kondotier Opublikowano 25 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 To raczej wina karty grafiki.Na WIN7 w systemie ustaw pamięć na 10 -16 GB ( o ile dysk Ci pozwoli ), da to poprawę płynności gry, ale nie jakości obrazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal488 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 kolego a dokładniej gdzie to zrobić ? w sensie jak ustawić tą pamięć na 10 -16 gb? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Кристофер (Kpuc) Opublikowano 25 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Plik stronicowania https://www.google.pl/search?q=plik+stronicowania+windows+7&ie=utf-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a&gws_rd=cr&ei=R5bjUt7dD42BhAfvrIHgDw Granie jeszcze na XP ma sens według mnie tylko na starym sprzęcie (karta graficzna) Seven ma większe wymagania przez aero co się odbija na wydajności. Mój lapek z Radkiem 3650 daje rade przy XP i stalker działa 25fps na średnich detalach, na seven na minimalnych są problemy z 20fps Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiat Opublikowano 25 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Wyłacz interfejs aero podczas grania w Misery - zrobisz to we właściwościach cop.exe, lub skrótu na pulpicie. Nie zgodzę się z kolegami jakby podniesienie ilości pliku stronicowania miało wpływ na Twoje fpsy....Plik stronicowania to nic innego jak używanie hdd zamiast pamięci operacyjnej, która nota bede jest wiele szybsza niż dysk Twardy. Większy plik stronicowy może ci pomóc tylko jeśli masz wyloty "Out Of Memory" ale przy 4gb ram'u to raczej rzadko spotykane, szczególnie że masz dodatkowe 4gb "domyślnego" pliku stronicowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal488 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 No ok, dziękuje za zainteresowanie tematem i pomoc. Spróbuje z tym aero czymkolwiek to jest i jakkolwiek się to wyłącza:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garrett Opublikowano 25 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Aero to interfejs graiczny (wprowadzony wraz z Windowsem Vista), czyli kótko mówiąc "wygląd okien". Interfejs w XP to Luna, w Viście i 7 masz ładniejsze okienka, obsługujące przezroczystość. Wyłącza się go, albo w menu personalizacji (PPM na pulpit> Personalizuj> Na dole "Kolor okna"> Odznaczyć "Włącz przezroczystość"), albo PPM na skrót S.T.A.L.K.E.R.'a> Właściwości> Zakładka "Zgodność"> Zaznaczyć "Wyłącz kompozycje wizualne" i "Wyłącz kompozycję pulpitu"> Zastosuj> OK. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suchy1280 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 Witam szczeże mówiąc jak masz za słaby sprzęt to ci zbytnio nic nie pomoże, karta ma niewyróbę i koniec, czas na nową, a grafika w cop jest piękna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smerf45 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2014 (edytowane) Możesz użyć także Game Booster od IOBit-powyłącza zbędne usługi na czas grania.Wyłącz na czas gry antywirusa.A jeśli chodzi o twój ram to tylko systemy x64 będą widzieć całe 4Gb,systemy x86 tylko max.3,5 Gb.Plik stronicowania ustaw na sztywno np.8Gb i jeśli masz drugi twardy dysk najlepiej na nim-inny niż systemowy.Jeszcze możesz zdefragmentować partycję z grą,systemową-przeczyścić rejestr a potem go zdefragmentować. Edytowane 25 Stycznia 2014 przez smerf45 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drax Opublikowano 28 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Witam was.,Mam pytanie czy ktoś ma błąd z pojemnikami na artefakty w Misery 2.0.2 Beta Ang jak to poprawić ? bo nie mogę zbierać artefaktów w hurcie tylko detal :) bo mnie promieniowanie zabija ?, spolszczenie z Misery 2 działa na 90% w Misery becie ale :). Wyskakuje błąd z pojemnikami na artefakty są dziwaczne czasem opisy itp,nie mogę wybebeszać zwierzaków i gra wywala w trybie snajperskim oraz częste wyloty do Windy , to nie wina sprzętu :) czyli poczekam na poprawne spolszczenie . Sprzęt mam stary ale jary W7 64, SSD 128,8Giga ram 1600 DDR 3 ,AMD Phenom ll x4 3.2,MSI Radeon Cyklon Turbo 6850 .Czyli jeszcze daje spokojnie radę z grami tego typu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hentaj Opublikowano 28 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 (edytowane) Bez logów trudno powiedzieć... Edytowane 28 Stycznia 2014 przez Hentaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trikster Opublikowano 28 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Poczekaj na pełną wersję 2.1, teraz możesz grać tylko po angielsku, bo spolszczenie dostosowane jest pod 2.02. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drax Opublikowano 29 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 (edytowane) Bez logów trudno powiedzieć... Hmm Logi po co mi Logi :) na sam widok wiem od razu robaki graficzno tekstowe .Zabrakło mu tekstu aby był odnośnik do uruchomienia .Np klikam na pojemnik albo dzika i wylot , bo tego typu dzika nie ma .Jest grafika ale nie ma odnośnika kogo klikam i wylot .Potrafię pomieszać w Stalkerze w plikach i mam w małym palcu zmiany statystyk broni,pancerzy itp ale w plikach grafiki nie dam rady (no dobra dał bym) ale jest to orka szukać wszystkiego po kolei i dopisywać braki. :) ano i gram po ANG :) znam na pamięć Zew tylko schowki mi pomieszali w tej Nędzy(Misery) .Bandyci co jeden to snajper z Afganistanu :) na 3 strzały do mnie 2 trafne ,albo dead prosto między oczy:( masakra musiałem wyłączyć zaawansowaną inteligencję.Teraz jest to gra typu :) slalom między pociskiem a mutantem . Autor troszkę zaszalał ale Misery nie jest dla dzieci:) tutaj trzeba naaaprawdę kombinować ,brak mi większej ilości stalkerów i mutantów (skończyło się łapu capu nieboszczyka i kasa była) .Drax Witam.Mam pytanko odnośnie Misery,jakim klawiszem się otwiera pełny pojemnik z artefaktami. Bo mi tzw dwu klik nie działa po zapełnieniu pojemnika , więc musi być klawisz albo kombinacja klawiszy . Drax Edytowane 28 Stycznia 2014 przez Drax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hentaj Opublikowano 30 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 Do wyjmowania artów potrzebne jest narzędzie które masz w ekwipunku już na początku nie możesz go sprzedać albo wyrzucić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drax Opublikowano 30 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 (edytowane) Do wyjmowania artów potrzebne jest narzędzie które masz w ekwipunku już na początku nie możesz go sprzedać albo wyrzucić.Ok dzięki za info :) W Misery mam zonka z promieniowaniem czyli,jak noszę bez pojemnika artefakt to on promieniuje i mi szkodzi.Czyli on daje mi sumarycznie ilość tz ren ? czyli np 25 ren x 10 sek = 250 ren czyli tyle muszę z siebie usunąć za pomocą np fajek itp .A co z zabezpieceniem przeciw promieniowaniu np postać nosi kombinezon i maskę i ma np 50% odporności na promieniowanie do tego artefakt daje mi niby np +25 % do odporności na promieniowanie i jest noszony na pasku czyli 75 % odporności i tu jest zonk :) . Mam w plecaku artefakt co promieniuje 12 ren/s i dostaje reny jak bym nie miał kombinezonu,maski itp,więc jak to jest z tym promieniowaniem w Misery ?.Prosił bym o łopatologiczne :) opisanie,wytłumaczenie jak to z tym jest ? Drax Do wyjmowania artów potrzebne jest narzędzie które masz w ekwipunku już na początku nie możesz go sprzedać albo wyrzucić.Gdybym je miał to bym bez problemu otwierał pojemniki. Z narzędzi to mam łom i młot :) sierpa mi brak :) Co to za narzędzie ? konkrety proszę :) Edytowane 30 Stycznia 2014 przez Drax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trikster Opublikowano 31 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Przeczytaj poradnik (wyżej w temacie), znajdziesz w nim większość odpowiedzi. Co do promieniowania z artów, jest ono niezależne od promieniowania zewnętrznego, więc ochrona od promieniotwórczości dodawana przez kombinezony/lekarstwa nie stosuje się do promieniowania z artów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hentaj Opublikowano 31 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Gdybym je miał to bym bez problemu otwierał pojemniki. Z narzędzi to mam łom i młot :) sierpa mi brak :) Co to za narzędzie ? konkrety proszę :)Wydaje mi się że trolujesz :P. Narzędzie przypomina nożyczki i nie możesz go sprzedać za to łom i młot możesz. Jeżeli nie masz go w schowku lub ekwipunku to musisz zaczac gre od nowa jeżeli chcesz zbierać artefakty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drax Opublikowano 31 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 (edytowane) Wydaje mi się że trolujesz :P. Narzędzie przypomina nożyczki i nie możesz go sprzedać za to łom i młot możesz. Jeżeli nie masz go w schowku lub ekwipunku to musisz zaczac gre od nowa jeżeli chcesz zbierać artefakty.Trolluje ? Pierwszy raz ktoś tak o mnie napisał hmmm. Załamałeś mnie , ja tu kończę (Zaton) a tu potrzebne (nożyczki) sprawdzę jeszcze raz cały ekwipunek (nie mam nic nożyczkopodobnego) tylko sobie strzelić z korkowca :wallbash: . Stalker bez artefaktów to jak... nie Stalker . Ok dzięki za podpowiedzi ,zaczynam od nowa Misery.Drax Ps.Jeest :) znalazłem , jestem gamoń , w skrytce plecaku wsadziłem.Hentaj (hhm Hentaj z Jap :) ) wielkie dzięki za pomoc. Edytowane 31 Stycznia 2014 przez Drax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaimeneX Opublikowano 2 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Wie ktoś kiedy wyjdzie Misery 2.1? Pisaliście, że wyjdzie za niedługo razem z spolszczeniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rosiu98 Opublikowano 2 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Twórcy cały czas chyba pracują nad wersję 2.1 gdyż jeszcze nie ukazał się oficjalny changelog. Możesz sprawdzić: tutaj http://www.miserymod.com/?slider=misery-2-1-beta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trikster Opublikowano 4 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Tak, cały czas siedzimy jeszcze nad finalną wersją. Cierpliwości. Dodajemy nowy opcjonalny tryb: THE DARK MODE. Polega on - w skrócie - na tym, że w dzień atakowani będziemy przez promieniowanie w ilości zależnej od nasłonecznienia (tzn. im bardziej słonecznie, tym większe promieniowanie). Za to w nocy promieniowanie nie będzie obecne, co pozwoli Wam swobodnie się poruszać. Pod warunkiem, rzecz jasna, że przeżyjecie atak hord Zony. Co wolicie: śmierć od promieniowania czy z rąk mutantów? :) http://www.moddb.com/mods/stalker-misery/images/enter-the-darkness#imagebox 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaimeneX Opublikowano 4 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 (edytowane) (gwizd podziwu)Wow Nie wierzę w to. Szczerze powiem to nie ma sensu :P, według mnie powinno promieniowanie pojawiać się podczas deszczu.Ale wkońcu to jest tryb OPCJONALNY jak napisano.Na pewno nie będę w tym trybie grał bo już w Normalny MISERY w trybie Mrocznego Zaułka jest trudny.I taka jedna sugestia. Zmienić nazwę "Wejdź do Zony (Ciemny Zaułek)" na Poprostu "Ciemny Zaułek" żeby się mieściło jak wybierze się to w menu. Ale jest jedna rzecz która jest ciekawa...W Metro 2033 i Last Light trzeba było mieć maskę gazową. Więc według mnie oni to zrobili na podstawie ^ tak samo jak ta herbatka brodacza :P W 2.1 podoba mi się gotowanie (rzekomo dodane nie widziałem) i to że przedmioty WKOŃCU mają kilka użyć.Kto wypiłby Wodę mineralną za jednym łykiem no nie :>. Edytowane 4 Lutego 2014 przez litosns 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trikster Opublikowano 4 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 (edytowane) Dzięki wielkie, sugestia już wprowadzona. :) Moim zdaniem ma to sens z trzech powodów (sorry za repost): Po pierwsze, tryb jest całkowicie opcjonalny, więc nie będzie trzeba się w niego bawić. Tylko dla masochistów. Po drugie, idea była taka, żeby dać graczowi bodziec do tego, żeby chodzić po zmroku. Większość ludzi chodziła bowiem za dnia, gdyż noc to okres wzmożonej aktywności mutantów, przy czym dzień oferował względne bezpieczeństwo. Dark Mode ma więc postawić gracza przed dylematem: albo ciągły atak radiacji, albo walką z mutantami. Po trzecie, wyjaśnienie może być całkiem proste: obszar nad Zoną nie posiada ozonosfery, przez co człowiek atakowany jest przez zróżnicowane ilości promieniowania w zależności do tego, z jakim natężeniem promienie słoneczne docierają na powierzchnię. Stąd też mgła i zachmurzenie zmniejsza ilość promieniowania, która oddziałuje na gracza. Edytowane 4 Lutego 2014 przez Trikster Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaimeneX Opublikowano 4 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Ale Gdyby nie było Ozonosfery to by wszyscy poumierali tak czy siak z powodu promnieniowania kosmicznego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drax Opublikowano 6 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 (edytowane) Ja gram w Bete i mam takie lekkie spostrzeżenia :) w końcu to beta. Brak oznaczenia swoi > wrogowie . Czyli koszmar snajpera , nie wiesz na 100% komu posyłasz kulkę.Podczerwień prawie nie działa w nocy ,po to jest podczerwień aby w ciemnej jak węgiel nocy było coś widać ,do poprawki :) .Konia z rzędem temu kto z