Skocz do zawartości

Złota Kula [OGSR Engine]


Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

@Szczepan9205 Znalazłem tam odsyłacz do pobierania poprzez torrent, bez tego ograniczenia. Nie sprawdzałem, bo ja torrentów nie uznaję. Jeśli zarejestrowanie się tam nie sprawia Ci problemów, to możesz zapytać Slaviana o zgodę na dostęp dla nas bez tych restrykcji. Silnym argumentem może być sprawa językowa i konieczność tłumaczenia. Mod wstawiony od razu z tłumaczeniem będzie nieatrakcyjny dla ich graczy.

Ja sprawdziłem na posiadanej wersji, że alternatywna ucieczka jest możliwa, i że po tej sztuczce z ucieczką na płyty i przez strych do skrzyni pozwalającej na zachowanie sprzętu wychodzą głupoty dialogowe. W wersji Slaviana dialogi są zmienione i dostosowane do rodzaju ucieczki. Jak wyglądała moja ucieczka, pokażę zrzutami.

Uciekłem na płyty i mimo że wojaki dobiegły, skrypt nie zadziałał.

ss_fred_03-02-22_12-42-36_(l01_escape) — kopia.png

Przeskoczyłem na strych i trzymając się lewej ściany przez otwór zeskoczyłem do pomieszczenia. I znów trzymając się blisko ściany - trzeba to robić bardzo szybko - dotarłem do skrzyni i wsadziłem swój sprzęt. Zapis i wystarczył krok do pułkownika, aby zaskoczył skrypt. Rozmowa z nim i jak wychodził, to ja za nim. Drzwi się zamknęły dopiero po mnie. Bez problemowo mogłem obszukać cały posterunek, a nawet porozmawiać z enpecami. Brygada pościgowa stoi grzecznie na placu, mechanik gada, a nawet daje zadanie. Chce strzykawkę, a mamy tylko tę z insulina. Można ją zabrać przez okno. Ale teraz mu ją dać na wymianę byłoby błędem. Aby móc, potrzebna jest ta zmieniona wersja moda.

ss_fred_03-02-22_13-04-03_(l01_escape) — kopia.png      ss_fred_03-02-22_12-51-43_(l01_escape) — kopia.png        ss_fred_03-02-22_12-52-29_(l01_escape) — kopia.png   

Po przetrząśnięci czartaka, znów przez płyty i strych wróciłem do pomieszczenia i go obszukałem. Zabrałem dokument i leki, oraz swoje rzeczy ze skrzyni. W plecaku Żekana są przedmioty znalezione na czartaku. Jest tego niemało jak na początek moda. Oszukałem żołnierza ze sraczką i uciekłem. Tym razem uciekałem przez taras. Trzeba zeskoczyć przy samej ścianie i krótką chwilę odczekać. Nie za długo, aby nie uruchomić skryptowego snajpera. Wtedy wartownicy przy wejściu wbiegną do budynku, co pozwala wybierając kierunek na tabliczkę ostrzegającą o minach po lewej stronie drogi, spokojnie uciec do dolinki. Tam jesteśmy już bezpieczni i dostajemy zielone info od moda.

ss_fred_03-02-22_13-05-52_(l01_escape).png   ss_fred_03-02-22_13-16-50_(l01_escape).png 

Dotarłem do zwiadowcy, pogadałem. I na tym skończyła się "inność", bo w wiosce już było to samo. Sania mi broni nie zabrał i na Obrzeża nie wysłał. A i Skidan miał klasyczny dialog. Obeszło się więc tylko smakiem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WAŻNA INFORMACJA DLA JUŻ GRAJĄCYCH I TYCH CO DOPIERO BĘDĄ GRALI.

W tej wersji moda do której są odsyłacze, zmieniona jest lokalizacja teleportu na zbiorniki, do zabrania Czerwonej Kuli. Nie należy szukać go między zbiornikami, tak jak można zobaczyć na dostępnych wideo, ani jak opisuje informacja z grobu Ojczulka. Teraz teleport jest dostępny tylko nocą po 23:00, na bandyckim biwaku w dolince za składowiskiem pojazdów.

ss_fred_03-03-22_20-16-16_(l02_garbage).png

Tym razem jest stacjonarny, ale broniony przez te anomalie dymne.

