Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@Suseł Tak brzmi to zadanie.

 

ss_fred_07-27-22_14-16-35_(l05_bar).jpg

Dostałem go jak przy innym zadaniu byłem na CEA, z dostępem do podziemi. Ale robione zadanie i braki "inwentarzowe" nie pozwoliły mi na ich penetrację. Teraz jestem w Barze i główkuję którędy wejść. A pustka w głowie gdzie ten Striełok się znajduje, stwarza problem z wyborem drogi. Potrzebuję tylko lokalizacji tego miejsca w podziemiach i najkorzystniejszego wejścia. Bo na CEA za daleko wracać.

A to zapis z miejsca gdzie zrobiony jest zrzut.

633 wyprawa pod ziemie.sav    633 wyprawa pod ziemie.dds

Pod nogami trzy schowki. Skrzynia i dwa plecaki. Wszystko pełne różnego dobra. W grze jestem bliski zadań z Kreślarzem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier
Już kiedyś przypadkiem poszedłem na podziemia w innej pętli i takie zadanie miałem. Cholera tylko gdzie to było....hm. Mam wrażenie że są Podziemia Prypeci, ale uwaga, bo w Prypeci kiedy się schodzi na dół to są 2 teleporty, z czego jeden prowadzi na zwykłe podziemia a drugi na podziemia z innej pętli. Możesz spróbować tam poszukać, ale muszę przyznać szczerzę że nie jestem ani trochę co do tego pewny, za to jestem w 100% pewny że ja kiedyś takie zadanie otrzymałem wchodząc do lokacji podziemnej. Ja niestety Źródła nie mam na dysku i zapisów też nie. 

Jeżeli okaże się że to nie będzie w podziemiach innej pętli, to na pewno będą w innych podziemiach gdzie egzoszkielety nie działają. 

Edit: Jeszcze możesz pójść do Wyrobiska, to miejsce wygląda tak i siedzi tam Oddział NRF

(Trochę ciemno, więc nie wiem czy dasz radę zobaczyć)

image.thumb.png.3afa7f538dfc0d8a75e2e80a6cb4013c.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier
Sterownia Tunelami znajduję się na CEA-2 (pisałem o nich w temacie Duplikatów cz.1 gdzie znalazłem Śmierć Wróżki i dokumenty o podziemiach).
Spróbuje ci to pokazać gdzie się znajduję, jeżeli w ogóle będę mieć zapis. Na szczęście z pomocą przychodzi dodatek który robi mi autozapis przy każdym zadaniu, więc powinienem mieć zapis z tamtego miejsca.

 

EDIT: Proszę bardzo. Na CEA-2. W spojlerze masz screeny:

Spoiler

image.thumb.png.5998efcefac2183dab570b753387dac7.png

image.thumb.png.91c0566472000cc7cca0d94fd93d73f8.png

 

image.thumb.png.ad7c431925ab789a8e019c03b81f24fd.png

 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Zadanie, które pokazujesz jest do wykonania na lokacji Podziemie/Alternatywna rzeczywistość.

ss_tracer_07-27-22_14-48-31_(doubl_podzemka).thumb.jpg.a38911553f5515429fc4191fc4c9d429.jpg

Będąc na tej lokacji niezbyt trudno znaleźć duplikat, bo naprowadza nas znacznik. 

Znacznik pokazuje jakiegoś trupa (zombi?) a obok niego leży trup Szramy z dokumentami i pda. 

Przeglądając swoje screeny z całej gry widzę, że się tam dostałem z lab x6 po tym, jak zebrałem z rzeźni 3 pda dla Fejka.

  • Dodatnia 1
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł Ja byłem w tych otworach w dachu, ale chyba za wcześnie ( zanim dostałem zadanie ), bo teleportu jeszcze nie było nie było. To skutki wielu gier i pamiętania, że to jest ważne miejsce.

Nie pozostaje mi nic innego, jak znów poleźć na CEA i dziury odwiedzić. Dokładnie wiem gdzie są i jak się tam dostać.

