Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@Suseł Tak brzmi to zadanie.

 

ss_fred_07-27-22_14-16-35_(l05_bar).jpg

Dostałem go jak przy innym zadaniu byłem na CEA, z dostępem do podziemi. Ale robione zadanie i braki "inwentarzowe" nie pozwoliły mi na ich penetrację. Teraz jestem w Barze i główkuję którędy wejść. A pustka w głowie gdzie ten Striełok się znajduje, stwarza problem z wyborem drogi. Potrzebuję tylko lokalizacji tego miejsca w podziemiach i najkorzystniejszego wejścia. Bo na CEA za daleko wracać.

A to zapis z miejsca gdzie zrobiony jest zrzut.

633 wyprawa pod ziemie.sav    633 wyprawa pod ziemie.dds

Pod nogami trzy schowki. Skrzynia i dwa plecaki. Wszystko pełne różnego dobra. W grze jestem bliski zadań z Kreślarzem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier
Już kiedyś przypadkiem poszedłem na podziemia w innej pętli i takie zadanie miałem. Cholera tylko gdzie to było....hm. Mam wrażenie że są Podziemia Prypeci, ale uwaga, bo w Prypeci kiedy się schodzi na dół to są 2 teleporty, z czego jeden prowadzi na zwykłe podziemia a drugi na podziemia z innej pętli. Możesz spróbować tam poszukać, ale muszę przyznać szczerzę że nie jestem ani trochę co do tego pewny, za to jestem w 100% pewny że ja kiedyś takie zadanie otrzymałem wchodząc do lokacji podziemnej. Ja niestety Źródła nie mam na dysku i zapisów też nie. 

Jeżeli okaże się że to nie będzie w podziemiach innej pętli, to na pewno będą w innych podziemiach gdzie egzoszkielety nie działają. 

Edit: Jeszcze możesz pójść do Wyrobiska, to miejsce wygląda tak i siedzi tam Oddział NRF

(Trochę ciemno, więc nie wiem czy dasz radę zobaczyć)

image.thumb.png.3afa7f538dfc0d8a75e2e80a6cb4013c.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier
Sterownia Tunelami znajduję się na CEA-2 (pisałem o nich w temacie Duplikatów cz.1 gdzie znalazłem Śmierć Wróżki i dokumenty o podziemiach).
Spróbuje ci to pokazać gdzie się znajduję, jeżeli w ogóle będę mieć zapis. Na szczęście z pomocą przychodzi dodatek który robi mi autozapis przy każdym zadaniu, więc powinienem mieć zapis z tamtego miejsca.

 

EDIT: Proszę bardzo. Na CEA-2. W spojlerze masz screeny:

Spoiler

image.thumb.png.5998efcefac2183dab570b753387dac7.png

image.thumb.png.91c0566472000cc7cca0d94fd93d73f8.png

 

image.thumb.png.ad7c431925ab789a8e019c03b81f24fd.png

 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Zadanie, które pokazujesz jest do wykonania na lokacji Podziemie/Alternatywna rzeczywistość.

ss_tracer_07-27-22_14-48-31_(doubl_podzemka).thumb.jpg.a38911553f5515429fc4191fc4c9d429.jpg

Będąc na tej lokacji niezbyt trudno znaleźć duplikat, bo naprowadza nas znacznik. 

Znacznik pokazuje jakiegoś trupa (zombi?) a obok niego leży trup Szramy z dokumentami i pda. 

Przeglądając swoje screeny z całej gry widzę, że się tam dostałem z lab x6 po tym, jak zebrałem z rzeźni 3 pda dla Fejka.

  • Dodatnia 1
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł Ja byłem w tych otworach w dachu, ale chyba za wcześnie ( zanim dostałem zadanie ), bo teleportu jeszcze nie było nie było. To skutki wielu gier i pamiętania, że to jest ważne miejsce.

Nie pozostaje mi nic innego, jak znów poleźć na CEA i dziury odwiedzić. Dokładnie wiem gdzie są i jak się tam dostać.

