Skocz do zawartości

Projekt bazujący na serii gier Stalker / Metro (Independent Zone)


Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry wszystkim forumowiczom ! 
Od dłuższego czasu tworzymy projekt gry , który opiera się na serii gier Stalker , Metro . Naszą pierwszą mapą "pokazówką" dla wydawcy będzie projekt podziemnego laboratorium.
I z tego powodu zwracam się do was drodzy forumowicze - z tego powodu iż od dłuższego czasu poszukuję ludzi chętnych do pomocy / współpracy przy projekcie . 
Byłby ktoś z was tym zainteresowany ? Gdzie mógłbym szukać ludzi zainteresowanych współpracą , znających ten klimat ?

Co sądzicie o tworzeniu takiego projektu ? :)

Link do naszej oficjalnej strony : https://independentzone.pl
Link do stronki na FB: https://www.facebook.com/IndependentZoneProject

Troszkę fabuły : 
Bezpośredni dostęp do laboratorium jest utrudniony, z powodu blokującej główne wejście anomalii. Jednak lata zaniedbania w połączeniu z działaniem anomalii poskutkowało tąpnięciem na terenach okalających laboratorium, przez co zawaleniu uległa część nieużywanego tunelu transportowego, prowadzącego do wnętrza obiektu. 
Wewnątrz panuje chaos, sugerujący próbę szybkiego opuszczenia obiektu. Aparatura pomiarowa, rozłożone w salach sprzęty niewiadomego przeznaczenia nie nadają się już do niczego.
W laboratorium nie ma śladów życia, nie sposób natknąć się również na ludzkie szczątki, za wyjątkiem jednego pomieszczenia, gdzie spoczywa kilka szkieletów. Zadaniem gracza jest odzyskanie danych z komputerów, co jednak okazuje się niemożliwe, jako że ktoś skrzętnie wymontował z nich nośniki pamięci. Jałowe poszukiwania mają już zakończyć się fiaskiem, kiedy gracz znajduje ledwo czytelną notatkę (Notka serwisowa). Podążając za zawartym w niej tropem, odnajduje uszkodzony komputer, który w wyniku przeoczenia nie został zniszczony bądź wymazany. 
Liczne notatki i nagrania znajdowane na terenie obiektu rzucają nieco światła na charakter prowadzonych badań.

Edytowane przez michal201092
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, michal201092 napisał:

I z tego powodu zwracam się do was drodzy forumowicze - z tego powodu iż od dłuższego czasu poszukuję ludzi chętnych do pomocy / współpracy przy projekcie . Byłby ktoś z was tym zainteresowany ? Gdzie mógłbym szukać ludzi zainteresowanych współpracą ?

Co sądzicie o tworzeniu takiego projektu ? :)

1. Co to za typ projektu/gry. Commercial/Indie/Free?
2. Kogo szukasz i do czego?
3. Szukasz ludzi do pracy czy do zabawy(czytaj: czy to praca płatna czy "coś tam zrób w wolnym czasie")
4. Masz konkretny deadline i koncept projektu czy robisz to co wyjdzie w praniu?
5. Masz koncept dotyczący praw autorskich czy to pełne FFA?
6. Jak już coś masz to warto pokazać by zachęcić.
7. Sam zajmujesz się stroną techniczną czy wizualną? (Pytanie dziwne, ale ma znaczenie w wielu kwestiach dotyczących projektu)

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 hours ago, Anton Gorodecki said:

@Raquel J które to kolejne twoje konto @Akinaro vel @Paranoia? Człowieku, odpuść.

Widziałem na s[CENZURA].pl taki sam temat o tej samej treści z takim samym komentarzem od Akinara również o tej samej treści, więc odpowiedź może być tylko jedna. )))

Co do tematu to generalnie rzadko idzie znaleźć dobrego moddera który wziąłby w tym udział, bo dobrych modderów robi się coraz mniej (większość odchodzi, aby robić mody do innych gier albo są zajęci pracą).

Najwięcej szczęścia można znaleźć u wschodnich modderów z AP-Pro. Załatwcie sobie jakiegoś dobrego dolmeczera / tłumacza obeznanego z językiem rosyjskim lub ukraińskim i się tam popytajcie, czy ktoś mógłby wam w tym pomóc.

Edytowane przez Pirunvirsi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak , post pojawił się na innej stronie też poświęconej grze Stalker , wiem że część osób używa obu forów , a część tylko jednego 
Nie jestem w jakikolwiek sposób powiązany z nikim - nie podbijam sobie tematu innymi kontami - szanujmy się :D

Co do samego projektu - aktualnie tworzymy mapę bunkru powoli , lecz level - designer kończy implementacje modeli .
Trochę późno zaczęliśmy tworzyć mapę , ponieważ tworzyliśmy głównie własne w pełni customowe modele np. liczników geigera . 

Co do modelu projektu - jest to startup - bootstrap , projekt zamierzamy wypuścić na kickstartera w momencie w którym będzie już w wystarczającym stadium. 

Poszukujemy ludzi do długotrwałej współpracy , głównie tych którzy mają w tym zajawkę - i mogą pomóc . 

Co do praw autorskich - odbyłem na ten temat dosyć długą rozmowę i myślę że nie ma jakichkolwiek podstaw prawnych dzięki którym ktokolwiek mógłby nas pozwać . 

