tom3kb Opublikowano 29 Maja 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2023 @Zyzu jeśli ten Dead Zone ma swój folder gamedata to wrzucasz go do głównego folderu Repacka Radiophobii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irobo Opublikowano 31 Maja 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2023 @Zyzu No i dobrze robisz z tym kopiowaniem po strukturze. Pliki z kat. 'mods' mają się znaleźć w kat. 'mods' Radiophobia 3. Ale-tyle-że R3 w wersji 1.11 tutaj 'uciekła' DZ (nawet tej adapt. z linku R3 na Discord'zie). Jak zostawić tę pogodę 'wszytej' w R3 AA2 to powinno działać. Para zmian w fsgame.ltx: ;$game_weathers$ = true| false| $game_config$| environment\weathers ;$game_weather_effects$ = true| false| $game_config$| environment\weather_effects Te dwie linie zakomentować średnikiem ( ; ) jak na przykładzie, albo zwyczajnie skasować. Jak dla mnie to ta DZ w R3 to taka sobie zamianka w porównaniu z tym co jest, czy tam już Reshade. Co kto lubi. Powodzenia. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian121 Opublikowano 26 Września 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2023 Witajcie Stalkerzy, Niedawno pobrałem mod Radiophobia 3 1.11 i po 2h latania po kordonie pojawiają się bardzo irytujące crashe, które doprowadzają mnie do szewskiej pasji: - gdy zabiję jakiegoś mutanta (ślepego psa, dzika, zombie itd.) i chcę z niego wyciąć trofeum, gra wywala do pulpitu, - zabijając nowego potwora (w moim przypadku zombie leżący przy drzewie obok miejsca gdzie uwolniliśmy Żwawego) i próbie przeczytania w PDA notatki na temat tego mutanta gra wywala do pulpitu, - po ok 10-15 min grania nie mogę otworzyć ekwipunku, jeżeli leżą jakieś przedmioty na ziemi (broń, zestaw naprawczy do broni itd.) nie mam możliwości podniesienia tego przedmiotu, nie pojawia się komunikat "wciśnij F żeby podnieść" - dodatkowo gdy nie mogę korzystać z ekwipunku, a zostanę zraniony znika możliwość korzystania z podręcznych apteczek, wódki czy jedzenia: po wciśnięciu klawisza F1 wyświetla się komunikat o użyciu apteczki, ale nie ma animacji oraz efektu działania (zatrzymanie krwawienia leczenia ran). - wiem jak działa system w Stalkerze, im gorsza rana i większe krwawienie, więcej środków do leczenia trzeba użyć, ale nawet użycie niebieskiej apteczki na zadrapanie nic nie daje Mam nadzieję że będziecie mi w stanie pomóc, bo jeśli chodzi o modowanie/naprawianie gier to można powiedzieć, że jestem jaroszem. W załączniku wrzucam notatnik, który się wyświetla po wywalaniu do pulpitu. xray_grzegorz_26-09-23_11-58-55.log Aktualizując - przestały działać animacje jedzenia, leczenia, picia, brania leków przeciwpromiennych. Jeżeli uda się otworzyć ekwipunek i kliknąć żeby użyć na apteczkę, lek, bandaż nic się nie dzieje. Nie wyświetlają się już nawet komunikaty o użyciu leku, jedzenia itd. przez co gra staje się nie grywalna, bo nie mam możliwości korzystania z podstawowych czynności. xray_grzegorz_26-09-23_13-12-54.log Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubiego Opublikowano 27 Września 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2023 witam mam pewien problem gdyż pobrałem grę i po uruchomieniu wyskoczył mi taki error [error]Expression : FATAL ERROR [error]Function : CInifile::r_section [error]File : C:\Users\janpl\Source\Repos\seaz5150\ogsr-radiophobia-3\ogsr_engine\xrCore\Xr_ini.cpp [error]Line : 387 [error]Description : Can't open section 'environment' bardzo bym prosił o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GARON Opublikowano 19 Listopada 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2023 Będzie update spolszczenia czy można pomarzyć i lepiej zacząć po angielsku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 19 Listopada 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2023 @GARON a po co ci update spolszczenia? Przecież jest zrobione do aktualnej wersji moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GARON Opublikowano 19 Listopada 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2023 11 godzin temu, tom3kb napisał(a): @GARON a po co ci update spolszczenia? Przecież jest zrobione do aktualnej wersji moda. Jest do 1.11.13? W takim razie prosze wybaczyć. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 19 Listopada 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2023 10 minut temu, GARON napisał(a): Jest do 1.11.13? W takim razie prosze wybaczyć. Pozdrawiam! A nie wiem, zaraz zobaczę kiedy wyszło to xxx13. Ja myślałem o 1.11. @GARON nie widzę czegoś takiego jak 1.11.13 na moddb jest 1.11 i do tego było robione spolszczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GARON Opublikowano 19 Listopada 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2023 2 godziny temu, tom3kb napisał(a): A nie wiem, zaraz zobaczę kiedy wyszło to xxx13. Ja myślałem o 1.11. @GARON nie widzę czegoś takiego jak 1.11.13 na moddb jest 1.11 i do tego było robione spolszczenie. Okay. To pewnie ta sama wersja. .rar Radiophobii 3 ma taką nazwę 1.11.13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AWesker Opublikowano 29 Listopada 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2023 Hej po pobraniu i zainstalowaniu wszystkiego mam taki error: FATAL ERROR [error]Expression : FATAL ERROR [error]Function : CInifile::r_section [error]File : C:\Users\janpl\Source\Repos\seaz5150\ogsr-radiophobia-3\ogsr_engine\xrCore\Xr_ini.cpp [error]Line : 387 [error]Description : Can't open section 'environment' Wie ktoś co zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 17 Grudnia 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2023 Pojawiła się nowa wersja R3 - 1.12. Pełny samodzielny mod zaktualizowany do wersji 1.12. Wszelkie pytania i zgłoszenia błędów należy kierować na serwerze Discord R3, a dodatkowe informacje można znaleźć w dołączonym pliku README. Spis zmian pakuję do spoilera. Oczywiście jest po angielsku. Spoiler New Features: Completely replaced the weapon arsenal with BaS + selected weapons from Gunslinger and others. Replaced the weather with CGIM 2 with dynamic weather managment. Added new a-life and respawn managment system from DSH. Added visible 1st person body. Added shader-based 2D scopes. Added Screen Space Shaders (SSR are resource intensive, can be toggled under "Wet surfaces" and "Pond reflections"). Added support for laser sights and alternate aim positions. Implemented night vision scopes (regular NV can no longer be used while aiming through a scope). Added a weapon inspect keybind (not all weapons have an animation available). Added gunshot sound layering (different sounds for different distance ranges, JSRS style). Added grenade and bolt model/animations from Gunslinger. Replaced particle effects with HollywoodFX v3.1 (MinimalFX version - not too over the top + performance friendly). Difficulty is now split into gameplay and economy difficulty (as in Anomaly), factors can be tweaked in gamedata\config\tuning\difficulty.ltx. Added various new gameplay options to the menu. Added around 100 new random messages from anonymous stalkers. Replaced the included ReShade preset with a tweaked version of AtmosFILM. Added knife and detector animation tweaks from Damien's Animation Compedium. Updated OGSR Engine to 2.1.407. Replaced the foliage with Aydins Grass Tweaks. Added NPC anomaly evasion. Add the "Mysterious sniper" quest from RMA (Mole was moved away from the tower to not interfere with the quest). Replaced some interface, monster, footstep etc. sounds with sounds from Dark Signal. New animations for the PDA by ky-ky123. New animations for NV/torch toggle (by Celestrilia) and gasmask swipe (credits to OGSR mod for the scripts). Replaced some item use animations and added special exoskeleton use animations from Gunslinger. Added the ability for NPCs to attach weapon attachments if they have any (ogsr_addons_npc). NPCs with masks will no longer eat, drink or play a harmonica through them (ogse_kamp_eating). Added the option to auto-unload picked up weapons (ogsr_ammo_discharge), can be turned on in the game settings. Balance Changes: Reduced the maximum number of companions from 3 to 2. Player can no longer take items from a companion for free. Player can now dismiss companions right after hiring them. Reduced Echo detector price. The chance for an exo outfit drop is now 5%, for novice outfits 15% and for the rest it is 10% (previous was 15% for all). Some mutant health rebalancing and redistribution. Increased chances for items such as artifact detectors and repair kits to drop on corpses (previously they basically never spawned). Reduced spoiled food drop chances on corpses. The geiger counter/anomaly detector can now spawn on corpses. Reduced the price of sharpening stones. Increased knife condition decrease rate. Increased the probability of discovering stash coordinates. Overhauled random stash contents. Buffed slug and dart shell damage. Decreased rat attack damage to a minimum. Added extra damage resistance to certain quest NPCs that used to die too quickly. Fixes: Fixed weapon models clipping with the near clip plane. Allowed generic NPCs to sell artifacts (fixes Thompson not selling the Goldfish). Set fixed HUD FOV for the 3D PDA. Fixed the CNPP map. Military