@wariat  Dzięki za podpowiedź, ale dotarcie na CEA chyba będzie prostsze, niż znowu pchać się do X6. PDA dla Fejka zabrałem i już oddałem. Teraz do X6 pójdę już z kolejnym zadaniem, przedostać się do rzeźni.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier 

Do tego miejsca o którym mówi @wariat można dostać się z Wschodniej Prypeci, tam gdzie jest drabina do zejścia na dół znajdują się 2 teleporty, jeden teleport jest na drabinie i on przenosi do tych Podziemi/alternatywna rzeczywistość. Drugi jest jeszcze niżej i on prowadzi do zwykłych tuneli, ale tam zadanie nie prowadzi.

 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł @wariat I tak nie mam nic lepszego do grania, to pokombinuję jak tam wleźć.

I jeszcze jedno do @Suseł Rozchodzi się o tego Skoczka, którego tracimy prowadząc Szucharta. Czy jesteś w stanie zrobić takiego fixa, aby jeden ze Skoczków które znajdujemy na Lokacji Hrabiowski Staw, był właśnie tym utraconym? Te znalezione do końca moda ( zawsze tak miałem ) są zbędnym balastem, a utraconego ze względu na miejsca gdzie przenosi, brakuje.

I co ciekawe. Jeśli w poprzednich grach w Źródło dodatkowe Skoczki "spadały z nieba" i można je było zabrać, to w tej aktualnej grze, żaden mi jeszcze się nie pojawił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier

Niestety nie dam rady czegoś takiego zrobić. Powodem jest to że pliki Reborna są chaotycznie porozrzucane i nie wiadomo co od czego jest. Jak robiłem ten dodatek do Strzelby IRBIS którą można schować do slotu na pistolet to już miałem dużo problemów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier
Źródło od samego początku miało IRBISA w tym slocie na większe bronie. Wcześniej poprosiłeś mnie abym stworzył dodatek który pozwala na przenoszenie tej strzelby w slocie pistoletowym i taki też zrobiłem, dla przypomnienia link niżej ⬇️

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł @wariat  Chyba moje przypuszczenia o miejscu pobytu Striełoka okazały się błędne. Najpierw do Sterowni Tunelami dostałem się z Prypeci, tam tylko znalazłem PDA i dokumenty, ale Striełoka nie było. Poszedłem więc na CEA2, lecz miałem powtórkę z poprzedniego pobytu. W tej wnęce na dachu dalej nie mam teleportu ( on chyba działa w cz1 ),

ss_fred_07-27-22_22-50-50_(l12_stancia).jpg

a teleport do Sterowni Tunelami, choć jest zaznaczony, nie istnieje. On chyba jest w sarkofagu przy Monolicie, gdzie nie ma na razie dostępu.

ss_fred_07-27-22_22-51-01_(l12_stancia).jpgss_fred_07-27-22_23-31-01_(l12_stancia).jpg    

Filmy robione przez @LIQIDATOR I @Quote poznikały, a w innych tego zadania znaleźć nie mogę.

Pójdę jeszcze na CEA2, do tego teleportu który jest na końcu lokacji. A nuż się uda. Ale co ciekawe. Mam zachowane zapisy z gry którą ukończyłem i chciałem się uchytrzyć, patrząc na zapis z niej. Ale się okazało, że w tej ukończonej grze tego zadania nie miałem. Wcale na CEA2 nie byłem. Nie heca, co :051: ?

A jak go nie znajdę, uznam grę za porażkę i zakończę. :smile_anom:.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł Na pewno CEA2. Wszedłem z Poligonu Świadomości i na dach podobnie jak się szło do teleportów. Teraz tam z boku są schody to umożliwiające. A nawet jakby ten teleport był, to i tak w Sterowni Striełoka nie ma. Najgorsze jest to, że i podziemne teleporty jaki tam będąc wykryłem, mam zaznaczone na powierzchni, co wprowadza w błąd. Chyba znów nie trafiłem na nitkę myślową ERa.

Ale decyzję już podjąłem ( końcówka poprzedniego wpisu ) i wcale z tego powodu nie będę płakał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier
Można też sprawdzić na jakiej jest się lokacji, wchodząc do menu z zapisami i tam piszę na której lokacji się znajduję.