Co do samych pieniędzy - rozliczamy się po wrzuceniu projektu na kickstartera za wszystko co było dotychczas wykonane . 

Aktualnie mamy "fabułę roboczą" lecz fabuła jest napisana , czeka na ewentualną implementację - uprzedzając pytania - nie chcę jeszcze jej ujawniać :)

 

Dziękuję za pomysł z rosyjskimi forami - spróbuję tam uderzyć :) 

 

Strona na razie jest w fazie tworzenia - pojawią się tam nowe aktualnie materiały w najbliższym czasie :)

 

Edytowane przez michal201092
  • Super 1
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

@Ref

Projekcik powoli się rozwija , aktualnie toczą się prace nad GUI (za niedługo efekty ! ) oraz samą mapą . Część zdjęć z bunkra: 

3.png?fit=1920,1080&ssl=1

2-1.png?fit=1920,1080&ssl=1

BunkierEnter.jpg?fit=1920,1080&ssl=1

 

Zapraszam także do polubienia , śledzenia naszego małego fanpage na FB https://www.facebook.com/IndependentZoneProject/  - będą tam od czasu do czasu pojawiać się informacje o postępach :p 

 

Edytowane przez michal201092
  • Super 1
  • Dodatnia 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

@Mały update 
Postęp z tworzenia nowego wejścia oraz pierwsze zarysy artefaktu  : 

screen_1920x1080_2019-05-21_22-51-56.png
60667680_281681486047755_658856823537585
 

Co sądzicie o artefakcie ? Docelowo będzie zamknięty w specjalnym rodzaju "klosza" , oczywiście animacje już są powoli w przygotowaniu :D 

Za niedługo pojawią się pierwsze zdjęcia GUI , niezwłocznie je zamieszczę jak będą gotowe  
W następnym miesiącu , pojawią się rysowane arty - zapowiada się ciekawie  :D 

Edytowane przez michal201092
  • Super 2
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

@Update

Prace nad modelami kreatur idą do przodu , za niedługo pierwsze efekty ! :)

Teraz wrzucam jeszcze dwóch przeciwników z którymi gracz spotka się w podziemiach:

trigger.jpgradiator.jpg

oraz ich opisy :

Trigger jest upiornym wynikiem przeprowadzanych w obiekcie badań nad kontrolą ludzkich procesów myślowych, odruchów i instynktów. Ten zakuty w eksperymentalny kombinezon mutant przypomina człowieka jedynie z pozoru. Długotrwałe działanie silnego pola elektromagnetycznego zupełnie wyprało go z uczuć wyższych, pozostawiając jedynie gniew i ślepą agresję. 
Poszerzające percepcję środki psychoaktywne, jakie krążą po jego ciele, obdarzyły Triggera nieludzko szybkimi instynktami i niemal natychmiastowym czasem reakcji, czyniąc go jednak skrajnie wrażliwym na światło. Przed tym, jak i przed nadmiarem innych bodźców ma chronić go sferyczny hełm, który po latach użytkowania nieomal wrósł w jego ciało. 

 

Radiator był niegdyś człowiekiem, które to cechy nadal widoczne są pod warstwą stwardniałej, podobnej do pancerza skóry pokrywającej większość jego ciała. Poddany działaniu neurodegeneracyjnych chemikaliów, mutant jest niezdolny do odczuwania bólu. W wyniku tego wszelkie podświadome ograniczenia zostały zdjęte z jego ciała, pozwalając Radiatorowi na pełne wykorzystanie swojej siły i wytrzymałości. Jego spaczone, nadęte ciało, pokryte zrakowaciałymi naroślami oraz skórnymi tarczkami jest wyjątkowo odporne na obrażenia, co czyni go śmiercionośnym i nieprzejednanym przeciwnikiem. 
 

  • Super 1
  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

No ten pierwszy mutant mi się skojarzył z Mega Mózgiem z kreskówki Widget przez ten baniak :D z takim łbem będzie graczowi rył banie.

Drugi taki typowy mięśniak w stylu Nemezisa z Residen Evil.

Szczur, ta wersja z pryszczami fajna, ten drugi strasznie nijaki.

Kot fajny, psychodeliczny jak z ostatnich filmowych Alicji w Krainie Czarów.

Całość na plusie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

@Ref

Okej , troszkę zaistniał mały przestój ale idziemy już do przodu :)

Model naszego kotka , wraz z texturami do obejrzenia na sketchfabie : https://sketchfab.com/3d-models/mutant-cat-i-257d593760ae483e8bf6c45af07e9e30

Oraz trochę nowych prac (Lokalizacje : WC , przysznice ; NPC):
 

wc1.jpg

showers1.jpg

iz02-1.png

 

Za niedługo , pojawi się reszta materiałów takich jak : animacje kota oraz model Triggera (W.I.P) wraz z animacjami.
Zdjęcia mapy (szkice oraz zdjęcia z gry) pojawią się do miesiąca :)

Zapraszam do śledzenia strony na Facebooku oraz naszej strony internetowej - pojawiają się tam (czasami) rzeczy , których tutaj nie dodaję :)

https://independentzone.pl/
https://www.fb.com/IndependentZoneProject/

  • Super 1
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.