Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@naznaczony09  Widocznie źle rozpocząłeś grę w moda. Trup pojawia się dopiero po przeprowadzeniu rozmowy z tym NPCem co się pojawił w chałupie i chyba po zrobieniu jakiegoś zadania. Dałem Ci odsyłacz do filmików, obejrzyj nr 1, tam masz pokazane co zrobić. A przede wszystkim dokładnie rozejrzyj się po chałupie, zabierz co jest do zabrania i zapoznaj się z kuchenką na gaz, potrzebna do produkcji leków. Nazbieraj drzewa i porąb siekierą, aby móc napalić w piecu. Znajdziesz części do naprawy broni i samochodów. Ich nie zabieraj z warsztatu. Te twa schowki wykorzystaj na części które będziesz przynosił z innych miejsc, aby się nie potrzebnie nie obciążać.

Staraj się jak najszybciej znaleźć części i uruchomić wiatrak, niezbędny do napędu urządzeń w warsztacie. Do tego czasu, zbieraj paliwo i uruchamiaj generator, ale tylko na czas naprawy.

Ja już nie pamiętam szczegółów, ale wiem, że po rozmowie z tym rannym, nie należy czekać aż przylecą psy, ale gnać do chałupy. Tylko w niej się można zapisywać. Po rozmowie z Nieznajomym i zapoznaniu z zagrodą, najpierw poszedłem po coś na lewo od śmigłowca, uratowałem psa. A on przez resztę moda się mi za to odwzajemniał, ratując mnie. Przy śmigłowcu to on walczył z psami, a ja spokojnie obszukałem trupy i znalazłem klucz.

Mamy u nas takie powiedzenie "Nie dla psa kiełbasa". W tym modzie jest dokładnie odwrotnie. Niech Twój GG żre wszystko inne, ale kiełbasę musisz zachować dla psa. Co jakiś czas trzeba go karmić. A szczególnie gdy w czasie walki był daleko od Ciebie i nagle, mogło by się wydawać, że bez powodu przyleciał do Ciebie. To jest sygnał, że został poraniony, a leczy się go kiełbasą. Inaczej zdechnie. A kiełbasę będziesz dostawał do takiej skrzyni w chałupie, za przyniesione rzeczy z tych tak zaznaczonych na mapie punktów do przeszukania.

Do Gawronów chyba poszedłeś za wcześnie, bo tam się idzie dopiero z zadania. A ono kieruje Twoim postępowaniem, jak tę anomalię pokonać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po rozmowie z Nieznajomym nie poszedłem od razu do helikoptera. Powinno być oznaczone, że to zadanie główne, a nie rób co chcesz. Wykonywałem inne zadania. Pies jest nieśmiertelny. Bez problemu powalił stado mięsaczy i nic mu nie było. Nawet chimera nie robi na nim wrażenia. Generator chodzi od czterech dni na jednym zatankowaniu. Chyba mod mi się zbugował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@naznaczony09  Pies jest śmiertelny, znam to z autopsji. A szczególnie gdy do niego strzelają. Jak podbiegnie do Ciebie, obowiązkowa kiełbasa. Nie lekceważ tej informacji. W tym modzie nie masz "zwiedzania". Musisz dokładnie wykonywać te zadania, jakie Ci podrzuca. A o śmigłowcu miałeś w dialogu z nieznajomym.

Nie jesteś za daleko w rozgrywce, tak że proponuję nową grę, ale już z zadaniami w kolejności. To że sobie pobiegałeś po lokacji, to wyjdzie Ci na zdrowie, bo się mniej czy więcej z nią zapoznałeś. Bedzie mniej zaskoczeń sytuacyjnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość Diegtiariow

Wyszła nowa wersja Ocalały: Ucieczka z Zony 1.2.2 + 2 nowe DLC: Additional quests + The Competition (Соревнование)!

Szczegóły wersji 1.2.2 i DLC:

Spoiler

• Dodany nowy tryb rozgrywki "Соревнование" (The Competition) (dostępny zamiast trudności "mistrz").

