Skocz do zawartości

Powrót Legendy - Porady Graczy


cichy

Rekomendowane odpowiedzi

FAQ OD AUTORÓW PO RUS: FAQ.rtf

MINIMAPA (Z CoM - pasuje - patrz screen niżej): Call-of-Misery-Миникарта-Иконки.rar

Spoiler

ss_cichy_11-17-17_16-35-29_(k01_darkscape).jpg

Trochę o modzie po kilku godzinach rozgrywki:

W modzie jest dodane naprawdę sporo zadań - nie tylko w opisie ( na screenach niżej można zobaczyć - jestem dopiero na Kordonie):

Spoiler

ss_cichy_11-17-17_14-23-37_(l01_escape).jpg

ss_cichy_11-17-17_10-29-12_(l01_escape).jpg

Po wybraniu opcji długiej rozgrywki na początku moda ( o tym pisałem post wyżej), zdobywam teraz wykonując zadania punkty i za nie wybieram osiągnięcia:

Spoiler

ss_cichy_11-17-17_15-19-17_(k01_darkscape).jpg

ss_cichy_11-17-17_15-19-51_(k01_darkscape).jpg

Obłowić się można już na początku - przynajmniej nie będziemy świecić gołym zadkiem śmigając po Zonie... (siekiera tez znaleźna... :D)

Spoiler

ss_cichy_11-17-17_13-19-39_(l01_escape).jpgss_cichy_11-17-17_13-19-49_(l01_escape).jpg

I coś dla oka...

Spoiler

ss_cichy_11-17-17_15-17-37_(l01_escape).jpg ss_cichy_11-17-17_15-17-39_(l01_escape).jpg

ss_cichy_11-17-17_15-17-40_(l01_escape).jpg ss_cichy_11-17-17_15-17-41_(l01_escape).jpg

PS.: W razie wylotu podczas przechodzenia pierwszy raz z jednej lokacji na drugą:

[error][     183] : Nie można utworzyć pliku, który już istnieje.

skasować plik autozapisu.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gram, i gram, i szczena mi opada coraz bardziej. Zadań jest bardzo wiele a jestem po Dolinie Mroku, Mrocznym Parowie, Kordonie i Wysypisku. I nie wszystko jeszcze obskoczyłem. Niektóre zadania to przynieś podaj pozamiataj (zestaw medyczny - screen niżej, czy narzędzia). Są też normalne. Właśnie zaliczyłem na obszukanie hangaru na Wysypisku - ta linia prowadzi dalej - wiąże się z przesyłką dla Bagiennego Doktora. Spotkanie jego jest teraz wynikiem logicznej fabuły a nie wiadomości "znikąd" w PDA.

Spoiler

ss_cichy_11-17-17_17-17-40_(k01_darkscape).jpg ss_cichy_11-18-17_11-45-48_(l02_garbage).jpg

ss_cichy_11-18-17_11-46-09_(l02_garbage).jpg ss_cichy_11-18-17_12-07-06_(l01_escape).jpg

ss_cichy_11-18-17_14-24-45_(k01_darkscape).jpg

Za wykonywanie zadania dostajemy punkty i nagrody rzeczowe. Punkty te, przekładają się na osiągnięcia jakie wybieramy sobie. Wybierając kolejne stopnie siły, dostałem możliwość noszenia ciężkich kombinezonów, następnie naukowych i wreszcie egzoszkieletów. Tak jak rozwój maruderstwa - ściganie pieniędzy z ciał, schowków, zapisów w PDA - wszystko jest uzależnione od rozwoju naszej postaci i robienia jak największej liczby zadań. Te i pozostałe osiągnięcia poniżej ( na chwilę obecną):

Spoiler

ss_cichy_11-18-17_14-52-54_(l01_escape).jpg

ss_cichy_11-18-17_14-53-07_(l01_escape).jpg

ss_cichy_11-18-17_14-53-15_(l01_escape).jpg

ss_cichy_11-18-17_14-53-24_(l01_escape).jpg

ss_cichy_11-18-17_14-56-51_(l01_escape).jpg

ss_cichy_11-18-17_14-56-59_(l01_escape).jpg

ss_cichy_11-18-17_14-57-06_(l01_escape).jpg

ss_cichy_11-18-17_15-01-07_(l01_escape).jpg

ss_cichy_11-18-17_15-06-21_(l01_escape).jpg

ss_cichy_11-18-17_15-06-31_(l01_escape).jpg

Ilość punktów i kolejne stopnie wyświetlają się w prawym górnym rogu ekranu:

Spoiler

ss_cichy_11-18-17_14-57-19_(l01_escape).jpg

@Ranger801 - kocham takie buildowskie widoki :D:

Spoiler

1.jpg 2.jpg

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MaklerR - Jak widać na powyższych screenach - jest mnóstwo zadań. Teraz ma to logiczny ciąg :)

Właśnie dotarłem an Bagna. Tu u Wowana można zmienić swoją przynależność. Mam przy sobie legitymację wojskową, którą dostałem za zadanie od dezertera w Wiosce kotów - mogę wstąpić szeregi wojska - za 10 tys. Wowka sfałszuje wpis w rejestrach bazy danych. Mogę też zostać bandytą lub CN. Można też wrócić do wcześniejszego stanu. 

