Skocz do zawartości

Misery


Junx

Rekomendowane odpowiedzi

Plik stronicowania https://www.google.pl/search?q=plik+stronicowania+windows+7&ie=utf-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a&gws_rd=cr&ei=R5bjUt7dD42BhAfvrIHgDw

 

Granie jeszcze na XP ma sens według mnie tylko na starym sprzęcie (karta graficzna) Seven ma większe wymagania przez aero co się odbija na wydajności. Mój lapek z Radkiem 3650 daje rade przy XP i stalker działa 25fps na średnich detalach, na seven na minimalnych są problemy z 20fps

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyłacz interfejs aero podczas grania w Misery - zrobisz to we właściwościach cop.exe, lub skrótu na pulpicie. Nie zgodzę się z kolegami jakby podniesienie ilości pliku stronicowania miało wpływ na Twoje fpsy....Plik stronicowania to nic innego jak używanie hdd zamiast pamięci operacyjnej, która nota bede jest wiele szybsza niż dysk Twardy. Większy plik stronicowy może ci pomóc tylko jeśli masz wyloty  "Out Of Memory" ale przy 4gb ram'u to raczej rzadko spotykane, szczególnie że masz dodatkowe 4gb "domyślnego" pliku stronicowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aero to interfejs graiczny (wprowadzony wraz z Windowsem Vista), czyli kótko mówiąc "wygląd okien". Interfejs w XP to Luna, w Viście i 7 masz ładniejsze okienka, obsługujące przezroczystość.

 

Wyłącza się go, albo w menu personalizacji (PPM na pulpit> Personalizuj> Na dole "Kolor okna"> Odznaczyć "Włącz przezroczystość"), albo PPM na skrót S.T.A.L.K.E.R.'a> Właściwości> Zakładka "Zgodność"> Zaznaczyć "Wyłącz kompozycje wizualne" i "Wyłącz kompozycję pulpitu"> Zastosuj> OK.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz użyć także Game Booster od IOBit-powyłącza zbędne usługi na czas grania.Wyłącz na czas gry antywirusa.A jeśli chodzi o twój ram to tylko systemy x64 będą widzieć całe 4Gb,systemy x86 tylko max.3,5 Gb.Plik stronicowania ustaw na sztywno np.8Gb i jeśli masz drugi twardy dysk najlepiej na nim-inny niż systemowy.Jeszcze możesz zdefragmentować partycję z grą,systemową-przeczyścić rejestr a potem go zdefragmentować.

Edytowane przez smerf45
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam was.,Mam pytanie czy ktoś ma błąd z pojemnikami na artefakty w Misery 2.0.2 Beta Ang jak to poprawić ? bo nie mogę zbierać artefaktów  w hurcie tylko detal :) bo mnie promieniowanie zabija ?,  spolszczenie z Misery 2  działa na 90% w Misery becie ale :). Wyskakuje błąd z pojemnikami na artefakty są dziwaczne czasem opisy itp,nie mogę wybebeszać zwierzaków i gra wywala w trybie snajperskim oraz częste wyloty do Windy , to nie wina sprzętu :) czyli poczekam na poprawne spolszczenie .

 

Sprzęt mam stary ale jary W7 64, SSD 128,8Giga ram 1600 DDR 3 ,AMD Phenom ll x4 3.2,MSI Radeon Cyklon Turbo 6850 .Czyli jeszcze daje spokojnie radę z grami tego typu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez logów trudno powiedzieć...  Dołączona grafika

Hmm Logi po co mi Logi :) na sam widok wiem od razu robaki graficzno tekstowe .Zabrakło mu tekstu aby był odnośnik do uruchomienia .Np klikam na pojemnik albo dzika i wylot , bo tego typu dzika nie ma .Jest grafika ale nie ma odnośnika kogo klikam i wylot .Potrafię pomieszać w Stalkerze w plikach i mam w małym palcu zmiany statystyk broni,pancerzy itp ale w plikach grafiki nie dam rady (no dobra dał bym) ale jest to orka szukać wszystkiego po kolei i dopisywać braki.