Trochę szczegółów:
- mierzycie się z losowymi przeciwnikami w warunkach przybliżającej się emisji;
- miejsce pojawienia się na lokacji może być przypadkowe lub wybiera się ręcznie;
- wasz cel - nie zginąć do początku emisji i ewakuować się helikopterem;
- punkt ewakuacji jest wybierany przypadkowo na ostatnim etapie emisji;
- łup losowy i spawnuje się w schowkach na kluczowych pozycjach. Od razu po pojawieniu się, postarajcie się wejść w posiadanie sprzętem potrzebnym do przeżycia, ponieważ wrogowie sami was znajdą;
- korzystajcie z transportu, jest on na każdym z punktów;
- z każdym etapem emisji rozmiar bezpiecznej strefy zmniejsza się; wyjście za jej przedziały grozi radiacją i szybką śmiercią;
- jeśli założyć maskę przeciwgazową, "Sevę" lub hełm "Zasłona", to uszczerbek od wyjścia za przedziały strefy będzie minimalny;
- w czasie rajdu można spotkać i uratować jakiegoś legendarnego stalkera. W nagrodę wręczy on artefakt-talizman(u każdego stalkera jest swój artefakt, wszystkich jest 14);
- artefakty-talizmany dają postaci unikalne ochronne właściwości. Do rajdu można wziąć tylko jeden z nich;
- w centralnej części mapy(wioska) żyje silny NPC, z którego wypada najlepszy łup;
- czasami z helikoptera mogą wyrzucić ładunek z dobrym ekwipunkiem, jednakże trzeba zdążyć przechwycić go;
- główna fabuła wyłączona, ale jest dodatkowa mini-fabuła;
- jak i w głównym trybie, zapisywać można tylko w bezpiecznym miejscu, przed lub od razu po rajdzie. Występują autozapisy.

• Nowy dodatek "Additional quests" (dodatkowe misje).

Szczegóły:
1) Zmniejszono celność, czujność i życie szabrowników (oprócz bossów);
2) Poprawiony wylot po śmierci GG w samochodzie (podziękowania dla Diesel z АМК);
3) Dodano losowe zadanie "Złapać kuriera". Nagrodą będzie jego ładunek;
4) Dodany nowe zadanie Zapłata za grzechy "Расплата за грехи", który rozpoczyna się u starego cmentarza. W czasie jego wykonywania będzie można dowiedzieć się, kto jest rzeczywiście winny strasznego położenia Inżyniera;
5) Dodano nowe zadanie Dostrzegalny mściciel "Уловимый мститель". Poznamy historię snajpera-nieudacznika;
6) Dodano nowe zadanie Anomalne łowienie "Аномальная рыбалка". Dostępne po otrzymaniu osiągnięcia "Живодёр" (zabić 50 mutanów).
7) Dodano strzelbę Sajga-12 i karabin Mosina;
8) Dodano izlomy, zombi, koty i karliki;
9) Losowy respawn mutantów;
10) Respawn mutantów związany z emisjami;
11) Części broni teraz będzie można znaleźć i w czasie zadań Wykraść ładunek "Выкрасть груз", a także w losowych schowkach na lokacji;
12) Ilość części broni w skrzynkach szabrowników zwiększono, aby można było szybciej zebrać broń;
13) Po otrzymaniu osiągnięcia "Душегуб" na GG zaczynają polowanie szabrownicy-zabójcy, chcący zemścić się za towarzyszy;
14) Po otrzymaniu osiągnięcia "Живодёр" na GG zaczyna polować rzadka czarna pijawka;
15) Poprawiony błąd z niedziałającymi lampami w domu-schronie i warsztacie (gdy się ma prąd);
16) Ponowne naładowanie artefaktu Trampolina "Трамплин" jest nie wg. timer'a (który zawisał), a po każdej emisji;
17) Przywrócono do moda zbroję Beryl "Берилл", której z powodu błędu nie można było spotkać, ale była przewidziana;
18) Naprawiono błąd z brakiem możliwości remontu hełmów;
19) Szabrownik-handlarz może zaproponować sprzedaż niektóre ważne komponenty dla ulepszeń i naprawy;
20) Trochę zwiększony głów, aby zbalansować nadmiar prowizji;
21) Szrama nie będzie atakować naszego psa w czasie spotkania;
22) W czasie końcowej sceny z najemnikami, pies będzie wysłany do schronu, aby nie mieszać;
23) Teraz można w każdy moment anulować wszystkie losowe zadania typu Zabij szabrowników "Уничтожить марордёров", itd. i dostać serię nowych. Aby to zrobić, przyda się komputer;
24) Znaczek psa nie ucieka z mapy przypadkowo;
25) Komponenty potrzebne dla naprawy zbroi, wypadają z zabitych częściej;
26) Generator i butla gazowa w schronie teraz rozładowują się nie po czasie, a w zależności od tego, jak wiele działacie w warsztacie lub laboratorium;
27) Dodany nowy przedmiot Duża butla gazowa "Большой газовый баллон", którą można naładować laboratorium na nieograniczony czas. Znaleźć można w wiosce Graczi "Грачи" lub na rembazie;
28) Przegnać szabrownika-kabla przy pierwszej rozmowie nie można;
29) Zadania typu Ochroń swój schron "Защитить своё убежище" teraz pojawiają się nie zawsze kiedy weźmiemy kwestowy przedmiot, a tylko w połowie przypadków;
30) Zwiększono obrażenia ręcznych i podlufowych granatów;
31) Środek antyseptyczny, niezbędny do tworzenia apteczek, pojawia się częściej;
32) Usunięto zbędną replikę w rozmowie z dowódcą najemników o bloku pamięci, która zatrzymywała fabułę;
33) Wykluczono sytuację, kiedy ochraniając swój schron od szabrowników, mogliście złapać depresję i natychmiast umrzeć od artefaktu Urok "Прелесть";
34) Pistoletowi PB przywrócono zintegrowany tłumik;
35) Naprawiono błąd, kiedy gracz bezpowrotnie tracił swoją broń, wpadając w pułapkę szabrowników;
36) Skrzynki szabrowników na kluczowych pozycjach w czasie wykonywania zadań są zaznaczone znacznikami;
37) Dobra rzecz ("Ништяки") w schronach dowódców wypada losowo, przy tym zrobiono możliwość zebrać je wszystkie;
38) Naprawiono wylot przy napisach.
39) Ułatwiono proces ulepszeń broni i zbroi w warsztacie: wszystkie materiały eksploatacyjne, pasujące dla założonej zbroi i broni w inwentarzu, można zabrać z najbliższej skrzynki w jednej akcji.
40) Głos fraz GG opcjonalny;
41) Strefa Rozbity helikopter "Упавший вертолёт" zrobiona dla losowych misji wszystkich rodzajów;
42) Możliwość zamaskowania się pod szabrownika, nakładając płaszcz szabrownika "плащ мародёра"(wrogowie nie ujawnią was, póki nie podejdziecie zbyt blisko lub nie zaczniecie kraść rzeczy z ich schronów lub nie pokażecie się im na oczy razem ze zwierzętami). Nie działa na fabularnych przeciwników.

