Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Najłatwiej zdobyć save z Prypeci takim cwanym sposobem. Przechodzisz Kordon potem Bagna, Zaton i Jupiter i z garstką kumpli zasuwasz do Prypeci prawda, że łatwo?? Mniej ciekawe momenty w grze też musimy przechodzić, bardzo proszę kolegów o nie wrzucane tu żadnego sejwa miał już ich masę sam mu ze 2 wstawiłem. Sprawdzanie jakiś tajemniczych rzeczy też już było więc twoja kolejna ściema nie ma racji bytu.

  • Dodatnia 1
  • Negatywna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mogłem wyjść z pralni .

Drzwi sie nie otwierały ?Jeśli tak to wtym modzie czasem tak jest naciskasz F i nic sie nie dzieje.Wystarczy zapisać i wczytać lub ewentualnie urucohmic gre od nowa.Miałem już tak 2 razy i to tylko na Skadowsku.Widać drzwi się zacinają ze starośći :D.

Co do samego moda jest bardzo fajny ale irytuje mnie jedna rzecz - w wersji z gunpackiem Brodacz skupuje unikalną broń za cene ok 10 razy wyższą niż Sowa.Można w ten sposób łatwo zarobić - aż za łatwo

Edytowane przez dopyl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak w końcu na dzień dzisiejszy wygląda sprawa działania SGM z AF3? Da się je połączyć, czy nie? I drugie pytanie, czy skoro Absolute Nature już jest i działa pod SGM, to jest planowana adaptacja reszty paczek Absolute Texture?

Edytowane przez bolo7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Jurij

@Yurek

A skąd można pobrać takie bronie?

Jak potrafisz, to sam robisz takie modele, a jak nie potrafisz, to bierzesz gotowe (z innego moda do Stalkera) i integrujesz z danym modem w sposób podany w linkach, które zamieściłem parę postów wyżej.

Pamiętaj tylko, że modele z Zewu Prypeci lub Czystego Nieba nie dadzą się tak "po prostu" skopiować do SHOC i na odwrót - wymaga to znacznego nakładu pracy, a wszystko znajdziesz w tych linkach ode mnie ;)

Oczywiście potem podajesz autora tego modelu, a jeżeli jest nieznany, to też to uwzględniasz w przypadku, gdzy chcesz ten model upowszechnić w jakikolwiek sposób.

@ bolo7

To jak w końcu na dzień dzisiejszy wygląda sprawa działania SGM z AF3? Da się je połączyć, czy nie? I drugie pytanie, czy skoro Absolute Nature już jest i działa pod SGM, to jest planowana adaptacja reszty paczek Absolute Texture?

Z tym pytaniem musisz się zwrócić bezpośrednio do autora tych dodatków (AF3 i Absolute Textures) czyli Cromm Cruac'a. Ma u nas profil na forum, więc możesz mu wysłać PW ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem. Chcę przejść z bagien na Zaton, ale za każdym razem wywala mnie na pultip, program Xray Engine przestał działać. Próbowałem z wcześniejszego save i też nic.

Pobrałem od nowa fix i samego moda. Polonizację zostawiłem. Rozpakowałem moda, fixa, polonizację, potem połączyłem w odpowiedniej kolejności i wrzuciłem do folderu z grą(nie zamieniałem go na czysty, pliki wrzuciłem i zamieniłem ze starymi, które już tam były).

[error]Expression : cross_table().header().level_guid() == level_graph().header().guid()

[error]Function : CAI_Space::load

[error]File : D:prog_repositorysourcestrunkxrGameai_space.cpp

[error]Line : 113

[error]Description : cross_table doesn't correspond to the AI-map

stack trace:

Nadal nie działa. Macie jakieś inne pomysły? Czy to możliwe, że to wina polonizacji i powinienem ściągnąć ją jeszcze raz? Jeśli nie to, to co?

Ewentualnie, jak ktoś ma ogarnięte C++, to może niech sprawdzi tą linijkę tego pliku u siebie i powie, czy mam dobrze?

Nie piszemy w dwóch tematach tego samego nie przyspieszy to odpowiedzi gwarantuje. LD

Edytowane przez LordDino
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ mrzjadacz

Z takim wylotem, to tylko pozostaje Ci CAŁOŚĆ OD NOWA postawić wg instrukcji i nowa gra.

Jakiś błąd zrobiłeś na tym etapie:

Polonizację zostawiłem. Rozpakowałem moda, fixa, polonizację, potem połączyłem w odpowiedniej kolejności i wrzuciłem do folderu z grą(nie zamieniałem go na czysty, pliki wrzuciłem i zamieniłem ze starymi, które już tam były).

bo nikt wcześniej nie miał takiego błędu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Źle mnie zrozumiałeś. To, co zacytowałeś zrobiłem po wykryciu błędu w celu naprawienia sytuacji. Ktoś mi polecił spróbować reinstalnąć. Mod ogólnie instalowałem ponad tydzień temu, błąd wyskoczył mi niedawno. Próbowałem kilka razy przejść, zawsze wywałka. Potem opisałem to na forum, tu polecili mi pobrać i wrzucić wszystko od nowa. Tyle tylko, że zamiast wgrać świeżo pobrane pliki na czystego Stalkera wrzuciłem je do folderu z grą z którym nic nie robiłem, czyli właściwie podmieniłem pliki moda. Pierwszą, właściwą instalację przeprowadziłem poprawnie. Edit: Spróbuję jeszcze raz na czysty Stalker. 2EDIT:Działa. Usunąłem całego Stalkera, zainstalowałem ponownie i udało się uruchomić save. Problem rozwiązany. Błąd nie leżał w modzie, ale w podstawce. Dzięki za pomoc.

Edytowane przez mrzjadacz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moglibyście by mi pomóc? Wszystko robie dobrze, i gdy zaczynam grać, pojawia się obraz i nagle pokazuje się bugtrap D: Loga nie podam, bo Stalker jest tak kochany, że go nie zrobił ;f . Mam oryginalnego Stalkera z Empiku.

Edytowane przez szczuropies515
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.