Spoiler

1.jpg

Osiągnięcia pozwalają mi teraz na wycinanie dowolnych części mutantów:

Spoiler

ss_cichy_11-18-17_15-43-02_(l01_escape).jpg ss_cichy_11-18-17_15-43-08_(l01_escape).jpg ss_cichy_11-18-17_15-47-25_(k00_marsh).jpg

Po wyjściu z bazy CN, Bagienny Doktor sam na mnie wlazł. Po oddaniu mu przesyłki, dostałem znaną już linię zadań na przeszukanie różnych miejsc. Dalej poszedłem na poszukiwanie Schowka Ugrupowania - na wieży, za bazą CN, zgodnie z opisem, znalazłem skafander, detektor i wiadomość. Po tym pojawiła się grupa likwidacyjna - mam się im wyrwać i uciec z wiadomością - co dalej? Mod pokarze... (zatłukli nie na dzień dobry :D)

Spoiler

ss_cichy_11-18-17_15-48-00_(k00_marsh).jpg ss_cichy_11-18-17_15-58-10_(k00_marsh).jpg

ss_cichy_11-18-17_15-58-37_(k00_marsh).jpg ss_cichy_11-18-17_15-59-16_(k00_marsh).jpg

ss_cichy_11-18-17_15-59-58_(k00_marsh).jpg ss_cichy_11-18-17_16-00-10_(k00_marsh).jpg

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontynuując rozgrywkę:

Niektóre znalezione PDA są zakodowane. Ich łamaniem zajmuje się Informator w Barze - siedzi teraz na zapleczu (podobnie jak kilka kwestowych postaci). Po złamaniu jednego z PDA zaczęła się kolejna linia zadań dotycząca laboratorium X-8 (oddzielna od tej z Bagiennym Doktorem. Zadań jest multum: dodałem screen.

Spoiler

ss_cichy_11-18-17_19-48-03_(l05_bar).jpg ss_cichy_11-18-17_19-48-29_(l05_bar).jpg

ss_cichy_11-18-17_16-33-13_(k00_marsh).jpg ss_cichy_11-18-17_16-33-17_(k00_marsh).jpg

 

W modzie zestrzelenie śmigłowca wojskowego podnosi reputację i nie jest wyczynem dla "masochistów". Podobnie jak likwidacja BTRów.

Spoiler

ss_cichy_11-18-17_16-37-10_(k00_marsh).jpg ss_cichy_11-18-17_16-39-57_(k00_marsh).jpg ss_cichy_11-18-17_16-55-45_(l03_agroprom).jpg

Działa oczywiście konsola. Po dodaniu parametru, po spacji w elemencie docelowym gry - "-dbg". Dzięki temu możemy korzystać z teleportacji na lokacje - nie koliduje to z zadaniami jako że przejścia są otwarte. Oczywiście jest też spawner - ale w tym modzie jest zbędny - to rzecz jasna moje zdanie. Konsola i spawner - po wczytaniu zapisu "ESC" i "S".

Spoiler

ss_cichy_11-19-17_09-05-29_(k01_darkscape).jpg ss_cichy_11-19-17_09-05-35_(k01_darkscape).jpg ss_cichy_11-19-17_09-05-39_(k01_darkscape).jpg

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lokacja z zagadki to podziemia pod:

Spoiler

X-18. Wchodzi się do nich przez salę z pseudo-gigantem. Jest tam zbiornik na końcu sali po lewej - teraz poprzez niego można zejść niżej.

Kilka dodatkowych screenów tej lokacji, dla zaostrzenia apetytu graczom :D:

Spoiler

ss_cichy_11-19-17_19-25-00_(l04u_labx18).jpg ss_cichy_11-19-17_19-25-01_(l04u_labx18).jpg

ss_cichy_11-19-17_19-31-40_(l04u_labx18).jpg ss_cichy_11-19-17_19-32-36_(l04u_labx18).jpg

ss_cichy_11-19-17_19-33-21_(l04u_labx18).jpg ss_cichy_11-19-17_19-37-19_(l04u_labx18).jpg

ss_cichy_11-19-17_19-37-20_(l04u_labx18).jpg

W tym podziemiu znajdujemy dwa dokumenty z zadania dla Barmana (nie ma to nic wspólnego z linią zadań od Doktora). Znajdujemy też bardzo cenny artefakt; mianowicie Kompas. Na niego można dostać zadanie od Sidorowicza. Lokacja jest bardzo najeżona anomaliami - daje w kość - ale jest świetnie :P.

