Skocz do zawartości

Czas Sojuszu (II część serii)


Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

W tym modzie, w odróżnieniu od innych, na wykonanie zadania od zleceniodawcy dostajemy stosowny sprzęt i uzbrojenie, co jest całkowicie logiczne. Po zadaniu musimy go zwrócić. A naprawy za grosze, to efekt jak gdyby nagrody za inne działania. Tak samo jak tańsze kupno za żetony. Działasz z nami lub na naszą korzyść, masz premię. Tak by było w rzeczywistości, że frakcje swoich "żołnierzy" zaopatrują stosownie do potrzeb.

A BTRy i śmigłowce, wykorzystujemy na tyle, na ile wymaga tego zadanie. Do zabawy w latanie, są symulatory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie macie racje obaj jeśli chodzi o tego moda. Koalicja frakcji przeciwko wspólnemu wrogowi, ważna misja to i wyposażenie dostajemy konkretne do zadania, które nas czeka.

Po prostu muszę się przestawić, we wszystkich modach ciułamy te tysiące rubli, żeby kupić kombinezon i kolejne upgrady, a tu mamy wszystko praktycznie za free. Z drugiej strony przez takie podejście nie ma za bardzo sensu zbieranie sprzętu, artefaktów (tu się kłania, że to w sumie mod bardziej nastawiony na walkę, a nie na takie typowe stalkerskie zbieractwo itp) bo wystarczy od czasu do czasu przynieść dwie giwery i na naprawy wystarczy. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla tych co lubią eksploatację otoczenia jest ten wątek ze zbieraniem kolekcji Trio - trzeba się dużo naszukać. No i naboi do grozy brakuje u handlarzy co zmusza do lokalizowania schowków. "Standardowe" naboje są, im dalej w grę, tym coraz mniej "efektywne"  na rzecz specjalnego wyposażenia ...
 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- A BTRy i śmigłowce, wykorzystujemy na tyle, na ile wymaga tego zadanie. Do zabawy w latanie, są symulatory. -

 

I tu sie zgadzam, ta misja gdy waliłeś ze szkasa do wyrodków wszelkiej maści to mi się skojarzyła z call of duty 4, gdy rozwalałeś wiochę z ! a jakże! niedobrymi terrorystami na terenie suwerennego państwa!  bo przeciez anglosasom wszelkiej maści wolno wszystko a ci co się sprzeciwią to terrorysci ;) .

 

Figurki - polecam apendyks Cichego, Sjesa/Sasza jest moja, ta z baru i jej kumpele są wasze!.

 

Nie jest to mod jak w/w dla zbieraczy złomu i arfatektów tylko akcja-reakcja.

 

Gorąco polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Nie wchodzisz. Też jesteś teleportowany, przez jedną z tych przeźroczystych baniek, jak się idzie na budowę. O ile pamiętam, to była to druga z lewej, podchodząc do nich drogą.

 

Nie zapomnij na dachu, mieć dekodera na pasie. Czeka Cię ładny spacerek, zanim dojdziesz na trzecią część kompleksu i to pod ostrzałem.

Edytowane przez kondotier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,Ten Mod jest jakiś wyjątkowo dziwny. Mam odnaleść tłumik,Bylem u mechanika Monolitu a on ze zgubil haslo i dal namiar na schowek tyle ze ja go nie mam zaznaczonego w PDA dlaczego??? znalazlem go dzieki poradnikowi po drodze takze brak notatki nie bylo jej tam, a w piwnicy nie ma zadnego schowka. I CO TERAZ ROBIC? POMOCY???  Przeszedlem wszystkie mody Zaurus-a i TS2 bez problemowo, A W TYM TO JAKAS MASAKRA wszystko jakies niejasne w nim jest.

P.S. mam zainstalowany ZEW PRYPECI ,Patch v1.6.02,  aliance_time_ver_2_full , Spolszczenie_do_STALKERA_Czas_Sojuszu

POMOCY 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

martin6988 - mod nie jest dziwny, lecz trudny. Musisz dokładnie czytać dialogi, bo w nich zawarte są wskazówki. Sam piszesz, że dostałeś namiar na schowek. To idź tam i szukaj. Pamiętaj, że w Limańsku są dwie piwnice. Jedna ma przyblokowane drzwi, trzeba je siłą i sposobem otworzyć.