:) ano i gram po ANG :) znam na pamięć Zew tylko  schowki mi pomieszali w tej Nędzy(Misery) .Bandyci co jeden to snajper z Afganistanu :) na 3 strzały  do mnie 2 trafne ,albo dead prosto między oczy:( masakra musiałem wyłączyć zaawansowaną inteligencję.Teraz jest to gra typu :) slalom między pociskiem a mutantem . Autor troszkę  zaszalał ale Misery nie jest dla dzieci:) tutaj trzeba naaaprawdę kombinować ,brak mi większej ilości stalkerów i mutantów (skończyło się łapu capu nieboszczyka i kasa była) .Drax

Witam.Mam pytanko odnośnie Misery,jakim klawiszem się otwiera pełny pojemnik z artefaktami. Bo mi tzw dwu klik nie działa po zapełnieniu pojemnika , więc musi być klawisz albo kombinacja klawiszy . Drax

Edytowane przez Drax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do wyjmowania artów potrzebne jest narzędzie które masz w ekwipunku już na początku nie możesz go sprzedać albo wyrzucić.

Ok dzięki za info :) W Misery mam zonka z promieniowaniem czyli,jak noszę bez pojemnika artefakt to on promieniuje i mi szkodzi.Czyli on daje mi sumarycznie ilość tz ren ? czyli np 25 ren x 10 sek = 250 ren czyli tyle muszę z siebie usunąć za pomocą np fajek itp .A co z zabezpieceniem przeciw promieniowaniu np postać nosi kombinezon i maskę i ma np 50% odporności na promieniowanie do tego artefakt daje mi niby np +25 % do odporności na promieniowanie i jest noszony na pasku czyli 75 % odporności i tu jest  zonk :) . Mam w plecaku artefakt co promieniuje 12 ren/s i dostaje reny jak bym nie miał kombinezonu,maski itp,więc jak to jest z tym promieniowaniem w Misery ?.Prosił bym o łopatologiczne :) opisanie,wytłumaczenie jak to z tym jest  ? Drax

Do wyjmowania artów potrzebne jest narzędzie które masz w ekwipunku już na początku nie możesz go sprzedać albo wyrzucić.

Gdybym je miał to bym bez problemu otwierał pojemniki. Z narzędzi to mam łom i młot :) sierpa mi brak :) Co to za narzędzie ? konkrety proszę :)

Edytowane przez Drax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytaj poradnik (wyżej w temacie), znajdziesz w nim większość odpowiedzi.

 

Co do promieniowania z artów, jest ono niezależne od promieniowania zewnętrznego, więc ochrona od promieniotwórczości dodawana przez kombinezony/lekarstwa nie stosuje się do promieniowania z artów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Gdybym je miał to bym bez problemu otwierał pojemniki. Z narzędzi to mam łom i młot :) sierpa mi brak :) Co to za narzędzie ? konkrety proszę :)

Wydaje mi się że trolujesz :P. Narzędzie przypomina nożyczki i nie możesz go sprzedać za to łom i młot możesz.  Jeżeli nie masz go w schowku lub ekwipunku to musisz zaczac gre od nowa jeżeli chcesz zbierać artefakty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że trolujesz :P. Narzędzie przypomina nożyczki i nie możesz go sprzedać za to łom i młot możesz.  Jeżeli nie masz go w schowku lub ekwipunku to musisz zaczac gre od nowa jeżeli chcesz zbierać artefakty.

Trolluje ? Pierwszy raz ktoś tak  o mnie napisał  hmmm. Załamałeś mnie , ja tu kończę (Zaton) a tu potrzebne (nożyczki) sprawdzę jeszcze raz cały ekwipunek  (nie mam nic nożyczkopodobnego) tylko sobie strzelić z korkowca :wallbash: . Stalker bez artefaktów to jak... nie Stalker . Ok dzięki za podpowiedzi ,zaczynam od nowa Misery.Drax 

Ps.Jeest :) znalazłem , jestem gamoń , w skrytce plecaku wsadziłem.Hentaj (hhm Hentaj z Jap :) ) wielkie dzięki za pomoc.

Edytowane przez Drax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, cały czas siedzimy jeszcze nad finalną wersją. Cierpliwości.

