tom3kb Opublikowano 3 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 Powrót Szramy szybko mnie odrzucił ale jak mówicie, że ten jest z przerobionymi zadaniami i jeszcze rozbudowany, to trzeba się będzie z nim przeprosić i dać mu 2 szansę Pewnie dorzucono giwer i pancerzy, nowe teksturki? Są jeszcze jakieś ciekawe, nowe zmiany, które wpadły wam w oko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 3 Czerwca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 Idę już do Wilczego Legowiska. Nowej broni i pancerzy nie zauważyłem. Za to nie miałem zadań które w cz.1 sprawiały same problemy. Tego z Pogrzebaczem i też mimo wielokrotnego powtarzania przechodzenia z Tango na Kordon, bandzior nie miał ani ekzy, ani notatki na schowek Siemienieckiego. Sprawdziłem w gameplayu jednego z lepszych graczy i u niego też nie było, a gra dalej. Jest tu trochę hardkoru, jak np. likwidacji bandy na Kordonie, czy w podziemiach Agropromu. Nie pamiętam czegoś takiego z cz.1. I kilka screenów. Pociągi widma. Po każdej emisji, "namiastka" godziny grozy. No i uroki nocy Wilcze Legowisko też było z shaderowymi problemami. Zobaczymy jak będzie teraz. A kolorystyka screenów, tak tych jak i poprzednich, wskazuje na znaczącą poprawę grafiki. Fabuła podstawek, jest tu tylko głębokim tłem, przewijającym się w dialogach. I od czasu do czasu jakaś fizyczna "pamiątka" z "tamtych" czasów. Za daleko zaszedłem grając po rosyjsku, więc i tak moda dokończę. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 3 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 8 minut temu, kondotier napisał: bandzior nie miał ani ekzy, ani notatki na schowek Siemienieckiego Tak, bo te dodatki zrobił @Yurek i dodał je do spolszczenia. W oryginalnym modzie tego nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 3 Czerwca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 @smox - Zaglądałeś do tego gida, który jest w paczce z modem? Tam jest przypomnienie aby nie zapomnieć obszukać bandyty. Wg, mnie, ten poradnik był robiony przez autorów moda. Ale może i lepiej że tego teraz nie ma, bo jak pisałem, były z tym tylko same kłopoty. A to co znajdowaliśmy w schowku Siemienieckiego, stawiało grę w modzie na głowie. Kosmiczny pancerz i kosmiczna broń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 3 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 6 minut temu, kondotier napisał: Kosmiczny pancerz i kosmiczna broń. To właśnie dodał @Yurek, czy jeszcze coś - nie wiem. Nie była to opcja do wyboru, dodał do spolszczenia i już. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 3 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 Uwaga! Czego nie można zrobić w modzie Powrót Szramy: - Nieuważnie czytać dialogi lub informacje, w tym kolorowe SMS-y - umieszczać Czarnych dziur w piwnicach, dołach itp. ma być równa powierzchnia - umieszczać więcej niż dwie Czarne dziury na lokalizacji lub jedną Czarną dziurę na jednej, a drugą w drugiej lokacji - strzelać bezkrytycznie do wszystkich postaci - zapisywać gry podczas nadejścia kolorowego SMS-a 3 godziny temu, smox napisał: 3 godziny temu, kondotier napisał: bandzior nie miał ani ekzy, ani notatki na schowek Siemienieckiego Tak, bo te dodatki zrobił @Yurek i dodał je do spolszczenia. W oryginalnym modzie tego nie ma. Nie chciałbym nikogo wprowadzać w błąd, więc wycofuję się z tego co napisałem. Faktem jest tylko, że @Yurek dodał wypasiony egzoszkielet i broń. Jednak schowek Siemienieckiego jest do znalezienia w modzie. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 3 Czerwca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 No i pierwsza zacinka moda. Przy przechodzeniu z Wilczego Legowiska do Doliny Mroku wylot z takim logiem. Expression : fatal error Function : CRender::texture_load File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\Texture.cpp Line : 295 Description : <no expression> Arguments : Can't find texture 'pro\ŔĘ108\silenser5_56' Wczytanie autozapisu nie pomaga. To samo. Szukałem tej tekstury w modzie, ale nie znalazłem. Potrzebuję pomocy w odnalezieniu, albo gotowego rozwiązania. A co dotyczy "Schowka Siemienieckiego". Pamiętałem o tym i dlatego każdy bandyta na Wysypisku był sprawdzony. W poprzedniej grze bandytę znalazłem na Agropromie. Teraz na Agropromie bandytów brak. Wiedzmy, Gospodarze, Najemnicy i kupy zombich. Tych też na wszelki wypadek posprawdzałem. To samo było z bandytą w egzo przy wejściu na Kordon. Nic nie miał. A w grupie Tango nie było NPCa wymienionego w poradniku, jako tego co pomoże schowek znaleźć. Za to namiar na schowek dostałem dopiero od Torycza z Wilczego Legowiska, po przyniesieniu mu oprogramowania. Ale jak z Wilczego nie wyjdę, to koniec gry i nie sprawdzę. @smox - Ty na tych bandytów z Wysypiska natrafiłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 3 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 4 minuty temu, kondotier napisał: @smox - Ty na tych bandytów z Wysypiska natrafiłeś? Tak, na Wysypisku. Kolejny gościu z cyfrą kodu jest w wiosce nowicjuszy na Kordonie, ale chce 50 tyś. To tyle, bo dopiero wszedłem do Agropromu. @kondotier wstaw zapis przed tym wylotem. Ja go pewnie nie naprawię, ale są na forum ludzie znający się na tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 3 Czerwca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 @smox - Pamiętasz jak się nazywał? Po rosyjsku miał to być Umnik. Czyli w mojej grze nie powinienem mieć problemu. Sava wstawiam, ale przy wstawionym spolszczeniu, chyba nic z tego nie będzie. Gram po rus. Save po którym następuje wylot z błędem wstawionym dwa posty wyżej. 183 przed dm.sav Grając pierwszy raz w cz.1, z tymi bandytami miałem dokładnie te same problemy. Ratował mnie Yurek zapisami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 3 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 Silenser5_56 chyba powinno być silencer Ale pewnie krzyczy o te literki z ptaszkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 3 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 5 minut temu, kondotier napisał: @smox - Pamiętasz jak się nazywał? Ale o kogo chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 3 Czerwca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 Też tak przypuszczam, tylko gdzie to jest. W katalogu PRO tego nie ma. Ale jest coś ciekawego. Tu był problem z grażdanka w Kat głównym moda. A przecież Więź czasów też ją ma. Screen na dowód. O tego NPCa, co sprzedaje kod. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 3 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 @kondotier. W textures/PRO/ zmień nazwę folderu AK108 na ŔĘ108 i przejdziesz do DM. Ja na twoim zapisie przeszedłem. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 3 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 @kondotier, wejdź do folderu textures/PRO i zmień nazwę AK 108 na tę z loga wylotu - ŔĘ108. Po zmianie przeszedłem bez problemu. A tutaj gościu z kodem - Ups... trochę się spóźniłem... 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 3 Czerwca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 Też mnie oświeciło, że to 108 odnosi się do AK108, ale nie zdążyłem sprawdzić. Ale dla obu za sprawdzenie . @smox To zrób to od razu w spolszczeniu, bo może umknąć uwadze stawiających . @OldMan - No i trzeba taką informację dodać do opisu instalacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 3 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 O widzę inni szybciej napisali o 108ce akaczu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 3 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 5 minut temu, kondotier napisał: @smox To zrób to od razu w spolszczeniu, bo może umknąć uwadze stawiających . Oczywiście dodam to do spolszczenia, i raczej nie trzeba o tym wspominać w opisie instalacji. Dodając spolszczenie już tego błędu nie będzie. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 3 Czerwca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 Oby więcej takich niespodzianek nie było . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 3 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 Alternatywna instalacja repacka przedstawionego przez Kondotiera w #1. 1. Uruchamiamy instalator, wskazujemy mu miejsce gdzie ma zainstalować naszą grę (nie tworzymy katalogu, instalator zrobi to za nas) i czekamy aż zakończy pracę. 2. Usuwamy skrót, który instalator stworzył na pulpicie (jeśli wcześniej przypadkowo zaznaczyliśmy taką opcję). 3. Zmiana nazwy katalogu z zainstalowaną grą na np. SZRAMA. 4. Na pulpicie robimy skrót do pliku XR_3DA (jest w bin). 