Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@Starika.. Przypuszczam, że Wolnościowcy zostali u Ciebie wybici, bo masz ustawioną Ekspansję. Dla Wolności już za późno, ale zmień ją na te opcję siedzenia na miejscu. A na MW, nawet w innych miejscach niż koszary nie pozostali Ci  wolnościowcy. Np. na Barierze czy w Pijawkowie?

Niektóre z zadań najemnika przeskakują na inne ugrupowania. Pracowałeś już dla Najemników z zakładu w Dolinie Mroku? Oni mają sporo zadań.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier

Został mi jeden jedyny przywódca obok Bariery a reszta out. Udało mi się jeszcze ogarnąć misję na grzyba i została jedynie złota rybka, ale nie chce mi dać chłop tej misji. Ogólnie chyba muszę zresetować misje dla najemnika zadaniem na Welesa dla Powinnościowca na Agropromie a potem wrócić do Wolnościowca. Zadania dla najemników w DM już raczej wszystkie zrobione bo nie chcą dawać już żadnych. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie wszystkie zadania dla najemnika trzeba wykonać. One miały za zadanie  pogonić Cię po lokacjach w cellu zebrania jak najlepszego wyposażenia.

Wyłączyłeś tę Ekspansję? Bo jest szansa, że opcja Obrony pozwoli na pojawienie się nowych Wolnościowców. Mała, ale jest.

Pytaj innych stalkerów, np. w hangarach w Barze.  Brakujące zadanie może być przez nich przejęte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

PODBICIE TEMATU.

@Starika..  Jak postępy z grą?

Chcąc pomóc innemu graczowi, uruchomiłem moda na nowo. I bez większych problemów ( jak się moda zna, można ich uniknąć ) zrobiłem już spory kawałek. Na problemowych Topielach nie było tym razem aż tak źle, ale też i z Lizą poszło łatwo na Przedzoniu. Po jej wejściu w teleport, została mi ponad minuta czasu. Ale teleport się nie pojawił. Nawet ponowne wgranie zapisu nie pomogło.

A tu kilka zrzutów z ostatnich działań.

                                Dżli i towarzysze na Topielach                                         Rozmowa z nią przy domku Doktora.

ss_fred_06-18-22_11-48-29_(swamp_old).jpg    ss_fred_06-18-22_12-02-13_(swamp_old).jpg

              Elżbieta czyli Liza poszła na MW2                                                                    Tyle zostało z nękającego Mi24

ss_fred_06-18-22_14-24-44_(predbannik).jpg      ss_fred_06-18-22_14-27-14_(predbannik).jpg

                                           A z Patyczakiem na Martwym Kordonie się nie patyczkowałem.

ss_fred_06-18-22_14-55-19_(escape_enhanced_mix).jpg

Jestem na Cmentarzysku Pojazdów, czyszczę drogę dla mnogich Doktorów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

No i znowu wracam do gry :) tym razem jednak postaram się go przejść. Usunąłem go kiedy zaczął robić wyloty przy rozmowie z Zulusem, więc nie mam save'ów. Kurde już chyba z któryś raz go zaczynam, ale i tak rekordem było granie przeze mnie w Duplikaty cz.1 gdzie zajęło mi to ponad rok i z grubo ponad 30 razy zaczynałem. 

@kondotier Tak przy okazji jak już piszę posta. Mam takie pytanie.

Czy kiedy już wyjdę z Baru to mam lecieć od razu na ten Martwy Kordon do tego Striełoka czy najpierw zacząć brać zadania poboczne od stalkerów? Ewentualnie jak zacznę dalej grać to napiszę o co mi dokładnie chodzi w razie czego ;) 

image.thumb.png.bcfdd11cfa191072bab66d6be7c6b706.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł Mnie też nie od razu udało się dotrzeć do napisów końcowych w Źródle. Za drugim czy trzecim razem, dotarłem do zakończenia, które określam jako "na otarcie łez" . Powie Ci o nim Fejk w Leszym Kraju, jak mu przyniesiesz 3 PDA. To zakończenie w Martwym Barze przy fortepianie.

