Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wersja light już jest - możesz ją pobrać stąd:

http://www.moddb.com/mods/stalker-misery/forum/thread/misery-21-stiivais-new-performance-texture-pack-and-radio-songs-addon

Ale nie miej złudzeń: light oznacza, że będzie chodzić troszeczkę szybciej, ale nadal bez mocnego sprzętu nie ma mowy o stabilnej grze.

Edytowane przez Trikster
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam.

 

Mam problem tego typu, że zabiłem trzech stalkerów bardzo blisko skadowska, a następnie quicksave... teraz okazuje się, że na skadowsku moge tylko korzystać ze schowka, medyka i funkcji spania... Na PDA też pokazuje mi tylko te trzy rzeczy na skadowsku. Problem w tym, że teraz nie moge nic kupić/sprzedać, pogadać... Próbowałem się przespać ale nie pomaga. Czy muszę cofać się do wcześniejszego save'a?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnie bywa, ale zasada jest taka, że gracz jest karany za bezsensowne zabijanie wszystkiego dookoła. Czasem wszyscy się na Ciebie obrażą na amen, ale po pewnym czasie wszystko powinno wrócić do stanu wyjściowego, tzn. powinieneś móc normalnie pogadać. Ale podkreślam: "powinno", bo niektórzy gracze zgłaszali, że nawet po tygodniu jest bez zmian.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po tygodniu wg czsu gry? Miałem już wcześniej taką sytuację jak zabiłem stalkerów bardzo blisko skadowska ale wtedy mogłem sobie bezpiecznie wczytać poprzedniego save'a a teraz mam zrobionego quicksave'a i powrót do zapisanego stanu gry bedzie mnie kosztować 60K bo tyle zdązyłem już uzbierać :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wersja light już jest - możesz ją pobrać stąd:

http://www.moddb.com/mods/stalker-misery/forum/thread/misery-21-stiivais-new-performance-texture-pack-and-radio-songs-addon

Ale nie miej złudzeń: light oznacza, że będzie chodzić troszeczkę szybciej, ale nadal bez mocnego sprzętu nie ma mowy o stabilnej grze.

Na moim kompie 4GB RAM ATHLON X2 GF9400 chodzi stabilnie na oświetleniu statycznym suwaki do końca oprócz wygładzania krawędzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyszedł nowy patch do MISERY! Patch instalujemy na wersję 2.1. Jeśli wgrywaliście jakieś nieoficjalne dodatki czy modyfikacje, zaleca się odinstalowanie całego Zewy Prypeci i ponowną instalację. Polska wersja językowa jest zintegrowana w instalatorze, więc nie trzeba pobierać żadnych innych plików. A zatem procedura wygląda tak: 1. Zew Prypeci 1.602. 2. MISERY 2.1. 3. MISERY 2.1.1. http://www.moddb.com/mods/stalker-miser ... -211-patch Changeloga raczej nie będzie - patch zawiera bardzo wiele mniejszych zmian, dzięki którym będzie się znacznie przyjemniej grać, a które trudno ująć w przystępnej formie w changelogu. Przypominam wszystkim również o polskim poradniku do MISERY. Dostać go można tutaj: mdtseed.com/assets/MISERY_GameGuide_PL.pdf.zip Miłego grania!

A jednak pojawił się changelog (na razie częściowy): https://www.dropbox.com/s/ezbw3u87c0cpd80/Misery2.1.1Changelog.txt

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra mam parę rzeczy dla tych co chcą sobie urozmaicić Misery 2.1.1

Po pierwsze quick fix dla AKM przez mp5lng

LINK

Screeny:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

 

 

Ta wersja zawiera poprawiony dźwięk przeładowania :).

 

Druga rzecz.

Jak dostać się na płaskowyż?

Bardzo proste.

Wystarczy jakakolwiek ochrona przed ogniem (minimalna)

podchodzimy od strony płotu i przechodzimy pod nim (jako snajper najłatwiej)

sprintujemy prosto do anomalii przestrzennej i jesteśmy.

