OldMan Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 (edytowane) @kondotier to Twoje sejwy po MM. zaton 1.dds zaton 1.sav Jesteś na Zatonie z Perfumiarzem i Normanem U mnie też były wyloty takie same jak u Ciebie. Przez przypadek wpadłem na rozwiązanie problemu i najpierw grałem na swoich sejwach a jak już miałem opracowany patent to grałem na Twoich. Efekt w załączniku. Biegnij na Zaton p.s. Przybyło Ci sprzętu w plecaku. Edytowane 4 Sierpnia 2017 przez kazik 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pure Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2017 @kondotier Tak przeszedłem sole i miałem oczywiście to za sobą ale oddzielnych sejwów nie robiłem. Tak jak pisałem w opinii końcowej ja jechałem prawie non stop na quicksave W MM nie miałem takich wylotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2017 @kazik Jesteś nieoceniony . Zapis wstawiony i zrobiłem kilka kroków. Mam iść do śmigłowca. Jak na razie, wszystko gra. Chyba zjem wisienkę z tortu. Tfu, obym nie zapeszył. Skoro za wyjątkiem @Pure , grający mieli problemy z drugim przejściem MM, również i mieli to Rosjanie skoro sprawa była zgłaszana na ich forum, a Ty znalazłeś wyjście, to czy jest mozliwość zrobienia fixa usuwającego tego buga? Bo chyba nie będziesz przechodził MM dla każdego, kto w nim utknie. Albo ujawnić metodę jaką stosowałeś. @Pure - zazdroszczę Ci tego, że mogłeś sam przejść przez MM. Niestety, ale jak wyleciałem pierwszy raz w trakcie rozmowy z Perfumiarze, albo tuż po tej rozmowie kiedy wysyłał SMSa do Dudy, każdy zapis, obojętnie czy twardy czy szybki, był już nie do uruchomienia. Możliwe, że autorzy moda albo wstawili jakąś zaporę antycziterską, która działa gdy przy pierwszym wejściu z Limanska jednak zabierzemy z sejfu swoje manele, albo pozostawienie maneli zrobili wiedząc że wchodząc z wyposażeniem, w dalszej grze będą nieprzyjemności. Bo wg. informacji, do MM powinniśmy wchodzić tylko z nożem. Na sam początek dostajemy Buldoga, a pocisków do niego wcale nie musimy od razu zużyć na Bibliotekarza. Przy ich pomocy dozbroimy się w zadaniu dla stalkerów, a Bibliotekarza załatwimy później, lub wcale. Jednak jest to jedyna sytuacja w modzie, na którą mogę złorzeczyć. Reszta moda jest jak należy i nawet niezbyt otrzaskani w stalkerce są w stanie go przejść. Przez MM w różnych modach - nawet jak były tam bardzo fantastyczne rozwiązania - przechodziłem mnóstwo razy i nigdy nie miałem takich problemów. Nawet na komputerach o wiele słabszych niż ten co mam teraz. A ten zapis jaki dla mnie zrobił @kazik, może być deską ratunku dla tych co nie dadzą rady przejść sami MM. Bez względu jaki mają udźwig, mogą sobie ulżyć, wyrzucając nadmiar, albo robiąc schowek. Mam plecaki, kłódki i GPSy. Schowki w barze i na MW bogate. Trochę w Zach. Prypeci w teatrze i na Jupiterze. Wszystkie z GPS, więc można sprawdzić co tam jest. Schowki Kostii i Charona znalezione. Skakać teleporterem. Czyli tylko finalizować moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, kondotier napisał: ... obym nie zapeszył. Mod działa na Zatonie bez problemu zrobiłem kilka zadań. 1 godzinę temu, kondotier napisał: Skoro za wyjątkiem @Pure , grający mieli problemy z drugim przejściem MM, również i mieli to Rosjanie skoro sprawa była zgłaszana na ich forum, a Ty znalazłeś wyjście, to czy jest mozliwość zrobienia fixa usuwającego tego buga? Bo chyba nie będziesz przechodził MM dla każdego, kto w nim utknie. Albo ujawnić metodę jaką stosowałeś. Ponieważ po wylocie w logach nic nie było nie miałem punktu zaczepienia i nie modyfikowałem plików a fixa raczej mogą zrobić tylko autorzy.. Co zrobiłem: Trafiłem za drugim razem do Perfumiarza zaraz przed emisją zagadałem z nim jak już się zaczynała. Potem z nim przeszedłem do drugiego pokoju gdzie się chroni przed promieniowaniem emisji. Zaczęły się smsy od Dudy dowódcy straży która przetrzymuje Doktora. Gdy się skończyły smsy emisja dalej trwała pobiegłem na drogę za szkołą czyli na przeciwny koniec mapy. Zrobiłem twardy sejw (przez menu). Poczekałem do końca emisji na drodze za szkołą, potem biegiem wróciłem do Perfumiarza, szybko przeklikałem dialogi i pobiegłem z powrotem na drogę za szkołą w to samo miejsce. Zrobiłem twardy sejw (przez menu). Gdy biegłem odbyła się wymiana sms o wyłączeniu