Zadania najemnika są po to, abyś z nagród mógł się dobrze doposażyć, w tym również w sprzęt "fioletowy" niezbędny do zadania z Leśnikiem na MZ2. Przy nich trzeba się trochę uchytrzyć. Zanim zadanie weźmiesz, zrób zapis, aby jak będzie zbyt daleko, poczekać z wzięciem go albo na lokacji na której się go wykonuje, albo na najbliższej. A gdzie się go robi, dowiesz się dopiero po wzięciu. Wycofać się z zadania można tylko i wyłącznie poprzez wczytanie zapisu sprzed wzięcia. Również nie zawsze mod daje ( przeważnie BIO ) we wskazanym miejscu i każe szukać gdzie indziej. A przy ponownym wzięciu zadania, BIO się pojawi. Różne BIO na które nie mamy zadania znajdujesz w mutantach zabijanych przy innych okazjach. Tak tych widzianych od razu, jak i przemieńców. Dlatego trzeba zaglądać do każdego zabitego i nie wyrzucać nawet tuszki szczura. Jest itemem do zadania.

W grze na jej początku kierujesz się zadaniami jakie wyznaczył Ci Striełok, a i nie na darmo masz naprowadzenie na Zwierzoboja. Dlatego po przyjściu na Wysypisko i odzyskaniu wyposażenia ( dla wygody dalszej gry, nie kombinuj, a daj się obrabować ), zaczynasz zadania najemnika. Pierwsze to na BIO psa przed hangarem. Tu, jak go nie będzie, możesz wypróbować sztuczkę z wczytywaniem zapisu. Drugie, to na BIO snorka.

BIO jest na Agropromie i wskazane jest go tam brać i na dodatek "tylko" u Najemników. Rozliczenie się z nimi skutkuje tym, że najemnicy w Dolinie Mroku z wrogich, zamienią się w neutralnych. To taka wredność ERa i kto o tym nie wie, ma problemy z zadaniami które można u nich wziąć, albo wykonać na ich terenie. Tylko pamiętaj, że zadania najemnika choć mają swoją kolejność, to często przy zmianie ugrupowania u którego bierzesz, może trafić się inne.

Po zadaniu na BIO snorka na Agro lepiej już zadań nie brać, a najwyżej pogadać z enpecami i wrócić na Wysypisko, a z niego do Zwierzoboja.

Tam u niego nazbierasz sporo artów, pomagających przetrwać. Dlatego, to będzie zależeć od tego ile żarcia nazbierałeś w barze, można do Zwierzoboja iść nawet przed zadaniem na BIO snorka.

A co dotyczy Martwego Kordonu. Mod jest tak skonstruowany, abyś nie miał wyboru i skierował się na Kordon, na którym masz niespodziankę w wyniku której znajdziesz się na Martwym Kordonie z priorytetem znalezienia Striełoka. Z Zulusem nie ma się co śpieszyć. Można wejść na czartak, ale do niego nie podchodzić i nie rozmawiać. Tu robi się sztuczkę, z "odżywianiem" artefaktów. W baraku jest telewizor, przy podejściu do którego od tyłu masz schowek. Wstawiasz tam wszystkie arty jakie masz, ewentualnie nadwagowe wyposażenie i teleportując się na Przedzonie, i od razu z niego wracając, robimy artefakty pełno wartościowymi czasowo. Na Podzonie można zabrać ( jak się ma ) rpg7, naboje i zostawić je w schowku który jest w  śmigłowcu przy tele. Granatnik i sporo granatów jest potrzebne do oczyszczenia Przedzonia zanim poprowadzimy w późniejszej grze Lizę.

A jak już zrobisz zadanie z Zulusem, to zadania z PDA St.Re.Locka które powinieneś znaleźć wcześniej dadzą Ci wytyczne do dalszej gry.

Tyle na początek i zarazem koniec podpowiedzi w tej fazie gry. Dalej to tylko główkowanie i robienie swojego.

Życzę w grze :viva:.

 

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł  Dziwne z tym plikiem actors, bo u mnie w Źródle wcale go nie ma. Nawet katalogu creatures brak. A mój GB porusza się z dobrymi prędkościami, bez zmęczeni, skacze jak należy. Płoty mu nie straszne.