Spoiler

ss_cichy_11-19-17_19-25-38_(l04u_labx18).jpg ss_cichy_11-19-17_19-25-55_(l04u_labx18).jpg

ss_cichy_11-19-17_19-33-37_(l04u_labx18).jpg ss_cichy_11-19-17_19-44-14_(l04u_labx18).jpg

ss_cichy_11-19-17_19-57-03_(l05_bar).jpg

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drążąc temat fabuły moda:

Robiąc kolejne zadania, doczłapałem do Magazynów Wojskowych. Odwiedziłem między innymi Mroczny Parów i (nie po drodze) Cmentarzysko Techniki - dwa zadania mnie tam zagnały. W chutorze, na północy lokacji, w chacie, siedzi Żaba - znany nam z LA klon Barmana. Daje zadanie na znalezienie śladów prowadzących do unikalnego artefaktu Spirala - ponoć jeden z Wolnościowców zaginął usiłując zgłębić tę tajemnicę. Art pokazuje się raz w roku i zmienia swoje położenie.

Spoiler

ss_cichy_11-24-17_15-03-38_(l07_military).jpg ss_cichy_11-24-17_15-04-55_(l07_military).jpg

Warto sprawdzać wszystkie schowki, jakie dostaliśmy na mapie w ramach podpowiedzi. Można się dobrze uzbroić i znaleźć przedmioty z zadań; stałem się posiadaczem karabinu Antychryst na unikalną amunicję:

Spoiler

ss_cichy_11-24-17_15-10-08_(l07_military).jpg ss_cichy_11-24-17_16-46-44_(k02_trucks_cemetery).jpg

ss_cichy_11-24-17_20-20-42_(l04_darkvalley).jpg ss_cichy_11-24-17_20-22-29_(l04_darkvalley).jpg

ss_cichy_11-24-17_21-16-55_(l03_agroprom).jpg

Penetrując kolejne schowki, natrafiłem na dziwne znalezisko: mianowicie skanery anomalnych aktywności - są ukryte w schowkach, przypominających z wyglądy urządzenie. Jak na razie na takowe trafiłem na lokacji Agroprom i Cmentarzysko Techniki. Na chwilę obecną nie wiem jeszcze do czego będą mi one potrzebne:

Spoiler

ss_cichy_11-24-17_19-46-00_(k02_trucks_cemetery).jpg ss_cichy_11-24-17_19-46-24_(k02_trucks_cemetery).jpg

ss_cichy_11-24-17_21-17-50_(l03_agroprom).jpg ss_cichy_11-24-17_21-17-55_(l03_agroprom).jpg

ss_cichy_11-24-17_21-18-09_(l03_agroprom).jpg ss_cichy_11-24-17_21-18-11_(l03_agroprom).jpg

Trochę piękna na deser...

ss_cichy_11-24-17_16-45-38_(k02_trucks_cemetery).jpg ss_cichy_11-24-17_16-45-40_(k02_trucks_cemetery).jpg

ss_cichy_11-24-17_16-45-42_(k02_trucks_cemetery).jpg ss_cichy_11-24-17_16-45-48_(k02_trucks_cemetery).jpg

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idąc tropem "Spirali" dla Żaby, natrafiłem w końcu na zwłoki w wiosce Pijawek. Przy ciele były dokumenty świadczące o tym, że kamień przywłaszczył jeden z Najemników o ksywie Pies (osłaniają siedzibę Żaby). Mam podjąć decyzję co z tym fantem dalej robić. Mówiąc o tym zadania, chcę unaocznić graczom, że zmiany fabularne to naprawdę nie tylko poboczne "przynieś, podaj pozamiataj". Mod jest naprawdę świetny.

Spoiler

ss_cichy_11-27-17_22-17-25_(l07_military).jpg ss_cichy_11-27-17_22-21-20_(l07_military).jpg

ss_cichy_11-27-17_22-21-22_(l07_military).jpg ss_cichy_11-27-17_22-21-24_(l07_military).jpg

ss_cichy_11-27-17_22-21-25_(l07_military).jpg ss_cichy_11-27-17_22-23-32_(l07_military).jpg

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pociągnąłem temat artefaktu Spirala dla Żaby. Jest on w ...

Spoiler

... posiadaniu jednego z Najemników na terenie dawnej bazy Wolności na terenie Magazynów Wojskowych. W moim wypadku nie miał go Pies, a inny bojownik. Z rozmowy z Żabą wynika, ze jego obecna "ochrona" znalazła się "sama" - więcej nie chciał gadać na ten temat. Rozliczyłem zadanie i brnę dalej. Jako ciekawostka: artefakt zostaje w naszym posiadaniu w inwentarzu, i nie można go wyrzucić - widać do czegoś będzie potrzebny.

ss_cichy_12-01-17_21-26-59_(l07_military).jpg ss_cichy_12-02-17_19-11-32_(l07_military).jpg

ss_cichy_12-02-17_19-26-26_(l07_military).jpg ss_cichy_12-02-17_20-33-07_(l05_bar).jpg

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narzędzia losowo można kupić różne zestawy (precyzyjne, zgrubne i kalibracyjne) u poszczególnych handlarzy (nie mylić z przenośnymi zestawami naprawczymi - wyglądają podobnie - z nich też można korzystać dopiero jak osiągniesz pewien poziom), również przy trupach (te medyczne wyglądają jak duża torba lekarska czerwona z krzyżem na boku - taka ikona był już w SGM - on jako 1 to wprowadził). Jak zdobędziesz odpowiednią ilość punktów  (opisywałem to wyżej - włącz literą "b" i wybierz które ze swoich cech chcesz udoskonalać). Jedną z umiejętności, jest zdejmowanie schowków z ciał - tam też spawnują się narzędzia i medykamenty (te kwestowe).