Ja to zrobiłem i przeżyłem :D

Teraz biorę się za Żelazny Las. Od zarypania tam mobów ale odkryłem portal dzięki któremu można się ich łatwo pozbyć :)

Edytowane przez litosns
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ukończyłem Misery 2.1.1. Gratulacje dla twórców - stworzyli bardzo wymagającą, ale jednocześnie wciągającą i dającą wiele satysfakcji rozgrywkę. Naprawdę gra ta jest dobrze zbilansowana,  a poziom trudności satysfakcjonujący. Na początku jest rzeczywiście bardzo trudno o wszystko - jedzenie , naboje, zdrowie czy też kasę. Ale dobierając sobie pewną strategię konsekwentnie postać można rozwijać. Najbardziej spodobał mi się poprawiony system walk. To, że przeciwnicy widzą Cię już z daleka zmienia tak poruszanie się po obszarze, że co krok to lornetka. Zasada jest prosta: kto pierwszy drugiego wypatrzy, zauważy ten ma więcej szans na wyjście ze starcia zwycięsko. Jeśli idzie się terenem i dostanie się kulkę lub usłyszy (świetny , realistyczny świst obstrzału) strzały to jest marnie - najlepiej uciekać do jakiegoś schronienia i spróbować wypatrzeć przeciwników ( a nie jest to łatwe bo się chowają, okrążają i strzelają celnie). Jedynie do czego można się przyczepić to właśnie do celności broni. W rzeczywistości np. kałach nie jest taki celny na dużym dystansie, rozrzut strzałów jest bardzo duży i nie jest łatwo kogoś trafić - tak twierdzą moi koledzy, którzy byli w wojsku i coś tam strzelali. Nie wiem jak z inną bronią np. G36K ale kałach to kałach - skacze w łapach i trafia się bo wali wiele kul.

Jest to też pierwszy mod w którym wielką satysfakcję miałem z używania pistoletu. Naprawdę skuteczna broń w pomieszczeniach, a po modyfikacji włączającą strzał półautomatyczny wręcz morderczo skuteczna.

Mod nazywa się "bida" , ale spokojnie można dorobić się sporej kasy i egzoszkieletu ( który nie daje poczucia nieśmiertelności - można być rozczarowanym) i porządnych pukawek. Po dojściu do Prypeci pojawia się jednak uczucie pewnego niedosytu, wręcz zawodu  z powodu braku nowej fabuły. Jak to by była wspaniała gra, gdyby dodać choć trochę nowych zadań, choćby nawet typu "przynieś 10 oczek mięsaczy" - dodało by to element niepewności, nowości. A tak to jednak stary dobry S.T.A.L.K.E.R.

Edytowane przez ksantyp
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam ponownie. Po latach postanowiłem wrócić do Zony i zagrać w odsłonę którą całkowicie pominąłem. Nie chcę grać jednak na czystej podstawce więc wybrałem Misery.

Już na początku trafiłem na barierę nie do sforsowania. Linki które podajecie do stron z pobraniem kierują do anglojęzycznego forum w który zupełnie się nie orientuję (nie znam ang.). Próbuję klikać na znajdujące się na nich odnośniki ale daję za wygraną po kilku bezowocnych próbach. Udało mi się ściągnąć MISERY_2.1.1 i wrzuciłem po rozpakowaniu folder data do głównego katalogu gry - żadnych efektów. Być może trzeba wrzucić do konkretnego podkatalogu lub wcześniej edytować jakiś plik jak przy instalacji Soljanki?

Opis instalacji jest lakoniczny a linki są ... są tajemnicze.

Bardzo proszę o pomoc w ściągnięciu poszczególnych części - kolejność jest podana jasno, proszę też o opis instalacji dla laika czyli co gdzie wrzucać.

Przy okazji pozdrawiam Wszystkich starych znajomych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bosz. Misery ma INSTALATOR. Moddb był zawsze anglojęzyczny.

Po prostu. Wypakowujesz moda, szukasz instalera i odpalasz go.