Bez.jpg

 

A tego przyśpieszenia biegu, to pożałujesz. Jest sporo kompletnie niewidzialnych anomalii, od razu zabijających. A każde zginięcie i wczytanie zapisu, to utrata żywotności artefaktów i ich degradacja w najmniej sprzyjającym momencie. A szybszym poruszaniem się i tak nic nie nadrobisz.

Czy w grze w Odmienne Światy nigdy nie pojawił Ci się fioletowy napis: "Dla cziterów, miejsca w Zonie nie ma" ?  .  Ten restryktor jest nadal i jeśli chcesz moda ukończyć, miej to na uwadze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier

Plik Actors.ltx zdobyłem poprzez rozpakowanie Moda. ER zapakował część moda w .db dlatego nie masz tego pliku. 
Tak szczerze mówiąc to oprócz biegania to mi bardziej na udźwigu zależało, w Duplikatach cz.1 tak robiłem i nie miałem problemu. 

Ale teraz zaczął się dziwny problem pojawiać. Na początku rozgrywki poszedłem do Azota i dał mi zadanie na Zwierzoboja, tylko że mi Striełok zginął po drodze to od nowa zacząłem grać i to właśnie od tego momentu mam problem.

Na początku grałem z zmodyfikowanym Actors.ltx. Grę 10 razy zaczynałem. Czyściłem Bar, nie zajmowałem się zbieraniem przedmiotów. Jak wyczyściłem to odprowadzałem Striełoka. Potem szedłem do Azota aby z nim pogadać i dostać zadanie, ale zadania nie dostaję.

Potem pomyślałem że to może jednak ten Antycheat. Usunąłem całego Reborna i na nowo postawiłem nie modyfikując totalnie nic. Robiłem tak jak wcześniej - Przeczyszczenie Baru z mutantów, odprowadzenie Striełoka i potem do Azota. Dalej zadania mi nie daję. 
Próbowałem też od razu bez czyszczenia Baru iść do Azota, ale i tak mi zadania nie dał. 

Próbowałem wszystkiego i mam dosyć. Wcześniej mnie to w ogóle nie spotykało. Nie wiem, może ja coś źle robię? W złej kolejności? Moda nie zamierzam odpuszczać. 

Edytowane przez Suseł
Opisanie dokładnie problemu z Azotem (gałgan mi nie chce dać zadania)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł A Pilot nie chce dać tego zadania?

Ja ostatnio też zacząłem pić ze Źródełka, i też sobie zmieniłem to i owo w plikach, a zadanie na Zwierzoboja dał mi Pilot.

ss_tracer_07-03-22_17-20-04_(l05_bar).thumb.jpg.5643686043a3dd70b4070cdee6862d01.jpg

Nie wiem od czego zależy to kto daje zadanie.

A jak Ci nikt nie da zadania, to bez tego spróbuj pójść do Zwierzoboja i sprawdź czy pojawi się dialog. Wszakże w tym zadaniu chodzi właśnie o samo spotkanie i dialog.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wariat
Mi Pilot zawsze uciekał kiedy odprowadzałem Striełoka, no to znaczy za nim go odprowadzę to jeszcze ten Pilot jest, ale w komunikatach piszę że mam dopiero z nim pogadać po odprowadzeniu Striełoka. Pogubiłem się trochę.

To teraz zacznę znowu od nowa i do niego też pójdę. Może w końcu dostanę to zadanie i widzę że ty też nie masz tego zadania przetłumaczonego, więc nie jestem sam :P

No i oczywiście dzięki za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł Coś poknociłeś w rozgrywce. Pilot na pewno nie zniknie z Baru, zanim z nim nie pogadasz. Jeśli go nie masz, to znaczy że zginął. Ale bywa też tak, że w czasie tej rozpierduchy z mutantami, ważni enpece ( za wyjątkiem Barmana i Woronina ) rozbiegają się po barze i trzeba ich odnaleźć.