latarką w nocy i z lekkim pistolecikiem ubije 2 atakujące pseudo olbrzymy w bezpośrednim starciu (przetestowane w Zatonie :) masakra).W Zatonie,misja z (Sęk) jak nie dasz mu giwery to on się obraża i nie gada ? . Nie pobiegłem za nim na początku,to czemu ta misja nie czeka na zrealizowanie ? . Potem mamy zablokowaną misję (Janów) z zaginionymi i nie okradają nam skrzyni.Na statku (Noe) w czasie burzy jak stoimy na szczycie ambony obserwacyjnej,ani jeden piorun w nas nie trafia ? . Miejsce idealne na farmienie bandytów i najemników. W Jantarze Owce kwiczą :),na dworcu muzyka jest puszczona podwójnie (efekt straszny dla uszu) .W Cementowni (Azot) nie ma wszystkich części dla Azota (ja nie znalazłem pomimo czterokrotnego przeszukania terenu).U naukowców , misje po ustawieniu czujników nie ładują się .Artefakt Kulebiak w basenie zablokowany między anomaljami na podwyższeniu (konia z rzędem temu kto go stamtąd wyjmnie) W nocy fajny efekt :) nagła śmierć (chimera skoczyła na ciebie z krzaków) . Karabiny szturmowo snajperskie mają celowniki x 2.6 a faktycznie to max x1.5 ewidentnie do poprawki ,tak samo z innymi celownikami.Karabin M14 ( http://pl.wikipedia.org/wiki/Karabin_M14 ) ma strzał jakby był karabinem Barret ( http://pl.wikipedia.org/wiki/Karabin_Barrett_M82 ) sami popatrzcie to troszkę przesadzone no nie ? Szybkostrzelność M14 ktoś tu się pomylił.M14 był półautomatem i miał szybkie przeładowywanie.Typowa Broń boczna ma zasięg jak PM ( pistolet maszynowy ) ? do poprawki ,bo wszystkie pistolety mają ograniczony zasięg i brak możliwości zamontowania lunety (ruchomy zamek) i akcje typu (strzał w głowę z 100 m jest bardzo nierealny ) na 50 m masz jakieś szanse na to jeśli ,1 jesteś snajperem ,2 masz zamontowaną lunetę i masz szczęście ,3 masz czas na dokładne wycelowanie,4 jest to rewolwer np Python lub S&W z ciężką lufą (typowa broń do strzelania precyzyjnego). Takie same szanse trafienia w postać powinien mieć przeciwnik tak jak i sterowana postać gracza ( Co bandyta to snajper wg mnie do poprawki) real to real a nie wyssane z kosmosu statystyki .Ma być trudno w grze ? . A co jest najbardziej realne , tym jest trudniejsze.Amunicja do K98 ma bardzo niski efekt obalający ? dlaczego ? (rozpryskujący się płaszcz pocisku + rdzeń metalowy?) bardzo destrukcyjny efekt. K98 nie ma granatnika dlaczego ? (tzw granatnik nasadkowy) stosowana amunicja do granatnika to był granat odłamkowy z zapalnikiem uderzeniowym oraz jako ręczny bo miał denny zapalnik z opuzniaczem uruchamiany ręcznie przez pociągnięcie sznura od zapalnika schowanego pod odkręcaną dolną pokrywką w granacie nasadkowo odłamkowym,granat kumulacyjny był to typowy Ppanc z czasów 2 WW. Do K98 była stosowana mocna amunicja karabinowa z pociskiem (ciężki ostrołukowy) platerowany z metalowym rdzeniem ,ten typ pocisku przebijał do 5mm blachy stalowej . W amunicji standartowo stosowany był proch z grafitem (i to wystarczało) . Marginalnie do strzelania snajperskiego był używany typ mieszany,proch bezbarwny razem z grafitem (marginalna produkcja tylko na zamówienie).B rzadko (strzelec sam sobie robił ten typ Amunicji) był stosowany sam proch bezbarwny ze względu na wyższą prędkość spalania (zasięg+moc) okupione to było większą czułością na zawilgocenie(brak grafitu) oraz szybszym niszczeniem części broni oraz tzw mocniejszym odrzutem.Przepraszam rozpisałem się :) Napisałem bardzo prosto ,czego nie rozumiesz to pisz odpowiem.Adres do stronki o snajperskim K98 Amunicja itp http://www.mauser98k.internetdsl.pl/gwybor.html , Tu do typowego K98 opis granatnika itp http://www.info-pc.home.pl/whatfor/baza/waffen_2.htm#gew98k Edytowane 6 Lutego 2014 przez Drax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trikster Opublikowano 6 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 (edytowane) 1. Brak oznaczenia wróg/przyjaciel jest nieodłącznym elementem gry służącym utrudnieniu rozgrywki (i dość realistycznym). 2. Części dla Azota powinny być, nikt tego problemu nie zgłaszał wcześniej. 3. Kulebiak zawieruszył się między teksturami, podobne problemy były w vanilli. 4. Broń w Misery jako taka nie ma efektu obalającego, ma ją nabój - patrz na opisy. K98 jest dość mocny jako broń, więc nie czaję, do czego pijesz. Z całej reszty nic nie zrozumiałem, napisz to ładnie i po polsku. Powtarzam, po polsku. Edytowane 6 Lutego 2014 przez Trikster Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.