Dodajemy nowy opcjonalny tryb: THE DARK MODE. Polega on - w skrócie - na tym, że w dzień atakowani będziemy przez promieniowanie w ilości zależnej od nasłonecznienia (tzn. im bardziej słonecznie, tym większe promieniowanie). Za to w nocy promieniowanie nie będzie obecne, co pozwoli Wam swobodnie się poruszać. Pod warunkiem, rzecz jasna, że przeżyjecie atak hord Zony. Co wolicie: śmierć od promieniowania czy z rąk mutantów? :)

 

Dołączona grafika

 

http://www.moddb.com/mods/stalker-misery/images/enter-the-darkness#imagebox

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(gwizd podziwu)

Wow Nie wierzę w to. Szczerze powiem to nie ma sensu :P, według mnie powinno promieniowanie pojawiać się podczas deszczu.

Ale wkońcu to jest tryb OPCJONALNY jak napisano.

Na pewno nie będę w tym trybie grał bo już w Normalny MISERY w trybie Mrocznego Zaułka jest trudny.

I taka jedna sugestia. Zmienić nazwę "Wejdź do Zony (Ciemny Zaułek)" na Poprostu "Ciemny Zaułek" żeby się mieściło jak wybierze się to w menu.

 

 

Ale jest jedna rzecz która jest ciekawa...

W Metro 2033 i Last Light trzeba było mieć maskę gazową. Więc według mnie oni to zrobili na podstawie ^ tak samo jak ta herbatka brodacza :P W 2.1 podoba mi się gotowanie (rzekomo dodane nie widziałem) i to że przedmioty WKOŃCU mają kilka użyć.

Kto wypiłby Wodę mineralną za jednym łykiem no nie :>.

Edytowane przez litosns
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie, sugestia już wprowadzona. :)

 

Moim zdaniem ma to sens z trzech powodów (sorry za repost):

 

Po pierwsze, tryb jest całkowicie opcjonalny, więc nie będzie trzeba się w niego bawić. Tylko dla masochistów. Po drugie, idea była taka, żeby dać graczowi bodziec do tego, żeby chodzić po zmroku. Większość ludzi chodziła bowiem za dnia, gdyż noc to okres wzmożonej aktywności mutantów, przy czym dzień oferował względne bezpieczeństwo. Dark Mode ma więc postawić gracza przed dylematem: albo ciągły atak radiacji, albo walką z mutantami. Po trzecie, wyjaśnienie może być całkiem proste: obszar nad Zoną nie posiada ozonosfery, przez co człowiek atakowany jest przez zróżnicowane ilości promieniowania w zależności do tego, z jakim natężeniem promienie słoneczne docierają na powierzchnię. Stąd też mgła i zachmurzenie zmniejsza ilość promieniowania, która oddziałuje na gracza.

