Skocz do zawartości

Złota Kula [OGSR Engine]


Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

@kondotier W wersji OGSR nie ma tych napisów obok minimapy - zamiast tego w ustawieniach sterowania można sobie przypisać klawisze pod odpowiednie funkcje - nie skasowano tych opcji, zamiast tego dano grającym możliwość wyboru pod jaki klawisz chcą mieć te opcje przypisane (przez co klawisze F1,F2,F3, F5 i F10 można przypisać pod coś innego) + w wersji OGSR to nie jest potrzebne bo mod jest tak stabilny i raczej bezwylotowy więc takie sytuacje jak w oryginale gdzie zapisy potrafiły się zepsuć w tej wersji nie występują - ani na ap-pro, ani na amk-team nikt nie zgłaszał problemów z psującymi się zapisami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier To jest dziwna sprawa bo u mnie śmigało, jeden raz mi się zawiesiła gra w podobny sposób, ale to było na wcześniejszej (nie finalnej) wersji moda i nie przy zakładaniu maski tylko w momencie jak spotykamy na Obrzeżach kobitkę stojącą niedaleko od wsi, teoretycznie po zakończeniu rozmowy ekran powinien się na chwilę ściemniać, a następnie powinny zaatakować nas koty, a u mnie było podobnie jak opisał @Szczuropies515 - brak hudu, brak możliwości ruszenia się itd. Ale już w finalnej wersji wszystko działało jak należy i nie miałem problemów, ani z tą sytuacją, ani z maską bo odkryłem wszystkie schowki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Ale ja jestem tylko tłumaczem, a nie mechanikiem i nie wiem co może powodować problem u kolegi - u mnie działało, a pliki spolszczenia nie ingerują w skrypt, który odpowiada za maskę lub w inny plik, który odpowiada za jej działanie. 

No i ja też moda nie mam już na dysku więc też mogę tylko gdybać bo błędy wskazane przez forumowiczów mogę sobie poprawić bez posiadania moda na dysku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja posiadam również finalną wersję i całe obrzeża zony są dla mnie zbugowane. Brakowało mi tekstury jeńca na samym początku, był cały fioletowy. Następnie pomogłem żołnierzom, dostałem zadanie by iść poszukać kryjówek przemytników. Trafiłem do małej wioski na wschodzie, nie mogłem pogadać z żadnym NPC a wejście do handlarza było za betonem. Zabrałem kody radiowe i przeskoczyłem o jedną kropkę w zadaniu. Nie mogłem z nikim z wojskowych pogadać, stanąłem całkowicie w miejscu. Wkurzyłem się, całą mapę przeleciałem na komendzie, pozbierałem wszystkie rzeczy i się stamtąd wyniosłem. Z maską próbowałem zrobić dosłownie wszystko, próbowalem od nowa na lokację wejść, próbowałem zabić wojskowych i z przemytnikami iść, próbowałem nic nie robić. Po prostu zacina mnie po jej założeniu i tylko patrzę w skały. 

Zasadnicze pytanie, jakie artefakty są potrzebne do tej lampy? Jest jakiś błąd w tłumaczeniu, czy po prostu jeszcze takich nie znalazłem? Mam cały ekwipunek pełen artefaktów ale żaden nie ma takiej samej nazwy jak w opisie lampy. Mógłby ktoś podać mi może zdjęcie jak one wyglądają? Albo coś?
Dzięki wielkie

 

EDIT: znalazłem pierwsza soczewkę. Ale do tej pory nie wiem do czego służą kocie łby a mam ich 4 

Edytowane przez Szczuropies515
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczuropies515  Handlarz cały czas siedzi, tak przy grze dla wojska jak i przemytników w ostatniej piwnicy. Natomiast ta pierwsza, koło studni która jest zagrodzona teleportem odrzucającym, jest kwestową. Obok niej jest taka tabliczka informacyjna, jak ją się przeczyta, to dostaje się zadanie znalezienia szalonego enpeca. On jest na tym płaskowyżu pomiędzy wioskami. Bez przeczytania i info od moda, jego tam nie będzie. Jak to zadanie zrobimy, to piwnica się da otworzyć. Widocznie coś nie tak poprowadziłeś scenariusz i dlatego miałeś blokadę zadań.