pola. Za szkołą zrobiłem twardy sejw (przez menu) odczekałem chwilę i wszedłem do budynku. Zagadałem z Dudą potem ze strażnikiem Doktora. Odstrzeliłem kilku w niewidzialnych egzo reszta do mnie nie strzelała. Zagadałem z Doktorem wyrzuciłem gana na ziemię coby po Zonie bez spluwy nie chodził. I potem, już się nim nie zajmowałem (sam przyjdzie do Perfumiarza). Wybiegłem za szkołę w stałe miejsce zrobiłem twardy sejw (przez menu). Odczekałem i pojawił się alarm o wyłączeniu pola w strefie A. Oczyściłem szkołę budynek gdzie ukrywa się Błyskawica. Zagadałem z nią potem znika. W kolejnym budynku znalazłem notatkę Iskry przyszedł Perfumiarz krótka gadka. Potem pobiegłem do Doktora krótka gadka, że na razie zostanie w MM a potem wraca do Prypeci. Potem już tylko wystarczyło pobiec na plac przed szkołą (z kolumnami) i wskoczyć w teleport. To wszystko. Można korzystać z mojego sposobu lub wstawić sejwa to zrobię to miejsce. Jeszcze jedno co do ograniczeń broni przy pierwszym korzystaniu z teleportu Limańsk -> MM w sejfie zostawiłem tylko broń. Potem podszedłem do teleportu który nigdzie mnie nie przeniósł za to otworzył za budynkiem normalne przejście do MM i przez nie pierwszy i drugi raz przechodziłem do MM. Broń od razu po tej niby teleportacji wyjąłem z sejfu i poszedłem do nowo otwartego przejścia z wszystkimi przedmiotami w plecaku. I na koniec co do udźwigu. Mam ustawiony na BARDZO duży i w niczym to nie przeszkadza. Edytowane 5 Sierpnia 2017 przez kazik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gh0sTp Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Nie mam pojęcia jak rozwiązać następujący problem" otóż podczas misji " eskortuj Krugłowa " po minięciu placu budowy uruchamia się jakiś dźwięk i naglę wywala mi grę z komunikatem program przestał działać. Dodam że gra jest crackowana i jest na patchu 1.0006. Pomysły ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Wychodzi z tego, że pomogła emisja. Widocznie Perfumiarz spawnuje się w nieodpowiednim pomieszczeniu. Skoro po jego przejściu do innego, nie ma wylotów. @Gh0sTp - przeinstaluj moda na podstawkę 1.0004. Savy które masz, będą działały. Na 1.0006 takie rzeczy jak Ci się przydarzyła, są o wiele częstsze. I zanim zaczniesz prowadzić Krugłowa, przebiegnij się w stronę Jantaru i poczyść wszystko co wrogie. Wtedy on idzie bez zatrzymań i efekty dźwiękowo-wizualne nie przeszkodzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gh0sTp Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2017 5 minut temu, kondotier napisał: Wychodzi z tego, że pomogła emisja. Widocznie Perfumiarz spawnuje się w nieodpowiednim pomieszczeniu. Skoro po jego przejściu do innego, nie ma wylotów. @Gh0sTp - przeinstaluj moda na podstawkę 1.0004. Savy które masz, będą działały. Na 1.0006 takie rzeczy jak Ci się przydarzyła, są o wiele częstsze. I zanim zaczniesz prowadzić Krugłowa, przebiegnij się w stronę Jantaru i poczyść wszystko co wrogie. Wtedy on idzie bez zatrzymań i efekty dźwiękowo-wizualne nie przeszkodzą. problemem dla mnie będzie brak cracka pod 1.0004, gdyż gra nie jest oryginalna ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Znajdziesz v.1.0004 w repackach @koma na forum. I nie cytuj całego posta, jeśli piszesz bezpośrednio pod nim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gh0sTp Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2017 teraz to już w ogóle nie chce odpalić ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2017 @Gh0sTp - a może napisałbyś, co zrobiłeś? Tu nie ma wróżek. A wracając do problemów z wylotami w MM. Zrobiłem kilka zadań na Zatonie i przyszło mi udać się na Jantar. Poszedłem z teleportu w kanalizacji prowadzącego do MM. Podróż trwała krótko, bo w MM nie byłem w stanie dotrzeć do kolejnego teleportu. Trzeba było użyć teleportera. Z Jantaru teleporterem wróciłem na Zaton i tu też wszystko w porządku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwinny Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2017 (edytowane) Mam problem.Ukończyłem główną fabułę shoca i mam zadanie pogadać z woroninem, problem w tym że nie mogę się do niego dostać gdyż wartownik stoi za daleko i gdy do niego podejdę od razu zaczynają we mnie naparzać. Próbowałem ze snem i to nic nie daje. Trzeba było wcześniej do niego