Agrael Opublikowano 2 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2017 Trochę sobie pograłem i nie muszę chyba pisać, że ten dodatek w pewien sposób ożywił CoC. Już wcześniej przechodziłem fabułę tego moda więc nie zaznaczałem jej tym razem, ale zaś próbowałem swych sił w trybie ekstremalnym + poziom trudności " Mistrz ". Fajna zabawa, ale krótkotrwała. Po rozpoczęciu gry jako bandyta w podziemiach agro i wyjściu na powierzchnię pozwoliłem sobie pognębić okolicznych stalkerów, ale było ich za dużo, więc pobiegłem na wysypisko i tam na poważnie już powalczyłem z okolicznymi powinnościowcami oraz armijnymi, którzy wędrowali z Kordonu. Oczywiście wybierając ten tryb trzeba się ciągle mieć na baczności, jest to na plus dla kogoś, kto lubi trudne sytuacje i nie wstyd mu uciekać przed silniejszym Nie sposób nawiązywać walki na bliski dystans z wrogiem, albo rzucać się na chmarę mutantów mając dobrą broń na śrut. Kupiłem sobie skórzany płaszcz, pistolet z tłumikiem do niego, AK znalezione przy ciele naprawiłem i tak się '' bawiłem " z wrogiem na tym wysypisku, lawirując od osłony do osłony. Jak już mi wykitował pobliski handlarz to dałem w długą do doliny mroku zostawiając braciaków na ostrzał innych. W Samej DM sprzedałem niepotrzebne bambetle, różne pierdoły i wychodząc z głównej bazy dostałem prosto w cymbał od wojskowych, którzy zagnieździli się przy X-18 - sejwy utracone, gra zakończona. Taki to tryb, ale ma swoje uroki. Spoiler Pogram sobie od nowa jakąś inną frakcją, ale już nie z trybem ekstremalnym. Hm .. Co bym poprawił ? - Zbyt duże skupiska mutantów. Stado psów / snorków / parę pijawek na raz - okej. Ale już z 5 chimer przy jednym obozowisku jak sobie biega to już lekka przesada. - Zmniejszył ilość rzeczy jakie mają przy sobie NPC. Mnie to problemu nie stwarza, bo ja zawsze mam przy sobie to co jest najbardziej potrzebne. Parę apteczek, parę bandaży, trochę amunicji itp. itd. ( No i wódka, pół litra pod ręką zawsze musi być ) Ale gdyby właśnie zmniejszyć tą ilość bambetli przy NPC to nie byłoby płaczu z szybkim przeciążeniem i co za tym idzie krzyku o zwiększeniu udźwigu. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skryty Opublikowano 2 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2017 (edytowane) Ludziska, nakręciliście mnie na tego moda po tych Waszych opiniach . Wcześniej byłem dość specyficznie nastawiony na tzw. freeplay'e w serii S.T.A.L.K.E.R, ale dzięki temu modowi chyba się przekonam do tej gry . Możliwe, że z czasem dam znać tutaj o mojej opinii, czy też recenzji tegoż moda. Poza tym, po dyskusji wynika z tego, że modziwo posiada dobre opinie, więc dobra robota i szacuneczek zarazem za wytrwałość @Junx. Widać, że opinie innych graczy, testerów bardzo się liczą i to jest najważniejsze, by grę, moda dopieścić, zbalansować tak, by w dużej części graczom się spodobała. Edytowane 2 Listopada 2017 przez seb-stryl 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PolskiGROM Opublikowano 2 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2017 36 minut temu, Agrael napisał: Co bym poprawił ? - Zbyt duże skupiska mutantów. Stado psów / snorków / parę pijawek na raz - okej. Ale już z 5 chimer przy jednym obozowisku jak sobie biega to już lekka przesada. Zgadzam się 100% z Agraelem idę sobie przez Magazyny wojskowe i tu nagle 7 połamańców 2 mocno radioaktywne psy i 1 pseudogigant ;-; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artorius866 Opublikowano 2 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2017 mi by się przydały znaczniki wrogów na mini mapie,momentami nie wiem skąd do mnie walą;) i oddziały neutralne oraz wrogie na mapie pda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaklerR Opublikowano 2 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2017 @Artorius86 Poszukaj w pod dziale "dodatki", na pewno tam jest to o co ci chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 2 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2017 Więc kolejno... Kolego @kamil111 wymagania są różne w zależności od na jakim DX'ie chcesz grać. Ja mam i7 3770, 16GB DDR3 oraz gigabyte gtx 660, wszystko stoi na win 8.1 U mnie na DX11 i wszystko na maxa trzyma 60 klatek, teraz możesz porównać swój sprzęt do mojego i gwarantuje, że na DX8 też pięknie wygląda Pan @Agrael dziękuję za uwagi, będą poprawione w patch'u, który będzie w weekend PS. Podziemia zostawiam jak są teraz, ma być grubo Wujek @seb-stryl jak zagrasz to się nie oderwiesz, proszę zgłaszać wszelkie informacje/uwagi będę starał się poprawić. @PolskiGROM jak wyżej, poprawimy @Artorius866 wszytko jest w PDA, gdzie są oddziały, liczebność grupy/oddziału też jest, trzeba tylko najechał na dany odział, wszystko pięknie jest opisane. Co do pytania "skąd" strzelają to trzeba zobaczyć na mapie, wszystko tam jest. A co do stosunków między frakcjami to też jest w PDA w odpowiedniej zakładce, trzeba więcej korzystać z PDA @MaklerR dodatki ze starej wersji też dodam do finalnej, będą dodane w patch'u, który będzie w weekend Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AbiNeKhorn Opublikowano 2 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2017 Mod ultra wręcz... żałuje jedynie, że mam złom i nie mogę się cieszyć pełnią gry. Ale nawet na tym co mam jest ok, czasami ścina le to wina CPU i GPU. Ja czuje w tej grze małe ograniczenie... za mało map... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 3 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 @Junx czy da się coś zrobić z pogodą ? Zmiana ustawień w opcjach pogody nic nie daje. W 95 % leje i jest mgła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 3 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 @DaarMoo kombinowałem jak koń pod górę, aby coś z nią zrobić i u mnie po wstawieniach gracza było dobrze z resztą widać po screenach. A ustawiłeś ustawienia gracza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 3 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 (edytowane) Ustawiłem, zrestartowałem grę, a pogoda dalej po swojemu. Dobra @Junx jak nie można to nie można. To i tak nie jest najważniejsze. Edit: Mam nadzieję, że poprawisz error 'npc_cout' bo mnie też dopadł. Edytowane 3 Listopada 2017 przez DaarMoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 3 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 @DaarMoo poczekaj do jutra, coś pokombinuje. Poza tym mam info od @MaklerR'a , że poprawka na loot działa prawidłowo, jest trudniej, więc jak komuś za łatwo to może z 3 strony pobrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PolskiGROM Opublikowano 3 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 Teraz czekać tylko na weekend! ^_^ (Zostało jeszcze 8 godz) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AbiNeKhorn Opublikowano 3 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 A tak właściwie to co jutro ma się poprawić z nowym patchem@Junx? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 3 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2017 @AbiNeKhorn, - Zmniejszenie lootu amunicji jak i broni, - Poprawka pod HUD na monitory 4x3 - Zwiększona waga amunicji - Zmniejszony spawn mutantów (bez edycji podziemi) - Wolniejsza wojna frakcji - Bardziej "uszkodzone" bronie Oraz trochę drobnych poprawek, które przystosował @Gatzek pod starą wersję Hybrid'a. 