Skocz do zawartości

Junx

Rekomendowane odpowiedzi

Trochę sobie pograłem i nie muszę chyba pisać, że ten dodatek w pewien sposób ożywił CoC. 
Już wcześniej przechodziłem fabułę tego moda więc nie zaznaczałem jej tym razem, ale zaś próbowałem swych sił w trybie ekstremalnym + poziom trudności " Mistrz ". Fajna zabawa, ale krótkotrwała. 
Po rozpoczęciu gry jako bandyta w podziemiach agro i wyjściu na powierzchnię pozwoliłem sobie pognębić okolicznych stalkerów, ale było ich za dużo, więc pobiegłem na wysypisko i tam na poważnie już powalczyłem z okolicznymi powinnościowcami oraz armijnymi, którzy wędrowali z Kordonu. 

Oczywiście wybierając ten tryb trzeba się ciągle mieć na baczności, jest to na plus dla kogoś, kto lubi trudne sytuacje i nie wstyd mu uciekać przed silniejszym :axechase: Nie sposób nawiązywać walki na bliski dystans z wrogiem, albo rzucać się na chmarę mutantów mając dobrą broń na śrut.

Kupiłem sobie skórzany płaszcz, pistolet z tłumikiem do niego, AK znalezione przy ciele naprawiłem i tak się '' bawiłem " z wrogiem na tym wysypisku, lawirując od osłony do osłony. Jak już mi wykitował pobliski handlarz to dałem w długą do doliny mroku zostawiając braciaków na ostrzał innych.
W Samej DM sprzedałem niepotrzebne bambetle, różne pierdoły i wychodząc z głównej bazy dostałem prosto w cymbał od wojskowych, którzy zagnieździli się przy X-18 - sejwy utracone, gra zakończona. 
Taki to tryb, ale ma swoje uroki. 
 

Spoiler

ss_daniel_11-01-17_22-27-38_(l03u_agr_underground).jpgss_daniel_11-01-17_22-34-47_(l03_agroprom).jpgss_daniel_11-01-17_23-09-42_(l02_garbage).jpgss_daniel_11-01-17_23-09-45_(l02_garbage).jpg


Pogram sobie od nowa jakąś inną frakcją, ale już nie z trybem ekstremalnym.

Hm ..
Co bym poprawił ?
- Zbyt duże skupiska mutantów. Stado psów / snorków / parę pijawek na raz -  okej. Ale już z 5 chimer przy jednym obozowisku jak sobie biega to już lekka przesada. 
- Zmniejszył ilość rzeczy jakie mają przy sobie NPC. Mnie to problemu nie stwarza, bo ja zawsze mam przy sobie to co jest najbardziej potrzebne. Parę apteczek, parę bandaży, trochę amunicji itp. itd. ( No i wódka, pół litra pod ręką zawsze musi być ) Ale gdyby właśnie zmniejszyć tą ilość bambetli przy NPC to nie byłoby płaczu z szybkim przeciążeniem i co za tym idzie krzyku o zwiększeniu udźwigu. 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludziska, nakręciliście mnie na tego moda po tych Waszych opiniach :). Wcześniej byłem dość specyficznie nastawiony na tzw. freeplay'e w serii S.T.A.L.K.E.R, ale dzięki temu modowi chyba się przekonam do tej gry :) . Możliwe, że z czasem dam znać tutaj o mojej opinii, czy też recenzji tegoż moda. Poza tym, po dyskusji wynika z tego, że modziwo posiada dobre opinie, więc dobra robota i szacuneczek zarazem za wytrwałość @Junx. Widać, że opinie innych  graczy, testerów bardzo się liczą i to jest najważniejsze, by grę, moda dopieścić, zbalansować tak, by w dużej części graczom się spodobała. :)

Edytowane przez seb-stryl
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, Agrael napisał:


Co bym poprawił ?
- Zbyt duże skupiska mutantów. Stado psów / snorków / parę pijawek na raz -  okej. Ale już z 5 chimer przy jednym obozowisku jak sobie biega to już lekka przesada. 
 

Zgadzam się 100% z Agraelem idę sobie przez Magazyny wojskowe i tu nagle 7 połamańców 2 mocno radioaktywne psy i 1 pseudogigant ;-;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc kolejno...