A co dotyczy tego enpeca w fiolecie, to jest wina nazwy pliku dla niego z nazwą w grażdance. Trzeba byłoby ( ukłon do @Szczepan9205 ) znaleźć ten plik i i nazwę zrobić w robalach.

DODANO: Wideo na Obrzeżach ( cz1. ) jak prawidłowo grać dla wojska. Wie co robi. Może się przydać tym, co dopiero na Obrzeża się wybierają.

https://www.youtube.com/watch?v=SaTf4bKiqaE

 

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczuropies515 Podrzuć mi swój folder z zapisami, albo chociaż zapisy z Obrzeży - postawiłem na szybko ZK to sprawdzę czy u mnie też maska będzie zacinać grę czy to problem stricte po Twojej stronie bo mi moje zapisy nie działają na zwykłej wersji ( z racji tego, że grałem z dodatkiem Dead Zone zanim autor go jeszcze usunął) i nie mam jak sprawdzić maski w praktyce. Jeżeli coś może być nie tak to któryś ze skryptów może być walnięty, a nie jest ich dużo i jestem w stanie na szybko to sprawdzić, ale nie sądzę, żeby to była wina spolszczenia.

  • Super 1
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eatjusrtj.sav Proszę Cię bardzo @Szczepan9205 Pierwszy save od razu na lokację. Maska dopiero zaczyna działać po wykonaniu pierwszego kwesta (kogo atakujemy i bronimy, przynajmniej u mnie).

 

EDIT: @kondotier oglądam ten filmik. Gra mi się już wykrzaczyła przy wejściu do tej wioski pełnej psów. Jak u tego gościa piwnica była pusta tak ja już miałem w niej NPC z którymi nie dało się gadać a jeden z nich blokował wejście.

Edytowane przez Szczuropies515
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczuropies515 Jak pamiętam, to blokowanie wejścia jest prawidłowe, bo wcześniej trzeba coś wykonać. To jest coś związane ze studnią i wiadrem. Ale zbyt dużo czasu minęło od mojej gry i nawet te wideo nie są w stanie mi przypomnieć szczegółów, a możliwości przejścia jest kilka. A nie zjawienie się ma miejscu które pokazuje maska , nie uruchamia skryptu. Zapamiętanie miejsca i pójście tam bez uruchomienia nic nie da. Skrypt nie ruszy.

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczuropies515 Sprawdziłem Twój zapis i u mnie maska normalnie zadziałała - kamera przeniosła się w miejsce gdzie trzeba szukać, a potem wróciła do wioski. Ale kwestia tego dlaczego NPC nie chcą z Tobą gadać prawdopodobnie wynika z tego, że w momencie jak wczytuję Twój zapis to jeden z atakujących posterunek Przemytników już nie żyje - normalnie ta sytuacja powinna przebiec w taki sposób, że opowiadamy się dajmy na to po stronie Przemytników, zabijamy wojaków i 3 przemytników powinno wejść do budki gdzie jest przetrzymywany ich kolega, z jednym z nich powinno dać się pogadać i powie on GG, żeby szedł za nimi w stronę wioski bo zbliża się wojskowy śmigłowiec - prawdopodobnie tym sobie popsułeś dalszą grę, ale dlaczego maska blokuje u Ciebie wszystko - pojęcia nie mam, możliwe, że przez to, że nie zrobiłeś czegoś w odpowiedniej kolejności to teraz coś nie zaskoczyło jak powinno - u mnie maska sama się aktywowała po dojściu do wioski, podczas dialogu z handlarzem.