W rozpoczęciu rozgrywki jest pewien myk, który podał sam ER. Kiedy zaczyna się ten lot nad barem, pierwszy raz można obejrzeć go do końca, aby się zorientować co w barze się dzieje. Jak się skończy, przerwać grę i zacząć od nowa z opcji Nowa Gra. W trakcie filmiku, jak jesteśmy nad rowem i śmigłowcem, zrobić szybki zapis, przerwać grę, i na nowo zacząć od tego szybkiego zapisu. Powodem jest to, że jak oglądamy intro, to w Barze akcja toczy się normalnie, mutanty atakują, enpece strzelają na oślep i sami siebie wybijają. Ważni enpece też wojują i stają się ofiarami.

Ja już o tym pisałem, ale powtórzę. Nie na darmo przy narożniku płotu i muru jest taka czerwona skrzynia. Po zejściu ze śmigłowca, , aby się nie uszkodzić, biegniemy do tej skrzyni i po niej za płot. Takie coś pozwala graczowi w razie gdy mutki są na drodze, już z tego miejsca je rozwalić. Przeskok i do baru. Na razie darujemy sobie rozmowę ze Striełokiem, bo to strata cennych sekund. Nie podnosimy nic co leży ( wyjątek Abakan z celownikiem jeśli się pojawi ) i waląc mutki czyścimy bar. Tu potrzebne dobre ucho i słuchanie gdzie jeszcze słychać strzały. Biegniemy pomóc. Tu jest mały wyjątek w zbieraniu łupów. Trzeba wejść do tej przybudówki przejściowej, bo tam leży trup mający w plecaku bardzo cenną na tym etapie żywność, jedyną jaką możemy zabrać bez ataku na gracza ze strony enpeców. Jak jej teraz nie weźmiemy, enpece go oczyszczą. Jak sam bar jest czysty, a wszyscy ważni żyją i są na swoich miejscach, idziemy za północny posterunek w kierunku na MW, ale tylko do ciężarówki. Zaglądamy na pakę patrząc pod plandekę. Tam schowek.  Wracamy do tele na dzicz, podchodzimy, ale nie przechodzimy. Cofamy się aż do placówki i od niej likwidujemy wybiegające ślepe psy, dla bezpieczeństwa Striełoka. Jak to zrobimy idziemy do Striełoka, ale po drodze zaglądamy do Woronina, prowadzimy rozmowę i KONIECZNIE zgadzamy się szukać pogubionych powinnościowców. To co dostaniemy od niego, to skarb na początek gry. I teraz dwie możliwości. Rozmowa ze Striełokiem i doprowadzenie go do teleportu, albo rozmowy z ważnymi w barze. OSTRZEŻENIE. z każdym z nich trzeba przeprowadzić komplet rozmów jakie mają wykazie dialogów. Barmana bym sobie zostawił na koniec, przed rozmową z nim robiąc twardy zapis, aby rozmowę móc powtórzyć, jak się nie uda jej tak przeprowadzić, aby dał Welesa. Tylko z doświadczenia wiem, że trzeba zamknąć grę i dopiero wczytywać zapis. Mod jest bardzo pamiętliwy i może nie dać dobrego dialogu.

Zadanie na Zwierzoboja wyskakuje jako info od moda i wskakuje do PDA.

I dodatkowa informacja. Kiedy Striełok wejdzie w tele, a my wracamy do baru, trzeba pójść trochę w prawo pod takie półprzejrzyste tekstury. Są tam trzy trupy z jedzeniem. Niedaleko jest transporter, radzę go nie ruszać, bo będzie potrzebny w późniejszej grze. A jak wrócimy do baru mając rpg7, lub kilka granatów F1, albo już te arty Mołnia, trzeba koniecznie przyjść i rozwalić pseudogiganta, bo przy niekorzystnym spawnie potrafi wejść do baru i zrobić tam jatkę, uniemożliwiającą dalszą grę. Mod napisze "ZACZĄĆ NOWĄ GRĘ".

W spojlerze masz dwa moje zapisy na wszelki wypadek.

Spoiler

1. Jeszcze w barze, tylko nie pamiętam czy po rozmowach, czy przed.

 015 w barze.dds  015 w barze.sav

2. Przed teleportem na Wysypisko, z pełnymi rozmowami i Welesem.

016 tele wysyp.dds    016 tele wysyp.sav

Możesz skorzystać, lub tylko zobaczyć co nazbierałem. Jak przed hangarem nie będzie BIO psa, to wejdź ponownie sprzed teleporu.