Po wejściu w niego jesteśmy przenoszeni na pierwszy zbiornik. Jak przedostać się na drugi, dowiadujemy się po opróżnieniu plecaka trupa..

ss_fred_03-03-22_20-17-54_(l02_garbage).png  ss_fred_03-03-22_20-18-04_(l02_garbage).png

Trzeba podejść do północnej krawędzi zbiornika i doczekać się przylotu z Pchlego, tej anomalii widzianej z prawej strony. Zabierze nas na drugi zbiornik.

ss_fred_03-03-22_20-18-41_(l02_garbage).png   ss_fred_03-03-22_20-19-19_(l02_garbage).png

W związku z tą zmianą, prośba do @Szczepan9205 o zmianę info na tej planszy z grobu ojczulka.

ss_fred_03-02-22_19-54-21_(l02_garbage).png

Wyrazy " skrył się między dwoma wieżami" trzeba zastąpić np. " pojawia się nocą na bandyckim biwaku ", lub coś podobnie. Lokalizacja kolorowych kul ma też opis w informacjach i tam też to trzeba uwzględnić.

I pytania. Kiedy u już grających pojawił się ten trup na szrocie z informacją o tele na śmigłowcu ? Bo przy samodzielnym wejściu na wieżę, nie mam skrzynki z Kameleonem, a zadania na Wysypisku mam pokończone.

@Szczepan9205  Czy jesteś w stanie zmienić kolor znacznika GB na minimapie, z tego takiego ciemno niebieskowatego, na kolor pomarańczowy, ciemno żółty, lub taki aby był wyraźniejszy? Na pierwszy zrzucie gdzie jest minimapa, można zobaczyć, że go prawie nie widać.  I nie tylko nocą.

  • Dodatnia 1
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest opcja aby spawner do normal ZK działał na wersji OGSR ? 

wywala błąd

FATAL ERROR

[error]Expression    : ExitFromWinMain
[error]Function      : xrDebug::_initialize::<lambda_3b2e1b8f08b557de277416a49a61bddc>::operator ()
[error]File          : D:\a\OGSR-Engine\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line          : 534
[error]Description   : Unexpected application exit!

 

jak klikam F1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Paulinnio W tej wersji OGSR do jakiej są odsyłacze na forum, dokonano sporych zmian, więc nie będzie pasował.

W modzie pod F1 jest podpięty na stałe szybki dostęp. Możesz to zobaczyć, naciskając podczas gry Tab. A co w nim jest, ustawiasz sam w PDA.

Inna sprawa, że w ZK grałem kilka razy i nigdy nie miałem takiego problemu, aby musieć korzystać ze spawnera. A od Wysypiska, spawner zastąpisz ( za wyjątkiem przedmiotów kwestowych ) handlem przez laptopa. A kasy też mamy pod dostatkiem. Jeśli grasz prawidłowo, to mod hojnie Cię wynagradza. Tylko miej zawsze serek bez radiacji dla lalki.

Możesz napisać na PW do tego kogoś, kto zrobił spawnera do podstawowej ZK. Poszukaj jego wpisu w jej temacie. Możliwe, że jest w stanie go dostosować.

DODANO: Coś mi się nie szczęści w tej wersji. Na Obrzeżach w kotach bajońskich nie miałem arta chroniącego przed psami, na Wysypisku teleportu do Kameleona, a na Agro przy użyciu maski wilczka, ląduję pośród zgrai psów. A przed użyciem maski nie jestem w stanie ich zlikwidować, bo GB zapomniał jak się biega. Mózg zabrany na Obrzeżach, mający oswajać mutanty nie działa. Brak mi też możliwości wychwycenia celownikiem Chochlika w zakładzie. Tak, jakby go tam nie było, choć działa na psychikę. Animacja celowania przez optykę jest kompletnie schrzaniona. Kursor na celu, a po wycelowaniu broni optyka nie dość że patrzy w inne miejsce, to przy próbie naprowadzenia na cel też z niego ucieka. Mam też ciekawą sytuację, kiedy nie trzymam broni w ręce, a chcę kursor naprowadzić na przedmiot, to on jakby zostawał w poprzednim miejscu i widać go na samej górze ekranu. W podstawowej ZK, żaden z tych problemów nie występował.

Mam pytanie, czy te wyżej opisane sytuacje miały też miejsce u was?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Arta przy kotach też nie miałem, z kolei teleport do Kameleona miałem tam gdzie powinien być - może z teleportem jest tak samo jak z tym na zbiorniki - może pojawia się w konkretnych godzinach lub jego położenie też jest zmienione, ale u mnie był na śmigle helikoptera i przerzucił mnie tam gdzie trzeba. Co do miejsca, które wskazuje maska na Agro - u mnie ta zgraja nie biegała w pobliżu plecaka, jak zacząłem się tam kręcić to przybiegła od strony bagienka. Co masz na myśli pisząc, że GB zapomniał jak się biega? Mózgu nie zebrałem, ale podejrzewam, że jeśli nie działa to autor musiał coś zmaścić. Z chochlikiem też nie mogłem go namierzyć celownikiem więc strzelałem na oślep dopóki nie padł :P A to, że niektóre bronie mają zepsute celowniki to zauważyłem, ale mechanikiem nie jestem i nie wiem jak to naprawić więc trzeba to przeboleć bo autor raczej tego nie naprawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205 Dzięki za informację. Widzę, że nie udała się ta wersja autorowi. Może dlatego Slavian robi do niej te zmiany.

A co dotyczy biegania. W pewnym momencie gry, GB nie reaguje na klawisz biegania. Nie jest przeciążony, ma spory zapas na udźwig, zdrowy, wyspany, najedzony, a drepce jak starzec. A atak psów w momencie, kiedy zgodnie ze scenariuszem nie możesz wykonać żadnych ruchów tylko delikatnie mówiąc, można nazwać przesadą. Do tego kilka pulpitów ni z tego ni z owego, długie ładowanie po wczytaniu zapisu, dają niesmak. Robiący wideo też się uskarża na niedoróbki.

Próbowałeś pobrać tę wersję Slawiana, bo w jego grze takich cyrków nie było. Jeszcze się trochę pomęczę z tą maską i chochlikiem. Bo i tak dłużej pograłem niż zakładałem. Miałem skończyć po Obrzeżach.

Jeśli jesteś zarejestrowany na Ap-pro, to ściągnij ten plik jarkala_toczka.rar ze zrzutu. Masz na zrzucie stronę i datę wpisu. On dale rozjaśniony znacznik GB na minimapie.

Bez tytułu.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Gdyby nie autor to nie było by ZK, ani TŚ2 na 64bitowym X-Rayu i nadal by się grało w kiepsko wyglądające i co chwile się przycinające (w momencie doczytywania a-life) zwykłe ZK więc to są pierdółki w porównaniu do całości :P Nie ma modów idealnych, w których wszystko działa w 100% jak powinno więc to, że celownik jest skopany czy artefakt nie działa, lub celownik nie podświetla Chochlika to są jak dla mnie drobnostki. A to, że czasy ładowania są trochę dłuższe jest spowodowane tym, że 64bitowy silnik oznacza więcej efektów graficznych, możliwość używania ostrzejszych tekstur o większej rozdzielczości co się przekłada na czasy ładowania więc..

Jeśli GG nie chce Ci biegać to otwórz zestaw medyczny (ta zielona torba z krzyżem) i zobacz czy nie masz poranionych nóg bo zapewne masz i dlatego nie możesz biegać. 

Nie nie próbowałem jej pobierać. Ja obstawiam, że w tej sytuacji z maską trafiłeś po prostu na zły moment i miejsce jeśli chodzi o spawn mutantów - ja po tym jak użyłem maski i wróciłem, że tak powiem "do ciała Żekana" to nic mnie nie zaatakowało - dopiero po dotarciu na miejsce gdzie był plecak zaatakowało mnie stado psów, które przybiegły tak jak napisałem - od strony bagienka, bez problemu je wystrzelałem i poszedłem dalej. 

Ten dodatek na jaśniejszy znacznik można dać w poście #1 jako dodatek do moda, do spolszczenia nie będę go dorzucał bo nikt oprócz Ciebie nie narzekał na to, że jest za ciemny więc nie widzę potrzeby zmieniania go - jeżeli ktoś będzie chciał to sobie po prostu to pobierze jako opcjonalny dodatek.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205 Przecież ja odniosłem się tylko do tej wersji moda, a nie całej działalności autora. Na ap-pro ten fix na znacznik jest wstawiony po skargach graczy.

No i oczywiście, że do #1a nie spolszczenia, aby grający mieli wybór.

