kanon1022 Opublikowano 14 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 @Szczepan9205 Na bagnach w bazie Czystego Nieba przy ogniskach tylko stali i ładowali broń. Gram jako Stalker przystąpiłem do nich na Kordonie,teraz jestem na Wysypisku , moi nie zajmują terenu,muszę korzystać z tego programu ESC potem F2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 14 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 @kanon1022 No tak, bo pamiętaj, że ten mod to przeniesienie Czystego Nieba na silnik Zewu Prypeci więc bez użycia Faction Commandera się niestety nie obejdzie, obstawiam że skrypt z Czystego Nieba który odpowiada za wojnę frakcji albo nie chciał działać jak autor moda próbował go dodać, albo było z nim tyle problemów, że wolał zintegrować faction commandera. Ja np teraz tłumaczę moda Yoctosfera do Czystego Nieba i tutaj faction commandera nie ma, ale oryginalny skrypt też sobie nie radzi, jak zajmowałem Bagna dla Czystego Nieba to nie raz nie dwa czekałem po 10minut czasu rzeczywistego, żeby nagle skrypt się ogarnął i wysłał mi jakiś oddział....także jakby nie patrzeć to i tak dobrze że autor dodał FC do tego moda bo inaczej by się człowiek pociął Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 14 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 @Szczepan9205 Wypakowałem sobie całego moda ,gdzie mam te pliki wrzucić do folderu gry,czy jak ja do gamedata . Pisali na forum moda ,że po wgraniu pacha nie ma spawnera ja mam pacha i u mnie spawner jest. Może zrobiłem coś nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 14 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 @kanon1022 Co masz na myśli mówiąc, że wypakowałeś sobie całego moda? W sensie wypakowałeś wszystkie pliki z folderu content(te z rozszerzeniem db) i nie wiesz gdzie je wrzucić ale chciałbyś je mieć wypakowane, żeby w razie czego móc sobie coś zmodyfikować? Bo nie wiem czy dobrze Cię zrozumiałem Powiem Ci tak, ja osobiście ze spawnera nie korzystałem więc nie wiedziałem, że w tej nowej wersji go usunięto, ale jak masz go i działa to pozostaje Ci się cieszyć tylko powiedz mi tylko jedną rzecz jeszcze bo to ważne, jak włączysz grę i jesteś w głównym menu to nad opcjami nowa gra, wczytaj grę, opcje itd jest logo Call of Clear Sky i pod spodem jest napis MOD VER. i dalej numerek wersji, mógłbyś mi napisać co tam jest u Ciebie napisane w sensie jaką masz wersję? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 14 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 (edytowane) @Szczepan9205 Logo jest jak pisałeś ,rozciągnięte nie bardzo widzę , to co widzę to MOD VER. ..... 2 + patch 0.01. Wypakowane pliki chciałem dodać do gry , wypakowałem cały content, oprócz textures.db1 ,2,3,4 Tak jakby najpierw było logo ,na to nakłada mi się menu i nie wszystko dokładnie widzę. Edytowane 14 Maja 2020 przez kanon1022 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 14 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 @kanon1022 Jeśli ustawiłeś rozdzielczość dla swojego monitora, a masz obraz zniekształcony w proporcjach, to poeksperymentuj z rozdzielczościami, aż trafisz na taką pośrednią. Bo część modów mimo że ma możliwość wyboru formatu monitora szerokoekranowego, to woli ustawienia dla 4 x 3, lub krotność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 14 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 @kanon1022 Dobra czyli jak masz 1.6.2 + patch 0.01 to znaczy, że masz aktualną wersję, przez chwile się zastanawiałem czy na pewno masz aktualną wersję skoro piszesz, że spawner Ci działa, ale tak, masz najbardziej aktualną jaka póki co jest więc wszystko ok. Aha czyli dobrze zrozumiałem No to słuchaj, spójrz na zdjęcie poniżej(fakt to jest folder gamedata z Yoctosfery do Czystego Nieba, ale dla większości tych starszych modów i lub tych nowszych w których twórcy dają graczom możliwość pogrzebania w plikach lub po prostu nie chce im się pakować układ folderów wygląda tak samo. Spoiler Więc tak jak