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cichy - że można kupić to wiem, bo miał taki Sidor. Ale znalezienie takich narzędzi ma przynosić zysk, a nie stratę. U Sidora 1600, a nagroda za nie 700. Czyli 900 w plecy. A na początku gry, to sporo. Dlatego cofnąłem zapis i czekam aż znajdę.

A patrząc na rozmieszczenie schowków ( np. pierwszy schowek Chomika ( Habarszczika ) w wiosce, inne znajdźki mogą być umieszczone podobnie.

Na razie nie jestem za daleko w "fabule" bo sprawdzam niektóre z rozwiązań moda, bo nie muszą być takimi jak w CoC. Mam zastrzeżenia do skuteczności broni. Gdy strzelałem do bandyty przez liście, był nie do zabicia. Nie mówię więc o odporności wojaków którzy zaatakowali wioskę. NPeC rozwala go jednym strzałem z TOZa, a ja potrzebuję pół magazynka PB z kałacha 100% sprawnego.

Jakie masz doświadczenie z częściami mutantów. Mam opcję "wytnij część", nóż w ręce i żadnych efektów. Nie leżą też obok zabitego zwierzaka.

No i, czy już uruchamiałeś jakiś samochód? Wiem że ma to być klawisz "O". Tylko czy na klawiaturze z grażdanką, czy na naszej. I czy przypadkiem nie jest to rozwiązanie z Czasu sojuszu, gdy uruchamialiśmy silnik klawiszem dla detektora, ale jak go nie było w slocie.

Mam już punktów na 1 poziom, więc pobawię się w zdobywanie sprawności.

I jeszcze jedno. Przeoczyłem przy ustawieniach, czy też jest tylko jeden HUD, taki mizerny.

A tu będzie pytanie do @Junx . Co i gdzie pozmieniać, aby zegar pokazujący czas, był nie tylko w otwartym PDA, ale również na ekranie gry, pod tym HUDem w lewym dolnym rogu. Może masz już coś takiego z HYBRYDa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, kondotier napisał:

U Sidora 1600, a nagroda za nie 700. Czyli 900 w plecy. A na początku gry, to sporo. Dlatego cofnąłem zapis i czekam aż znajdę.

Trzeba niestety zainwestować w rozwój postaci  - jak nazbierasz punktów umiejętności, kasę odrobisz z procentem (na samych schowkach się obłowisz że ho ho, nie wspomnę już o kasie z trupów).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier

Na stalker.pl dostałem od jednego usera takie jego własne tłumaczenie perków, może wam się przyda w celach informacyjnych :) Robione dla starszej wersji moda.

Spoiler
Nazwa umiejętności
Poziom biegłości / 5 - Opis korzyści z nauki kolejnego stopnia biegłości w danej umiejętności

SIŁA

1/5 - Umożliwia noszenie niektórych ciężkich pancerzy
2/5 - Umożliwia korzystanie z broni ciężkiej
3/5 - Umożliwia noszenie ciężkich pancerzy naukowych
4/5 - Umożliwia korzystanie z karabinu Gaussa + można kopać niewielkie mutanty
5/5 - Umożliwia noszenie egzoszkieletów

MEDYCYNA

1/5 - Apteczki działają efektywniej
2/5 - Apteczki i tabletki działają efektywniej
3/5 - Apteczki i tabletki działają jeszcze bardziej efektywniej
4/5 - Apteczki i tabletki działają jeszcze bardziej efektywniej
5/5 - Apteczki i tabletki działają maksymalnie efektywnie

GRABIEŻ / SZABROWANIE

1/5 - Umożliwia grabież pieniędzy z trupów
2/5 - Umożliwia znajdowanie w PDA trupów naprowadzań na schowki
3/5 - Umożliwia znajdowanie przy trupach większej ilości pieniędzy
4/5 - Umożliwia częstsze znajdowanie w PDA trupów naprowadzań na schowki
5/5 - Osiągnięto maksymalny stopień umiejętności grabieży

NAPRAWY

1/5 - Umożliwia naprawę broni za pomocą zestawów remontowych
2/5 - Umożliwia naprawę pancerzy za pomocą zestawów remontowych
3/5 - Umożliwia efektywniejsze korzystanie z zestawów remontowych
4/5 - Umożliwia jeszcze bardziej efektywne korzystanie z zestawów remontowych
5/5 - Osiągnięto maksymalny stopień umiejętności naprawy