I jeszcze jeden fix od ich gracza, ale do pobrania z Yandeksa. Przyśpieszenie biegu, zmiany w HUDzie. Dodane gniazda na artefakty i usunięty błąd teksturowy w oknach dialogowych. Do wstawienia na życzenie, bo nieoficjalny. @Pancerniak77 , Uznasz za stosowne, wstaw go do #1. https://disk.yandex.ru/d/Br1smYFNl_cz-w

Z tymi nogami sprawdzę, choć na sylwetce skaleczeń nic nie mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier No w sumie fakt, ale TŚ2+OGSR też idealne nie było, do takich właśnie drobnostek trzeba podchodzić z dystansem tym bardziej, że ZK+OGSR do druga adaptacja "klasycznego" moda od tego autora więc ja tam akurat podchodzę do takich błędów na luzie - jak na tak duży mod to takie rzeczy to są drobnostki - fakt, może trochę komplikują rozgrywkę, ale mimo tego da się te adaptacje przejść od początku do końca bez większych problemów.

Jeżeli rzeczywiście okaże się, ze Slawian poprawił te drobnostki to będzie trzeba przemyśleć pobranie tej jego "poprawionej" wersji moda, aczkolwiek obstawiam, że ona jest stricte po rosyjsku więc jeśli są zmiany w dialogach to mogę mieć problem z dostosowaniem spolszczenia i będę potrzebował kogoś kto pomoże mi z przetłumaczeniem nowych dialogów - najlepiej byłoby gdyby ktoś ze znajomością rosyjskiego pobrał tą wersję i pograł w nią trochę, żeby było wiadomo czy w ogóle warto się za to brać.

Sprawdź, sprawdź bo ja długi czas się głowiłem dlaczego GB nie chce mi biegać, a zapomniałem właśnie o tych zestawach medycznych i jakoś dopiero w 40% fabuły się poczaiłem, że jeśli GB nie biega mimo użycia klawisza sprintu to ma ranne nogi i jeśli nie chce wziąć broni w ręce to ma ranne ręce tyle, że w oryginalnej ZK i nawet w ZK+Autumn Aurora 2 był wskaźnik, który sygnalizował kontuzje, a w ZK+OGSR już go nie ma. Dlaczego? Nie mam pojęcia - obstawiam, że nie dało się go zintegrować z silnikiem OGSR lub to niedopatrzenie autora lub autor nie potrafił tego ogarnąć.

A tym wskaźnikiem według mnie chyba nie ma co się sugerować - oryginalnie ten wskaźnik (a raczej jego tekstura/grafika w HUD) to jest dodatek do Anomaly i nie wiem czy on w tej adaptacji działa jak powinien - szczerze to podczas gry nie zwracałem na niego uwagi, więc jeżeli te paski wskazujące na konkretne części ciała podczas odniesienia obrażeń w te właśńie części ciała, się nie zmniejszają lub zwiększają po leczeniu to tym bardziej nie ma co się nimi sugerować tylko lepiej otworzyć sobie zestaw medyczny i sprawdzić czy Żekan nie jest ranny :P 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205 Ja bym zagrał na próbę w tę wersję SLAWN ( tak go piszą na ich forum ), ale ten warunek rejestracji mnie odrzucił. A tych zmian dialogowych, przynajmniej to co wyłapałem na wideo poradnikach jest niewiele. Są dodane zdania pojaśniające w dialogach. Translator wystarczy, bo są proste w składni. Lepszą ma też teksturę uzbrojenia i celowniki optyczne.

Niemoc w bieganiu sprawdziłem i miałeś rację. Nie zorientowałem się dlatego, że teraz uszkodzenia nie są pokazywane kolorkiem, ale te paski na ikonie GB robią się krótsze. A że u mnie uraz był jednakowy na obu nogach, to trudno było go zauważyć. Paski jak były zielone, tak i pozostały. Skracanie się tych pasków dotyczy i innych części ciała. Tylko to trzeba wiedzieć i nie sugerować się podstawową wersją ZK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE TEMATU.

Zrobiłem jeszcze zadania na Agropromie i wróciłem na Wysypisko. Ale dalej mam jakiś problem, bo po zabraniu z trupa na szrocie broni na części zapasowe dla Skidana ( broń udało się naprawić, czy li ten fragment jest w porządku ) nie pojawił mi się trup z opcją informującą o teleporcie na wieżę z Kameleonem. Trupa w autobusie obszukałem. Tak samo po teleportowaniu się na Pchli, nie otwiera mi się sejf, tak jakby kod był nieprawidłowy.

Czy jeszcze ktoś z grających miał takie przypadki?

Na razie robię przerwę w dalszej grze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczuropies515 Trupa w autobusie obszukałeś? No i przede wszystkim, czy w tej stróżówce po tym obszukaniu pojawił się kolejny?