widać, nazwy plików .db z folderu content odpowiadają w większości nazwom folderów w gamedata, czyli jeśli wypakowałeś archiwum anims.db0 to wrzucasz go do gamedaty tak żebyś miał w środku folder anims, tak samo z configs, levels, meshes,scripts,shaders, folder sounds ma 2 pliki db0 więc musisz wrzucić wypakowane pliki z obu archiwów w jeden folder sounds i wrzucić do gamedata, no i folder spawns oczywiście też wrzucasz do gamedaty. Aha no i najważniejsze, jeżeli będziesz podmieniał folder configs, to po tym jak go wrzucisz to zainstaluj jeszcze raz to moje tłumaczenie ze zgodą na podmianę plików lub przed wrzuceniem wypakowanych przez Ciebie folderów i plików usuń z tego co wypakowałeś plik localization.ltx i wtedy nie musisz wgyrwać spolszczenia od nowa, najważniejsze żeby Ci się ten plik co już jest w folderze gamedata tam gdzie masz moda nie zastąpił z tym co wypakowałeś z archiwów .db bo potem możesz mieć krzaczki w tekście. Wiadomo, zmian wielu nie uświadczysz przez to, że dorzucisz sobie to co wypakowałeś bo folder gamedata z tego co zauważyłem jest po to, żeby po włączeniu stalkera, gra czytała z gamedaty zmodyfikowane wersje plików, a oryginały bez zmienionej zawartości są spakowane zawsze w archiwach db. Także wiadomo, jeśli masz tylko spakowane archiwa db to gra z nich będzie czytać wszystkie potrzebne pliki, a jeśli stworzysz gamedatę z tymi samymi folderami i nazwami plików ale te pliki będą różnić się linijkami/zawartością, od tych spakowanych to gra wykorzysta te zmodyfikowane. Nie zwracaj uwagi na to że ja mam plik teleport_coordinats bo jestem na etapie testowania spolszczenia więc przechodzę yoctosferę ze spawnerem i teleporterem,żeby nie tracić czasu na latanie po lokacjach tylko staram się przyspieszyć sobie grę po to, żeby sprawdzać czy moje tłumaczenie nie ma żadnych błędów itd. Wybacz za wywód, ale starałem się to wytłumaczyć tak żeby było zrozumiale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 14 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 @Szczepan9205 Mam takie foldery jak podałeś , na jakiej rozdzielczości grasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 14 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 @kanon1022 Na 1920x1080, tyle że ja gram na PCcie stacjonarnym...no w sumie to gram to takie trochę na wyrost bo gry już mnie nudzą od dawna i raczej nie gram wcale, ale że się wziąłem za te tłumaczenia to jakoś jeszcze mnie to trzyma przy Stalkerze. No to jak masz takie foldery jak podałem to musisz to tak powrzucać i powinno grać wszystko i nic się nie powinno zepsuć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 14 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 W pierwszym poście jest info, że mod działa nieprawidłowo na rozdzielczościach innych niż 1920x1080 także trzeba się liczyć z dziwacznymi rzeczami, na które może nie być lekarstwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 14 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 @tom3kb Dzięki tak właśnie czytałem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 14 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 @tom3kb Ano tak zgadza się martwi mnie tylko to, że ostatnio się trochę udzielałem w temacie moda na ap-pro, fakt przerzuciłem się na pisanie po angielsku bo jak sobie przetłumaczyłem to co pisałem najpierw na angielski a potem na polski to złapałem się za głowę i mówię lepiej będzie pisać po angielsku i niech sobie rosjanie to przetłumaczą w translatorze to zrozumieją o co mi chodzi bardziej niż jak będę translatorem tłumaczył z polskiego na rosyjski...No ale nie rozgadując się, wypisaliśmy ładnie z jednym jeszcze gościem takie ostatnie błędy i problemy, którymi warto by było, żeby autor się zajął ale coś się ostatnio nie udziela, Jedyne co przez ostatnie 2 tygodnie napisał w temacie to odpisał jakiemuś gościowi, że patch się wrzuca do folderu z modem, i żeby go nie wypakowywał także...ciężko powiedzieć czy jeszcze jakieś patche będą czy