Dalej wybierasz fov jaki ci pasi i język polski.

Rookie mode to uproszczona wersja

Dark Mode to utrudniona wersja gdzie promieniowanie jest wszędzie za dnia.

Edytowane przez litosns
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy skorzystałeś z tej strony :)  http://www.miserymod.com/?page_id=799

 

Na tej samej stronce, którą zapodałem poniżej masz napis Full Version. Wystarczy iż dasz na opcję Download i ściągasz pełną wersję bez dokładania dodatkowych plików.

 

Z tego co pamiętam, po ściągnięciu i rozpakowaniu jest to wersja instalacyjna z setup. exe. Program instalacyjny instaluje wedle wybranych przez ciebie opcji w tym język napisów oraz głosów npc, kąt widzenia i chyba bodajże też klasę militarną postaci. Instaluje się w folderze głównym gry Zewu Prypeci, nie trzeba tworzyć gamedaty, modyfikować plików w tym localization.ltx itd, gdyż sama powinna podczas instalacji stworzyć folder gamedata plus potrzebne pliki do uruchomienia moda wraz z całą zawartością. W trakcie wyboru poziomu widzenia itd. zaznaczyć opcję przy napisie (recommended). Uważam iż wtedy nie powinno się podczas gry krzaczyć czy też wywalić bugtrapa wraz z wylotem do pulpitu :) . Też zależy od tego jaki ma się sprzęt i monitor :) .

Edytowane przez seb-stryl
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz ściągnąć ten plik:

http://www.moddb.com/mods/stalker-misery/downloads/misery-211

(kliknij ikonkę "Download now").

Jest to archiwum 7z, więc musisz je rozpakować. W środku będziesz miał katalog "multilanguage information", wchodzisz dalej do katalogu "Polish" i odpalasz plik readme, w którym będziesz miał wyjaśnione, jak ma przebiegać instalacja. Następnie otwierasz exe MISERY i instalujesz zgodnie z podaną procedurą.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za pomoc dziękuję, wieczorem spróbuję ponownie zainstalować Misery, widziałem na youtube kilka odcinków z rozgrywki i to przełamało moją niechęć do Zewu Prypeci. Jak do tej pory to zagrywałem się w S.Ch. a raczej mody do niego, C.S. według mnie nie nawiązało do poprzednika, teraz pewnie ocenię kolejną część. B. brakowało mi klimatów Zony, jeszcze raz dzięki za pomoc.

 

Edit:

Wszystko działa i to po jednej instalce, zmyliła mnie pierwsza strona i konieczność instalowania kilku paczek..

 

Czy można zamienić ten kursor celownika z białej kropki w krzyżyk? Nie pamiętam już jak ale w Soljance było to możliwe, dla mnie mus bo tej kropki często nie widzę w dynamicznych sytuacjach. Może ktoś pamięta co i gdzie edytować?

 

Co do rozgrywki to straciłem ogrom czasu na dobranie do się plecaka w fabryczce koło której zaczynamy grę. - Sposób na jego zdobycie do skok z dachu na rury i z nich na ten maleńki balkonik - fanty są warte wysiłku.

 

Edit:

Dla mnie mod niegrywalny, absurdalna skala trudności, koszmarna widoczność - ciemno, szaro, nieprzejrzyście. Mutanty i stalkerzy zabijają mnie niemal kichnięciem, nawet nie mogę się zorientować z kąd do mnie strzelają. Jak na strzelankę i przygodówkę to jakaś kpina jest. Doszedłem do misji ze schowkiem w Zaporożcu i zabiłem tylko jednego snorka bo nie miałem szans się z  tamtąd wydostać. Kolejny snork zabijał mnie jak lew szczeniaka. Mod ma potencjał - eksploracja zapowiada się świetnie ale nie wiem dla kogo zrobili tego moda? Może dla sokolookich mistrzów klawiatury? Nie ma nawet możliwośći wybrania skali trudnośći rozgrywki, ten hardcor jest ... -hardcorowy. :)

 

Co do kursora celownika i zamiany kropki na krzyżyk:

 

- w pliku system.ltx znajdujemy:

 

[hud_cursor]

cross_length = 0.006

min_radius = 0.001

max_radius = 0.02

 

 

wystarczy zmienić tylko te pozycje.