Ale może po prostu w Źródle przenieśli miejsce. Podejdź jeszcze do Podziemi/alternatywna rzeczywistość
Dla przypomnienia gdzie znajduję się lokacja
We Wschodniej Prypeci, za pralnią znajduję się zejście na dół (oryginalnie prowadzi do Podziemi Prypeci). W pewnym momencie schodząc po drabinie zapyta cię o to czy chcesz przejść na następną lokację. Klikasz Tak i tyle. Trzeba jeszcze wziąć jakiś kombinezon bo tam egzoszkielety padają. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł Przecież pisałem, że tam z Prypeci poszedłem, dotarłem do miejsca gdzie jest schowek z dokumentem dla Kreślarza i z PDA. Kupa pająków i snorków, a Striełoka ani śladu. Ani trupa, ani żywego. Nawet znacznika nie ma, tylko strzałka na mapie co chwilę pokazuje inny kierunek. A i zaczęły mnie tam gnębić bezlogowe zaliczania pulpitu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE TEMATU.

No i sprawę zaginionego Striełoka wyjaśniłem. Po pierwsze, z tym zadaniem mimo kilku gier, spotkałem się po raz pierwszy. A sugestia, że dostałem go na CEA2 wzięła się z tego, że na Agrokacie trafiłem na takie udziwnione, zarośnięte pajęczynami podziemia, wychodząc z których trafiłem do Sterowni Tunelami. Wtedy dostałem to zadanie na Striełoka. Sekunda nieuwagi, o krok za daleko i wpadłem do takiego szybu w którym był teleport na CEA2. I na CEA zadanie przeczytałem. Teraz jak zadanie robiłem, gdy brakowało teleportów na CEA2, a wejście z Prypeci wyglądało na niewłaściwe postanowiłem w zapisach znaleźć jego pojawienie się. Znalazłem, a właśnie kolejne przy sprawdzaniu wpadnięcie w szyb z tele, pokazało mi właściwą drogę. Bo patrzenie na mapę, tylko sieje zamęt. Ale tak dotarcie do Striełoka, a potem wyjście z podziemi proste nie było. Ważne, że sprawa rozwiązana, może to być zarazem porada jak komuś się też takie coś przytrafi.

Ale muszę powiedzieć, że miesiąc przerwy w grze w Źródło i zajęcie się grą w inne mody, poczyniło w mojej głowie straszne spustoszenia. Widać było to, jak rozgrywka i rozwiązania z nią związane różnią się od innych modów. I ta utrata artów na udźwig, w najbardziej krytycznych momentach. Tfffu.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE TEMATU.

Gram już kolejny raz i znów wychodzi ten zamierzony przez ERa problem, z brakiem w PDA wyświetlania ważnych zadań. Z żadnej z gier nie pamiętam, aby gdziekolwiek była wzmianka o duplikacie Szucharda w Podzoniu. Nawet ze wskazówki Dziadka-Leśnika to nie wynika. A że z Martwego Miasta go na Mózgozwęglacz 2 wyprowadziłem, to po likwidacji Kła w Prypeci i przeprowadzeniu Luki przez Limansk, postanowiłem sprawdzić co się dzieje na MW2. A to dlatego, że próba wejścia do Podzonia z Lasu Zapomnienia ( Pustkowia ) skończyła się info o całkowitym wyczerpaniu teleportu w pieczarze i odesłaniem aż do Doliny Szeptów. A to baaaardzo nieciekawa droga i lokacja też.

I pierwszą nieciekawą rzeczą była informacja, o braku likwidacji Szucharda w Podzoniu. Ta sytuacja kosztowała mnie kilka dobrych artów. Dobrze, że jest możliwość dotarcia do Podzonia skoczkiem z MW. Jestem w barze, uzupełniam braki w wyposażeniu i będę gnał do Szucharda.

Inny problem to ten, że pozostali duplikaci byli w stosunku do nas wrodzy, więc zabicie ich było samoobroną, to Szuchard będzie neutralny, da wskazówkę na schowek, więc trzeba zamordować go z zimną krwią. Trochę to niemoralne.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KOLEJNE PODBICIE BEZ PRZERYWNIKA.

