Skocz do zawartości

Powrót Legendy 0.9.2 - dyskusja ogólna


MaklerR

Rekomendowane odpowiedzi

Poprawka kumulatywna 2 do pobrania XRJxtBg.png lub xWJRP7m.png. Nowa gra wymagana!

Lista zmian (tłumaczenie maszynowe):

  Pokaż ukrytą zawartość

Poprawka kumulatywna 3 do pobrania XRJxtBg.png lub xWJRP7m.png. Nowa gra wymagana!

Lista zmian (tłumaczenie maszynowe):

  Pokaż ukrytą zawartość

Informacje pochodzą ze strony macierzystej moda na VK.

  • Dodatnia 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie pytanko, są w tym modzie dodane jakieś nowe ładnie zrobione giwery, bo w pierwszym poście za bardzo nie znalazłem, na filmikach też nic jeszcze nie zauważyłem? Nowe bronie białe jakieś widziałem ale pukawki to chyba tylko z czystego Cienia, a one wyglądają i brzmią w dzisiejszych czasach słabo. Ewentualnie czy są do tego moda jakieś weapon packi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby ktoś jeszcze nie wiedział Legend Returns zrobiony jest na modłę starych buildów, tak więc nie ma w nim "nowych ładnie zrobionych giwer".

Z racji przerobionych shaderów wszystko wygląda inaczej niż w "zwykłym" CoCu (mówię oczywiście o grafice). Ostatnio dodano (od wersji 0.9+) OC-12 «Tiss», PP-19 Bizon, AKMS-MF1, GSZ-18, Sajga-12, FN P90 + bronie unikatowe "Grzechu". Oficjalnych paczek broni do LR nie znam, nieoficjalne mnie nie interesują na dzień dzisiejszy.

Z nowinek: chłopaki z LR podjęli współpracę z Psi Project TEAM (autorzy DEAD WORLD). 

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprawka kumulatywna 4

Można instalować na "czystą" wersję 0.9.1 lub z dowolnym poprzednim fixem. Zapisy z poprawek 2-3 powinny działać prawidłowo, pomimo to: nowa gra zalecana!

Linki do pobrania

google: https://drive.google.com/file/d/1CyTUa_wyQyGJ4tXibTxfB-CpEdfOwEnv/view

yandex: https://yadi.sk/d/kKZidD6E3TH9Jd

Lista zmian:

  Pokaż ukrytą zawartość

Źródło: https://vk.com/legendreturns?w=wall-140958051_13660

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również czekam. Czekam, aż autorzy LR zaczną publikować mniej niż jedną poprawkę na 3 dni (apropos dzisiaj wyszła nowa), co w znaczącym stopniu utrudnia testy polonizacji. Na razie testy polonizacji zostały wstrzymane na dwa tygodnie. Myślę, że w tym czasie twórcy LR poprawią większość pomniejszych błędów (być może nawet wszystkie).

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier odpiszę tutaj, ponieważ ten temat lepiej się nadaje do ów dyskusji.

  W dniu 17.03.2018 o 14:40, kondotier napisał(a):

A nazwa zadania jest trochę myląca. Bo nie rozchodzi się o dzieci w podziemiach, a o kryminalistów ( popularne podziemie ).

Rozwiń  

Nazwa zadania jest odzwierciedleniem tego, co działo się w laboratoriach klasy X. W znalezionej notatce jest o tym mowa:

kGFcXuZ.jpg

Fakt, że do tych laboratoriów (można dowiedzieć się tego z innej notatki) kierowani byli głównie kryminaliści z dużymi wyrokami z zakładów karnych.

O co chodzi w całości zadania? "Śmierć" zleca nam przyniesienie notatki ze schowka. Czekają tam na (niego) nas nieznani napastnicy. W schowku znajdujemy notatkę i PDA. Odszyfrowujemy PDA i info z niego kieruje nas do X-8. Z "Tajnej dokumentacji z X-8" dowiadujemy się, że Śmierć był tak naprawdę jednym z "obiektów" eksperymentów, prowadzonych w laboratoriach klasy X i teraz ci nieznani napastnicy chcą się go pozbyć. Co do nazwy zadania - moim zdaniem "Dzieci Podziemi" lepiej pasuje do całego wątku.

W oryginalnym tekście jest tak:

  Cytat

<string id="detipod_task_title_0"> 
       <text>Дети Подземелий : Обыскать "Х-8" под Припятью</text> 
</string> 
<string id="detipod_task_text_0"> 
       <text>Расшифровка ПДА дала результаты. Мне удалось выяснить, что каким-то образом нападавшие связаны с объектом "Х-8" под Припятью. Теперь путь ведёт туда. Мне нужно .</text> 
</string> 

Rozwiń  

w polskiej wersji:

  Cytat

<string id="detipod_task_title_0"> 
       <text>Dzieci Podziemi: przeszukaj "X-8" znajdujące się pod Prypecią</text> 
</string> 
<string id="detipod_task_text_0"> 
       <text>Rozszyfrowanie PDA dało nader niespodziewane rezultaty. Udało mi się ustalić, iż napastnicy powiązani są w jakiś sposób z obiektem "X-8", znajdującym się pod Prypecią. Mój cel jest właśnie gdzieś tam.</text> 
</string> 

Rozwiń  

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Niestety grając Samotnikiem nie udało mi się zdobyć wszystkich osiągnięć. Zabrakło mi osiągnięć "Neo" (pomimo tego, że samej zdolności się nauczyłem - pozwala ona przy pomocy klawisza "J" spowalniać czas) i "Legenda Zony" (za odblokowanie wszystkich dostępnych osiągnięć).