A notatka jest. Nie piszesz dokładnie o którą Ci się rozchodzi, ale przypuszczam że o tę, co leży jak pójdziesz od Monolitu na budowę. To Ci mówi mechanik. A przy takich opisach miejsca, nie ma w tym modzie znaczników. Byłoby to za łatwe. Zobacz w suplemencie poradnika na jego końcu. Jak miniesz autobusy z bąblami to po skręcie na budowę masz po prawej blok. Szukaj koło niego.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Martin6988 jak napisał Kondtoier - uważnie czytaj dialogi, percepcja, intuicja oraz pamiętaj, że występuja zmyłki jak np. kwestowy plecak na moscie w parowie x 2, po obu stronach mostu/wiaduktu.

 

Dwie piwnice i do jednej - schowek masz znać kod bo jak nie to trotyl cie pogłaszcze po głowie i od nowa przechodzenie lokacji/kwestu.

 

p.s. Solucja Cichego jest zajefajna, skombinuj sobie z US strony lokacje figurek i masz zadanko z głowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poradniku jest screen, że kartka z kodem do tego plecaka leży w pobliżu wraku osobowego auta. W moim przypadku nic tam nie było a kartka była pod krzakiem przy narożniku budynku. Ja na razie moda odstawiłem, mam problem na następnej lokacji. Mam snajperkę z tym tłumikiem zabiłem kilku wrogów i zbliżam się do mostu pod którym jest patrol. Na niebie lata helikopter. Jak tylko wybijam grupę pod mostem z dystansu po chwili spawnuje się następna i tak w kółko. Jak chcę się przekraść czy wybić ich z bliska to zawsze ktoś mnie zauważa, alarm atak z powietrza przez helke i po sprawie. Może jakaś podpowiedź?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tom3kb - już nie pamiętam, jak dawno w niego grałem, a inne mody go przyćmiły.  Nie pisz "następna lokacja", bo tylko Ty wiesz która to. Pisz precyzyjnie. Jeśli to dzieje się Ciemnym Parowie, to chyba(?) tak długo, dopóki nie zwalisz helikoptera, będzie wysadzał kolejnych.

cichy wstawiał do poradnika swoje znajdźki. Dlatego napisałem, że ma szukać koło bloku, a nie w tym samym miejscu. Bo też miałem gdzie indziej. I zabawę w nożownika, też przeprowadziłem inaczej niż w poradniku. Jest w modzie sporo spawnów losowych i wszystkiego się nie da do poradnika wsadzić.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Tak, w Ciemnym Parowie ;) zapomniałem nazwy ale liczyłem, że starzy wyjadacze skojarzą o co chodzi. Dzięki za poradę, jak wrócę do moda to sprawdzę. Co do losowych spawnów tych kodów to rozumiem, że wszystkie nie są podane w poradniku. Napisałem tylko swój przypadek i w żadnym wypadku nie miało to zabrzmieć, że coś jest nie tak w poradniku. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...

Witam wszystkich proszę o pomoc postanowiłem przetestować tego moda, postępowałem zgodnie z instrukcja, gra działa super do misji w której trzeba wejść do baru i tu gra się zawiesza z błędem "  Nazwa zdarzenia problemu:    APPCRASH
  Nazwa aplikacji:    xrEngine.exe
  Wersja aplikacji:    1.6.0.2
  Sygnatura czasowa aplikacji:    4b275197
  Nazwa modułu z błędem:    xrCore.dll
  Wersja modułu z błędem:    1.6.0.2
  Sygnatura czasowa modułu z błędem:    4b25fc61
  Kod wyjątku:    80000003
  Przesunięcie wyjątku:    0001e12e
  Wersja systemu operacyjnego:    6.1.7601.2.1.0.256.1
  Identyfikator ustawień regionalnych:    1045
  Dodatkowe informacje 1:    6350
  Dodatkowe informacje 2:    63500c23c55e7a217c5832425558f5f0
  Dodatkowe informacje 3:    02d4
  Dodatkowe informacje 4:    02d44d2ba25095ded83ec39f05cfc747

"

Czy mógłby ktoś coś doradzić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bar!!! na wielu modach, nawet na podstawce przy wejściu na bar kompy zwalniają lub wywalają cie na pulpit.

Wg. mnie to coś z tzw. silnikiem podstawki, zawsze zwalnia lub wywala na barze na wejściu od wysypiska mniej od magazynów.

Wejdź. zapisz - ręcznie nie jakieś tam f5 i do skutku, działa na 90%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za tak szybką reakcje, komp jest ok lost alpha smiga a log jest taki

ps nigdy nie korzystałem z quick savów :)

[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ...r. - zew prypeci\gamedata\scripts\sound_theme.script:610: bad argument #1 to 'select_next_sound' (interval is empty)

Edytowane przez VenoM-DemoN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.