PRZETRWANIE

1/5 - Umożliwia patroszenie i odcinanie części ciał mutantów
2/5 - Umożliwia spożywanie mięsa mutantów bez utraty zdrowia
3/5 - "Zwykłe" pożywienie działa efektywniej
4/5 - Artefakty są mniej szkodliwe (przy zbieraniu)
5/5 - Używane artefakty posiadają silnie zniwelowane negatywne właściwości

 

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początek drobna uwaga techniczna (może inni nie mają takiego problemu - ja mam). Podczas kiedy chciałem pogadać z Sacharowem, nie pojawiał mi się napis (F) ROZMAWIAJ. Dopiero kiedy przykucnąłem, ukazało się okno dialogowe.   

ss_cichy_12-06-17_11-04-34_(l08_yantar).jpg

Od w/w, dostałem zadanie na odnalezienie 3 skanerów (rejestratorów) anomalii. Nie my je stawiamy w tym modzie, tak jak było w innych "wariacjach" CoC. Teraz nie są zaznaczone na mapie pola gdzie one powinny być - opieramy się wyłącznie na opisie słownym w PDA. KTO NIE CHCE - NIE CZYTA (OGLĄDA):

REJESTRATOR NR 1.:

Spoiler

ss_cichy_12-06-17_10-46-34_(l08_yantar).jpg ss_cichy_12-06-17_10-46-38_(l08_yantar).jpg ss_cichy_12-06-17_10-46-41_(l08_yantar).jpg

REJESTRATOR NR 2.:

Spoiler

ss_cichy_12-06-17_10-48-44_(l08_yantar).jpg ss_cichy_12-06-17_10-48-54_(l08_yantar).jpg ss_cichy_12-06-17_10-48-59_(l08_yantar).jpg

REJESTRATOR NR 3.:

Spoiler

ss_cichy_12-06-17_10-50-06_(l08_yantar).jpg ss_cichy_12-06-17_10-50-11_(l08_yantar).jpg ss_cichy_12-06-17_10-50-14_(l08_yantar).jpg

Oddajemy rejestratory dla Zoba, a ten wyniki dla Sacharowa. Z tym ostatnim dobijamy targu, i za 17,5 tysiąca, w przeciągu kilku dni dostaniemy gotowy prototyp.

Spoiler

ss_cichy_12-06-17_10-53-09_(l08_yantar).jpg ss_cichy_12-06-17_11-02-51_(l08_yantar).jpg

Nie zapominamy porozmawiać z Duchem, koło bunkra naukowców - teraz mamy czekać na hełm i zdać relacje z rozmowy Doktorowi.

Spoiler

ss_cichy_12-06-17_11-07-59_(l08_yantar).jpg ss_cichy_12-06-17_11-08-52_(l08_yantar).jpg

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bloodrise

Mod to repack. Oryginalnie jest po rosyjsku, zangielszczenia nie szukałem i pewnie takowego nie ma.

Cytuj

Z tym ostatnim dobijamy targu, i za 17,5 tysiąca, w przeciągu kilku dni dostaniemy gotowy prototyp.

Jeśli wykonamy zadanie na obronę bunkra przed zombie to Sacharow odda nam hełm za darmo.

ss_ranger_12-06-17_16-11-48_(l08_yantar).jpg

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Antychryst powoduje losowe wyloty - nie zawsze, ale są. Pozbyłem się go, by nie tracić przyjemności z gry. Sidor siedzi na dupie u siebie w bunkrze - ale śpi od 22 do 6 rano. Warto zrobić zadania dla Medyka w Wiosce kotów - rozpoczyna to serię zadań na schowki Zbieracza. Później dodam opisy, bo mam już kilka za sobą. Warto tez kupić opisy schowków kombinezonów - są tam gdzie opowiada. Co do schowków z opisów (karteczek przy ciałach) - są faktycznie. Kilka znalazłem - bardziej przypadkiem, niż dążąc do tego celowo.

@ZapomnialemLoginu - problem pojawiania się za plecami postaci (bliskiego spawnu), był w Hybrydzie @Junxa - temat był opisywany w temacie :D. Mod jest niezwykle stabilny, ma całą masę nowych zada i przerobione lokacje - aczkolwiek (tak jak z karabinem Antychryst), nie ustrzegł się błędów. Oby wszystkie mody do stalkera miały ich tak mało :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier - Ciche Wzgórza to Magazyny Wojskowe - tam jest też wieża ciśnień (w podstawce CC jest zbiornik w środku na górze, w CN już jest pusta w środku - idąc tym tokiem - nazewnictwo jest troszkę pomylone...).

   Warto po rozmowie z Duchem, śmignąć na Bagna do Doktora - w nagrodę za dobre wieści dostajemy artefakt Strzelca; tak na marginesie, w tym modzie walka ze śmigłowcami to słodycz na moim sercu... :P

Spoiler

ss_cichy_12-06-17_21-24-03_(k00_marsh).jpg ss_cichy_12-06-17_21-24-23_(k00_marsh).jpg

ss_cichy_12-06-17_15-26-36_(l01_escape).jpg ss_cichy_12-06-17_15-26-38_(l01_escape).jpg

ss_cichy_12-06-17_15-27-24_(l01_escape).jpg

 

@Ranger801 - ja dopiero teraz idąc na Jantar dostałem te zadanie na zombiaki - a mam już zgłosić się po psi - hełm. Może inaczej mnie wynagrodzą....

