OldMan Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 @DaarMoo Wstaw swojego sejwa może coś wymyślę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 @DaarMoo - propozycja @kazik pewniejsza w skutkach. Ale plik mogę wstawić, tylko który. Muszę mieć pełna nazwę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 @kondotier Twój save działa. Dialog z Wilkiem ok. @kazik - save mw wilk.dds mw wilk.sav @kondotier dialogi są najprawdopodobniej w gamedata/config/text. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 @DaarMoo wstawiłem Twojego sava, zacząłem rozmowę i wyleciałem przy zgodzie na wzięcie zadania. Dostałem fatal i sprawdziłem na rus forum w wykazie przyczyn wylotów. Poniżej wytłumaczenie błędu 97 Line 97 × Expression : start_node && path Function : CXml::NavigateToNode File : E:\stalker\sources\trunk\xrXMLParser\xrXMLParser.cpp Line : 97 Description : NavigateToNode failed in XML file Arguments : gameplay\alex_mod_dialogs.xml Причина: В указанном файле в одном из диалогов игра не может найти первую фразу. Запомните, первые фразы во всех диалогах должны быть с id равными нулю! Лечение: Найти и исправить ошибку. Ale opis błędu nie pasuje do wskazanego w moim fatal pliku. W kode jest plik przykładowy Przy odmowie wzięcia było w porządku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 @kondotier czytałem to samo. Id dialogu musi zaczynać się od 0. Tylko gdzie ten dialog ? Muszę to zadanie pominąć. Może @kazik coś naprawi. A jak nie - chyba niewielka strata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Poszedłbyś na Kordon, Tolik by się tłumaczył dlaczego spietrał, przebieżka na Wysypisko po radiostację i do Wlka. Chyba za bóg zapłać, bo te recepty co dają, przynajmniej dla mnie nic nie są warte. Raz, tylko z ciekawości ugotowałem artefakt z wrzutu i raz za pomocą transmutatora. Skorzystałem z czita na bezBateryjkowy teleportator, a i tak nie wiedziałem co robić z nadmiarem znalezionych artów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 No to pocieszyłeś mnie @kondotier. Dzięki ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Ciągle szukam rozwiązania. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 (edytowane) Po długich poszukiwaniach.... Moim zdaniem nie da się naprawić tego błędu ponieważ u Ciebie Tolik nie żyje. Jest to błąd moda ponieważ w momencie gdy on ginie u Wilka nie powinien pojawiać się dialog na znalezienie radiostacji i w tym momencie mod się gubi. Żeby tego uniknąć grając na Kordonie gdy Tolik jeszcze jest trzeba wziąć od niego zadanie na znalezienie 5 ogonów psa i je wykonać. Gwarantuje to to, że ta melepeta już cały czas będzie przyspawany do ogniska w Wiosce Kotów i zmniejsza się prawdopodobieństwo że zginie. Mam taką prośbę jakbyś spakował swoje sejwy (albo znalazł taki na który Tolik żyje) i na jakimś hoście wystawił do pobrania z chęcią się tym tematem jeszcze pobawię Można wtedy by było dodać odpowiednią informację dla potomnych. Edytowane 15 Sierpnia 2017 przez kazik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 No nie wiem, czy śmierć Tolika jest przyczyną wylotu. Wziąłem zadanie na radiostację kiedy już nie żył. A Tolik mi zginął przy ataku najmów czy tam kogoś na kociarnię. Czyli grubo wcześniej. Wiedziałem o tym, ale zapomniałem i nawet Docent w szukaniu nie pomógł. Wtedy sobie przypomniałem, ale wracać w zapisach byłoby ciężko, bo sporo nowej gry miałem za sobą. Dlatego musiałem prosić o zespawnowanie radiostacji aby zadanie zaliczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 (edytowane) 48 minut temu, kondotier napisał: No nie wiem, czy śmierć Tolika jest przyczyną wylotu. Wziąłem zadanie na radiostację kiedy już nie żył. A Tolik mi zginął przy ataku najmów czy tam kogoś na kociarnię. Czyli grubo wcześniej. Wiedziałem o tym, ale zapomniałem i nawet Docent w szukaniu nie pomógł. Wtedy sobie przypomniałem, ale wracać w zapisach byłoby ciężko, bo sporo nowej gry miałem za sobą. Dlatego musiałem prosić o zespawnowanie radiostacji aby zadanie zaliczyć. @kondotier wszystko się zgadza ale sprawdź jeszcze czy w zadaniach wykonanych masz 5 ogonów psów dla Tolika. Ja mam to zadanie wykonane i po zabiciu Tolika wziąłem zadanie na radiostację od wilka a potem ją zespawnowałem i zadanie zostało zaliczone natomiast @DaarMoo tego zadania