Z przykrośćią napisałem tą opinię o Misery ale zagrywałem się w SoCH i nieco mniej w C.S. a raczej mody do obu części.  Tam byłą fabułą, walka i eksploracja w Misery jest jedynie eksploracja bo fabuły nie ruszyli a walka.... - nie mam na nią określenia.

Złapałem jednak klimat z Zony i poszukam innego moda pod Zew Prypeci, takiego, że będą widział co się koło mnie dzieje i nie zabije mnie byle kundel . Próbowałęm grać na poziomie kot, tym nie zalecanym - też lipa.

 

 

Edit:

 

Znalazłem coś takiego - dobrze było by się zapoznać z tą treścią przed instalacją Misery, możę wrzucicie na pierwszą stronę do linków z opisami?

 

 

http://mdtseed.com/assets/MISERY_GameGuide_PL.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Mod ma być trudny, ale nie jest niegrywalny. Jeśli nie odpowiada Ci poziom trudności, to albo pograć spokojnie w czysty Zew Prypeci, żeby przypomnieć sobie, gdzie co się znajduje, albo zainstaluj tryb Rookie, który znaczącą ułatwia rozgrywkę. Nigdy nie ukrywaliśmy, że MISERY przeznaczone jest dla weteranów i starych wyjadaczy. :)

 

 

Znalazłem coś takiego - dobrze było by się zapoznać z tą treścią przed instalacją Misery, możę wrzucicie na pierwszą stronę do linków z opisami?

To poradnik mojego autorstwa, prosiłbym adminów o podanie go w pierwszym poście wątku, a także o przeniesienie tematu do działu "Mody PL do CoP", bo - jakby nie było - mod jest w języku polskim.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wstępie chciałbym podziękować autorom moda za włożony wysiłek. Mod działa mi stabilnie w około 20FPS'ach (po wgraniu paczki tekstur) na moim leciwym sprzęcie. Bardzo dużo przedmiotów i "ficzerów", nowe rozwiązania, super spolszczenie :) Obecnie jestem po płaskowyżu, wylotów nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zainstaluj sobie tego patcha (fanmade ale to tylko jeden plik)

 

http://www.mediafire.com/download/dji11q40hy1flvw/ak47m+reloading+fix+with+corrected+sound.rarr

 

mp5lng znalazł linijkę odpowiadającą za animację przeładowania AKM. Oryginalny nie wyciąga magazynka,i nie zaciągał kuli do komory.

Edytowane przez litosns
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wróciłem do Misery pod wpływem tego filmiku a raczej serii:

 

http://www.youtube.com/watch?v=jnYLH2dBi-Y

 

Potrzebowałem jednak wiele zacięcia, żeby przejść moda;

- grafika i tekstury - rewelacja

- system remontów, zbieranie i przechowywanie artefaktów - mistrzostwo świata

- balans broni i kombinezonów - ciekawy

- tłumaczenie - kapitalne

- muzyka w bazach - mistrzostwo świata (tutaj jednak muszę przyznać, że nie grałem w podstawkę więc nie wiem, czy została zmieniona)

 

- system walki... duża bolączka moda - NPC-e strzelają do mnie przez trzy linie zarośli i trafiają będąc w biegu...

                                                              - rzucają granatami z dokładnością do 10 cm ze 150 m...

                                                              - bandyta w kapturku widzi mnie z odległości 3 razy większej niż ja jego pomimo egipskich ciemności i tego, że mam najlepszy noktowizor...

                                                              - mutanty biegnące z prędkością 120 km/h i robiące pełny skręt o 180 stopni bez wytracania choćby połowy prędkości... Do tego super inteligentne i atakujące podczas mojego przeładowania....