Ogółem Złota Kula jest takim modem, w którym łatwo zablokować sobie fabułę i te Obrzeża jeszcze bardziej komplikują sprawę - ja np. przy pierwszym podejściu obskoczyłem Koron, Wysypisko i dopiero potem Obrzeża i pamiętam, że z jakiegoś powodu musiałem zaczynać od nowa grając Kordon do momentu, aż nie dostajemy zadania na pokonanie mostu kolejowego no to poszedłem za most bo stwierdziłem, że pogadam ze zwiadowcą za mostem i dopiero wtedy ruszę na Obrzeża - tak też zrobiłem, ale nie odprowadziłem Zwiadowcy i Wojaka na posterunek tylko poszedłem na Obrzeża przed zaprowadzeniem ich na posterunek co zaowocowało tym, że po powrocie z Obrzeży nie miałem z nimi dialogu, żeby iść na posterunek i musiałem znowu powtarzać moda od nowa.

Ogółem najlepiej początek ograć tak, żeby obskoczyć Kordon i iść na Obrzeża przed przejściem przez most, i też dobrą opcją jest zwabienie "ofiar" pod most, ale wycofanie się tak, aby Skidan dał nam zadanie na ukradnięcie kombinezonu z wojskowego posterunku i dopiero po wykonaniu tego zadania pójście na Obrzeża - fajny kombinezonik nam wpadnie przynajmniej no i najlepiej mieć pokończone te zadania, które możemy zrobić do tego momentu :P Dopiero po skończeniu Obrzeży czy to dla Wojaków czy dla Przemytników wrócić na Kordon, iść za tory i potem już ze Zwiadowcą i Wojakiem na Wysypisko, a w momencie gdzie ich odstawimy gdzie trzeba to do końca gry już raczej nie powtarzają się takie sytuacje gdzie zrobienie czegoś w nieodpowiedniej kolejności blokuje nam grę.

  • Super 1
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Informacja - porada dla aktualnie grających. Dotyczy teleportu który przenosi na zbiorniki do Czerwonej Kuli. Info znalezione w rus temacie moda.

Okazuje się, że jego lokalizację spod zbiorników przeniesiono za złomowisko, na siedlisko bandytów. Teleport pojawia się nocą. Dlatego aktualnie grający nie mogli go znaleźć.

Z pierwszego zbiornika na drugi, teleportacja jak w oryginale, przy pomocy teleportu który przylatuje od strony Pchlego.

Dlatego aktualnie grający nie mogli go znaleźć.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.02.2022 o 20:20, Szczuropies515 napisał:

Ja akurat latam już po wysypisku, już dawno w trójkę siedzą sobie wszyscy na posterunku. Mam parę skrinów z błędami spolszczenia jeśli oczywiście je chcesz, potem mogę je podesłać jak się zbierze ich więcej 

Jak najbardziej @Szczuropies515. Możesz mi podesłać zrzuty na PW, a równie dobrze możesz wstawiać na bieżąco tutaj w temacie moda - jak zrobię poprawkę to i tak te zrzuty później usunę, żeby śmietnika nie było :P

No to teoretycznie skoro już na Wysypisku jesteś to powinno chyba być wszystko ok bo te Obrzeża to według mnie taka doklejka do moda, żeby go fabularnie wydłużyć, a koniec końców te wątki na Obrzeżach nie mają fabularnego powiązania z resztą gry zdaje się. Jedyne co można zyskać na pójściu tam to egzoszkielet towarowy, który wystarczy do końca gry, kilka innych kombinezonów, trochę broni,  chyba jeszcze możliwość używania pewnego artefaktu jako teleportu (ale możliwe, że bez pójścia tam ta mechanika i tak działa) no i oczywiście znalezienie tego schowka, który wskazuje maska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawości jak wygląda po zmianach, uruchomiłem moda. Muszę się przyzwyczaić do grafiki HUDa i innych wyglądów przedmiotów w plecaku. Trochę się pomęczyłem z ucieczką, bo był problem z przeciśnięciem się między wojakiem a framugą drzwi i przeskoczeniem płotu za kiblem, przez co nie nadążałem czasowo z osiągnięciem bezpiecznej odległości. Ale za to posiadłem wiedzę, że gdy po przeskoczeniu zwalonego drzewa biegniemy bez śruby w ręce i jej rzucania, to wylatujemy na minach. Śruba działała jak likwidator min.