nie ma wykonanego. I to chciałem sprawdzić. Edytowane 15 Sierpnia 2017 przez kazik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 @kazik - możliwe, że zadanie na ogony wziąłem zaraz po jego uratowaniu, więc nie pamiętam. A na szukanie go w dziesiątkach wykonanych nie mam ochoty. Zadanie z Wilkiem nie ma wpływu na fabułę, więc jak @DaarMoo go nie weźmie, nie zablokuje sobie gry. Będzie miał tylko o jedną receptę mniej. Sądzę, że odmowa i wymówka na Fanata, zabezpieczy @DaarMoo od problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Moim zdaniem ogony dla Tolika są kluczem tak jak opisałem powyżej ale masz rację że to nie jest aż tak istotne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Czytając o ilości problemów w poprzednich Soliankach i sam doświadczając tego grając w OP2, mogę śmiało stwierdzić, że ta wersja Solianki jest prawie bezproblemowa. No i przygoda @DaarMoo niech będzie sygnałem dla zaczynających grać w S2016, aby zadanie na ogony dla Tolika robić od razu, a jak ta sierota zginie przy ataku, powtórzyć obronę tyle razy aż ocaleje. Albo jak się zorientujemy za późno że zginął, nie brać zadania na radiostację, lecz odmówić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwinny Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 (edytowane) ... Edytowane 15 Sierpnia 2017 przez Zwinny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramirez12 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Taka sprawa, na martwym mieście, chwilę po rozmowie z Omdlałym wywala mnie do pulpitu. Niefart jest tym większy że jakoś od wejścia na lokację nie zrobiłem innego sejwa i mam tylko jeden a po wczytaniu od razu zwiecha i wywala. Pomóżcie, poniżej log. FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp [error]Line : 73 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : LUA error: d:\stalker ccz\gamedata\scripts\_g.script:38: attempt to perform arithmetic on local 'error' (a nil value) stack trace: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2017 @ramirez12 Przejrzyj 11 stronę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramirez12 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2017 @Sierioża dzięki ale niestety nie pomogło. Wgrałem i jeden i drugi fix który wstawił @gawron ale nie pomogło jest to samo z tą różnicą że teraz wywala i nie ma loga. Wstawiam sejwa bo miałem już tak (przy przejściu z ATP na bar) że u mnie wywalało a @kazik wgrał mojego sejwa i u Niego było niby ok. Odesłał i było w porządku. ja_quicksave.dds ja_quicksave.sav Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Pobrałem sejwa ale po wczytaniu po zwolnieniu pauzy wyrzuca mnie do pulpitu. Może nasz twardy sejw trochę wcześniejszy albo autosejw po wejściu na lokację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramirez12 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2017 @kazik u mnie właśnie dokładnie to samo. Mam sejw z wejścia na lokację ale myślałem że da się uratować ten No nic, muszę w takim razie powtarzać lokacje, jak dobrze pójdzie to w godzinę może trochę dłużej nadrobię. Tak czy siak dzięki Ci za sprawdzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Jak możesz dodaj ten autosejw też sobie pogram Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramirez12 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Nie ma sprawy. Łap A tak na marginesie to trochę dziwna sprawa (ale na plus rzecz jasna). Jak wszedłem do teleportera w Limańsku to nie przeniosło mnie do miasta tylko był filmik i ocknąłem się w tym samym miejscu czyli na teleporcie. Patrzę na mapę a tu pojawiło się normalne przejście w Limańsku. Wziąłem manatki z sejfu i przeniosłem się razem z całą bronią do MM ja_autosave.dds ja_autosave.sav Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Tak ma być. Moim zdaniem to co było wcześniej to ogołacanie z broni tot takie dodatkowe wydłużanie gry. Daj znać czy się udało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramirez12 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2017 @kazik znowu to sama historia, chwila po rozmowie z Omdlałym jest zwiecha i wywala do pulpitu. Tym razem już bez loga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Gram na Twoim sejwie poczekaj aż dojdę do tego miejsca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.