 

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier
Z pilotem od zawsze tak miałem. Za nim odprowadzałem Striełoka to był i można było pogadać. A jak już Striełoka odprowadziłem, to pilota nie ma. Nawet u Barmana się pojawia dialog "Nie wiesz gdzie poszedł Pilot?"Nawet właśnie po odprowadzeniu Striełoka dostaję komunikat że mam porozmawiać z Azotem i Pilotem. Więc ewidentnie tutaj coś wprowadza w błąd. 

5 godzin temu, kondotier napisał:

W rozpoczęciu rozgrywki jest pewien myk, który podał sam ER. Kiedy zaczyna się ten lot nad barem, pierwszy raz można obejrzeć go do końca, aby się zorientować co w barze się dzieje. Jak się skończy, przerwać grę i zacząć od nowa z opcji Nowa Gra. W trakcie filmiku, jak jesteśmy nad rowem i śmigłowcem, zrobić szybki zapis, przerwać grę, i na nowo zacząć od tego szybkiego zapisu. Powodem jest to, że jak oglądamy intro, to w Barze akcja toczy się normalnie, mutanty atakują, enpece strzelają na oślep i sami siebie wybijają. Ważni enpece też wojują i stają się ofiarami.

 

Ja tam nigdy tego lotu nie oglądałem. Jak się zaczynał to robiłem save'a i raz ciach leciałem z Mutantami. Szczerze mówiąc to nie ma ich za dużo. Jak się szybko przeskoczy przez płot to jest tylko tam na początku obok Striełoka, obok wejścia do Baru 100 radów (dokładniej to tam z 2 - 3 szczury są) i obok przejścia na dzicz oraz w tym samym miejscu gdzie znajduję się Sobowtór Striełoka. Idzie się z SPASem i rozwala. Nie jest to trudne i ani razu mi się nie zdarzyło żeby któryś z ważnych NPC umarł. 

5 godzin temu, kondotier napisał:

Ja już o tym pisałem, ale powtórzę.

Nie musiałeś :) To akurat wiem, ale mimo to dzięki.

 

5 godzin temu, kondotier napisał:

Ja już o tym pisałem, ale powtórzę.

O dzięki ci bardzo. 

 

 

Edit: Zadanie na Zwierzoboja zabrane. Trzeba było najpierw podejść do Pilota po prostu i se z nim pogadać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł Z Pilotem mogło być tak, że zamiast tylko sprawdzić czy stoi w barze, wszedłeś z nim w opcje dialogowe. I nawet bez ich przeprowadzenia mod to potraktował jako rozmowę, po której Pilot się ulatnia. Za jakiś czas mod Ci pokaże, dlaczego.  A to "Nie wiesz gdzie jest Pilot" to kwestia scenariuszowa. Za każdym razem kiedy jesteś w barze, najpierw pytaj o to Arniego, a on Cię odeśle do Barmana. Po wykonaniu jakiegoś tam zadania ( prawdopodobnie tego ze St.Re.Lokiem ), u Arniego dostaniesz dodatkowy dialog, że przysłał Cię Striełok i Arni da Ci współrzędne na dotarcie do schowka Pilota. Jest jeszcze jakieś powiązane z tym zadanie na MW u Łukasza i nagrodą za wykonanie ze współrzędnymi miejsca po którym można wejść na skarpę w Rudym Lesie.

Podpowiedź, jak to wejście zrobić inaczej, jak zadanie z Łukaszem nie wypali. Może być to dobra podpowiedź dla tych co zapomnieli.

Spoiler

Trzeba skorzystać z teleportu za zwalonym drzewem na MW. Od razu jesteś na płaskowyżu, wystarczy dojść do schowka i zabrać kolejne współrzędne. Gdzie są te teleporty, to powinieneś pamiętać jeszcze z Artefaktów Śmierci. Ale na wszelki wypadek.

Tele MW.jpg

Jest to po ponownym spotkaniu się z Pilotem, dogodna droga do Fejka w Leszym Kraju z 3 PDA.

Aktualne są też te ukryte teleporty w sztolni Rudego Lasu i na dachu głównego budynku zakładu na Jantarze.