Jak już było zgłaszane, przy korzystaniu z detektora jest nieprzetłumaczony opis działania. Skorzystałem z wideo i tam w opisie występują треугольные скобки . Nie tylko ja, ale i autor wideo miał problem z odgadnięciem co to za nawiasy. A okazuje się, że to znaki < > ( nawiasy ostrokątne, nazwa prawie nieznana ). Tak, że mam małą sugestie dla @Szczepan9205 gdy będzie robił pacza na ten błąd, aby zamiast słowami, w opisie użył od razu tych znaków. Będzie jaśniej.

I chyba jest jednak jakiś zgrzyt ( ale nie błąd spolszczenia ) przy użyciu maski wilczka. Po jej znalezieniu i zadziałaniu, gdy wróciłem do rzeczywistości, zniknęła mi minimapa, celownik i symbole głodu oraz pragnienia. Zabrałem schowek i nie pomogła nawet rozmowa ze Stiopką w wiosce, lecz dopiero przeładowanie gry.

Mam też pytanie, czy u was też ze Stiopką nie było dialogowych opcji na jego poruszanie się. Na razie to chodził sobie samopas i zatrzymał się w wiosce.

A co dotyczy gry na Obrzeżach. Nie tak do końca nie mają wpływu na fabułę. Dwie rzeczy są na nich konieczne do zrobienia. Pierwsza, to użycie maski wilczka, aby w dalszej części gry ta linia była aktualna. A druga, to zabranie ze straży pożarnej lampki nocnej i pozbieranie na lokacjach fragmentów dokumentów. Bez lampki i dych fragmentów ( jest ich kilka ) nie zrobimy zadania na Radarze, co lekko utrudni , lecz nie uniemożliwi, finał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Jeżeli chodzi o napis po wyjęciu detektora to on był przetłumaczony tylko ja grając w ZK grałem z dodatkiem Dead Zone (jest graficzny i nie ingeruje w tekst, skrypty itd) i w pewnym momencie na Magazynach miałem wylot przez animację czy tam tekstury dzika i okazało się, że winny był Dead Zone bo nie miałem jego aktualnej wersji więc pobrałem repack (mod+ najbardziej aktualna wersja DZ i na nim kończyłem moda) i przy pakowaniu spolszczeń musiałem coś pomieszać i wrzucić starszą wersję pliku, który nie zawierał tłumaczenia do detektora ( przygotowałem 2 wersje spolszczenia - jedną dla zwykłego ZK+OGSR i drugą dla ZK+OGSR+Dead Zone, ale okazało się, że przed premierą spolszczenia autor Dead Zone usunął linki i discorda DZ przez co drugiej wersji nie wydałem), brakujący napis jak i inne znalezione przez grających błędy w tekście lub brakujące teksty będą uzupełnione i wstawione w formie poprawki za jakiś czas;)

Czyli możliwe, że szwankuje coś z tą maską, we wcześniejszej wersji moda np. działy się takie akcje, że podczas strzelania do mutantów gra się dosłownie zawieszała i tylko ctrl+alt+delete pomagało lub reset komputera, tak samo po dotarciu do Baru/Rostoku gra się zawieszała z niewiadomej przyczyny - autor tej adaptacji czyli I am Dead odpisał mi na forum amk-team, że to wina silnika x64 oraz, że poprawi to przed premierą wersji finalnej i poprawił, aczkolwiek jak pisałem też wcześniej - ja żadnych problemów z maską nie miałem i tak samo teraz jak postawiłem ZK+OGSR, żeby sprawdzić zapis kolegi Szczuropies515 też zadziałała u mnie jak należy więc nie mam pojęcia czemu się tak dzieje.

No to dobrze, że mnie poprawiłeś Kondotier :P Ostatnimi czasy sporo różnych modów ogrywam i te wszystkie zadania już mi się zlewają w jedną całość, ale to co napisałeś z pewnością się komuś przyda przy przechodzeniu moda :) 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jeszcze mi powiedzcie, czy w tej wersji nie ma tego znaczka karmy? Rozkopałem groby na Kordonie, Lalka narzekała, a ja nie wiem jak mnie mod będzie traktował. A po tej stronie nasypu anomalii poprawiającej karmę nie ma. Jestem o krok od pójścia na Obrzeża, to jeszcze na nich sprawdzę co będzie z maską wilczka.

