Skocz do zawartości

Misery


Junx

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym zapytać czy dałoby się wyciągnąć broń(razem z animacjami) z misery i wkleić je do standardowego Stalkera ? Mój dość wiekowy komputer niestety nie pozwala na komfortową rozgrywkę w tym modzie, ale broń jest obłędna i stąd moje pytanie. Próbowałem samemu powalczyć z tym przy pomocy tutka, który jest na forum, niestety nic nie wychodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie da rady tego zrobić bez poważnych umiejętności w modowaniu i znajomości plików. Zamiast tego polecam Ci obadać moda COP Original Weapons Renewal autorstwa r_populika, który brał udział również w tworzeniu MISERY.

http://www.moddb.com/mods/cop-original-weapons-renewal

 

Możesz też poczekać na standalone tego moda:

http://www.moddb.com/mods/new-ordnance

którego wersja wstępna została zaimplementowana w MISERY.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo źle zrozumiałem, albo zrozumiałem dobrze, że wyszła pełna wersja. Może tak może nie, ale 3mam wyżej będących za słowo odnośnie spolszczenia. :) Pilnie acz cierpliwie staram się czekać na spolszczenie, SMRTER'a już mam dosyć... :)

Więc? Jak to jest z tym spolszczeniem? :D EDIT: Z drugiej strony, ciekawie by było jakby tymi artefaktami można by było się leczyć... Ktoś czytał Ołowiany Świt? :D

Edytowane przez Skaven4Ever
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O! Super! Dzięki wielkie za informację! Już pobieram,! :D EDIT: Dobra, nadeszła pora, abym się szczerze wypowiedział na temat modyfikacji. Wprowadza, i mocno trzyma klimat. Cały czas mam wrażenie "zaraz zginę" co jest jak dla mnie wielką zaletą i swoistą nowością w Zonie. Modyfikacja trudna niczym Chrome (techlangu, może ktoś kojarzy) ilość samych niezbędnych narzędzi do broni, konserwacja i im podobne jest niesamowita. Po raz pierwszy spotkałem się z pojemnikami na artefakty, cóż w końcu nie fruwają w plecaku :smile: mało tego, teraz gra dosłownie KARZE nas za jakikolwiek lekkomyślny ruch lub błąd, więc udało się wyciągnąć naprawdę sporo z samej gry. Poziom trudności sięga gór, :nuke: za co naprawdę duży plus, choć momentami przegina, ale kwestia przyzwyczajenia. Grafika- jak na razie udało mi się spotkać mięsaka, nibypsa (który mnie zabił za bodajże trzecim zainstalowaniem moda) na szczęścia od pierwszej instalacji udało mi się wleźć do Skadovska, i... zbierałem szczękę z podłogi. Wszystko brudne, zniszczone, chore czyli nędza w dosłownym przesłaniu. :P  Choć jak wcześniej problemy z wczytywaniem były i są nawet po zmianie na win7 to i tak nie psuje mi frajdy z gry. Tak jak w podstawce latałem na starcie w Egzoszkielecie ze strzelbą przy pasie i chodziłem sobie i mordowałem wszystko albo "Rysiem" albo "Eliminatorem" tak tutaj, nie skłamię jak powiem, że momentami się boję nos poza Skadovsk wystawić. Serio. Z czystym sumieniem mod nadaje się dla zagorzalców i ludzi którzy naprawdę lubią wyzwania. Możliwość wcinania upolowanej zwierzyny naprawdę mnie zaskoczyła. Sądzę, że jak i o ile wrócę do podstawki, odruchy z Misery zostaną. Ale (jak zawsze jest to "ALE" :dry:) nie podoba mi się jedna rzecz, jak na razie. Dokładniej klasy. No, cóż... Nie widzę tego. :wallbash: Fakt, najłatwiej jest komentować i oceniać i na dupie siedzieć nic nie robiąc. Co mogę powiedzieć? Mod z początku odstrasza poziomem trudności. Prawdopodobnie jest to kwestia przeskoku między tym a tamtym. No cóż. W chwili obecnej czekają na mnie książki, stosy książek plus własny tekst. W wolnej chwili wskoczę w mundur i polezę do Zony. Jeżeli mogę, i istniałoby zainteresowanie, w każdej chwili nawet edytując ten post mogę notować swoje własne spostrzeżenia.  :thumbsup: Jeżeli chodzi o aspekty graficzne- cóż, nie będę się czepiał powtarzalności tekstur, grafik- amator raczej niewiele ma do powiedzenia, ot trochę dłubania w 3D i 2D zwykle z nudów, z braku czasu prace zawieszone. W każdym razie, powodzenia! Zarówno twórcom jak i nam graczom...Przyda się... :)

Edytowane przez Skaven4Ever
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Co to znaczy, że nie widzisz klas? Każdą gra się trochę inaczej, każda ma inne specjalizacje i mocne strony, chociaż nic nie stoi na przeszkodzie, żeby grać reconem ze snajperkami i biegać w egzoszkielecie.