@wariat  Dzięki za podpowiedź, ale dotarcie na CEA chyba będzie prostsze, niż znowu pchać się do X6. PDA dla Fejka zabrałem i już oddałem. Teraz do X6 pójdę już z kolejnym zadaniem, przedostać się do rzeźni.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier 

Do tego miejsca o którym mówi @wariat można dostać się z Wschodniej Prypeci, tam gdzie jest drabina do zejścia na dół znajdują się 2 teleporty, jeden teleport jest na drabinie i on przenosi do tych Podziemi/alternatywna rzeczywistość. Drugi jest jeszcze niżej i on prowadzi do zwykłych tuneli, ale tam zadanie nie prowadzi.

 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł @wariat I tak nie mam nic lepszego do grania, to pokombinuję jak tam wleźć.

I jeszcze jedno do @Suseł Rozchodzi się o tego Skoczka, którego tracimy prowadząc Szucharta. Czy jesteś w stanie zrobić takiego fixa, aby jeden ze Skoczków które znajdujemy na Lokacji Hrabiowski Staw, był właśnie tym utraconym? Te znalezione do końca moda ( zawsze tak miałem ) są zbędnym balastem, a utraconego ze względu na miejsca gdzie przenosi, brakuje.

I co ciekawe. Jeśli w poprzednich grach w Źródło dodatkowe Skoczki "spadały z nieba" i można je było zabrać, to w tej aktualnej grze, żaden mi jeszcze się nie pojawił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł @wariat  Chyba moje przypuszczenia o miejscu pobytu Striełoka okazały się błędne. Najpierw do Sterowni Tunelami dostałem się z Prypeci, tam tylko znalazłem PDA i dokumenty, ale Striełoka nie było. Poszedłem więc na CEA2, lecz miałem powtórkę z poprzedniego pobytu. W tej wnęce na dachu dalej nie mam teleportu ( on chyba działa w cz1 ),

ss_fred_07-27-22_22-50-50_(l12_stancia).jpg

a teleport do Sterowni Tunelami, choć jest zaznaczony, nie istnieje. On chyba jest w sarkofagu przy Monolicie, gdzie nie ma na razie dostępu.

ss_fred_07-27-22_22-51-01_(l12_stancia).jpgss_fred_07-27-22_23-31-01_(l12_stancia).jpg    

Filmy robione przez @LIQIDATOR I @Quote poznikały, a w innych tego zadania znaleźć nie mogę.

Pójdę jeszcze na CEA2, do tego teleportu który jest na końcu lokacji. A nuż się uda. Ale co ciekawe. Mam zachowane zapisy z gry którą ukończyłem i chciałem się uchytrzyć, patrząc na zapis z niej. Ale się okazało, że w tej ukończonej grze tego zadania nie miałem. Wcale na CEA2 nie byłem. Nie heca, co :051: ?

A jak go nie znajdę, uznam grę za porażkę i zakończę. :smile_anom:.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł Na pewno CEA2. Wszedłem z Poligonu Świadomości i na dach podobnie jak się szło do teleportów. Teraz tam z boku są schody to umożliwiające. A nawet jakby ten teleport był, to i tak w Sterowni Striełoka nie ma. Najgorsze jest to, że i podziemne teleporty jaki tam będąc wykryłem, mam zaznaczone na powierzchni, co wprowadza w błąd. Chyba znów nie trafiłem na nitkę myślową ERa.

Ale decyzję już podjąłem ( końcówka poprzedniego wpisu ) i wcale z tego powodu nie będę płakał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier
Można też sprawdzić na jakiej jest się lokacji, wchodząc do menu z zapisami i tam piszę na której lokacji się znajduję.