A tak przy okazji. Chciałem zrobić zrzuty bez HUDa, ale minus numeryczny chowa tylko mini mapę. Możliwe, że to zniknięcie jej u mnie, ma z tym coś wspólnego i jak znowu by mi zniknęła, spróbuję ją przywrócić numerycznym plusem. Podobne problemy były w Równowadze 2.

A tu coś dla oka.

ss_fred_02-24-22_21-03-28_(l01_escape).png

Spoiler

ss_fred_02-24-22_16-51-51_(l01_escape).png

ss_fred_02-24-22_17-29-38_(l01_escape).png

ss_fred_02-24-22_19-18-54_(l01_escape).png

ss_fred_02-24-22_19-20-22_(l01_escape).png

 

I mój "dorobek", ale tylko część, bo reszta w sejfie.

ss_fred_02-24-22_20-56-48_(l01_escape).png

Nad napisem WYJDŹ są białe ikony. Do czego one służą? Bo kiedy kliknąłem w ikonę kamizelki, zniknęło mi wszystko z plecaka.

Nad nimi jest nóż i tak jakby przedmioty do szybkiego użycia. W klawiszologi są puste klawisze szybkiego użycia dla własnego wyboru. Kto sprawdzał, jak to działa?

No i klucz Susła z sejfu. Co on otwiera?

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier

 

1. Karmę można tylko i wyłącznie sprawdzać jak masz artefakt kameleon (wysypisko).

2. Tak samo u mnie minus chowa tylko mapę. 

3. ikony białe  to sortowanie  przedmiotów w plecaku.

4. klawiszologie musisz ustawić w ustawieniach sterowania i dopiero wtedy naciskasz tab i masz opcje szybkiego dostępu.

I jeśli chcesz zamiast pomarańczowej apteczki mieć coś innego , naciskasz na apteczkę  i wybierasz swój ulubiony przedmiot.

 

Mam prośbę to ciebie , użyj dwa razy , od razu energetyk i sprawdź czy będziesz mieć wylot.

 

@Szczuropies515 Powodzenie z skryptami w dalszej grze, jak u mnie ma załączyć się skrypt , to skrypt się nie odpala w zadaniach i  muszę albo wczytywać grę albo czekać kilkanaście minut.

@Szczepan9205 Dzisiaj pod wieczór wrzucę screeny  gdzie brakuje spolszczenia.

-Apteczka od Sacharowa jest nie przetłumaczona (jantar).

- sejf w magazynach  wojskowych w wiosce pijawek. ( jak lalka ma podać kod)

- brak przetłumaczonej strony w laptopie jak chce się kupić wyposażenie (wylot)

 

Edytowane przez kamilxx2
  • Super 1
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kamilxx2 Dzięki. Ale jakbyś mógł, to rozwiń szczegółowiej na czym polega to sortowanie w plecaku. Jest to, przynajmniej dla mnie nowość, a dochodzenie samemu będzie czasochłonne i może coś spieprzyć.

Przy dwóch energetykach też mam wylot, bez Fatal. W logu mam zaznaczone kilka konfliktów. Pierwszy z nich jest taki:

Spoiler

* Vertex Processor: PURE HARDWARE
[25.02.22 12:30:08.124] *     Texture memory: 4072 M
[25.02.22 12:30:08.124] *          DDI-level: 9.0
[25.02.22 12:30:08.126] * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
[25.02.22 12:30:08.126] * GPU vertex cache: unrecognized, 16
[25.02.22 12:30:08.130] * DVB created: 4096K
[25.02.22 12:30:08.130] * DIB created: 512K
[25.02.22 12:30:08.479] ! Version conflict in shader 'models\lightplanes_00'
[25.02.22 12:30:08.479] ! Version conflict in shader 'models\lightplanesself'
[25.02.22 12:30:08.479] ! Version conflict in shader 'models\model_puh'
[25.02.22 12:30:08.479] ! Version conflict in shader 'models\model_refl'
[25.02.22 12:30:08.479] ! Version conflict in shader 'models\xbrainglass'
[25.02.22 12:30:08.479] ! Version conflict in shader 'models\xdistortcolorlinv'
[25.02.22 12:30:08.479] ! Version conflict in shader 'models\xglass'
[25.02.22 12:30:08.479] ! Version conflict in shader 'models\xglass2'
[25.02.22 12:30:08.479] ! Version conflict in shader 'models\xlens'
[25.02.22 12:30:08.480] ! Version conflict in shader 'selflight_static'