Spoiler

ss_cichy_12-07-17_14-42-42_(l08_yantar).jpg

Lokalizacja schowków Zbieracza -5 PIERWSZYCH - nie pozbywamy się zapisek - na nich są cyfry które stworzą jakiś kod!!! (PATRZY KTO CHCE):

1. Wioska Kotów.

Spoiler

0.jpg 1.jpg

2.jpg 3.jpg

2. Wysypisko (w koronie zwalonego drzewa, w mrocznym lasku).

Spoiler

4.jpg 5.jpg

6.jpg 7.jpg

3. Na Agropromie (betonowy słup na południu lokacji, za anomaliami elektra).

Spoiler

8.jpg 9.jpg

10.jpg 12.jpg 

11.thumb.jpg.a793d555390f2523832f145dd7298407.jpg

 

4. Martwa Dolina (Dolina Mroku) (droga nad laboratorium, przepust wodny, krata).

Spoiler

13.jpg 14.jpg

15.jpg 16.jpg

5. Ciche Wzgórza (Mag. Wojskowe: wieża ciśnień).

Spoiler

17.jpg 18.jpg

19.jpg 20.jpg

6. Radar (strącony śmigłowiec, krzaki) - tu jeszcze nie byłem - dopiero zdobywam psi-hełm. - uzupełnię jak zaliczę.

 

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Załatwiłem pierwszy etap w X-16. Po dostaniu psi hełmu, dostałem zadanie od Sacharowa, na odnalezienie docenta Kondakowa. Pomówiłem z Duchem i razem ruszyliśmy do labu. Wspeierając się wzajemnie oczyściliśmy przedpole. Spotkałem docenta - po rozmowie mu odbija i trzeba go zabić. Odesłałem Ducha. Reszta standardowa - rozliczenie z Sacharowem.

Spoiler

ss_cichy_12-07-17_16-49-57_(l08_yantar).jpg ss_cichy_12-07-17_17-36-34_(l08u_brainlab).jpg

ss_cichy_12-07-17_18-56-49_(l08_yantar).jpg ss_cichy_12-07-17_19-14-07_(l08u_brainlab).jpg

ss_cichy_12-07-17_20-43-28_(l08_yantar).jpg

 

Będąc na Agropromie, kosząc schowki pomówiłem ze wszystkimi NPC. Dostałem dwa kolejne zadania: pierwsze to odzyskać 5 dokumentów z X-16. Wiedrow stoi na 2 piętrze kompleksu stalkerów. Dokumenty są widoczne jak na "patelni"  w labie:

Spoiler

ss_cichy_12-07-17_22-18-37_(l03_agroprom).jpg ss_cichy_12-07-17_22-20-27_(l03_agroprom).jpg

ss_cichy_12-07-17_22-25-19_(l08u_brainlab).jpg ss_cichy_12-07-17_22-25-36_(l08u_brainlab).jpg

ss_cichy_12-07-17_22-26-00_(l08u_brainlab).jpg ss_cichy_12-07-17_22-26-54_(l08u_brainlab).jpg

ss_cichy_12-07-17_22-28-08_(l08u_brainlab).jpg ss_cichy_12-07-17_22-30-15_(l08_yantar).jpg

 

Kolejne zadanie z Agropromu daje nam Nowikow - mechanik CN. Mamy odnaleźć an Kordonie starego znajomego, byłego członka CN, Szesturyj jest teraz kurierem Sidorowicza. Rozmawiamy z Sidorem i biegniemy za jego kurierem - tylko co poszedł przez wieś. Po rozmowie dostajemy od niego dodatkowe zadanie odnaleźć hełm przyłbicę brakującą mu do kompletu z kombinezonem. Rzeczona ma być na dachu koło Elewatora. Faktycznie tak jest. Odnosimy, bierzemy nagrodę i wracamy do Nowikowa.

Spoiler

ss_cichy_12-07-17_22-16-30_(l03_agroprom).jpg ss_cichy_12-07-17_22-20-29_(l03_agroprom).jpg

ss_cichy_12-07-17_22-41-40_(l01_escape).jpg ss_cichy_12-07-17_22-45-50_(l01_escape).jpg

ss_cichy_12-07-17_22-49-27_(l01_escape).jpg ss_cichy_12-07-17_23-02-35_(l01_escape).jpg

ss_cichy_12-07-17_23-03-11_(l01_escape).jpg ss_cichy_12-07-17_23-04-22_(l03_agroprom).jpg

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Hobby napisał:

Hra je výborná,po mnoha letech oprašuji ruštinu a jde to těžko.