Kolego @kamil111 wymagania są różne w zależności od na jakim DX'ie chcesz grać. Ja mam i7 3770, 16GB DDR3 oraz gigabyte gtx 660, wszystko stoi na win 8.1 

U mnie na DX11 i wszystko na maxa trzyma 60 klatek, teraz możesz porównać swój sprzęt do mojego i gwarantuje, że na DX8 też pięknie wygląda :)

Pan @Agrael dziękuję za uwagi, będą poprawione w patch'u, który będzie w weekend :)

PS. Podziemia zostawiam jak są teraz, ma być grubo :)

Wujek @seb-stryl jak zagrasz to się nie oderwiesz, proszę zgłaszać wszelkie informacje/uwagi będę starał się poprawić.

@PolskiGROM jak wyżej, poprawimy :)

@Artorius866 wszytko jest w PDA, gdzie są oddziały, liczebność grupy/oddziału też jest, trzeba tylko najechał na dany odział, wszystko pięknie jest opisane. Co do pytania "skąd" strzelają to trzeba zobaczyć na mapie, wszystko tam jest. A co do stosunków między frakcjami to też jest w PDA w odpowiedniej zakładce, trzeba więcej korzystać z PDA :)

@MaklerR dodatki ze starej wersji też dodam do finalnej, będą dodane w patch'u, który będzie w weekend :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@AbiNeKhorn,

- Zmniejszenie lootu amunicji jak i broni,

- Poprawka pod HUD na monitory 4x3

- Zwiększona waga amunicji

- Zmniejszony spawn mutantów (bez edycji podziemi)

- Wolniejsza wojna frakcji

- Bardziej "uszkodzone" bronie

Oraz trochę drobnych poprawek, które przystosował @Gatzek pod starą wersję Hybrid'a.  

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po tych mini patchach jest dużo lepiej, w dalszym ciągu amunicji jest sporo (Rozładowywanie broni) Ale loot jest stabilniejszy i mniej przegięty jak było wcześniej. Co do wolniejszej wojny - Też się już unormowało, chociaż wojskowi mają jakąś słabość co do kordonu, albowiem co start, to trzeba ratować samotnikom rzyć bo wioska nowicjuszy pada a za nią cała reszta, swoją drogą - Wie ktoś może, czy po ponownym odbiciu wioski respi się Wilk i inne ważne postacie? Rozchodzi się zwłaszcza o tego, co rozprowadza co ciekawsze sztuki broni.

Ogólnie to po jakichś 2-4 godz mapa wygląda tak - 

Spoiler

NMeWKCr.jpg - Po lekkiej pomocy samotnikom udało się opanować kordon, reszta jak widać.

vCUxlZi.jpg - Tutaj szala przechyla się dla wojska i powinności, wojsko kontroluje 3 lokacje.

gtgdpjr.jpg - Powoli ujawnia się potęga monolitu. Jak widać wolność hibernuje i nic nie robi.

FugEGpy.jpg - Ekolodzy prężnie się rozwijają. Monolitu ciąg dalszy...

W elektrowni i wyżej to tylko monolit pozostał (Jak karaluchy, wszystko przetrwają.)

Podsumowując 

-Samotnicy bez pomocy są bardzo osłabieni i w końcu zostają głównie w barze i dziczy i w niewielkiej ilości w innych lokacjach.

-Powinność dominuje nad wysypiskiem i resztą terenu, konkuruje z wojskiem (Zmieniłem nieco ich relacje, bo było to przegięte gdyż powinność nie miała sobie równych na tym etapie.

-Wojsko.. Jak widać, zagarnia większość.

-Bandyci wymordowani, niewielkie bojówki w oddalonych lokacjach, pewnie niedługo wyginie.

-Wolność hibernuje, czasem coś tam zmierzy się z powinnością i monolitem, ale głównie zostaje w magazynach i ani myśli wystawić choćby nos z okolicy. ;d

-Ekolodzy rozwijają się w kierunku zatonu, jupitera i innych pobliskich lokacji.

-Monolit również się prężnie rozwija, pewnie niedługo zetknie się z powinnością co będzie skutkować... DUŻYMI ZAPASAMI AMUNICJI.:rapidfire:

-Najemnicy rozbici przez monolit wycofują się do dziczy, tam niestety spotyka ich eksterminacja z strony powinności która nadciąga z baru torując sobie drogę dalej. Pewnie niedługo znikną.

-Czyste niebo tak jak wolność - zajmują się badaniami i konkurują z odciętymi oddziałami wojska, które w niedługim czasie zostaną rozgromione na rzecz poszerzającego się terytorium CN.

Przydałoby się nieco podnieść statystyki, uzbrojenie, czy cokolwiek co odpowiada za ogólną "siłe" frakcji by wojna była bardziej rozłożona w czasie, rozchodzi się tu o najemników najbardziej, bo mają najgorszy start (Między monolitem a powinnością, dodatkowo skubie ich wolność na magazynach) Nie wiem czy podjąłbyś się tego, czy to już raczej zagwozdka dla autora EOC, lecz jedynie napomknąłem to. Ogólnie rzecz biorąc wojna... wojna nigdy się nie zmienia. :guntoting:

Jeszcze jedna sprawa - "Królik" bo tak zwie się osoba z którą trzeba pogadać dołączając do monolitu - Modli się jedynie do tego czegoś w teatrze, ni sposób z nim pogadać i rozpocząć quest. + nie ma tam handlarza, który zawsze tam był. ;d

Edytowane przez Quiks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Quiks dziękuję za informacje. Będę starał się poprawić wszelkie uwagi.

@PolskiGROM mogę opcjonalnie dodać moda na dynamiczne stosunki między frakcjami bo czasami takie cuda wychodzą że ho ho :D

@DaarMoo co do błędu npc_count to niestety, ale nie mogę go naprawić. Autor moda EOC wie o błędzie i postara się go naprawić dopiero w wersji 2.0 :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, PolskiGROM napisał:

 Monolit z bandytami xD

 

Nie no monolit sam musi być zawsze. Mam kilka uwag ale to drobne uwagi co do moda. 

Remington, po założeniu nań kolimatora, przekręca się jakoś i śrut leci w lewo od punktu celowania.

A wojna. Wolno to wszystko idzie a w dodatku: jest jakiś zasięg wysyłania oddziałów do stref przejęcia? Mają ograniczony zasięg? Bo walcząc na cmentarzysku każdego rozjechałem, było czyściutko ale niestety "wszystkie nasze placówki są za daleko"... aha, a tak naprawdę są mapę obok lub dwie co dla bandytów gdy nimi byłem nie miało to wielkiego znaczenia jak daleko jest miejsce ( w granicach rozsądku skryptów ;) ).

Po kiego im granaty do granatników skoro na 200 stalkerów jest szansa, że jednemu się dropnie na broni?

Npc widzą przez krzaki i każdy atakuje wszystko co się minimalnie wychyli zza winkla. Ale serio, odrobinę się wychyliłem i widzą mnie ;_; zamiast no nie wiem nabrać najpierw podejrzeń a nie od razu atakować. No to wiadome, że komputer wie gdzie jesteśmy ale no żeby tak? I jeszcze ich idiotyzm kolejny, jak ich jest dużo w bazie to... sami siebie zabijają. Sam poszedłem na lonerów, stanąłem pod murem. I paczem a na mapce ciała a nawet nie zacząłem sczelać ;^;.

@Junx xD po co zmniejszać spawn mutantów xD jest beka jak 7 chimer zaskoczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, dzięki za moda, ofensywa monolitu w toku a na razie jedyny błąd na jaki się natknąłem jest spowodowany chyba moją kartą graficzną, która chyba nie wyrabia (GeForce GTX 650 Ti Boost) a nie jak wcześniej bugami

stack trace:

0023:0266D586 xrParticles.dll, PAPI::ParticleManager()
0023:0534C9DC xrRender_R1.dll
0023:05350B07 xrRender_R1.dll
0023:05351293 xrRender_R1.dll
0023:058B9EBA xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()
0023:00449175 xrEngine.exe, CSheduler::Update()
0023:057D4870 xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()
0023:72ACE3EA MSVCR120.dll, vsprintf_s()
0023:004257D1 xrEngine.exe, CGameFont::Out()
0023:005D59F8 xrCore.dll, xrCriticalSection::Leave()
0023:0041D9F6 xrEngine.exe, CEventAPI::OnFrame()

Działam na Dx9 Basic, detale na średnie i Vsync(synchronizacja pozioma) i odświeżanie 60Hz. Czasami też wywala komunikat przy odpalaniu gry że karta graficzna nie wyrabia i trzeba obniżyć detale, wtedy muszę usunąc user.ltx bo jak inaczej obniżę detale (poza zmianą parametrów w plikach konfiguracyjnych ale wolę grzebać z pozycji menu głównego)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.