 

- fatalna widoczność podczas większości dnia, jest ciemno i mgliście - nie ma mowy o eksploracji Zony, dobra widoczność owszem też się zdarza ale do momentu wczytania sava. potem ze słonecznej pogody o pięknych przedpołudniowych godzinach robi się słota i ciemności z listopadowej 19-tej... W okolicach Czarnobyla tak nie ma - to bardzo psuje grę.

 

- głód postaci... - ile kalorii potrzebuje człowiek nawet podczas wzmożonego wysiłku? ile daje mu zjedzenia 3 konserw dziennie plus trzy bochny chleba? Mój szturmowiec żarł jak niedźwiedź dopóki nie edytowałem pliku za to odpowiedzialnego wydawałem wszystko na jedzenie...

 

- nowe dźwięki dla snorków - rewelacja, tak znienawidziłem tego ... nawet nie wiem jak nazwać ich plucio-syczenia, że aż się w tym zakochałem.

 

- niewidzialność pijawek... sam nie wiem, może wolałem tą półprzezroczystość z poprzednich serii.

 

- ciche ataki muantów - kotki choćby - rewelacja, trzeba dobrze kręcić głową nim się gdzieś przemkniemy.

 

- ceny za remonty i towar - ok. Handel to zawsze było szmaciarstwo, ludzie wykorzystywali okoliczności jak hieny słabość ofiary - tutaj jednak dałbym "+"

 

Mod ma poooootencjał ale jest przekokszony pod względem trudności, nawet na "rookie" nie ma nic z realizmu w walce w której ludzie bez sprzętu widzą w ciemności jak koty, widzą przez krzaki, trawy i ściany i trafiają z nędznych pukawek w wystawiającego jedynie głowę i fragment ramion playera ze 100 - 150 m będąc samymi w ruchu.

Akcja z przejściem tunelem do Prypeci w Misery jest dla mnie totalną porażką - egipskie ciemności które dotyczą jednak tylko gracza, NPC-e widzą jak wiedźmini. Nic nie pobawiłem się eksploracją tuneli, cały wisiłek skoncentrowałem na przeżyciu własnej postaci i przyjaznych NPC-ów. - Szkoda, bo czuję, że w podstawce jest to perełeczka na którą trzeba było solidnie zapracować postępami w grze.

 

Szkoda, że nie ma choćby nowych misji od takiego Pietruch zbijającego bąki na Skadowsku, Żwawego czy innych NPC-ów.

Możę z czasem dojdzie taka opcja, możę dojdą nowe linie fabularne, lokacje, postacie. Póki co jest to mod przypominający mi "Oblivion Lost" z uwzględnieniem upływu lat i postępu w moddingu.

 

 

Ja wróciłem jednak do Zony chyba dzięki Misery właśnie, spędziłem w modach setki lub nawet + 1000 godzin i odszedłem od tego na kilka lat. Teraz znowu poczułem tamten klimat, chciałbym żeby Misery poszło w kierunku Soljanki i odeszło od bezsensownego hard... nie wiem czego. Widziałem w necie gameplaye z innych modów do CoP i po Misery ich wygląd jest zbyt cukierkowy, myślę, że Misery wyznaczyło b. wysokie normy wyglądu zmodowanej Zony choć samo padło ofiarą przekokszenia skali trudności widocznością a raczej jej brakiem. Szkoda dla eksploracji, szkoda dla tych graczy którzy się szybko tym sparzą i nie będą mieli okazji zapoznania się z całą pracą tej ciekawej ekipy.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muzyki na skadowsku nie było normalnie.

Pijawki tak mają od Zewu Prypeci że jak się oddalą to są niewidoczne, prawdopodobnie Major Diegtiarov nie był do tego tak przyzwyczajony jak reszta stalkerów.

 

 

PS. Polecę ci mody stivasa z moddb jeśli zrobił update do 2.1.1 to npc nie powinny mieć koksowej widoczności (chyba zmniejszył do 100).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dwa pytania. Gdzie są trzecie lub może drugie w kolejności narzędzia dla  technika w Janowie? Gram co prawda drugi raz i za pierwszym razem jakoś skompletowałem całość ale ... zapomniałem.