Mám ale problém s úkoly od Povinnosti při hlídce na východ na Smetiště.Vzal jsem úkol "Najdi vintorez bc a najdi chléb.Mám je v batohu a odkaz v úkolech na vyzvednutí odměny.Značka mně naviguje na velitele hlídky ale ten se mnou nemluví.(Chybí dialog?)

Visí mně ty úkoly v denníku a nevím jak je dokončit.

Jinak se hraje velmi dobře,je super ten batoh v batohu kde naskládáte 10 stejných věcí a váží stejně jako jeden kus.

S temi perky jsem se taky potýkal ale už jsem si je přeložil a orientuji se v nich.

W spawnie jest chwilami błąd: mówił o nim @kondotier - niektóre postaci się "klonują" (są ich po 2 takie same). Też miałem tak z jednym z zadań. Artefakt Spirala nie był u Psa, jak być powinno (bo ten zginał mi w walce koło domku z Żabą - po wczytaniu zapisu jego nie było tylko "klony" jego towarzyszy), a kamień był w inwentarzu przypadkowego członka Najemników. Co do Perków - każdy sam powinien sprawdzić co bardziej mu pasuje. Myślę, ze w kolejnych modach będziemy spotykać taki system wartościowania (stopniowania umiejętności GG) coraz częściej. Gram obecnie między innymi w "Lost Path 0.3" - tutaj też musisz zdobyć wystarczającą ilość reputacji, by przyjęto nas do danego ugrupowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed końcem roku wyjdzie nowa, uzupełniona wersja moda - ostateczna; @kondotier - tutaj możesz przeczytać dokładnie: 

Spoiler

Привет всем. Чьи надежды не были оправданы нами - нам очень жаль. Мы в той сложившейся ситуации не могли поступить как-то мягче. Оправдываться мы не будем, и в детали локального конфликта посвящать тоже не будем, вы уж простите. Пусть Иван Гуторенко, бывший разработчик ЛР, сольет в сеть еще больше наших старых переписок, и тогда все узнают, почему мы так сделали.

Мы продолжаем доделывать 0.8R, и кто разгадал ребус- тот красавец. Мы почти подключили кордон из 1935, скоро будут ингейм скриншоты

Высока вероятность, что прощальную версию мы выложим уже до нового года.

Напоследок : Наверное, здорово вестись на вбросы человека, который имеет за собой не один грешок, а целый вагон. А мы хотя бы имели совесть признать свою неправоту. Хотя, стесняюсь спросить, чем лучше шутки про "Горшок умер" или что-то подобное? А мы сделали вынужденный вброс о *внимание* несуществующем никогда человеке. Делаем выводы, кто аморал, а кто нет (на картинке переписка между очередным админом фан-группы + админом околосталкера + автором канала "неважно кто" и разработчиком, которого на людях оскорбляли другие админы - https://pp.userapi.com/c830508/v830508914/13e82/WQIOC..) (еще один бонус - https://pp.userapi.com/c841523/v841523970/324ba/iigPP.. , доказательства, что это правда, в конце записи стрима Damaged Justice по бета-версии ЛР (самый первый стрим)). У нас таких много. Можем показывать по парочке в день, но не хочется опять заниматься бессмысленными срачами.

Są problemy pomiędzy ludźmi - jedni drugim usiłują dokopać - jak w życiu. Będzie to wersja pożegnalna.

@Hobby - ten klucz dostajesz podczas 1 rozmowy z Doktorem, po oddaniu mu przesyłki. Artefakt Striełoka dostajesz później po przyniesieniu wiadomości od Ducha - co stało się z grupą - tak Doktor Cię nagradza. Może klucz gdzieś zostawiłeś w schowku przez pomyłkę - jest niezbędny do otwarcia pokoju nr 26 w Prypeci. Zajrzę do spawnera - jeżeli jest to podam Ci nazwę.

 

PS. 1.: Jak pisałem wcześniej, połączyłem ADDON 0.3 i dodatek Sin. @kondotier - za osiągnięcia dostajemy unikalne artefakty - dopiero teraz to zauważyłem. Jak chcesz być "kuloodporny" to dostajesz unikalny kryształ, szybki - unikalny smoczek. Na screenach widać, efekty połączenia obu modów. Jeżeli wybierasz dobrze - z artem na pasie możesz ponegocjować z MONOLITEM i posiąść wszystko co jest w Zonie, wtedy w inwentarzu masz jak w spawnerze.... :prezent:.

ss_cichy_12-16-17_20-39-47_(l01_escape).jpg ss_cichy_12-16-17_20-50-54_(l01_escape).jpg

PS. 2.: @Hobby - dodaj do "elementu docelowego", w skrócie gry na pulpicie, po spacji parametr "-dbg". Następnie, po wczytaniu zapisu "ESC" I "S". Wybierasz jak na screenach niżej:

0.png ss_cichy_12-17-17_08-40-20_(l01_escape).jpg ss_cichy_12-17-17_08-40-32_(l01_escape).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Hobby - Na samym początku, wziąłeś u Sidorowicza zadanie na poszukiwanie ekspedycji б Ангаре на  Свалке?