Ale może po prostu w Źródle przenieśli miejsce. Podejdź jeszcze do Podziemi/alternatywna rzeczywistość
Dla przypomnienia gdzie znajduję się lokacja
We Wschodniej Prypeci, za pralnią znajduję się zejście na dół (oryginalnie prowadzi do Podziemi Prypeci). W pewnym momencie schodząc po drabinie zapyta cię o to czy chcesz przejść na następną lokację. Klikasz Tak i tyle. Trzeba jeszcze wziąć jakiś kombinezon bo tam egzoszkielety padają. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł Przecież pisałem, że tam z Prypeci poszedłem, dotarłem do miejsca gdzie jest schowek z dokumentem dla Kreślarza i z PDA. Kupa pająków i snorków, a Striełoka ani śladu. Ani trupa, ani żywego. Nawet znacznika nie ma, tylko strzałka na mapie co chwilę pokazuje inny kierunek. A i zaczęły mnie tam gnębić bezlogowe zaliczania pulpitu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE TEMATU.

No i sprawę zaginionego Striełoka wyjaśniłem. Po pierwsze, z tym zadaniem mimo kilku gier, spotkałem się po raz pierwszy. A sugestia, że dostałem go na CEA2 wzięła się z tego, że na Agrokacie trafiłem na takie udziwnione, zarośnięte pajęczynami podziemia, wychodząc z których trafiłem do Sterowni Tunelami. Wtedy dostałem to zadanie na Striełoka. Sekunda nieuwagi, o krok za daleko i wpadłem do takiego szybu w którym był teleport na CEA2. I na CEA zadanie przeczytałem. Teraz jak zadanie robiłem, gdy brakowało teleportów na CEA2, a wejście z Prypeci wyglądało na niewłaściwe postanowiłem w zapisach znaleźć jego pojawienie się. Znalazłem, a właśnie kolejne przy sprawdzaniu wpadnięcie w szyb z tele, pokazało mi właściwą drogę. Bo patrzenie na mapę, tylko sieje zamęt. Ale tak dotarcie do Striełoka, a potem wyjście z podziemi proste nie było. Ważne, że sprawa rozwiązana, może to być zarazem porada jak komuś się też takie coś przytrafi.

Ale muszę powiedzieć, że miesiąc przerwy w grze w Źródło i zajęcie się grą w inne mody, poczyniło w mojej głowie straszne spustoszenia. Widać było to, jak rozgrywka i rozwiązania z nią związane różnią się od innych modów. I ta utrata artów na udźwig, w najbardziej krytycznych momentach. Tfffu.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE TEMATU.

Gram już kolejny raz i znów wychodzi ten zamierzony przez ERa problem, z brakiem w PDA wyświetlania ważnych zadań. Z żadnej z gier nie pamiętam, aby gdziekolwiek była wzmianka o duplikacie Szucharda w Podzoniu. Nawet ze wskazówki Dziadka-Leśnika to nie wynika. A że z Martwego Miasta go na Mózgozwęglacz 2 wyprowadziłem, to po likwidacji Kła w Prypeci i przeprowadzeniu Luki przez Limansk, postanowiłem sprawdzić co się dzieje na MW2. A to dlatego, że próba wejścia do Podzonia z Lasu Zapomnienia ( Pustkowia ) skończyła się info o całkowitym wyczerpaniu teleportu w pieczarze i odesłaniem aż do Doliny Szeptów. A to baaaardzo nieciekawa droga i lokacja też.

I pierwszą nieciekawą rzeczą była informacja, o braku likwidacji Szucharda w Podzoniu. Ta sytuacja kosztowała mnie kilka dobrych artów. Dobrze, że jest możliwość dotarcia do Podzonia skoczkiem z MW. Jestem w barze, uzupełniam braki w wyposażeniu i będę gnał do Szucharda.

Inny problem to ten, że pozostali duplikaci byli w stosunku do nas wrodzy, więc zabicie ich było samoobroną, to Szuchard będzie neutralny, da wskazówkę na schowek, więc trzeba zamordować go z zimną krwią. Trochę to niemoralne.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KOLEJNE PODBICIE BEZ PRZERYWNIKA.

No i chyba utknąłem w scenariuszu. Przypuszczałem, że wszystkie zadania do drugiej rozmowy z Dziadkiem-Leśnikiem na MZ2 wykonałem. Ale choć Liza weszła mi w teleport i grzmotnęło, wszyscy duplikaci zlikwidowani, Szuchard przeszedł z Placówki na MZ2, a Luka w Limansku poszedł swoją drogą, to tej trójcy nie ma na MZ2 jak tam jestem i Dziadek nie ma dialogu który otworzyłby drogę do Kreślarza.

Poganiałem po mapach, wyczerpałem u enpeców zadania dla najemnika i teraz główkuję co dalej. Mogę jeszcze pobiegać, ale to będzie teraz tylko zwykła strzelanka. A szkoda, bo ładnie mod szedł po fabule.

A przy okazji takie przemyślenie. Skoro znaleźli się fani moda, którzy jego pierwszą część Artefakty Śmierci przerabiają na "liniówkę", to czy znajdą się następni, którzy to samo zrobią z Duplikatami. A wystarczy tylko to, aby w PDA GB pojawiały się kolejne zadania prowadzące po linii scenariusza. Lub podpowiedzi, co jeszcze trzeba zrobić, aby nie utknąć, tak jak ja tym razem. 😪 .

 

DODANO.

No i wyjaśniłem sobie problem z brakiem dialogu. Przyczyną jest niedoróbka moda, jedna z tych jaką sugerował ER przez niedokończenie moda.

Ale niech to będzie podpowiedzią dla kolejnych grających. Po likwidacji wszystkich duplikatów w Lesie zapomnienia, w Barze i na Dziczy ( UWAGA. w info o tym duplikacie jest podany Rostok, zamiast Dziczy. Rostok to oddzielna z duplikatami nie związana lokacja ), oraz po pościgu i likwidacji trzech Luków na Wysypisku, poszedłem do Prypeci zlikwidować Kła. Zrobiłem to i miałem info. Ale to był błąd kolejności. Należało najpierw iść do Podzonia zlikwidować Szucharda, bo dostaje się info o Kle w Prypeci do likwidacji. Ja ten komunikat - bo przecież duplikata zlikwidowałem - zignorowałem.

Dowiedziałem się o tym błędzie dopiero na Mózgo Zwęglaczu 2 z fioletowych napisów informacyjnych, że duplikat Kła czeka w Prypeci na likwidację.

ss_fred_08-05-22_19-47-10_(red).jpg

Poszedłem tam i na moje szczęście mod drugi raz mi podstawił duplikata Kła. Po jego likwidacji na MZ2 już problemów nie było. Ekipa zebrała się w komplecie, a Dziadek dostał właściwy dialog.

ss_fred_08-06-22_19-07-18_(red).jpg   ss_fred_08-06-22_19-07-48_(red).jpg

Na zlecenie Dziadka znalazłem schronienie, a po powrocie od wszystkich zebranych infa pozwalające na dalszą grę ( poszukiwanie Kreślarza ). A przylot patrolu czasu zmusił GB do ucieczki z Mózgozwęglacza.

ss_fred_08-06-22_19-59-37_(red).jpg ss_fred_08-06-22_20-01-29_(red).jpg 

I tak zakończyłem pierwszą z fabuł moda. Teraz wcale nie łatwiejsza druga fabuła.

ss_fred_08-06-22_19-12-16_(red).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

PODBICIE TEMATU.

Długo mnie tu nie było, ale innych też. Dlatego sam pod sobą. Jak na razie - odpukać w niemalowane - mod scenariuszowo nie sprawia kłopotów. Jestem już po znalezieniu grawichwytaka, zabraniu Oczyszczonej Duszy z podziemi i drugiej rozmowie z fałszywym Kreślarzem. Niestety, ale nie można wykonać polecenia ze znalezionego smartfona, bo jest nieśmiertelny. Wyszedłem z labu i po przejściu na Zaton ...

ss_fred_08-12-22_20-50-51_(yantar_old).jpg  ss_fred_08-12-22_21-17-38_(zaton).jpg

 

... dokończyłem linię zadania ( jeszcze z OŚ ) na pomoc Brodzie. Znalazł swoje miejsce na pustym Skadowsku.

Mod pozwala, abyśmy zamienili się z nim miejscami. My jako handlarz, a on jako klient.

ss_fred_08-12-22_21-12-30_(zaton).jpg  ss_fred_08-12-22_21-13-19_(zaton).jpg

Ale jest to chyba jedna z tych niedokończonych linii zadań, bo rozmowa z nim kończy się nijako.

