tom3kb Opublikowano 5 Października 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 Poltergeist Rostok Spoiler Jak ubiliscie Poltergeista Lenina w Rostocku ja w niego walę i nic, na filmikach widziałem że gościu walnął raz ze strzelby to on się zmienił w normalnego poltergeista i potem drugi strzał, i trup. Ja próbuje i nic, waliłem już ze snajperki z dystansu i też lipa. @edit Już rozwiązałem problem, musiałem w niego napakować pocisków sporo i padł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 5 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 Próbowałem na różne sposoby, ale najlepiej poszło mi granatami. Wlazłem na dach, potem rurami do wieży, gdzie w podstawce jest snajper i stamtąd rzucałem granaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4emka Opublikowano 5 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 W wiosce na obrzeżach jest niewidzialny pan naczelnik daje on zadania a jak ich nie wykonamy to nas zabija. Muszę dla niego znaleźć kombinezon w wiosce.Pobiegałem po wiosce znalazłem ciekawe fanty a kombinezonu nie ma. Znalazłem kurtkę która leżała w szafie ale zadanie się nie zaktualizowało, lalka mówi aby nie szukać kombinezonu tylko wyjaśnić tą sprawę. Wie ktoś o co chodzi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 8 minut temu, m4emka napisał: Pobiegałem po wiosce znalazłem ciekawe fanty a kombinezonu nie ma Jest. Przeszukaj wioskowe toalety W sprawie moich problemów z Orwachem: NIE MA innego działającego sposobu, niż rozpoczęcie gry od nowa. Jeśli kogoś złapie ten sam błąd, to przykro mi, ale trzeba zaczynać od początku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 5 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 @m4emka - zobacz tego gameplaya: https://www.youtube.com/watch?v=ibM97LIKRJk 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wędrowiec Opublikowano 5 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 Gdzie jest mogilnik nr74 na Agropromie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 5 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 Na terenie Remizy udało mi się dzięki teleportowi odnaleźć artefakt lampę, ale zauważyłem, że jest jeszcze jeden pokój. Da się do niego jakoś wejść ? Sejf w remizie także nie udało mi się otworzyć, chodzi mi o ten na dachu. Spoiler I druga sprawa która nie daje mi spokoju. Połamaniec i jego sejf. Jak go otworzyć ? Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 5 Października 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 @Agrael To jak tego sejfu nie otworzysz, a nawet dalej naprawisz radio to i tak uwalisz linie fabularną dla wojska, ja tak miałem, nawet jak przyniesiesz dowódcy rzeczy ze śmigłowca to nie ma dialogu i dalszych zadań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 5 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 Wybrałem ścieżkę fabularną przemytników. Czyli ten sejf mogą otworzyć ci, którzy robią zadania dla wojska ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 5 Października 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 A nie wiem czy bandyci też go kluczem nie otworzą. W nim jak się gra wojskowymi to są dokumenty i Spoiler pojawia się sms, żeby naprawić radiostację, co mają robić bandyci to nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4emka Opublikowano 5 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 @Sierioża O tym nie pomyślałem znalazłem nawet przypadkiem Saiga 12 w ściętym drzewie. Muszę jeszcze sprawdzić czy te klucze w trupie są co były na filmiku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 @m4emka W PDA o ile się nie mylę jest napisane, że trzeba szukać w pobliżu. Mówisz o kluczach do domów w wiosce? Są na pewno w tym samym miejscu, ale jeśli chcesz darmowej rady, to po znalezieniu ich przeszukaj całą wioskę dokładnie... I pozdrów naczelnika, jak się z nim już spotkasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 5 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 @Wędrowiec - Wchodzisz na Agro, na rozwidleniu w lewo i za Kamazem - zajrzyj do niego jak jeszcze ni byłeś - po lewej stronie przed laskiem stoi spychacz. @Agrael @tom3kb z lampą to ciąg zadań. jak szukamy Rannego zwiadowcy (Naczelnika ) z jednego z trupów zdejmujemy wiadomość o lampie i teleporcie na dachu budynku przy murze, gdzie wchodzimy po drabinie. Jak za pierwszym razem teleportu nie ma, schodzimy i ponownie wchodzimy. Można się też przeteleportować. Zabieramy lampę, a z drugiego pokoju chyba kondensator. Kiedy z przemytnikami robimy zadanie na dostanie się do zbrojowni, jest dialog o ten kondensator. Zostajemy nakierowani na maszt. Wskakujemy tam z takiego biegającego pod masztem teleportu. Dziad potrafi daleko uciec. Albo starym zwyczajem włazimy z dach z teleportem po linie. Montujemy kondensator i dostajemy namiar na rozbity śmigłowiec. Przy nim mapnik i uruchamiacz do komputera w bazie śmigłowcowej. A o sejfie na dachu jak pokazano na screenie nic nie wiem. Jest sejf na dachu garaży w remizie, ale to na zadanie z wojskiem. Przymytnicy go nie otwierają. Pamiętać, że po zabraniu klucza zza Lenina, najpierw nim otwieramy kratę w budynku za Leninem, a dopiero po tym, albo sejf na dachu garaży, albo kratę do zbrojowni. Zależnie jak gramy. A to co na screenie było omawiane jako sejf, to chyba jest plecak. Albo przeskoczyć z budynku z drabiną i teleportem. Rozpęd po murze, albo teleportacja. Schowek jak w Fotografie. To powinno pomóc w szukaniu schowków z bronią na Obrzeżach https://www.youtube.com/watch?v=76jChHXxeFE Aktualne dla obu gier. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 Swoją drogą Waszym zdaniem (albo zdaniem twórcy moda) jest jedna "właściwa" ścieżka postępowania na Obrzeżach? Bo z jednej strony wojsko zrobiło Żekanowi "kuku" na początku, więc wiadomo, że jesteśmy nastawieni raczej negatywnie. Z drugiej przemytnicy to jednak przemytnicy - niezbyt mili, średnio uczciwi i patrząc na to w kategorii czerni/bieli to raczej też niezbyt dobrzy. Ech, naszło mnie na filozofowanie... Chyba tym razem pomogę żołnierzom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 5 Października 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 1 godzinę temu, kondotier napisał: Jest sejf na dachu garaży w remizie, ale to na zadanie z wojskiem. Przymytnicy go nie otwierają. Pamiętać, że po zabraniu klucza zza Lenina, najpierw nim otwieramy kratę w budynku za Leninem, a dopiero po tym, albo sejf na dachu garaży, albo kratę do zbrojowni. Zależnie jak gramy. Zaraz, zaraz czyli jako wojskowy powinienem tym kluczem ze schowka z za Lenina polecieć i otworzyć sejf na dachu Remizy, jak rozumiem z twojej wypowiedzi, Bandyci robią sejf w piwnicy. Ja najpierw poleciałem na dół chociaż grałem ścieżką wojskowych i otworzyłem w piwnicy drzwi do zbrojowni, a potem tego na dachu już nie mogłem. Jeśli mod na coś takiego pozwala to niestety babol moda, a ja się dałem złapać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 5 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 @tom3kb to ten sam klucz, w jednej i drugiej grze, więc skrypt nie rozróżnia. Ale z dialogów jasno wynika, który sejf masz otwierać. A jak to piszesz "baboli" mod ma więcej. Nie widziałem nigdzie informacji o testowaniu moda, więc chyba jesteśmy betatesterami. Nawet musieliśmy dorabiać dialogi, aby w pewnym momencie nieświadomy gracz nie poszedł tam, gdzie jeszcze nie powinien. Jest też parę momentów, gdzie idziemy na czuja. Dlatego też pozostawiłem moda bez oceny, czekając na porządnego patcha. Jak go zrobią, będzie można oceniać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 5 Października 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 Nawet z tymi niewielkimi problemami to jest jeden z najlepszych modów, które powstały w ostatnich latach, szczególnie ze względu na fabułę, różnorodność misji no i ciekawe rozwiązania gameplayowe. Cytuj Ale z dialogów jasno wynika, który sejf masz otwierać Mogłem to przegapić, szczególnie jak np nie grałem jednym ciągiem tylko np kończyłem misję następnego dnia albo kilka dni później. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 5 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 @tom3kb- masz opisy przy zadaniach. A jak jest to wiadomość ze znalezionego papieru, to w PDA masz Dziennik i w nim wszystko co znalazłeś. Otwierasz i wiesz. Z tym, że jak zapełnisz stronę, to niżej trzeba zjechać nie suwakiem, a klikając w przycisk na dole paska suwaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 5 Października 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 Ja to wiem ale mogłem iść podchodzę do drzwi, jest możliwość otwarcia nacisnąłem F i po sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m4emka Opublikowano 5 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 @Sierioża Klucze znalazłem były w ciele musiałem jakoś przeoczyć za pierwszym razem.Z naczelnikiem co zrobić zabić go czy dać mu żyć ma to jakieś konsekwencje? Czytałem coś o tej karmie i co oznacza jak lalka się śmieje nie ma ona wtedy żadnej opcji dialogowej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 5 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 @tom3kb - to właśnie jeden z powodów mojego ambiwalentnego podejścia do moda. Taką samą sytuację, że klucz pasuje do dwóch różnych zamków, ale po otwarciu jednego drugiego już nie otworzy, będziesz miał na Dziczy. Trzeba główkować, co najpierw otworzyć. @m4emka - autor moda daje Ci prawo moralnej oceny postępku Naczelnika. Każde zabójstwo jest karane utratą karmy. Zapisz się i zrób obie wersje. Wybierz dalszą grę w zależności od sytuacji. Lalka się nie śmieje, ale się cieszy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Października 2017 9 minut temu, m4emka napisał: Z naczelnikiem co zrobić zabić go czy dać mu żyć ma to jakieś konsekwencje? Zrób to, co Ci sumienie podpowiada 10 minut temu, m4emka napisał: Czytałem coś o tej karmie i co oznacza jak lalka się śmieje nie ma ona wtedy żadnej opcji dialogowej ? Jak się śmieje, to postępujesz dobrze, tzn. karma wzrasta. Jak narzeka - analogicznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 6 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2017 Znalazłem na stronie moda fix na zmniejszenie skoków kamery. Fixa nie sprawdzałem. https://yadi.sk/d/qeaU7ZwS3MTNWo Są tam również fixy na pogodę, ale opisane nazwami, a na tym się nie znam. Tak że miłośnicy takich zmian, mogą pobrać samodzielnie z: http://ap-pro.ru/forum/126-90228-1 dział Дополнения от умельцев Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 6 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2017 Warto przeszukać wszystkie '' tajne " schowki na Obrzeżach. Kondotier dał filmik, dzięki któremu możemy się naprawdę nieźle obłowić. Ja opuszczając tę lokację mam Wintoeraza i potężną Sajgę na mutanty. Dodatkowo nauczyłem się korzystać z rozkładania artefaktów, bo było to wymagane, by dostać się do schowka na dachu remizy. Spoiler + Odkryłem, że buty wojskowe po ich wyrzuceniu mają wygląd maski przeciwgazowej Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 6 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2017 @Agrael Ten kod od sejfa Połamańca to 1111. W tym sejfie jest 7 artefaktów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.