5. Do głównego katalogu gry kopia tego fsgame.ltx ze zgodą na zamianę (folder z zapisami utworzy się w bin). 6. Popr. fix Nr 1 + 2. Naprawiono brak wyświetlania się parametrów broni - LINK 7. Możemy grać (grę odpalamy ze skrótu na pulpicie). Jeśli komuś nie pasuje folder z zapisami w kalalogu bin, może zmodyfikować pod siebie plik fisgame.ltx. Dodatki, dźwiękowy i na udźwig autorstwa OldMan'a jak najbardziej kompatybilne. Parę screenów. Spoiler 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 3 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 No i dobra Jak to mówią - Od przybytku głowa nie boli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 3 Czerwca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 Zmieniłem nazwę katalogu i wylądowałem w DM. Kiedy po znalezieniu Naboja miałem czas do wieczora, przejrzałem PDA. Mam ten zapis ze screena wyżej od @smox, z informacją o cyfrze kodu, choć żadnego z tych wymienionych w niej nie znalazłem. Gorzej będzie z tym od drugiego bandyty. O nim już informacji nie mam. Poszukam tego Mądrali, jak się zjawię na Kordonie. Może uda mi się kod uzbierać. Może to przypadek, a może tak ma być, że co tylko się chcę dłużej przespać, mam emisję, a po niej godzinę grozy. Przynajmniej po dwie fale zombich i mutków. Kto pamięta z cz.1, czy cygara i papierosy są potrzebne do czegoś, czy to tylko dekoracja? Szukając Naboja, znajdziemy z niego tyle, a reszta niewidzialna. Ładne niebo? Tuż przed Godziną Grozy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 4 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2018 6 godzin temu, kondotier napisał: Mam ten zapis ze screena wyżej od @smox, z informacją o cyfrze kodu, choć żadnego z tych wymienionych w niej nie znalazłem. Musiałeś znaleźć @kondotier, tylko teraz działa to inaczej. Naukowcy z Kordonu przerobili PDA Szramy - "Teraz twój nadajnik, jest zdolny określić kodowaną informację z innych PDA w promieniu 500 m. Typowych zapisów nie rozpoznaje, ale jeśli zapis jest kodowany, to go rozpozna, i pojawi się informacja na ekranie. Na przykład: W promieniu 500 m leży trup, albo napis - "Stalker ma ważne informacje". Pozostaje tylko znaleźć trupa, zgrać te informacje od niego, i komunikat pojawi się ponownie, ale wpis przesunie się już do twojego PDA." Czyli działa to automatycznie, nie ma żadnych kartek czy notatek. Wystarczy przeszukać trupa i już, masz informację w swoim PDA. 21 godzin temu, tom3kb napisał: Są jeszcze jakieś ciekawe, nowe zmiany, które wpadły wam w oko? Zmian jest sporo. Trudno jest mi je wymienić, bo oprócz tych w plikach tekstowych, dużo ich było też w skryptach, configach i gameplayu. Bez wątpienia dużą zmianą jest dodanie Mrocznego Parowu i zadań z nim związanych. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 4 Czerwca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2018 @smox - Mam takie informacje, rozmawiam, szukam trupów. Ale będąc wyczulonym, szukałem tych trzech nicków. Nie było żadnego. Chyba że znowu miał kod jakiś inny. Gdyby to było z automatu, to musiałbym mieć też od tego bandyty w egzo. Chyba 5 razy zaczynałem z baru, aby dostać to co potrzeba i za każdym razem bandzior miał albo tylko Grozę laserową, albo nic. Grupa Tango zabrać nie mogła, bo obszukiwałem wszystkie trupy wcześniej niż podeszli. No nic, zobaczymy co u ciebie wyjdzie, jak zrobisz to zadanie. Myślałem, że po latach mod wywietrzał mi z głowy, ale nie. Chyba dlatego, że to był mój pierwszy i z kłopotami. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 5 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 W dniu 4.06.2018 o 10:41, kondotier napisał: Chyba 5 razy zaczynałem z baru, aby dostać to co potrzeba i za każdym razem bandzior miał albo tylko Grozę laserową, albo nic. Nie wiem @kondotier dlaczego tak masz. Grasz w oryginalnego moda, więc nie zachodzi obawa, że spolszczenie coś namieszało. Ja gram ze spolszczeniem i zobacz sam - cyfra kodu była przy bandycie w egzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 5 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Z coraz większą przyjemnością przypominam sobie fabułę Powrotu Szramy. Grafika w tym modzie może nie jest spod szyldu "jakiej świat nie widział", ale dla mnie jest po prostu ładna, zwyczajnie cieszy oko. Spoiler 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.