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quiks Opublikowano 4 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 (edytowane) Po tych mini patchach jest dużo lepiej, w dalszym ciągu amunicji jest sporo (Rozładowywanie broni) Ale loot jest stabilniejszy i mniej przegięty jak było wcześniej. Co do wolniejszej wojny - Też się już unormowało, chociaż wojskowi mają jakąś słabość co do kordonu, albowiem co start, to trzeba ratować samotnikom rzyć bo wioska nowicjuszy pada a za nią cała reszta, swoją drogą - Wie ktoś może, czy po ponownym odbiciu wioski respi się Wilk i inne ważne postacie? Rozchodzi się zwłaszcza o tego, co rozprowadza co ciekawsze sztuki broni. Ogólnie to po jakichś 2-4 godz mapa wygląda tak - Spoiler - Po lekkiej pomocy samotnikom udało się opanować kordon, reszta jak widać. - Tutaj szala przechyla się dla wojska i powinności, wojsko kontroluje 3 lokacje. - Powoli ujawnia się potęga monolitu. Jak widać wolność hibernuje i nic nie robi. - Ekolodzy prężnie się rozwijają. Monolitu ciąg dalszy... W elektrowni i wyżej to tylko monolit pozostał (Jak karaluchy, wszystko przetrwają.) Podsumowując -Samotnicy bez pomocy są bardzo osłabieni i w końcu zostają głównie w barze i dziczy i w niewielkiej ilości w innych lokacjach. -Powinność dominuje nad wysypiskiem i resztą terenu, konkuruje z wojskiem (Zmieniłem nieco ich relacje, bo było to przegięte gdyż powinność nie miała sobie równych na tym etapie. -Wojsko.. Jak widać, zagarnia większość. -Bandyci wymordowani, niewielkie bojówki w oddalonych lokacjach, pewnie niedługo wyginie. -Wolność hibernuje, czasem coś tam zmierzy się z powinnością i monolitem, ale głównie zostaje w magazynach i ani myśli wystawić choćby nos z okolicy. ;d -Ekolodzy rozwijają się w kierunku zatonu, jupitera i innych pobliskich lokacji. -Monolit również się prężnie rozwija, pewnie niedługo zetknie się z powinnością co będzie skutkować... DUŻYMI ZAPASAMI AMUNICJI. -Najemnicy rozbici przez monolit wycofują się do dziczy, tam niestety spotyka ich eksterminacja z strony powinności która nadciąga z baru torując sobie drogę dalej. Pewnie niedługo znikną. -Czyste niebo tak jak wolność - zajmują się badaniami i konkurują z odciętymi oddziałami wojska, które w niedługim czasie zostaną rozgromione na rzecz poszerzającego się terytorium CN. Przydałoby się nieco podnieść statystyki, uzbrojenie, czy cokolwiek co odpowiada za ogólną "siłe" frakcji by wojna była bardziej rozłożona w czasie, rozchodzi się tu o najemników najbardziej, bo mają najgorszy start (Między monolitem a powinnością, dodatkowo skubie ich wolność na magazynach) Nie wiem czy podjąłbyś się tego, czy to już raczej zagwozdka dla autora EOC, lecz jedynie napomknąłem to. Ogólnie rzecz biorąc wojna... wojna nigdy się nie zmienia. Jeszcze jedna sprawa - "Królik" bo tak zwie się osoba z którą trzeba pogadać dołączając do monolitu - Modli się jedynie do tego czegoś w teatrze, ni sposób z nim pogadać i rozpocząć quest. + nie ma tam handlarza, który zawsze tam był. ;d Edytowane 4 Listopada 2017 przez Quiks Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PolskiGROM Opublikowano 4 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 @Junx Może dało się by poprawić relacje z inną frakcją? Np wroga frakcja staje się neutralna? Oczywiście jeżeli się da to fajnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 4 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 @Quiks dziękuję za informacje. Będę starał się poprawić wszelkie uwagi. @PolskiGROM mogę opcjonalnie dodać moda na dynamiczne stosunki między frakcjami bo czasami takie cuda wychodzą że ho ho @DaarMoo co do błędu npc_count to niestety, ale nie mogę go naprawić. Autor moda EOC wie o błędzie i postara się go naprawić dopiero w wersji 2.0 :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PolskiGROM Opublikowano 4 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 @junx Monolit z bandytami xD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AbiNeKhorn Opublikowano 4 