Spotkałem za to starego znajomego:006:

  Pokaż ukrytą zawartość

Warto zainwestować w zdolność "WSZYSTOWIDZĄCY" (na mapie naszego PDA pokazywane są wszystkie jednostki):

  Pokaż ukrytą zawartość

I moje końcowe statystyki:

  Pokaż ukrytą zawartość

 

  • Dodatnia 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 18.03.2018 o 14:10, Anton Gorodecki napisał(a):

Zgadza się. Za kratą w prawo - szukaj białej skrzyneczki.

Rozwiń  

Rzeczywiście, teczka znajdowała się w owym hangarze. Cel zabezpieczony, czerwoni wybici. Dziękuje ci dobrodzieju :D (dałbym repkę, ale że jestem amebą to nie wiem jak)

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

  W dniu 17.03.2018 o 15:09, Anton Gorodecki napisał(a):

Niestety grając Samotnikiem nie udało mi się zdobyć wszystkich osiągnięć. Zabrakło mi osiągnięć "Neo" (pomimo tego, że samej zdolności się nauczyłem - pozwala ona przy pomocy klawisza "J" spowalniać czas) i "Legenda Zony" (za odblokowanie wszystkich dostępnych osiągnięć).

Rozwiń  

U mnie sprawa wyglądała tak, że pomimo osiągnięcia 25 poziomu i aktywacji perka "?" spowolnienie czasu nie działało. Powróciłem do ostatniego save'a, pograłem jeszcze trochę, spróbowałem ponownie - zaskoczyło. Ale osiągnięcia "Neo" również nie zdobyłem.

Ogólnie system perków i nawyków został nieco zmieniony w porównaniu do LR 0.8 - teraz na każdym poziomie można użyć więcej niż 1 perk, jednak aby je aktywować, oprócz osiągnięcia odpowiedniego poziomu trzeba mieć dla każdego dodatkowo 1000 pkt. A to z kolei powoduje, że niemożliwa jest aktywacja wszystkich perków przy jednoczesnym pełnym podwyższeniu wszystkich nawyków - zabraknie punktów (maksymalnie można ich zdobyć 28000).

  W dniu 17.03.2018 o 15:09, Anton Gorodecki napisał(a):

Warto zainwestować w zdolność "WSZYSTKOWIDZĄCY" (na mapie naszego PDA pokazywane są wszystkie jednostki)

Rozwiń  

W związku z opisanymi wyżej ograniczeniami perków można pójść "na skróty" i zaoszczędzić punkty wykorzystując dodatek dla CoC opisany tutaj. Oddziały będą wyświetlane na mapie od początku gry.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do "zdobycia" jest 30 poziomów doświadczenia (limit ustawiony przez twórców gry). Za każdy poziom dostajemy jeden punkt rozwoju. Każda z umiejętności ma 5 poziomów biegłości czyli zużyjemy na nie 5x5=25 pkt rozwoju. Zdolności jest 14, ale zostaje nam 5 pkt rozwoju. Dodatkowo pierwszej zdolności możemy nauczyć się dopiero na 5 poziomie doświadczenia, następnych odpowiednio na 10, 20 i 25.

System jest dobrze wymyślony, z początku poziomy doświadczenia bardzo szybko wchodzą. Później już trzeba albo wykonywać zadania, zabijać groźne mutanty lub strącać helikoptery (za strącanie helikopterów otrzymujemy najwięcej doświadczenia).  

  W dniu 18.03.2018 o 16:54, A6AKAH napisał(a):

W związku z opisanymi wyżej ograniczeniami perków można pójść "na skróty"

Rozwiń  

Można i jeśli ktoś chce tak robić nie widzę problemu (wszakże każdy gra jak chce), ale moim zdaniem "ambitniej" jest samemu gromadzić pkt doświadczenia i nauczyć się tej czy innej umiejętności, prawda?

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, zgadzam się z tym, co napisał @Anton Gorodecki - gdy jest zbyt łatwo tracimy motywację do wykonywania zadań, przez co gra staje się nudna. Powiedzmy, że moja informacja była skierowana do tych "mniej ambitnych" :).

System jest rzeczywiście dobrze wymyślony - pozwala dostosować rozgrywkę "pod siebie", a posiadanie wszystkich zdolności/umiejętności nie jest potrzebne do normalnej gry.

Warto jeszcze dodać, że jedna ze zdolności ("perków") została przez autorów moda zablokowana i pozostaje niedostępna przez całą grę:

  Pokaż ukrytą zawartość

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem dosyć ciekawego buga, który właściwie podchodzi pod oszustwo i znacznie ułatwia grę, ale jak ktoś jest leniwy to niech se korzysta :D Wchodzicie na własną odpowiedzialnośc

  Pokaż ukrytą zawartość


 

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Edytowane przez Szelcu
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.