No i chyba utknąłem w scenariuszu. Przypuszczałem, że wszystkie zadania do drugiej rozmowy z Dziadkiem-Leśnikiem na MZ2 wykonałem. Ale choć Liza weszła mi w teleport i grzmotnęło, wszyscy duplikaci zlikwidowani, Szuchard przeszedł z Placówki na MZ2, a Luka w Limansku poszedł swoją drogą, to tej trójcy nie ma na MZ2 jak tam jestem i Dziadek nie ma dialogu który otworzyłby drogę do Kreślarza.

Poganiałem po mapach, wyczerpałem u enpeców zadania dla najemnika i teraz główkuję co dalej. Mogę jeszcze pobiegać, ale to będzie teraz tylko zwykła strzelanka. A szkoda, bo ładnie mod szedł po fabule.

A przy okazji takie przemyślenie. Skoro znaleźli się fani moda, którzy jego pierwszą część Artefakty Śmierci przerabiają na "liniówkę", to czy znajdą się następni, którzy to samo zrobią z Duplikatami. A wystarczy tylko to, aby w PDA GB pojawiały się kolejne zadania prowadzące po linii scenariusza. Lub podpowiedzi, co jeszcze trzeba zrobić, aby nie utknąć, tak jak ja tym razem. 😪 .

 

DODANO.

No i wyjaśniłem sobie problem z brakiem dialogu. Przyczyną jest niedoróbka moda, jedna z tych jaką sugerował ER przez niedokończenie moda.

Ale niech to będzie podpowiedzią dla kolejnych grających. Po likwidacji wszystkich duplikatów w Lesie zapomnienia, w Barze i na Dziczy ( UWAGA. w info o tym duplikacie jest podany Rostok, zamiast Dziczy. Rostok to oddzielna z duplikatami nie związana lokacja ), oraz po pościgu i likwidacji trzech Luków na Wysypisku, poszedłem do Prypeci zlikwidować Kła. Zrobiłem to i miałem info. Ale to był błąd kolejności. Należało najpierw iść do Podzonia zlikwidować Szucharda, bo dostaje się info o Kle w Prypeci do likwidacji. Ja ten komunikat - bo przecież duplikata zlikwidowałem - zignorowałem.

Dowiedziałem się o tym błędzie dopiero na Mózgo Zwęglaczu 2 z fioletowych napisów informacyjnych, że duplikat Kła czeka w Prypeci na likwidację.

ss_fred_08-05-22_19-47-10_(red).jpg

Poszedłem tam i na moje szczęście mod drugi raz mi podstawił duplikata Kła. Po jego likwidacji na MZ2 już problemów nie było. Ekipa zebrała się w komplecie, a Dziadek dostał właściwy dialog.

ss_fred_08-06-22_19-07-18_(red).jpg   ss_fred_08-06-22_19-07-48_(red).jpg

Na zlecenie Dziadka znalazłem schronienie, a po powrocie od wszystkich zebranych infa pozwalające na dalszą grę ( poszukiwanie Kreślarza ). A przylot patrolu czasu zmusił GB do ucieczki z Mózgozwęglacza.

ss_fred_08-06-22_19-59-37_(red).jpg ss_fred_08-06-22_20-01-29_(red).jpg 

I tak zakończyłem pierwszą z fabuł moda. Teraz wcale nie łatwiejsza druga fabuła.

ss_fred_08-06-22_19-12-16_(red).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

PODBICIE TEMATU.

Długo mnie tu nie było, ale innych też. Dlatego sam pod sobą. Jak na razie - odpukać w niemalowane - mod scenariuszowo nie sprawia kłopotów. Jestem już po znalezieniu grawichwytaka, zabraniu Oczyszczonej Duszy z podziemi i drugiej rozmowie z fałszywym Kreślarzem. Niestety, ale nie można wykonać polecenia ze znalezionego smartfona, bo jest nieśmiertelny. Wyszedłem z labu i po przejściu na Zaton ...

ss_fred_08-12-22_20-50-51_(yantar_old).jpg  ss_fred_08-12-22_21-17-38_(zaton).jpg

 

... dokończyłem linię zadania ( jeszcze z OŚ ) na pomoc Brodzie. Znalazł swoje miejsce na pustym Skadowsku.