 

Ja w mojej aktualnej grze, znalazłem się podłej sytuacji. Muszę dostać się do Sterowni Metrem, tam znaleźć kolejnego duplikata Szramy, a zapomniałem jak tam dotrzeć w miarę spokojną drogą. Trzeba nastawić się na dłuższą wędrówkę w większości podziemiami, a na to nie mam ochoty. Pobawię się chyba jeszcze w likwidację duplikatów i na tym skończę.

I jeszcze jedno co zauważyłem. Jeszcze ani razu "nie spadł mi z nieba" dodatkowy Skoczek. Jedyne podwójne mam z Hrabiowskiego Stawu, ale żaden z nich to nie taki który musimy wyrzucić na potrzeby Szucharta na Placówce.

Powiedz mi @Suseł , czy skoro rozpakowałeś moda, jesteś w stanie tak zmienić plik dla strzelby  IRBIS , aby można było ją umieszczać w slocie pistoletowym ? Było by to bardzo przydatne. Tak były przerobione strzelby w AŚ i mod nie potraktował tego jako czita.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, kondotier napisał:

Powiedz mi @Suseł , czy skoro rozpakowałeś moda, jesteś w stanie tak zmienić plik dla strzelby  IRBIS , aby można było ją umieszczać w slocie pistoletowym ? Było by to bardzo przydatne. Tak były przerobione strzelby w AŚ i mod nie potraktował tego jako czita.

Tak, ale muszę tą strzelbę znaleźć plikach, a ER zrobił totalnie zamieszanie w nich. Jak to ogarnę to dam znać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł IRBIS jest w plecaku i w slocie.

 064 irbis.dds      064 irbis.sav

Jestem w sytuacji przygotowania do wyprawy, więc w plecaku brak artów na udźwig i głód. Ale w skrzyni masz ich pod dostatkiem. Te w plecaku to wypalone, czekają na regenerację.

A to co jest w skrzyni i plecaku z lewej, to nie wszystko co mam. Jest jeszcze trochę na MW i na Wysypisku.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł  Nie ma u mnie takiego pliku.

Daję zapis w innym miejscu. Nie zdziw się otoczeniem i brakiem Wolności, ale pomimo że mam ustawienia na obronę, to Monolit się nie podporządkował i wyczyścił mi koszary. Dobrze, że dopiero po wzięciu wszystkich zadań.

xxx.dds    xxx.sav   

W skrzyni są jeszcze SPASy i Winchestery, to je też możesz przerobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier
Dalej nic. Ciągle wywala.

Wiem że pytałem już kiedyś o to, ale chciałbym się znowu dowiedzieć. 

W jakiej kolejności powinienem co zainstalować?

image.thumb.png.9b67db52e34276fb9af82864ab1ea114.png

Ja moda instaluję tak:
1) Mod
2) Poprawka z 20.05 
3) Fix wylotu w Warlabie po wyłączeniu promieniowania
4) Spolszczenie
5) Poprawka do spolszczenia 1.0
6) Poprawka do spolszczenia 1.1

Czy ja to w dobrej kolejności wrzucam? @kondotier jak ty moda u siebie stawiałeś? 

Mam wrażenie że źle coś robię po prostu, a nie jest opisane co dokładnie powinno być wrzucane. Po tym wylocie z Zulusem wole się pilnować. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł

Ja go pobierałem dość dawno, jak jeszcze był dostępny na stronach ERa, ale mam tylko paczkę z modem, bez żadnych fiksów do niego i w Laboratorium Woskowym wylotów nie miałem. A co naprawia ten z maja, to nawet nie wiem.

Natomiast oprócz gamedaty spolszczenia trzeba dodać Fix, Fix 1, Fix2 na nazwy i Fix na Szucharda.

Tyle tylko, że ja te fiksy otrzymywałem od razu jak je naprawiono i je sprawdzałem. Jak je później wstawiano do pobrania, tego już nie wiem.

Jedyną zmianę jaką za poleceniem ERa zrobiłem, to usunąłem katalog trees z katalogu textures. Usuwa to taką rażąco zieloną roślinność z moda.

A te zapisy z baru ( początek moda ) i przed wysypiskiem możesz uruchomić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.