Pamiętasz, czy na Obrzeżach, w kotach w jakie zamieniła się ta dziewucha przy sadzawce, miałeś arta o nazwie chyba Kłębek czy coś tak, który psom wyłamuje zęby?

Kodem z trupa z karabinem na stojance,  byłeś w stanie otworzyć sejf na Pchlim?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier i @Szczuropies515 U mnie teleport do Kameleona pojawił się normalnie - nie wiem czy kolejność wykonywania zadań ma znaczenie, ale jak przed chwilą się bawiłem chwilę na zapisie @Szczuropies515 z Wysypiska to zebrałem najpierw wszystkie kule, żeby zdobyć "Protektora", otworzyłem przejście do Doliny Mroku, a potem poszedłem na Cmentarzysko Pojazdów - w stróżówce leży trup i po przeszukaniu go Lalka daje nam info, że na śmigle helikoptera pojawił się teleport no i rzeczywiście u mnie się pojawił, wskoczyłem w niego i przeniósł mnie na wieżę - możliwe, że kluczowe jest przeszukanie trupa w budce/stróżówce. A co do samego teleportu na zbiorniki koło Pchlego Targu by zdobyć Czerwoną Kulę to rzeczywiście - trzeba poczekać do 23-24 i iść za Cmentarzysko Pojazdów do obozu gdzie w podstawce siedzą Bandyci i jest tam ten teleport, wskakujemy, przenosi nas na wieżę, czekamy na ruchomą anomalię, która przenosi nas na drugi zbiornik i gotowe, dlatego zmieniłem treść tabliczki na krzyżu na tą zaproponowaną przez @kondotier😎 

Spoiler

ss_szczepan_03-08-22_13-50-46_(l02_garbage).png

ss_szczepan_03-08-22_13-50-57_(l02_garbage).png

ss_szczepan_03-08-22_14-06-04_(l02_garbage).png

ss_szczepan_03-08-22_14-14-02_(l02_garbage).png

Hmm w takim razie skoro @Szczuropies515 miał tego arta z kotów i ja tak samo, a Tobie @kondotier nie wypadł to możliwe, że coś źle zrobiłeś bo sprawdziłem przed chwilą u siebie, podbiegłem do niej, pogadałem, zabiłem koty i też mi wypadł :P  

ss_szczepan_03-08-22_15-04-44_(predbannik).png

 

  • Za szczególną pomoc 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205  Mea culpa. Brak trupa i dostępu do Kameleona to przez moje gapiostwo i grę na pamięć. Niech to będzie jednak zarazem porada dla przyszłych grających. Nie zapytałem zwiadowcy Andrzeje "Co ciekawego na wysypisku", a bez tego nie ma zadania na arta. Dalej poszło sprawnie. Sejf na Pchlim otworzyłem Ręką szabrownika, ale dalej nie wiem, dlaczego nie mogłem otworzyć posiadanym kodem. Na wideach kod działa. Tak samo Ręką szabrownika otworzyłem bagażnik Żiguli, stojącego na drodze z teleportu do parkingu. Tu innego sposobu nie ma.

I mały udział w ulepszaniu spolszczenia. To w DM, rozmowa ze zwiadowcą Sieriogą.

ss_fred_03-08-22_16-15-46_(l04_darkvalley).png

Ciągnął bym może moda dalej, ale nie znam powodu gwałtownego upływu życia, gdy po nabraniu ropy jestem przy Andżeli. Nie mam sygnalizacji uszkodzeń, ani napromieniowania.

Chyba, że ktoś mi podrzuci na PW zapis w momencie wsiadania do naprawionego BTRa, aby pojechać do Rostoka, bo nie chce mi się "współpracować" z kontrolerami. Wyposażenie obojętne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier He he :D Czyli się nie pomyliłem z tym, że czegoś gdzieś nie zrobiłeś. Z kolei sejf na Pchlim Targu też otwierałem Ręką szabrownika bo kod nie pasował, na początku pomyślałem, że może to kwestia spolszczonych plików i kody się różnią, ale w oryginalnym rosyjskim pliku kod jest identyczny więc może ten sejf trzeba otworzyć za pomocą Ręki, kto wie:062:

Tą literówkę poprawiłem ;) Ale zapytam  - po nabraniu jakiej ropy? Bo jeżeli masz na myśli to, że po tym jak teleport przeniesie Żekana tam gdzie wyrzucił Andżelę czyli tam niedaleko fermy to albo tuszkany zabierają Ci HP bo nie widać ich wśród trawy, a jeżeli nie to pamiętam jeszcze, że pojawienie się zielonych teleportów, które trzeba jak najszybciej zastrzelić zabiera nam HP tylko nie pamiętam czy po prostu zdrowie czy zdrowie psi, a co za tym idzie spada nam też zdrowie.