Mod pozwala, abyśmy zamienili się z nim miejscami. My jako handlarz, a on jako klient.

ss_fred_08-12-22_21-12-30_(zaton).jpg  ss_fred_08-12-22_21-13-19_(zaton).jpg

Ale jest to chyba jedna z tych niedokończonych linii zadań, bo rozmowa z nim kończy się nijako.

Wróciłem do swoich schowków w Barze i przyszła pora na finalizację moda. Wyposażyć się w to co zebrałem najlepszego i iść aktywować Artefakty Śmierci. Mod jest momentami ciężki, ale to co mnie teraz czeka w Rzeźni ( byłem tu już w poprzedniej grze ) to faktycznie prawdziwa rzeźnia. Sądzę, że teraz też przez to przejdę z powodzeniem.

No i tych którzy jeszcze z Odrodzonym się nie spotkali zachęcam do zagrania. Niekoniecznie od Odrodzony FF, choć to wskazane dla ciągłości gry. Można zacząć od Odrodzony - Odmienne Światy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpis o postępach w grze.

No i działania na lokacji Rzeźnia już poza mną. Trochę kłopotu z dotarciem do niej. Ale pomógł film z wcześniejszych działań, kiedy idzie się po PDA dla Fejka. Samą Rzeźnię przechodziłem dwa razy, z błahego powodu i zapomnienia.

Niech to co teraz napiszę, będzie podpowiedzią - poradą dla innych grających.

Kiedy w modzie dotrzemy do ostatniego pomieszczenia z takim żyroskopem, dostajemy zadanie na aktywację Artefaktów Śmierci.

ss_fred_08-14-22_21-04-26_(sza_hol_1).jpg  ss_fred_08-15-22_12-11-40_(sza_hol_1).jpg

Uruchomiłem zadanie aktywacji używając Talowego Skoczka, ale na korytarzu i ekipa się nie pojawiła, za to dostałem takie info:

ss_fred_08-15-22_12-14-01_(sza_hol_1).jpg

To "udać się do miejsca odrodzenia i ponownie zniszczyć rzeczywistość" wprowadziło mnie w błąd. Ale nie jest to błąd tłumaczenia, bo tak jest też w rus oryginale. Poszedłem więc tam, gdzie się w labie odrodził GB.

Pójście do początku Rzeźni nic nie pomogło, teleport zadziałał lecz przeniósł na Agroprom. No to z zapisu wszedłem jeszcze raz do rzeźni, powojowałem i znów to samo. I wtedy dopiero przypomniało mi się z poprzednich gier, że użycie Talowego Skoczka nie może być w dowolnym miejscu, ale w Eksperymentalnym Centrum Aktywacji Artefaktów. 

Centrum i cały lab muszą być dokładnie oczyszczone ( info przy żyroskopie ), więc wcześniej należy sprawdzić każdego leżącego trupa zombiaka, bo wśród nich mogą być takie niedobite.

ss_fred_08-15-22_11-58-41_(sza_hol_1).jpg

Jeśli się nie pojawią i tu dostaniemy takie info, to idziemy tam, gdzie są kolumny z artami.

ss_fred_08-15-22_12-31-27_(sza_hol_1).jpg ss_fred_08-15-22_12-34-48_(sza_hol_1).jpg 

Nasza ekipa pojawia się koło tego ECAA

ss_fred_08-15-22_12-35-27_(sza_hol_1).jpg  ss_fred_08-15-22_12-35-56_(sza_hol_1).jpg

Podchodzimy i pozwalamy im kiedy ruszą iść samodzielnie, idąc blisko nich, ale nie za blisko. Bo albo będą się zatrzymywać, albo wchodzić w opcje dialogowe. Przez takie zatrzymywanie miałem problem z Artami Śmierci, bo już w trakcie wkładania do kolumn zamieniły się w powłoczki. A nasza ekipa działa jak muchy w smole. Powtórka i zdążyłem.

Teleport przy żyroskopie po wykonaniu zadania, teleportuje nas do jakiegoś labu i z niego samoczynnie na Bagna koło Wędrowca. Ale to jeszcze nie pora na rozmowy z nim. Trzeba wcześniej iść do tego na Stacji Naukowej i dopiero wrócić.