iść gdy wysyłał mnie barman a teraz pewnie już nic nie poradzę, chyba że macie jakieś pomysły jak to obejść Edytowane 5 Sierpnia 2017 przez Zwinny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Można spróbować zagadać z Sidorem za 300 000 r naprawia relacje z frakcjami lub można "ręcznie" edytować plik game relations. @kobal opisał to dokładnie: Jeśli nie pomoże wstaw sejwa może coś wymyślę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 @Zwinny - aby dostać się do Woronina, najpierw trzeba wykonać zadanie dla chyba Pliczki. To ten główny ochroniarz w wejściu. Wysyła do Pieczary. Dopiero po przyniesieniu mu tego czego żądał, można wejść na ich teren. Brałeś i zrobiłeś to zadanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwinny Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 (edytowane) To mój save, sam już chyba nic nie wymyślę, może ktoś inny sobie poradzi. http://www114.zippyshare.com/v/SIqNlI02/file.html Edytowane 6 Sierpnia 2017 przez Zwinny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 (edytowane) 2 godziny temu, Zwinny napisał: To mój save, sam już chyba nic nie wymyślę, może ktoś inny sobie poradzi. http://www114.zippyshare.com/v/SIqNlI02/file.html Jesteś w Barze przed obliczem Woronina ok.ddsok.sav p.s. sejwy możesz dodawać jako załącznik do posta i nie musisz go wrzucać na host zewnętrzny Edytowane 6 Sierpnia 2017 przez kazik 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gh0sTp Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Wgrałem moda od nowa, wszystko według instalacji + repack ale teraz szanowny pan Profesor Krugłow nie chcę się ruszyć z miejsca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Wstaw sejwa może coś wymyślę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gh0sTp Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Nie wiem czy tak to należy zrobić jakub_quicksave.sav Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Może być tak. Zaraz sprawdzę co da się zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwinny Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 (edytowane) Zaciekawiło mnie to jak sobie z tym poradziłeś? I dzięki za pomoc Edytowane 6 Sierpnia 2017 przez Zwinny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gh0sTp Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 (edytowane) @kondotier wgrałem 1.0004, znalazłem tego repacka tutaj na forum ale nie można tego uruchomić po zamienię plików. Jeżeli zrobiłem coś źle, to mnie popraw Edytowane 6 Sierpnia 2017 przez Gh0sTp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 (edytowane) Zrobiłem zadanie z Krugłowem korzystając z autosejwa. Jesteś w bunkrze naukowców na Jantarze. Zagadaj do Krugłowa i Sacharowa. Wyremontowałem Ci egzo zamontowałem noktowizor wziąłem z Baru Skrzynkę naprawczą. Masz trochę remkompletów do naprawy pancerzy i broni. Masz dużo chabaru w skrzynce przy której stoisz. Zrobiłem tak bo nie wiem jaki masz ustawiony udźwig. ok.dds ok.sav 2 godziny temu, Zwinny napisał: Zaciekawiło mnie to jak sobie z tym poradziłeś? I dzięki za pomoc Na chwilę zmieniłem nastawienie Powinności do Ciebie. Zaszedłem przed oblicze Woronina zapisałem grę. Zmieniłem nastawienie Powinności na poprzednie i już było ok p.s. Wojacy pod mostem do Ciebie strzelają musiałeś wcześniej któregoś trafić lub są tam najemnicy razem z wojakami. Najemnicy mają imiona John Ed itd.. Trzeba ich lornetką namierzyć i zlikwidować. Edytowane 6 Sierpnia 2017 przez kazik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwinny Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 (edytowane) Mogę pogadać z woroninem ale kurczę muszę wytłuc połowę powinności i kilku samotników w barze bo mnie atakują, wczytałem póki co stary save i szukam innego rozwiązania by się dostać do woronina. Jak zrobić żeby na stałe być neutralnym wśród powinności? Edytowane 6 Sierpnia 2017 przez Zwinny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 (edytowane) @Zwinny Wstaw aktualnego sejwa bo coś u Ciebie jest nie tak :( I swój plik game_relations.ltx (ścieżka gamedata\config\creatures) Edytowane 6 Sierpnia 2017 przez kazik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gh0sTp Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 @kazik dziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.