Skoro masz naprowadzenie na hotel w Prypeci, to klucz musiałeś dostać, tylko gdzieś po drodze zgubiłeś. Przypomnij sobie takie coś, czy grałeś.

Po znalezieniu oficera z dokumentami w hangarze na Wysypisku, wracasz do Sidorowicza i masz taką rozmowę.ss_administrator_12-17-17_16-17-19_(l01_escape).thumb.jpg.ed74ab708c582672e873107250fe6bf5.jpg

Po niej idziesz na Болота i szukasz Doktora. Chodzi od Rybackiej wioski do Wieży obserwacyjnej. Masz taką rozmowę:

ss_administrator_12-17-17_16-18-50_(k00_marsh).thumb.jpg.9e14dfc127e219fb0077c394fd51430f.jpg

Jeśli jednak nie wziąłeś zadania od Sidorowicza, to mając spawner, masz i teleporter. Skocz na Kordon, weź u Sidora zadanie, skok na Свалкa, do hangaru, skok do Sidora i skok na Болота. A już z kluczem, skok do Prypeci.

Bo od Doktora dostajesz nie tylko klucz, ale też inne zadania.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

August powiedział ci abyś udał się z dokumentami do Wowana w celu ich podrobienia. Czy na posterunku, który spacyfikowałeś był niejaki Wowan? Nie, nie było go tam.

Wowan znajduje się w 

Spoiler

byłej bazie Czystego Nieba na Bagnach.

 Pomijam już fakt, że @cichy opisał to w:

Spoiler
W dniu 18.11.2017 o 16:21, cichy napisał:

Właśnie dotarłem an Bagna. Tu u Wowana można zmienić swoją przynależność. Mam przy sobie legitymację wojskową, którą dostałem za zadanie od dezertera w Wiosce kotów - mogę wstąpić szeregi wojska - za 10 tys. Wowka sfałszuje wpis w rejestrach bazy danych. Mogę też zostać bandytą lub CN. Można też wrócić do wcześniejszego stanu. 

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nowe połżenie drugiego schowka "KOLEKCJONERA" NA WYSYPISKU, ZAGLĄDA KTO CHCE:

Spoiler

ss_cichy_03-01-18_22-39-28_(l02_garbage).jpg

ss_cichy_03-01-18_22-39-44_(l02_garbage).jpg

ss_cichy_03-01-18_22-39-47_(l02_garbage).jpg

KOLEJNY SCHOWEK ROSTOK: DACH Z KWAŚNYMI ANOMALIAMI.

Jest bardzo wiele nowych zadań. Gram jako zły - Ślimak. Na Kordonie w drodze do Siora miałem misję na odwet dla Bezcielesnych; spotkamy ich jeszcze w grze....

Spoiler

ss_cichy_03-01-18_21-55-02_(l01_escape).jpg ss_cichy_03-01-18_21-55-14_(l01_escape).jpg

ss_cichy_03-01-18_22-19-17_(l01_escape).jpg ss_cichy_03-01-18_22-30-39_(l02_garbage).jpg

ss_cichy_03-01-18_22-45-18_(l01_escape).jpg

TRZEBA CZYTAĆ SMS PRZYCHODZĄCE - JAK W "POWROCIE SZRAMY" - TUTAJ ZAPISUJĄ SIĘ ZADANIA W ODA, ALE MOŻNA PRZEOCZYĆ W NATŁOKU, A SZKODA NÓG JAK TO SIĘ MÓWI....

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki skórze z twarzy stalkera możemy wykonać wszelkie możliwe fikołki z zadaniami jakie nam przyjdą do głowy. Właśnie tak gram...

Nowe położenie trzeciego  schowka "KOLEKCJONERA" NA ROSTOKU (NOWA LOKACJA Z LA), PATRZY KTO CHCE:

Spoiler

ss_cichy_03-02-18_19-49-29_(factory).jpg

ss_cichy_03-02-18_19-49-34_(factory).jpg

ss_cichy_03-02-18_19-49-42_(factory).jpg

ss_cichy_03-02-18_19-49-44_(factory).jpg

ss_cichy_03-02-18_19-49-58_(factory).jpg

KOLEJNY SCHOWEK NA WIERZY NA SKŁADOWISKU TECHNIKI...

 

Troszkę widoczków dla zachęty....

Spoiler

ss_cichy_03-02-18_14-46-55_(l01_escape).jpg ss_cichy_03-02-18_14-47-15_(l01_escape).jpg

ss_cichy_03-02-18_14-49-08_(l01_escape).jpg ss_cichy_03-02-18_16-10-55_(k00_marsh).jpg

ss_cichy_03-02-18_18-28-51_(l06_rostok).jpg ss_cichy_03-02-18_18-28-56_(l06_rostok).jpg

ss_cichy_03-02-18_18-28-57_(l06_rostok).jpg ss_cichy_03-02-18_18-31-58_(l06_rostok).jpg

 

  • Dodatnia 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.