Z zapisem ja niestety nie pomogę bo moje zapisy są z wersji z dodatkiem Dead Zone więc u Ciebie nie zadziałają bo będą wywalać momentalnie do pulpitu, a w logu będziesz miał, że brakuje tekstur. Także musiałbyś się zwrócić do @kamilxx2 bo on moda ukończył, albo ewentualnie do @Szczuropies515 jeżeli już ogarnął Dolinę Mroku :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205 Po znalezieniu miotacza płomieni i specjalnego kombinezonu, trzeba zrobić mieszankę, a do tego potrzebna jest ropa z tych wielkich zbiorników. Zabezpieczyłem się artem "przeciwkulowym" przez jego rozszczepienie, wlazłem na zbiornik, ropy nabrałem i szybko zlazłem. Nie mam krwawienia, radiacji, uszkodzeń na piktogramie, a życie ucieka. Kilka kolejnych apteczek nie pomaga. Do Andżeli dopiero pójdę, jak przeżyję. Z wideowców żaden tego problemu nie miał. Za to nie działały im apteczki na "naprawę" części ciała.

A z zapisem nie problem. Potrzebny mi będzie, gdyby znowu wyskoczył jakiś problem jak z tym przeniesionym teleportem. Spróbuję jeszcze raz nabrać tej ropy, zmieniając arty na pasie, może coś pomogą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotierJedyne co mi jeszcze przychodzi do głowy to albo wieżyczki z budowy do Ciebie prują, ale wtedy byś krwawił, ewentualnie może przyszli Monolitowcy do Cb strzelają z tej swojej broni psi bo nie kojarzę, żeby na tych zbiornikach były jakieś anomalie, które mogłyby zabierać Ci zdrowie, choć już minęło trochę czasu od kiedy grałem w ZK. Ewentualnie możesz mi podesłać swój zapis to rzucę okiem, ale nie zmienia to faktu, że dziwna sytuacja.

Dodam tylko jeszcze, że filmikami ze zwykłego ZK przy tej wersji można się wspierać, ale lepiej oglądać filmy z ZK+OGSR i to najlepiej te co mają 2-3 miesiące bo te co są z przed około roku są jeszcze z wersji beta - można to poznać po wyglądzie interfejsu - paski zdrowia, wytrzymałości i pancerza są ciut inne i ten interfejs, który powinien wskazywać obrażenia danych części ciała w becie był niebieski, a w finalnej jest zielony, więc mogą być różnice choćby właśnie w położeniu teleportów itd. - w becie pamiętam, że ten teleport na bagnie, który miał nas teleportować do Andżeli po tym jak zniknie nie chciał mnie teleportować i musiałem się za pomocą demo_record do niej przenieść bodajże, a w finalnej już wszystko było jak należy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205 Sam się trochę pomęczę ze znalezieniem przyczyny. Na pewno nie jestem "pół zombifikowanym, bo ich tu nie ma. Przed ogniem mortir się zabezpieczyłem na tyle mocno, że przecież przeżyłem. Tylko to jest dziwne, że apteczki nie są skuteczne.

DODANO: No i problem rozwiązał się sam. Po dzisiejszym uruchomieniu gry z zapisu przed nabraniem ropy, wszystko poszło bez problemu. Zdrowie przestało ubywać bez powodu. Czyli poprzednio coś się modowi popieprzyło.

Ale jest nowy problem z wydobywaniem Angeli z tej anomalii przestrzennej. Nienaturalny spawn mutantów atakujących GB podczas tych białych przerzutów i nawet celne strzały w łeb psa, nie robią na nim wrażenia..

@Szczepan9205 Daję zapis przy Angeli jeszcze przed rozmową i otrzymaniem pistoletu, zobacz co wyjdzie u Ciebie.

 414 przy angeli.sav     414 przy angeli.dds

A jak będzie problem, to zrobię tę opcję bezlitosnego i jej uwalniał nie będę. Jestem ciekaw, jak wtedy gra się potoczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.