Wróciłem do swoich schowków w Barze i przyszła pora na finalizację moda. Wyposażyć się w to co zebrałem najlepszego i iść aktywować Artefakty Śmierci. Mod jest momentami ciężki, ale to co mnie teraz czeka w Rzeźni ( byłem tu już w poprzedniej grze ) to faktycznie prawdziwa rzeźnia. Sądzę, że teraz też przez to przejdę z powodzeniem.

No i tych którzy jeszcze z Odrodzonym się nie spotkali zachęcam do zagrania. Niekoniecznie od Odrodzony FF, choć to wskazane dla ciągłości gry. Można zacząć od Odrodzony - Odmienne Światy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpis o postępach w grze.

No i działania na lokacji Rzeźnia już poza mną. Trochę kłopotu z dotarciem do niej. Ale pomógł film z wcześniejszych działań, kiedy idzie się po PDA dla Fejka. Samą Rzeźnię przechodziłem dwa razy, z błahego powodu i zapomnienia.

Niech to co teraz napiszę, będzie podpowiedzią - poradą dla innych grających.

Kiedy w modzie dotrzemy do ostatniego pomieszczenia z takim żyroskopem, dostajemy zadanie na aktywację Artefaktów Śmierci.

ss_fred_08-14-22_21-04-26_(sza_hol_1).jpg  ss_fred_08-15-22_12-11-40_(sza_hol_1).jpg

Uruchomiłem zadanie aktywacji używając Talowego Skoczka, ale na korytarzu i ekipa się nie pojawiła, za to dostałem takie info:

ss_fred_08-15-22_12-14-01_(sza_hol_1).jpg

To "udać się do miejsca odrodzenia i ponownie zniszczyć rzeczywistość" wprowadziło mnie w błąd. Ale nie jest to błąd tłumaczenia, bo tak jest też w rus oryginale. Poszedłem więc tam, gdzie się w labie odrodził GB.

Pójście do początku Rzeźni nic nie pomogło, teleport zadziałał lecz przeniósł na Agroprom. No to z zapisu wszedłem jeszcze raz do rzeźni, powojowałem i znów to samo. I wtedy dopiero przypomniało mi się z poprzednich gier, że użycie Talowego Skoczka nie może być w dowolnym miejscu, ale w Eksperymentalnym Centrum Aktywacji Artefaktów. 

Centrum i cały lab muszą być dokładnie oczyszczone ( info przy żyroskopie ), więc wcześniej należy sprawdzić każdego leżącego trupa zombiaka, bo wśród nich mogą być takie niedobite.

ss_fred_08-15-22_11-58-41_(sza_hol_1).jpg

Jeśli się nie pojawią i tu dostaniemy takie info, to idziemy tam, gdzie są kolumny z artami.

ss_fred_08-15-22_12-31-27_(sza_hol_1).jpg ss_fred_08-15-22_12-34-48_(sza_hol_1).jpg 

Nasza ekipa pojawia się koło tego ECAA

ss_fred_08-15-22_12-35-27_(sza_hol_1).jpg  ss_fred_08-15-22_12-35-56_(sza_hol_1).jpg

Podchodzimy i pozwalamy im kiedy ruszą iść samodzielnie, idąc blisko nich, ale nie za blisko. Bo albo będą się zatrzymywać, albo wchodzić w opcje dialogowe. Przez takie zatrzymywanie miałem problem z Artami Śmierci, bo już w trakcie wkładania do kolumn zamieniły się w powłoczki. A nasza ekipa działa jak muchy w smole. Powtórka i zdążyłem.

Teleport przy żyroskopie po wykonaniu zadania, teleportuje nas do jakiegoś labu i z niego samoczynnie na Bagna koło Wędrowca. Ale to jeszcze nie pora na rozmowy z nim. Trzeba wcześniej iść do tego na Stacji Naukowej i dopiero wrócić.

