Jump to content

Czas Sojuszu (II część serii)


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

kiku - grasz na gamedata składanej z Gladiatora i uzupełnienia, czy na tej własnoręcznie składanej?

Bo nikt, kto postawił moda bez kombinowania, nie miał z nim jakichkolwiek problemów. Tak dopracowanego moda jeszcze nie było.

No i pytanie. Czy robiłeś jakąś cziterkę. Ten mod jest przed zmianami mocno zabezpieczony i szybko się mści wylotami lub może czymś takim co masz.

Link to comment
Share on other sites

Tak się dzieje jak wstawi się teksturę celownika z SoC do ZP. Nie pamiętam, ale to po pewnie błąd autora.

Wejdź w gamedatatextureswpn i odszukaj za pomocą np. PaintNet teksturę tego celownika Barretta. Skopiuj na pulpit teksturę celownika która dobrze się wyświetla i zmień nazwę na tą z Barretta. Wstaw do moda i musi działać.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ten kod trzeba znaleźć na kartce - w tym schowku jest tłumik potrzebny w dalszej części moda do SVD - ulepszonego. Na ten kod będziesz miał zadanie - na odnalezienie tej kartki.

Kod jeżeli kartki nie znajdziesz zadziała ale stracisz zabawę:

1408

- zaglądasz jeżeli nie znajdziesz kartki :whistling: .

 

ps. W poradniku szukaj porad płnej wersji w suplemencie - na końcu.

 

***

 

Kod pod spoilerem skorygowany - przepraszam za zamieszanie :smile: .

Link to comment
Share on other sites

oki panowie, dziękuje za info :)

 

EDIT:

Cichy korzystam z twojego poradnika, i nie ma tej kartki od mechanika Kerii koło wraku samochodu osobowego. Wpisałem ten kod który ukryłeś pod spoilerem i za każdym razem ginąłem:(

Sprawdziłem więc screeny które porobiłeś w swoim poradniku i obrazku jest kod 1408 ten kod zadziałał od razu. popraw u siebie w poradniku, bo tam też masz pomyłkę :)

Edited by andrzej75
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Witam, mam niby banalny problem, który mnie przyprawia o palpitacje  serca: na terenie Limańska nie umiem znaleźć teleportu powrotnego do Baru, przy fontannie go nie ma , już 6 raz przeszedłem cały Limańsk i nic.

 

Problem rozwiązany, gram dalej.

Edited by bolo
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nie mam na dysku tego moda, więc jedyna rada której mogę udzielić - prócz edycji plików handlarzy, to:

  • Zrobić kopię pliku bind_stalker.script
  • do kopii w/w pliku dodać wpis poniżej następującej sekcji:
    function actor_binder:update(delta)object_binder.update(self, delta)

    dopisać należy funkcję:

    if not db.actor:object("af_fire") then	alife():create("af_fire", db.actor:position(), db.actor:level_vertex_id(), db.actor:game_vertex_id(), db.actor:id())end
  • af_fire - to identyfikator "artefaktu Płomień" z pierwotnej wersji gry.
  • po wprowadzeniu zmian i wczytaniu zapisu z edytowanym plikiem powinien nastąpić spawn artefaktu w ekwipunku.
  • Mając artefakt - robisz save i wychodzisz z gry.
  • przywracasz oryginalny plik bind_stalker.script
  • wczytujesz zapis z artefaktem w ekwipunku.

Sposób działa w Shoc, w CoP'ie nie sprawdzałem, więc liczę na potwierdzenie z Twojej strony - jeśli chcesz tym sposobem dodać przedmiot. Jeśli masz obawy co do modyfikacji pliku bind_stalker.script - wyślij mi go do przerobienia.

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Wkleiłem spawnera i co dalej trzeba robić bo nic się nie zmieniło. Panowie nie jestem zbyt biegły w takich sprawach w związku z tym bardzo dziękuje za grzeczność. Jak nie zadziała spawner  ( może trzeba go w jakiś sposób użyć a ja nie wiem jak ) to będę zmuszony pokopać w plikach.  Kiedyś w innym modzie to chyba trzeba było wpisać  nazwę potrzebnego przedmiotu, czy coś w ten deseń.

Link to comment
Share on other sites

Podrzuć mi plik bind_stalker.script do przerobienia. Jeśli chcesz samemu dokonać edycji plików, musisz wiedzieć o pewnej kwestii tj. zachowaniu ciągłości danej funkcji w pliku.  Zawsze określona funkcja zaczyna się od wpisu: function, zaś kończy na wpisie end. Czasami jednak w funkcję główną (oznaczyłem czerwonym kolorem na screen'ie) wkomponowane są pod-funkcje (oznaczone kolorem błękitnym) zaczynające się od if, wówczas również kończyć się one będą wpisem end. W konsekwencji wpisów mamy bardzo dużo, czasem więcej niż 100 linijek tekstu przy rozbudowanych funkcjach. Zobacz zaznaczone na screenie parametry początkowe i końcowe funkcji:

Dołączona grafika

Zaznaczyłem Ci miejsce dodania wpisu w górnej części screen'a - generalnie chodzi o umieszczenie wpisu w funkcji głównej, ale tak aby nie doszło do naruszenia struktury pod-funkcji, w których zasadą jest, aby każdemu wpisowi rozpoczynającemu się od if towarzyszyła równorzędna ilość wpisów end. Na screenie zaznaczyłem Ci struktury pod-funkcji, jednakże zescreen'owany plik bind_stalker.script pochodzi z innej wersji, niż używana przez ciebie, przeto poszczególne wpisy mogą być różne, kieruj się jednak sugestiami zawartymi w screen'ie.

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

bolo , podczas gry wychodzisz do głównego menu "ESC" i naciskasz "S" pojawi ci się okienko Spawnera , następnie zakładka artefacts i szukasz "af_fire" jeśli się nie mylę z nazwą :P naciskasz spawn it wracasz do gry i masz Płomień w plecaczku :) o ile pamiętam to w nagrodę za tą misję dostajesz go z powrotem dobra rzecz :)

 

@emperor  W tym modzie ten spawner akurat nic mi nie zepsuł :) , wiem że podobno mod ma zabezpieczenia na takiego typu rzeczy , ale przecież jak będzie miał problem może sobie zespawnować af , a potem podmienić na oryginalne pliki :)

Edited by qwerty12
  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

  • Agrael pinned and unpinned this topic
  • Agrael pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity