Diegtiariow Opublikowano 9 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2021 Nazwa: Save and Protect: Killer Twórca: Редченко Сергей Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006 Data premiery: 17.06.2015r. Autor spolszczenia: OPIS: Spoiler O modyfikacji: Save and Protect - globalno-fabularna modyfikacja z 12 nowymi lokacjami (Stalker map pack). Tworzona była jako "świat do zbadania" z fabularną linią. Niektóre lokacje są freeplay'owe. Opis: Los najemnika jest bardzo prosty - wziąć zlecenie, wypełnić i wziąć zapłatę. Nie patrząc na silną Emisję, Несмотря на сильнейший Выброс, które nastąpiło kilka dni przed przybyciem najemnika Jegora do Strefy po krótkiej nieobecności. Będzie musiał wykonać zlecenie i kto wie, jakie może się okazać dla niego zwykłe zadanie, bo nikt nie wie, co dzieje się poza Kordonem. Ta Emisja była znacznie silniejsza od poprzednich - łączność z wolnymi włóczęgami i frakcjami została utracona, tak więc Jegor będzie musiał udać się w nieznane... SCREENY: Spoiler WIDEO: Spoiler LINK DO POBRANIA: Spoiler MOD: Yandex: [KLIK] Poprawka ortograficznych błędów (w rosyjskim): Yandex: [KLIK] ŹRÓDŁO: ap-pro.ru stalkermod.ru stalkerportaal.ru 5 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 10 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2021 Mod postawiony ( na rus podstawce ) i uruchomiony. Pierwsze koty za płoty, czyli pierwsze zadania zrobione. Na razie nic porywającego. Kilka zrzutów. Miejsce startu. Spoiler Rzadki widok pustej kociarni. Powitanie na Bagnach. I taka pogoda. Widok ze stacji Pomp. Lebiediew? 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 13 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2021 PODBICIE TEMATU. Pograłem trochę, zrobiłem zadania otrzymane na Kordonie. Fabuła całkiem odmienna od nam znanych. Jej założeniem jest to, że nadzwyczaj silna emisja zlikwidowała populację stalkerów w Strefie, z małymi wyjątkami głównych frakcji, które zdążyły się ukryć w nietypowych dla nich miejscach. Teraz ich likwidacją zajmuje się wojsko. Więc za przeciwnika mamy tylko wojsko, bandytów i mutanty, które się rozmnożyły z braku przeciwników. Tak więc w większości po likwidacji wojska, ganiamy po pustych lokacjach. Tradycyjnie, mamy cel na jednej lokacji, a po dotarciu tam dowiadujemy się, że cel jest na innej, daleko stąd. Z wyposażeniem nie jest trudno, bo mod nam daje co potrzeba. Broń zdjęta z trupów sprawna w gdzieś 90%. Amunicji też pod dostatkiem. Już na Kordonie, po odwiedzeniu tylko Bagien, miałem to: Może to było zamiarem twórców moda, a może jest niedopracowaniem przebijanie tekstur jak na 1. zrzucie. Za to noce mimo pełni, bardzo ciemne, latarka słaba, a przez zielony noktowizor, nie c nie widać. Sądzę, że mod będzie miał zwolenników. Ale do jego końca mam jeszcze bardzo daleko, więc o jakąś ocenę trudno się pokusić. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 14 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2021 Widzę, że @kondotier zainteresował się tym modem, a ja z ciekawości zerknąłem na opinię innych graczy z rus stron. Ktoś napisał, że mod jest stabilny, ale z drugiej strony pojawiło się trochę narzekania na puste lokacje. Hm.. Na swój sposób też ma to klimat. Tak czy inaczej, mod zadebiutował w 2015 roku, ale chyba nie należy do tych gorszych tytułów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 14 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2021 Kiedyś grałem i dałem opis/streszczenie(zniknęło), można zagrać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 14 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2021 No i mod ukończony. Na dwa sposoby. 1. Rozmowa z Przedstawicielem, przyłączenie się do Świadomości i napisy końcowe. 2. Odmowa i podróż na Jantar, z informacją od Świadomości. Rozmowa z Sacharowem, jedno słowo i napisy końcowe. Ten dialog z przedstawicielem wyjaśnia, jak to się stało, że nasz protagonista znalazł się w strefi po takiej dziwnej emisji i dostał specyficzne zadanie. Na pewno będą stękania na bieganie po pustych lokacjach, ale to jest zgodne ze scenariuszem. Mod stabilny, nie wymaga wielkiego wysiłku umysłowego. Jak widać ze zrzutów, dopracowany teksturowo. Utrudnieniem jest rozmieszczenie handlarzy tak, że po minięciu wysypiska, znalezioną bronią - która jest w b.dobrym stanie - już nie pohandlujemy. Ją skupuje tylko Sidor. Tak więc, trzeba ganiać do niego. U innych możemy tylko sprzedawać arty, amunicję i inne drobiazgi. A na wdzianka bez "dodatkowego" zarobku poza zapłatami za wykonane zlecenia, nie ma co liczyć. Jednak jak już przy pierwszym zadaniu znajdziemy wdzianko CzN, to można w nim dograć do końca. Nie będę moda oceniał w "skali", ale spokojnie można w niego zagrać. Jeśli nie zachwyci, to na pewno nudzić się nie będziemy. Jest to jednak mod dla tych, co dobrze znają lokacje, bo naprowadzenia na zadania są celowo nie domówione w lokalizacji. GB to przecież najemnik znający Strefę jak własną kieszeń. I jeszcze obrazki z moda. Tu mało, bo resztę wstawiłem do Klimatycznych. Spoiler Tak widać przez noktowizor z wdzianka znalezionego na Bagnach. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 14 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2021 @vidkunsen Nic nie zniknęło. Mod miał swoją wstawkę również na zaprzyjaźnionym forum Stalker Universe. Wszystkie wpisy się zachowały i można poczytać: [KLIK]. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 30 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2021 (edytowane) Mod postawiony i ukończony. Początek i wyposażenie u Sidora. Jak dla mnie całkiem przyjemna rozgrywka nie przeładowana zadaniami pobocznymi (jest kilka, ale nie mają wpływu na fabułę i zakończenie moda). Dobry opis dodał @kondotier. Mod niesamowicie stabilny, dość ładna grafika nawet na słabszym kompie i bardzo szybkie wczytywanie. Osobiście nie przeszkadzało mi bieganie po w większości pustych lokacjach, taka jest w założeniu fabuła moda i trzeba się dostosować (czasami natkniemy się na wojsko, bandytów lub mutanty. Plusem jest to, że mod nie prowadzi za rączkę i nie pokazuje miejsc docelowych, należy je znaleźć po odczytaniu odszukanych wskazówek co wiąże się z ciągłym przemieszczaniem między lokacjami. Wszystko co potrzebne w modzie dostaniemy, znajdziemy, albo kupimy w trakcie rozgrywki (schowków jest mało, ale trafiają się ciekawe rzeczy). W trakcie postępów w fabule, wyposażenie coraz lepsze. W tej rozgrywce brak jest detektorów, artów jest mało na początku i można je znaleźć czasami luzem, czasami w schowkach. Modyfikacja dość ciekawa i przyjemna w rozgrywce, mogę z czystym sumieniem polecić 😉 , dialogów nie ma za dużo i może ktoś kiedyś pokusił by się o spolszczenie. Końcowa rozmowa, można później biegać w free play-u . Edytowane 30 Marca 2021 przez mkk7 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.