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 44 minuty temu, PolskiGROM napisał: Monolit z bandytami xD Nie no monolit sam musi być zawsze. Mam kilka uwag ale to drobne uwagi co do moda. Remington, po założeniu nań kolimatora, przekręca się jakoś i śrut leci w lewo od punktu celowania. A wojna. Wolno to wszystko idzie a w dodatku: jest jakiś zasięg wysyłania oddziałów do stref przejęcia? Mają ograniczony zasięg? Bo walcząc na cmentarzysku każdego rozjechałem, było czyściutko ale niestety "wszystkie nasze placówki są za daleko"... aha, a tak naprawdę są mapę obok lub dwie co dla bandytów gdy nimi byłem nie miało to wielkiego znaczenia jak daleko jest miejsce ( w granicach rozsądku skryptów ). Po kiego im granaty do granatników skoro na 200 stalkerów jest szansa, że jednemu się dropnie na broni? Npc widzą przez krzaki i każdy atakuje wszystko co się minimalnie wychyli zza winkla. Ale serio, odrobinę się wychyliłem i widzą mnie ;_; zamiast no nie wiem nabrać najpierw podejrzeń a nie od razu atakować. No to wiadome, że komputer wie gdzie jesteśmy ale no żeby tak? I jeszcze ich idiotyzm kolejny, jak ich jest dużo w bazie to... sami siebie zabijają. Sam poszedłem na lonerów, stanąłem pod murem. I paczem a na mapce ciała a nawet nie zacząłem sczelać ;^;. @Junx xD po co zmniejszać spawn mutantów xD jest beka jak 7 chimer zaskoczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 4 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 @PolskiGROM możesz sprawdzić czy działa poprawnie. Dynamiczne stosunki.zip @AbiNeKhorn wszystko można dostosować, od tego są opcjonalne wybory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PolskiGROM Opublikowano 4 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 @Junx Narazie nie będe ci pisał o tym jak działa tylko mam pytanko. Jak poprawiać relacje z innymi frakcjami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 4 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 @PolskiGROM jeśli chodzi w grze to musisz zadania robić a jeśli stosunki między nimi to musisz plik edytować, ale jaki to nie napiszę bo nie pamiętam teraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PolskiGROM Opublikowano 4 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 @junx thx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZapomnialemLoginu Opublikowano 4 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 Cześć, dzięki za moda, ofensywa monolitu w toku a na razie jedyny błąd na jaki się natknąłem jest spowodowany chyba moją kartą graficzną, która chyba nie wyrabia (GeForce GTX 650 Ti Boost) a nie jak wcześniej bugami stack trace: 0023:0266D586 xrParticles.dll, PAPI::ParticleManager() 0023:0534C9DC xrRender_R1.dll 0023:05350B07 xrRender_R1.dll 0023:05351293 xrRender_R1.dll 0023:058B9EBA xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause() 0023:00449175 xrEngine.exe, CSheduler::Update() 0023:057D4870 xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause() 0023:72ACE3EA MSVCR120.dll, vsprintf_s() 0023:004257D1 xrEngine.exe, CGameFont::Out() 0023:005D59F8 xrCore.dll, xrCriticalSection::Leave() 0023:0041D9F6 xrEngine.exe, CEventAPI::OnFrame() Działam na Dx9 Basic, detale na średnie i Vsync(synchronizacja pozioma) i odświeżanie 60Hz. Czasami też wywala komunikat przy odpalaniu gry że karta graficzna nie wyrabia i trzeba obniżyć detale, wtedy muszę usunąc user.ltx bo jak inaczej obniżę detale (poza zmianą parametrów w plikach konfiguracyjnych ale wolę grzebać z pozycji menu głównego) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 4 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2017 @ZapomnialemLoginu możesz mieć rację, ale głowy nie dam. Ja mam i7 3770 , 16GB i gtx 660. I daje radę jakoś, ale co kraj to obyczaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.