 

2. O co chodzi z powtarzalnością tekstur? W MISERY dodanych tekstur jest całe mnóstwo, każda została dostosowana do założeń moda i występuje w bardzo wysokiej rozdzielczości, więc na pewno jest mniejsza powtarzalność niż w vanilli czy w sumie jakiejkolwiek innej grze (poza pewnymi wyjątkami). Zwróć uwagę, że Zona ma być brudna, monotonna i zimna, więc wymaganie mniejszej powtarzalności w sytuacji, gdy takowa mniejsza powtarzalność przeczyłaby zupełnie idei moda, jest zwyczajnie nie fair.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na drugie- cóż, nie wypowiem się, przyznaję panu rację.  Co do punktu 1. "Nie widzę klas" czyli samej istoty ich obecności, nie, nie szykanuję ani nie wyśmiewam tego pomysłu. Jest nowatorski, i prawdę powiedziawszy przywykłem do jednej postaci w sensie w podstawce, owszem, są zróżnicowane, pomysł ciekawy, nowatorski ale napisałem tylko własne spostrzeżenia, jednemu spodoba się opcja wybory klasy drugiemu nie. Nie mówię, że mod jest do bani bo są klasy, nic takiego nie miało miejsca ani nie miałem tego na myśli, po prostu nie podoba mi się obecność klas i tyle. Czyli jak zawsze, szczerze się wypowiedziałem na temat klas, do nikogo nie piję, po prostu nie widzę takowego pomysłu. Nie więcej nie mniej. Do nikogo nie piję, jednemu się podoba drugiemu nie, jednemu spodoba się Fallout drugiemu Stalker. Rozumiem, nowatorski, kreatywny świeży pomysł, ale nie każdy zaakceptuje nowości. Jeden to delikatnie ujmie drugi zmiesza z błotem. Co do tekstur, cóż, skoro takowe były zamiary, nie mam powodów aby się czepiać- przepraszam i zwracam część uszczkniętego przeze mnie honoru. Czepiam się tych klas i czepiam... Dobra, wypowiedziałem się, to tyle z mojej strony. Mod jak wyżej mówiłem wciąga, fajnie-ciężko się gra ale wciąga. Co do klas wrzuciłem swe skromne trzy grosze i na tym zakończę. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema panowie.

 

Złapałem buga i nie wiem jak go rozwiązać. Jestem przy misji od Brodacza w której trzeba wziąć Kompas od Noego. Tylko że ten stary pierdziel gdzieś przepadł bez śladu razem ze swoim psem :/ Chodziłem do niego o każdej porze dnia. Próbowałem przechodzić na Janów-Skadowsk żeby mapa od nowa się zaludniła a tego pierdzielca dalej nie ma :/  Jakieś pomysły jak to rozwiązać ??

 

///////////EDIT

 

Arsenal Mod jest z tym kompatybilny ???

Edytowane przez Ptachu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Artefakt da się zespawnować spawnerem. Idziesz do katalogu: gamedataconfigsdebug, tam znajdujesz plik xrs_debug_tools.ltx i zmieniasz drugą linijkę, żeby wyglądała tak: enable = true Czyli zamiast "false" ma być "true". Następnie odpalasz grę i załadowujesz swojego sejwa, wracasz do menu głównego (ESC), klikasz "s", co spowoduje pojawienie się menu spawnera. W odpowiednim miejscu wpisujesz af_compass, potem wciskasz "spawn" i art pojawi się u Twoich stóp. Na sam koniec przywróć ustawienia początkowe, bo z debug tool nie da się raczej grać.

 

Arsenal Mod niekompatybilny.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

EJ pomóżcie

mi nie działa a pobrałem pełna wersje i spolszczenie nie potrzebne ale potrzebuje pomocy bo pochodzę z parę kroków i mnie wywala help  :wallbash: O a teraz instalowałem i mi błąd wyskoczył a pobierać na nowo to udręka  :wallbash: pisze że stabilna dupa nie stabilna  :verymad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.