Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

17 minut temu, kanon1022 napisał:

@kondotier Witam ,znasz kod do pomieszczenia z bronią w x8 jak się tylko wchodzi do labu x8, czy to dopiero w dalszej rozgrywce .

Tu masz wszystkie kody występujące w modzie:

https://stalkermod.ru/Prohozhdenie-Stalker/kody-dverej-sejfov-i-tajnikov-stalker-v-zapadne.html

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kanon1022  W tym modzie nie ma nic do znalezienia " w przyszłości". Wszystko masz znaleźć za pierwszym wejściem. Nie pamiętam, czy otwierałem ten magazyn broni. Na żadnym gameplayu z X8 nie ma pokazane gdzie go należy znaleźć. Z podpowiedzi dostarczonej przez @pacjent1972 , on jest 45638.

Ale jak pozabierałeś wszystko z kilku sejfów na powierzchni Prypeci i z tuneli pod nią, to masz nadmiar broni i amunicji. Broń tę możesz za darmo naprawić i ona jakby się nie psuje. Znaleziona już po x8, nie zawsze się nadaje do użytku, a naprawić nie ma gdzie. I nic nie kupisz, bo nie ma od kogo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Elkitrim

Ale chyba nie ma sensu, broni nie ma co zbierać bo i tak nie naprawisz ani nie sprzedaż. To samo z pancerzami. Nieść ze sobą ze 2-3 sztuki broni w dobrym stanie i heja. Polecam PKM choć ciężki to bardzo szybko rozwiązuje problemy z mutantami, a jest ich sporo. Sprawdza się o wiele lepiej niż strzelby ze względu na zasięg i siłę ognia.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Elkitrim  Tak ja wyżej napisał @tom3kb . W ciasnych pomieszczeniach podziemi, nie ma gdzie "podskakiwać". Jeśli na powierzchni w Prypeci przeleciałeś się po niej, to możesz zebrać tonę różnorakiej broni, łącznie z PKM. Tę broń za darmo naprawiasz w Pralni i ona ma w podziemiach znikome zużycie. Praktycznie z nią można przejść aż do końca. I generalnie takie jest założenie moda. Idziesz w nieznane, wyposaż się jak najlepiej. A na każdej lokacji jest do znalezienia broń o wysokim stopniu sprawności. Co lokację możesz sobie ją wymieniać na inny typ.

Jest na lokacjach po kilka schowków, więc możesz tam zostawiać to co masz, a podziałać ze znalezioną. Spodoba się, idziesz dalej, nie spodoba, wracasz do schowka po pozostawioną. Jak czytałeś wyżej, w X7 znajdujesz fleszkę z kodem do zbrojowni z pierwszego podziemia. Możesz się wrócić i zabrać to co tam jest.

Tu masz filmik z sytuacją znalezienia fleszki. 9:00 dotarcie do miejsca, 12:00 znalezienie fleszki, 13:00 zawartość zbrojowni.

https://www.youtube.com/watch?v=oXOPA0ADYoc

Sam zdecyduj czy wracać i zabierać. Zabierzesz, wystarczy do końca gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mod ukończony, za tłumaczenie dziękuję tłumaczom. 

Pomysł karkołomny - same podziemia? A jednak to się sprawdziło, grało się świetnie a konstrukcja moda jest dobra do robienia może 1 laba na dzień przy pomyślnych wiatrach (poza ostatnim który mi dopiekł, na szczęście amunicji zachomikowałem na czarną godzinę i wystarczyła choć było bardzo gorąco).

W każdym labie było co robić poza szukaniem kodów, szczególnie podobał mi się motyw wabienia nowego mutanta, gdzie mimo gubienia przez niego tropu (dzięki AI która gubi się gdy postać skacze lub wchodzi na kamyk) i akrobacji okraszonej zmaganiami z fizyką gry oraz systemem kolizji dałem radę. 

Same podziemia - może jedno albo dwa kojarzę z innych modów (nie licząc tych z podstawowych wersji gry), może weterani modów do gry skojarzą większą cześć z nich...

Technicznie mod solidny jak skała, gdy granat F1 zawitał w pobliżu szklanych obiektów gra ani razu nie poddała się wylotem. Same granaty osłabione. Płynność gry po ich rzuceniu też. Były jednak paskudne niespodzianki jak strzelby które miały o wiele za głośne dźwięki w porównaniu do reszty gry czy G36c na amunicję 5,45 czy anomalne AN94 sztuk dwie które nie traciły na wytrzymałości. Część uzbrojenia faworyzowana pod względem wagi, wspomniany G36c jedynie półtora kilograma, a granatnik do niego tyle samo? Desert Eagle dobry na mutanta o ile nie spudłujesz, dobre na kontrolery. A i walka z burerami była udręką, szczególnie w tunelu pod koniec.