Edytowane przez Trikster
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja gram w Bete i mam takie lekkie spostrzeżenia :) w końcu to beta. Brak oznaczenia swoi > wrogowie .  Czyli koszmar snajpera , nie wiesz na 100% komu posyłasz kulkę.Podczerwień prawie nie działa w nocy ,po to jest podczerwień aby w ciemnej jak węgiel nocy było coś widać ,do poprawki :) .Konia z rzędem temu kto z latarką w nocy i z lekkim pistolecikiem ubije 2 atakujące pseudo olbrzymy w bezpośrednim starciu (przetestowane w  Zatonie :) masakra).W Zatonie,misja z (Sęk) jak nie dasz mu giwery to on się obraża i nie gada ? . Nie pobiegłem za nim na początku,to czemu ta misja nie czeka na zrealizowanie ? . Potem mamy  zablokowaną misję (Janów) z zaginionymi i nie okradają nam skrzyni.Na statku (Noe) w czasie burzy jak stoimy na szczycie ambony obserwacyjnej,ani jeden piorun w nas nie trafia ? . Miejsce idealne na farmienie  bandytów i najemników. W Jantarze Owce kwiczą :),na dworcu muzyka jest puszczona podwójnie (efekt straszny dla uszu) .W Cementowni (Azot) nie ma wszystkich części dla Azota (ja nie znalazłem pomimo  czterokrotnego przeszukania terenu).U naukowców , misje po ustawieniu czujników nie ładują się .Artefakt Kulebiak w basenie zablokowany między anomaljami na podwyższeniu (konia z rzędem temu kto go stamtąd wyjmnie) W nocy  fajny efekt :) nagła śmierć (chimera skoczyła na ciebie z krzaków) . Karabiny szturmowo snajperskie mają celowniki x 2.6 a faktycznie to max x1.5 ewidentnie do poprawki ,tak samo z innymi celownikami.Karabin M14 (  http://pl.wikipedia.org/wiki/Karabin_M14 ) ma strzał jakby był karabinem Barret ( http://pl.wikipedia.org/wiki/Karabin_Barrett_M82 ) sami popatrzcie to troszkę przesadzone no nie ? Szybkostrzelność M14 ktoś tu się pomylił.M14 był półautomatem i miał szybkie przeładowywanie.Typowa Broń boczna ma zasięg jak PM ( pistolet maszynowy ) ? do poprawki ,bo wszystkie pistolety mają ograniczony zasięg i brak możliwości zamontowania lunety (ruchomy zamek) i akcje typu (strzał w głowę z 100 m jest bardzo nierealny ) na 50 m masz jakieś szanse na to jeśli ,1 jesteś snajperem ,2 masz zamontowaną lunetę i masz szczęście ,3 masz czas na dokładne wycelowanie,4 jest to rewolwer np Python lub S&W z ciężką lufą (typowa broń do strzelania precyzyjnego). Takie same szanse trafienia w postać powinien mieć przeciwnik tak jak i sterowana postać gracza ( Co bandyta to  snajper wg mnie do poprawki) real to real a nie wyssane z kosmosu statystyki .Ma być trudno w grze ? . A co jest najbardziej realne , tym jest trudniejsze.Amunicja do K98 ma bardzo niski efekt obalający ? dlaczego ? (rozpryskujący się płaszcz pocisku + rdzeń metalowy?) bardzo destrukcyjny efekt. K98 nie ma granatnika dlaczego ? (tzw granatnik nasadkowy) stosowana amunicja do granatnika to był granat odłamkowy z zapalnikiem uderzeniowym oraz jako ręczny bo miał denny zapalnik z opuzniaczem uruchamiany ręcznie przez  pociągnięcie sznura od zapalnika schowanego pod odkręcaną dolną pokrywką w granacie nasadkowo odłamkowym,granat kumulacyjny był to typowy Ppanc z czasów 2 WW. Do K98 była stosowana mocna amunicja karabinowa z pociskiem (ciężki ostrołukowy) platerowany z metalowym rdzeniem ,ten typ pocisku przebijał do 5mm blachy stalowej . W amunicji standartowo stosowany był proch z grafitem (i to wystarczało) . Marginalnie do strzelania snajperskiego był używany typ mieszany,proch bezbarwny razem z grafitem (marginalna produkcja tylko na zamówienie).B rzadko (strzelec sam sobie robił ten typ Amunicji) był stosowany sam proch bezbarwny ze względu na wyższą prędkość spalania (zasięg+moc) okupione to było większą czułością na zawilgocenie(brak grafitu) oraz szybszym niszczeniem części broni oraz tzw mocniejszym odrzutem.Przepraszam rozpisałem się :) Napisałem bardzo prosto ,czego nie rozumiesz to pisz odpowiem.

Adres do stronki o snajperskim  K98  Amunicja itp http://www.mauser98k.internetdsl.pl/gwybor.html , Tu do typowego K98  opis granatnika itp  http://www.info-pc.home.pl/whatfor/baza/waffen_2.htm#gew98k

Edytowane przez Drax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Brak oznaczenia wróg/przyjaciel jest nieodłącznym elementem gry służącym utrudnieniu rozgrywki (i dość realistycznym).

 

2. Części dla Azota powinny być, nikt tego problemu nie zgłaszał wcześniej.

 

3. Kulebiak zawieruszył się między teksturami, podobne problemy były w vanilli.

 

4. Broń w Misery jako taka nie ma efektu obalającego, ma ją nabój - patrz na opisy. K98 jest dość mocny jako broń, więc nie czaję, do czego pijesz.

 

Z całej reszty nic nie zrozumiałem, napisz to ładnie i po polsku. Powtarzam, po polsku.

Edytowane przez Trikster
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.