nie? zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cez137 Opublikowano 14 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 Ludzie dlaczego te naboje nie pasują do żadnej strzelby? i drugie pytanie, jak długo mam czekać na pomoc? gdy próbuje postawić oddział z menu F2 to dostaje info że nie mam kasiory, może głupie pytania ale nie pamiętam jak to było w podstawce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 14 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 @cez137 Z wojną frakcji jest taki problem, że ten mod jest na silniku Zew Prypeci. @Szczepan9205 już to tłumaczył - autor moda jedynie dodał Faction Commander. Żeby oddział się pojawił, musisz mieć odpowiednią ilość pieniędzy. Generalnie to mod jest grywalny i do przejścia, ale swoje błędy ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 14 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2020 @cez137Tak jak napisał @Agrael po to jest dodany Faction Commander do moda, żebyś mógł wymusić na grze wysłanie oddziałów frakcji do której należysz, jej członków w miejsce, które przejąłeś. Z racji że mod jest Czystym Niebem na silniku Zewu Prypeci to oryginalny skrypt z Czystego Nieba najprawdopodobniej gryzie się z silnikiem Zewu i powoduje wyloty, dlatego autor zaimplementował FC, żeby było można przejść moda od początku do końca i ewentualnie dołączyć do którejkolwiek z dostępnych frakcji przy zachowaniu zadań i dialogów oryginalnych z wojen frakcji z CN na przejmowanie kluczowych punktów itd... W oryginalnym/vanillowym CN było tak że konkretny skrypt odpowiadał za wysyłanie oddziałów frakcji do której należysz w przejęte przez Ciebie miejsca na mapie lokacji, no ale skoro skrypt z CN nie współpracuje z CoP to autor uznał, że żeby nie zablokować fabuły osobom, które chciały by rozgrywać wojny frakcji, to lepiej dodać faction commandera, aby mogły przejmować wyznaczone punkty i doprowadzić do dominacji swojej frakcji nad frakcją którą atakują. A sprawa z FC jest taka, że żeby zmusić swoją frakcję do wysyłania oddziałów to musisz: albo zaznaczyć w FC opcję ekspansja(twoja frakcja zacznie zajmować praktycznie każdy dostępny punkt do przejęcia w lokacji-przynajmniej powinna, ewentualnie wybrać opcję wsparcie(w tym wariancie frakcja powinna wysłać oddział do miejsca gdzie w tym momencie przebywasz, ale powinieneś tam zaczekać na nich aż dotrą na miejsce, żeby uniknąć ewentualnych problemów z rozmieszczeniem się sił frakcji) a jeśli ani jedno ani drugie nie pomogło to spawnować sobie oddział frakcji ale to kosztuje koło 1000rubli za spawnowanie oddziału. Musisz pamiętać że Faction Commander też do idealnych skryptów nie należy i mogą być z nim problemy, ale koniec końców to i tak lepszy skrypt niż oryginalny opracowany przez GSC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cez137 Opublikowano 15 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 @Agrael @Szczepan9205 rozumiem, a co z tymi nabojami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 15 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 @cez137 Szczerze to przez cały swój gameplay nie używałem tych naboi, obstawiał bym, że albo pasują tylko do strzelb automatycznych typu Maverick 88 albo SPAS, które będziesz miał dostępne później, albo zostały one usunięte w patchu 0.01 bo wiem, że na pewno kilka rodzajów amunicji zostało usuniętych w patchu. A po Twoim HUD'zie widzę, że chyba nie masz go zainstalowanego bo ikonki Ci się nie zgrywają z HUDem ekwipunku, albo wrzuciłeś go ale gra go nie widzi, musiał być zobaczyć czy w głównym menu pod logiem Call of Clear Sky masz napis MOD VER. 1.6.2+patch 0.01. W skrócie plik łatki, który wypakujesz tj. patch_0.01.db0 powinien być wrzucony do folderu content, a jeśli po wrzuceniu go nadal w menu nie masz dopisku +patch 0.01 to spróbuj do głównego folderu z modem. Ewentualnie jeśli to nie pomoże to tu masz link do plików patcha tylko, że wypakowanych przeze mnie dla @Naznaczony2001, ściągasz, wypakowujesz i wrzucasz do gamedaty i wtedy musi