 

Wiem, że jedne są w punkcie przeciwlotniczym w podziemiach w pomieszczeniu z brurerem, kolejne w fabryce Jupiter pomiędzy ogrodzeniem a budynkiem gospodarczym, tych kolejnych  zapomniałem.

 

Który plik edytować żebym miał normalne warunki pogodowe? Mam dość tej ciemności, przechodzę koło schowków, NPC-ów i mutantów nawet ich nie zauważając.Co wybiorę się na strzelankę do Utylizacji Odpadów to widoczność jest jak w armagedonie. Może wie ktoś w którym pliku i co zmienić, żeby pogoda byłą taka jak w podstawce albo choć zbliżona?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Zatonie znam wszystkie lokalizacje narzędzi. Pytam o Janów - Jupiter, tam znalazłem już dwa zestawy i szukam trzeciego choć jak pisałem gram już drugi raz i za pierwszym znalazłem wszystkie 3, po prostu zapomniałem gdzie były jedne.

Znalazłem narzędzia będące w fabryce Jupiter pomiędzy murem a bud. gospodarczym i te w kompleksie przeciwlotniczym w pomieszczeniu z brurerem. teraz szukam kolejnych.

Chciałby też zmienić sobie warunki pogodowe w grze bo jest ciemno, siwo i nie widać dalej niż na 5-10 m. przez 80% czasu gry. Chcę się poszwędać po Zonie, poznajdywać schowki, urokliwe miejsca, jednym zdaniem - chcę być Stalkerem ze wszystkimi jego zamiłowaniami w Zonie.

Jeżeli ktoś z Was wie który plik i jak edytować żeby poprawić pogodę na podobną do tej z podstawki to proszę napiszcie mi w wątku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O tym, że mod jest Iście Genialny przekonałem się już kilka miesięcy temu i choć znów mam wielką ochotę w niego pograć muszę czasowo niestety obejść się smakiem gdyż moja płyta z Zewem Prypeci z CD-Action zaginęła bez śladu... Mam jednak nadzieję, że twórcy moda tudzież ich spadkobiercy nie poprzestaną na laurach i będą dalej rozwijać ten mod. Kto wie? Może doczekamy się wersji 2.2 albo nawet 3.0?  Jeśli chodzi o mnie to główne aspekty, które mogłyby ulec zmianie/poprawie to: -Przesadny poziom trudności i Sokole Oko przeciwników. -Więcej broni, pancerzy i wyposażenia (Tej chyba nigdy za dużo, prawda? ^^ A ja z ogromną radością pobiegałbym po zonie np. z Polskim karabinkiem wz. 96. Beryl) -Pojemniki na Artefakty, które pomieszczą WIĘCEJ niż 1 artefakt (Mówię tu o tych Ołowianych, tak bardzo przypominające mi te z książek serii S.T.A.L.K.E.R. jak "Ślepa Plama" czy "Ołowiany Świt") -Więcej Map (Tak wiem, to spore wyzwanie niemniej nie wiem jak Wy ale ja z chęcią poszukałbym artefaktów w okolicach wysypiska tudzież zapolował w Czerwonym Lesie (?) ) -I przyznam, że byłoby moim zdaniem Wspaniale, gdyby dodano opcję podobną jak w Total Fraction War (?) z S:CS, w której to istnieją możliwości poboru losowych, nieskończonych płatnych zleceń typu "Zabij Stalkera", "Oczyść Teren z Mutantów" czy "Przynieś określony "Fragment" Mutanta".  Gdyby w następnej aktualizacji moda była zawarte choć część (Zwłaszcza 2 ostatnie) powyższych zmian to myślę że ta modyfikacja przyciągnęłaby nie tylko mnie i weteranów serii Stalker ale też sporą liczbę nowych osób (Dla których dotychczas ten mod był np. zbyt trudny) na dłuuugie setki, jeśli nie Tysiące godzin :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.