Rada: nie instalujcie paczki z pogodą. Po pierwsze, ona strasznie pogarsza oświetlenie, zmieniając grę w ciągłe zaćmienia dniem i nocą. Po drugie - wprowadza wysoką trawę, w której nie widać ani trupów, ani kwestowych przedmiotów na ziemi. No a po trzecie, ma błędy: niebo obracające się jak karuzela po emisji, idiotycznie niebieska woda w zgniłych bagnach, niezdarna mapa lokacji i inna herezja.

Linki do pobrania:

Spoiler

Ocalały: Ucieczka z Zony 1.2.2 + DLC:

Cloud.mail.ru: [KLIK]

Torrent: [KLIK]

 

Paczka z pogodą: [KLIK]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To się teraz ucieszyłem. Grałem w tego moda jakieś dwa lata temu i pamiętam, że bardzo mi przypadł do gustu. Brakowało mi w nim jednak większej ilości postaci lub zadań. 
Taki dodatek z pewnością ożywi moda. 

Szkoda, że wciąż nie pojawił się alternatywny link do pobrania łatki, która umożliwiłaby zapis poza schronieniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael  Zapisy oprócz tej pierwszej chaty, można również dokonywać w innych miejscach. Opisałem ich położenie w temacie moda. Pojawiają się tam, gdzie w trakcie rozwoju fabuły pojawia się nieznajomy. Ale trzeba dokładnie zapamiętać miejsce stania przy rozmowie z nim, bo miejsce zapisu jest bardzo ograniczone. Pamiętam, że było to przy słupie wysokiego napięcia, koło transformatora przy tej centralnej wsi i w tych zabudowaniach na takim bagienku. No i jeszcze kilka.

Fakt, że aby się zapisać, trzeba się trochę nabiegać, ale zawsze mamy do takiego punktu bliżej niż do chaty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael przypiął/ęła ten temat
  • 6 miesięcy temu...
  • Agrael zmienił(a) tytuł na Ocalały: Ucieczka z Zony
  • 2 tygodnie później...

@Agraeldzięki zaraz tam pójdę. Obecnie jestem w domu pilota, wydaje mi się że wszystko przeszukałem i nic nie ma.

 

:) Trzeba było popatrzeć na poddaszu.

1.jpg

@AgraelZ krzakami się udało Dzięki. A jaka jest kombinacja aby przeszukać dom z anomalią?

2.jpg

Edytowane przez prozmus84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Ktoś umie to naprawić ? wkleiłem moda do gry i przy włączaniu crashuje 

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 502
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'prefetch_visuals_weapons'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report
 

stack trace:

0023:69737365 gameux.dll

Edytowane przez pandamian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.