już być dobrze: Spoiler https://mega.nz/file/qEAiiaxa#5-PTiOVL7Pb03Wd6rSH9hbl1kBIpeoQfOaOPx6fCKfI Kwestia posiadania lub nie posiadania tego patcha jest ważna bo jak przyjdzie Ci dotrzeć do Czerwonego Lasu to będziesz musiał zdobyć pewien artefakt i oddać go Leśnikowi, bez zainstalowanego patcha w momencie jak będziesz chciał oddać mu artefakt zaliczysz wylot i nie będziesz mógł kontynuować fabuły bo za każdym razem gra będzie się wysypywać więc chcąc nie chcąc musisz mieć ten patch zainstalowany, żeby skończyć moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 15 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 @cez137 Faktycznie, przyczyną może być to, że nie masz odpowiedniej strzelby. Jeśli masz naboje które do Twojej strzelby pasują, to porównaj ich opis z amunicją nie pasującą. Szczególnie rozchodzi się o to 70 w nazwie naboju. Już miałem takie coś w którymś z modów. W modach naboje są realistycznie przypisane do broni, więc możesz też nazwę tej amunicji wrzucić go googla i dowiesz się do jakiej są broni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cez137 Opublikowano 15 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2020 @Szczepan9205 9 godzin temu, Szczepan9205 napisał: musiał być zobaczyć czy w głównym menu pod logiem Call of Clear Sky masz napis MOD VER. 1.6.2+patch 0.01 A co do oddziałów to za kasę tylko mogę, jestem już na wysypie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mnieciu Opublikowano 17 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2020 No i wylocik na Agropromie: FATAL ERROR [error] Expression : pm->m_animations.size() [error] Function : player_hud_motion_container::load [error] File : player_hud.cpp [error] Line : 92 [error] Description : motion not found [protecta_reload] Dorywczo naprawiłem. Opiszę później. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 17 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2020 @Mnieciu O proszę, mi się taki wylot nie trafił ani razu, z tego co przeglądam wątek moda od czasu do czasu na ap-pro to naszym wschodnim kolegom też nie. Za to jak dla mnie to autor mógłby wyeliminować to, że wszyscy stalkerzy trzymają cały czas broń w rękach tj. w czasie jedzenia, grania na gitarze, siedzenia przy ognisku itd...trochę komicznie to wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cez137 Opublikowano 29 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2020 (edytowane) Wylot przy próbie handlu z Aszotem w DM, jakiś dziwny log, wylatuje również gdy u wujka Jara chce ulepszyć rzeczy, ogólnie, handel, ulepszenia = wylot, wylatuje nawet przy zmianie na DX10 i wyłączeniu niektórych opcji w zaawansowanych, chyba spasuje z tym modem bo wylot za wylotem, tym razem przy próbie walki z najmusami przy przejmowaniu anten w DM xray_cez137.log Edytowane 29 Maja 2020 przez cez137 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 29 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2020 @cez137 na Forach, gdzie wspomina się o błędach (który cię spotkał) typu: ! ERROR: SV: can't find children [43051] of parent [-1062417200] zaleca się ponowną instalację gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darrien Opublikowano 29 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 Kurczę, ciekawe, czy dodadzą opcję zbierania trofeów z mutantów i jakieś ciekawe dodatki z Misery, albo Dead Air. Byłoby fajnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 29 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 @Darrien Że do tego moda? Nie chcę Cię martwić, ale autor porzucił moda w takiej formie jaka jest dostępna do pobrania z linków na pierwszej stronie. Więc jeśli ktoś we własnym zakresie czegoś nie skleci to niczego takiego nie zobaczysz raczej. A z racji, że mod opiera się na silniku Zewu Prypeci to dodatki z Call of Chernobyl i jemu podobnych działać z nim nie będą. Chyba, że takowe do samego Zewu istnieją i da się je zainstalować metodą wypakuj i wklej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.