Jeśli chcesz zobaczyć pozostałe, to tu masz cały log.

xray_fred.log

 

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edit: @kondotier jeśli masz baaardzo dużo itemów w EQ a chcesz szybko coś znaleźć np artefakt który ma mało widoczną ikonę to klikasz w ikonę sortującą i w plecaku masz same arty i tak samo działa to z innymi itemami. Przydatne jak masz syf w plecaku ale Ty chyba o to dbasz.  Nie da się tym nic zepsuć bo gra tylko ukrywa resztę ikon ale nic nie znika

 

 

 

Mały błąd w nazwie artu

ss_patry_02-22-22_16-14-40_(l02_garbage).thumb.png.4f35e69d0cfc4993fe47d83a18fc1da2.png

Edytowane przez Szczuropies515
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczuropies515 Dzięki za zrzut :) Już poprawiłem. Czekam tylko na porcję od @kamilxx2

A jeżeli chodzi o podwójne użycie energetyków to to jest dość powszechny błąd we wcześniejszych wersjach silnika OGSR x64 - zbyt szybkie klikanie np. chcąc przenieść kilka sztuk bandaży do schowka może spowodować wylot, tak samo użycie dwóch energetyków lub w samym OGSR lub Tajnych Ścieżkach 2 + OGSR był problem z jedzeniem - też powodowało wylot także jeżeli o to chodzi to uważajcie po prostu na to i nic się z tym niestety nie zrobi. Aktualnie pogrywam w Radiophobię 3 i ona też korzysta z silnika OGSR i muszę przyznać, że tu już takich problemów w ogóle nie ma.

@kondotier To działa tak samo jak sortowanie plecaka w Lost Alpha 1.4007 lub w Anomaly - klikasz na ikonę broni to w ekwipunku zostaje Ci tylko broń, klikasz na amunicję i tak samo -pokaże Ci się tylko amunicja i tak dalej według ikon czyli kombinezony, artefakty, medykamenty i śruba oznacza pewnie przedmioty fabularne i różne inne rzeczy. A żeby wrócić do widoku pełnego ekwipunku wystarczy kliknąć ikonkę plecaka - ot cała filozofia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205

1.

.515345237_S.T.A.L.K.E.R.CallofPripyatScreenshot2022_02.25-20_24_19_15.thumb.png.be28b7d309afa8ab360a4abc64df7423.png284693967_S.T.A.L.K.E.R.CallofPripyatScreenshot2022_02.25-20_24.12_02.thumb.png.f6412fc477dbaa17c1db718478e4d414.png

 

2.

 

787583436_S.T.A.L.K.E.R.CallofPripyatScreenshot2022_02.25-20_26_52_37.thumb.png.d0683838a2ebcac792c3872fad8fc8e4.png

 

 

3. Laptop-magazyn-inne-wyposażenie

 

FATAL ERROR

[error]Expression    : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function      : CUIXmlInit::InitStatic
[error]File          : D:\a\OGSR-Engine\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line          : 176
[error]Description   : XML node not found
[error]Arguments     : description10

 

@kondotier

 