@metek58 Moim zdaniem, wyraz "odrodzenia" w pierwszym komunikacie, należy zmienić na "centrum odradzania" . Będzie wtedy info bardziej komunikatywne. Ale to dopiero, jakbyście robili ( lub ktoś inny )  fixa dla tłumaczenia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OSTATNI RAZ SAM POD SOBĄ.

A to dlatego, że kolejny raz moda przeszedłem, aż do obejrzenia napisów końcowych.

Niech więc różni malkontenci, nudziarze i gderacze, nie wieszają na modzie psów. Tak Artefakty Śmierci, jego cz.1. Odmienne Światy jak i on sam, są jak najbardziej do przejścia.

I tak pokrótce. Po zakończeniu działań w Rzeźni zostałem teleportowany dwukrotnie przez moda, aż na Bagna. Wędrowiec nie miał dialogu. Gracz bez wiedzy, że na niego jeszcze nie pora, może sądzić, że coś nie tak z grą. Ale lepiej z nim nie gadać, bo po nawet tej nieudanej rozmowie kieruje się w głąb bagien, a tam na niego czekają niemiłe przygody. Pognałem na Naukową Stację, dostałem info, że Wędrowiec nie żyje. Z ciekawości poszedłem sprawdzić. W laboratorium po Wędrowcu został bezwartościowy artefakt. Były za to trupy Lukiego ( nie było go w ekipie ożywiania artów w Rzeźni, choć był w ekipie na MZ2 ), oraz trup samego siebie czyli Szramy z innej pętli.

ss_fred_08-15-22_16-05-23_(yantar_old).jpg

Gdyby nie to, że w labie jest teleport wcześniej nieczynny, przyszłoby ( a można, jak kto chce ) zaiwaniać przez całą mapę. Skorzystałem z niego i znalazłem się w podziemiach Agro. A że w swojej grze już tu byłem i postawione zadanie wykonałem, to musiałem tylko z nich wyjść. A do Bagien przysłowiowy jeden krok. W lasku tuż za torami grzecznie czekał Wędrowiec, tym razem rozmowny.

ss_fred_08-15-22_16-22-59_(marsh).jpg    ss_fred_08-15-22_16-23-08_(marsh).jpg 

Rozmowa była dłuuuga i filozoficzna. Jej zakończeniem było danie adresata, który powinien dokończyć te wątki moda których brak i powstają pewne niedomówienia. Mogłem nie klikać w te ... , wtedy mógłbym jeszcze trochę pograć, idąc do Martwego Baru i o północy wysłuchać serenady na pianinie. Jest to rezerwowe zakończenie moda, jeśli ten Wędrowiec by nam zginął. Ale w ... kliknąłem. I tak jak na początku Artefaktów Śmierci zacząłem latać nad Bagnami i wylądowałem w bazie Czystego Nieba.

ss_fred_08-15-22_16-28-32_(marsh).jpg    ss_fred_08-15-22_16-29-58_(marsh).jpg 

Tym razem na spokojnie, już bez emocji i euforii że mod ukończony, przeczytałem dialog z Lebiediewem.

ss_fred_08-15-22_16-30-22_(marsh).jpg  ss_fred_08-15-22_16-30-42_(marsh).jpg

I z niego, oraz filmiku który obejrzałem, wychodzi na to, że mody Odrodzony, są sennymi majaczeniami nieprzytomnego Szramy, leżącego w bazie CzN w grze Czyste Niebo. I tak kółko się zamknęło.

A wracając do rozmowy z Wędrowcem-Kreślarzem. Czy jest możliwość zrobienia kolejnej modyfikacji, skoro w Rzeźni zginęli Zarka, Striełok i Liza, a gdzie indziej nawet sam Szrama?

ss_fred_08-15-22_14-30-19_(sza_hol_1).jpg ss_fred_08-15-22_14-30-38_(sza_hol_1).jpg  

A ja stawiam poważne pytanie. Kto następny ukończy moda?

W szczególności kieruję go do zwolenników OPków. Mod wcale od nich nie gorszy, ale za to bardzo różny i nie jest zlepkiem różnych modów i modzików. Koniec z rutyną.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.