Cytat

ss_luk_04-04-19_22-57-18_(laba_x).thumb.jpg.713f0f9e00ccd6d26d1de332cfbdd04d.jpgss_luk_04-05-19_15-51-10_(bar_stalker).thumb.jpg.1eae0272ff80815f4286022b25f4e464.jpg

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Przeszedłem modyfikacje , szczerze bardzo ciekawa mogę polecić każdemu. Pomysł z samymi podziemiami mógł nie wypalić ale jednak według mnie się udało rozmaita ilość laboratoriów pozwala się wczuć w całkowicie inny klimat , dużo dodaje tutaj brak wyjść na powierzchnię  . Parę słów o rozgrywce  to podziemia pod kordonem to przesada  niby przedsionek zony a pod powierzchnią największe ściero jakie istnieje . Nie opłaca się "magazynować" zbyt dużo rzeczy AKS-74U które dostajemy na początku gry wystarcza w zupełności do podziemi Kordonu wtedy przydaję się już PKM jak ktoś wyżej wspomniał to "remedium na mutanty" których  pod sam koniec jest  zwyczajnie za dużo. Zakończenie pozostawiło mi  niesmak pokazując jak armia zamiata problemy pod dywan , najprawdopodobniej pozbywając się niewygodnego świadka który zbyt wiele widział. Moda ocenię 9/10 za prostotę wykonania i wzięcia nas w nową krótką a zarazem ciekawą podziemna historię. 

Edytowane przez Nostalgov
Brak sensu wypowiedzi.
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Nostalgov  Strasznie chaotycznie piszesz. Bardziej się trzeba domyślać tego co chciałeś powiedzieć. Całkowicie nie zrozumiałem o co miała pokusić się podstawka?

A do rzeczy. To nie pierwszy mod, gdzie wejście do podziemi jest na Kordonie. Przecież wg, innych opisów one są pod całą Strefą. W innych modach np. wchodzisz do nich w Dolinie Mroku, a jak popatrzysz na mapę, to znacznik GB masz gdzieś na Radarze, lub nawet w CEA.

Ja też byłem zniesmaczony zakończeniem, ale ono jest zbójeckim prawem autora moda. Tak tę podróż widział i uznał, że nie wszystkie wyprawy muszą się kończyć powodzeniem. A może miał zamysł - ale to już jest moje gdybanie - zrobić drugą część moda i w ten sposób zostawił sobie niedomkniętą furtkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Wybacz byłem troszkę na rauszu , faktycznie wypowiedź była pozbawiona jakiegokolwiek sensu.

Hmm , przykładowo w Czystym Niebie nie ma przejścia do Rostoku i Baru , od razu jest na Magazyny Wojskowe osobiście uważam że dodanie nawet krótkich podziemi pod Wysypiskiem i Rostokiem byłoby smaczniejsze niż "zamglony" Rostok a jednocześnie urozmaiciło by to rozgrywkę o ciekawe elementy(Nie można też zapomnieć o braku Podziemi Prypeci nawet na pudełku platynowej kolekcji piszę 'Nowe tereny w tym Czerwony Las , Limańsk i Podziemia Prypeci) . Albo laboratoriów pod X-8 w Zewie które byłby jeszcze głębiej  to własnie stamtąd mógłby dobiegać  sygnał Striełoka. No ale można tak wymyślać i wymyślać.

Chyba przespałem tak świetne mody , miałem długą przerwę od Stalkera . Pamiętam jak grałem w cholernie niestabilny  Zew Monolitu i prosiłem babcie żeby mi tłumaczyła co tam pisze po Rosyjsku :mcdonald:. Moje konto jest tutaj od 2011 więc wychodzi na to że grałem mając 12 lat ale nie będę przynudzać. Więc pełny świadomości przeszedłem tylko trylogię zaurusa , priboi story i call of Czarnobyl. A tak to będąc młodszy liznąłem troszkę modyfikacji takich jak Narodnaja Sojanka chyba w becie zresztą , ukryte ścieżki  i oblivion lost.

Także @kondotier polecisz mi jakiś mod który jest spolszczony i faktycznie jest tam spora ilość podziemi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Nostalgov  Skoro przeszedłeś tylko te mody co wymieniłeś, no to masz w grać. Ale musisz zrozumieć, że czasy kiedy mody powielały podstawki już minęły. Modów przetłumaczonych jest multum. Chcesz coś wybrać, zobacz tematy ranking modów i mody wg trudności.

Jest przetłumaczony mod z dużą ilością podziemi. Są to Duplikaty Odmienne światy. 56 lokacji naziemnych, a podziemia prawie pod każdą. I to podziemia całkiem nowe, a znane mocno odmienione. Z tym, że może być problem z pobraniem moda, bo jego autor miał problem z hakerami. Ktoś chyba gra w niego aktualnie, wejdź do tematu i się z nim jakoś dogadaj skąd pobrał.

Ten mod to 2. część takiej trylogii. Pierwsza część Reborn FF jest przetłumaczona i dostępna. Tyle, że podziemi jak na lekarstwo.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Nie wiem co ja mam ostatnio z tymi fabułami, znowu pomimo wykonania zadań stoję z fabułą i nic się nie dzieje, otworzyłem wszystkie sejfy, zabrałem graty a Kowalski nie chce gadać trep jeden, tak wiem @Mnieciu aktualnie ogrywa tego moda na YouTube ale u niego jest wszystko ok i Kowalski gada, u mnie nie chce, co tu zrobić żeby zaczął gadać? Może o czymś zapomniałem? Oczywiście byłem w podziemiach inaczej przecież nie miałbym cynka o schowku w pralni, w zadaniach cały czas mam "zbadaj teren" czy jak to tam brzmi. :pomocy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie gdzie szukać fleszki w X4? tam jest dosłownie 2 pomieszczenia, kilkunastu wolnościowców i wejście do X6, nic tam nie mogę znaleźć, znalazłem filmik gdzie on ma jakąś fleszke której ja nie mam, ciekawe skąd ją wziął? 11:03 

 

 

 

Edytowane przez cez137
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.