie kombinujący. Po prostu koleś potrafiący ruszyć łepetynką oraz przejawiający jakże polskie przystosowanie się do każdej sytuacji :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Кристофер (Kpuc) Opublikowano 9 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 Yurek utknąłem na Jantarze :) Ale sobie radzę mam tego moda w 2 wersjach ukraiński i polski - po prostu się przełączam miedzy wersjami i jakoś to idzie :) Ok to czekam na spolszczenie z niecierpliwością :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 10 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Beta polonizacji już w testach. Na razie chłopaki znaleźli tylko literówki, które poprawiam. Wylotów nie zgłaszali. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 10 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2011 Zostało otworzone forum dla tego moda....Wszystkie uwagi i problemy proszę kierować do właściwych tematów. Część waszych postów już tam została przeniesiona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.