@metek58 Moim zdaniem, wyraz "odrodzenia" w pierwszym komunikacie, należy zmienić na "centrum odradzania" . Będzie wtedy info bardziej komunikatywne. Ale to dopiero, jakbyście robili ( lub ktoś inny )  fixa dla tłumaczenia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OSTATNI RAZ SAM POD SOBĄ.

A to dlatego, że kolejny raz moda przeszedłem, aż do obejrzenia napisów końcowych.

Niech więc różni malkontenci, nudziarze i gderacze, nie wieszają na modzie psów. Tak Artefakty Śmierci, jego cz.1. Odmienne Światy jak i on sam, są jak najbardziej do przejścia.

I tak pokrótce. Po zakończeniu działań w Rzeźni zostałem teleportowany dwukrotnie przez moda, aż na Bagna. Wędrowiec nie miał dialogu. Gracz bez wiedzy, że na niego jeszcze nie pora, może sądzić, że coś nie tak z grą. Ale lepiej z nim nie gadać, bo po nawet tej nieudanej rozmowie kieruje się w głąb bagien, a tam na niego czekają niemiłe przygody. Pognałem na Naukową Stację, dostałem info, że Wędrowiec nie żyje. Z ciekawości poszedłem sprawdzić. W laboratorium po Wędrowcu został bezwartościowy artefakt. Były za to trupy Lukiego ( nie było go w ekipie ożywiania artów w Rzeźni, choć był w ekipie na MZ2 ), oraz trup samego siebie czyli Szramy z innej pętli.

ss_fred_08-15-22_16-05-23_(yantar_old).jpg

Gdyby nie to, że w labie jest teleport wcześniej nieczynny, przyszłoby ( a można, jak kto chce ) zaiwaniać przez całą mapę. Skorzystałem z niego i znalazłem się w podziemiach Agro. A że w swojej grze już tu byłem i postawione zadanie wykonałem, to musiałem tylko z nich wyjść. A do Bagien przysłowiowy jeden krok. W lasku tuż za torami grzecznie czekał Wędrowiec, tym razem rozmowny.

ss_fred_08-15-22_16-22-59_(marsh).jpg    ss_fred_08-15-22_16-23-08_(marsh).jpg 

Rozmowa była dłuuuga i filozoficzna. Jej zakończeniem było danie adresata, który powinien dokończyć te wątki moda których brak i powstają pewne niedomówienia. Mogłem nie klikać w te ... , wtedy mógłbym jeszcze trochę pograć, idąc do Martwego Baru i o północy wysłuchać serenady na pianinie. Jest to rezerwowe zakończenie moda, jeśli ten Wędrowiec by nam zginął. Ale w ... kliknąłem. I tak jak na początku Artefaktów Śmierci zacząłem latać nad Bagnami i wylądowałem w bazie Czystego Nieba.

ss_fred_08-15-22_16-28-32_(marsh).jpg    ss_fred_08-15-22_16-29-58_(marsh).jpg 

Tym razem na spokojnie, już bez emocji i euforii że mod ukończony, przeczytałem dialog z Lebiediewem.

ss_fred_08-15-22_16-30-22_(marsh).jpg  ss_fred_08-15-22_16-30-42_(marsh).jpg

I z niego, oraz filmiku który obejrzałem, wychodzi na to, że mody Odrodzony, są sennymi majaczeniami nieprzytomnego Szramy, leżącego w bazie CzN w grze Czyste Niebo. I tak kółko się zamknęło.

A wracając do rozmowy z Wędrowcem-Kreślarzem. Czy jest możliwość zrobienia kolejnej modyfikacji, skoro w Rzeźni zginęli Zarka, Striełok i Liza, a gdzie indziej nawet sam Szrama?

ss_fred_08-15-22_14-30-19_(sza_hol_1).jpg ss_fred_08-15-22_14-30-38_(sza_hol_1).jpg  

A ja stawiam poważne pytanie. Kto następny ukończy moda?

W szczególności kieruję go do zwolenników OPków. Mod wcale od nich nie gorszy, ale za to bardzo różny i nie jest zlepkiem różnych modów i modzików. Koniec z rutyną.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.