Tak samo u mnie nie mogę mieć towarzysza  nie licząc  tych fabularnych , ale bardziej to my idziemy z nimi nie na odwrót, ale chyba pamiętam ze podstawowej wersji mogliśmy mieć kompana dlatego jest ta krótkofalówka, kolejna opcja która nie działa  w tej wersji moda , ani razu bohater nie dostał "pain" i  nigdy nie musiałem użyć ibuprofen. Czyli nie jestem taki głupi i potrafię  ściągnąć moda wypakować moda i wgrać pliki a błędy są od moda.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kamilxx2 Dzięki za zrzuty. Poszukam i postaram się poprawić. Ogółem to jeśli o kompanów chodzi to w tej finalnej wersji chyba możliwość posiadania jakiegoś oprócz tych fabularnych jest usunięta bo kojarzy mi się, że w becie jeszcze było można np. tego chłopka na Kordonie, któremu było można podać morfinę, było można wziąć jako kompana, a w finalnej wersji już nie było z nim takiego dialogu. Z kolei właśnie ten znacznik bólu czy kontuzji jest w wersji z OGSR w ogóle nieobecny - w Złotej Kuli+Autumn Aurora 2 jeszcze był, ale tam były takie cyrki z dostosowaniem spolszczenia, że odpuściłem.

Tutaj w wersji OGSR zauważyłem, że jedynymi sytuacjami, które wskazują na to, że coś jest nie tak z Żekanem są sytuacje gdzie nagle nie może biegać - wtedy wiadomo, że mamy poranione nogi, jeżeli wypada nam z rąk broń to znaczy, że jesteśmy ranni w ręce czy tam rękę, nie wiem natomiast jakie są objawy ran klatki piersiowej i głowy. W każdym razie jak coś jest nie tak jak powinno normalnie to warto wtedy otworzyć zestaw medyczny z ekwipunku (ten zielony z czerwonym krzyżem na białym tle) i sprawdzić czy jakaś opcja się nie świeci na biało i wtedy użyć. Dlaczego zniknął ten znacznik bólu czy tam kontuzji - nie mam pojęcia, ale nie było go już w becie o ile dobrze pamiętam.

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205

Prypeć Przedszkole

 

1703652772_S.T.A.L.K.E.R.CallofPripyatScreenshot2022_02.25-23_32_52_70.thumb.png.3c1b70b4101231e77576f8eb0e3e53d6.png

 

783995453_S.T.A.L.K.E.R.CallofPripyatScreenshot2022_02.26-01_13_05_42.thumb.png.325148db7e6c5d75c9fba112c2a260a9.png

 

Udało się mod skończony. Mam mieszane uczucia do modyfikacji.

Na plus na pewno :

-Ciekawa Historia

-Tajemnicze i paranormalne przygody

-Nowe anomalne artefakty i przedmioty 

-Osiągnięcia które coś nam dają (przeważnie) 

- Graficznie gra dużo zyskała po przejściu na ogsr

Jednym słowem jest klimat ale mam duży problem .

Minusy ;

-zwalone skrypty  które mają się odpalić , nie działają 

- Zadania których nie da się czasami ukończyć np szukanie fragmentów artefaktów w dziczy są albo w teksturach albo ich nie ma ( u mnie), bolączka starej wersji , brak jednego zadania jeśli wybierzemy opcje zniszczenie Lenina mimo iż mamy pendrive ( z ciała) to nie można go oddać sacharowi trzeba pójść inną drogą. (wybór)  Zadanie na uratowanie przyjaciół na wysypisku jest złe zrobione bo Abdul zabija złego kolesia i wylot. 

-Zadania które kończą się z dupy ,  i według mnie nie mają  prawdziwego zakończenia (dopowiedzenia) dziewczyna w dolinie mroku i naukowiec na agropromie

-System pancerzy , muszę  szukać hełmu ,rękawiczek, butów ,  bo pancerz nie ma ich i  mam się zastanawiać co lepsze (jaki pancerz  , z czy bez ) egzoszkielet który ma być uhonorowaniem twoich przygód  jest strasznie słaby.

- Dźwięk na magazynach wojskowych 

 

Jest dobry ale nie rewolucyjny , trawiącymi go od środka paskudnymi robalami , i nie poleciłbym  go nowicjuszom.

 

Mógłby mi ktoś napisać co było życzeniem Żekana ? , I jakie znaczenie filozoficzne ma złota kula ? . ( @kondotier)

 

 

 

 

Edytowane przez kamilxx2
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.