will no longer attack the Cordon novice camp + other similar fixes. Replaced the item use animation script. Should fix unbound key issues. Added scope texture system from Anomaly. Scope textures will no longer get stretched at different aspect ratios. Fixed companion mapspot hint text. Replaced the random stash system, fixing a couple quirks with the old one. Replaced the buggy scripted bloodsucker vampire attack with full CoP bloodsucker behavior. Fixed a couple fetch quests requiring you to find non-existing items. Sakharov no longer gives only a single antirad and money as a reward for nearly every quest. Night vision info is now correctly shown in outfit descriptions. Removed the (broken) option to let Screw open the merc container for you. Hunters can no longer get zombified from a blowout. Fixed campfires being permanently unlit. Misc Changes: You now get a message informing you about getting cured from the Chernobyl plague. Some arm model replacements. Removed artifact containers, radioactive artifacts can now be held without taking radiation. Removed stash notes. Reduced the price of binoculars and added them to traders. Slightly reworked the weapon description popup to be able to show the large amount of compatible BaS sights without overflow. Added "Against The Ionized Odds" by Firelake to Sid's radio playlist and removed all earrape music from it. Updated the script adjusting NPC vision during the night (ogse_night). Decreased minimal NPC population for Bar. Removed the cat spawn at the entrance to Garbage. Removed the second controller spawn in Agroprom underground. Disabled missing footstep animation warning spam in the console. Removed voicelines played when player approaches a wounded stalker with a gun out. Knife now gets automatically taken out for harvesting mutant parts if it is in slot + the animation is faster. Added mapspots for Hunters. Removed the half-broken dynamic campfire system, campfires are now always lit. New system might get added in the future. The intensity of recoil effects now depends on if shooting from the hip or aiming. The Cordon blockpost commander is now hostile and can be killed without consequences. Replaced the harmonica songs played by NPCs with higher quality ones. Swapped flashlight controls (press for toggle, hold for mode change). Removed most scripted rat spawns. The pseudogiant in X-18 now spawns as in vanilla. Removed burer spawn at the freedom base. Highlighted stash info in Seeker story entries. Added new RP3 design. Źródło - [KLIK] 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trillemeal808 Opublikowano 13 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego Witam, czy jest szansa na update spolszczenia do wersji 1.12 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 14 Lutego Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego @trillemeal808 Zobaczymy Chwilowo są inne priorytety i @Szczepan9205 jest zajęty, a zmian względem poprzedniej wersji nie ma aż tak dużo, więc można spokojnie grać na 1.11. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trillemeal808 Opublikowano 14 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego @Agrael Rozumiem że te priorytety to True Stalker ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 14 Lutego Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego @trillemeal808 Zgadza się Naprawdę warto poczekać, bo mod jest po prostu dobry, aczkolwiek wiadomo - kwestia gustu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 14 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca Do posta #1 dodałem właśnie link do zaktualizowanego spolszczenia do Radiophobia 3 - jest przystosowane do najnowszej obecnie wersji czyli 1.16, więc jeżeli ktoś ostrzył sobie ząbki na zagranie w najnowszą wersję R3 to już można Sam ograłem całą fabułę przed premierą, więc błędów raczej nie powinno być zbyt wiele, a jeżeli ktoś coś znajdzie to jak zwykle proszę o wstawianie zrzutów ekranu z błędami do tematu 😎 Jedyne co się może rzucić w oczy to opisy pojazdów, które możemy kupić - z racji problemów z wyświetlaniem polskich znaków diakrytycznych czyli ą, ć, ę itd. zastąpiłem je a, c, e itd. , żeby było można zrozumieć opis - to nie jest błąd tylko celowy zabieg. 1 2 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 14 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca @Szczepan9205 czyli fabularnie to jest w sumie to samo co ogse tylko dopasione graficznie, plus parę nowych zadań i ta linia fabularna na koniec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 14 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca @tom3kb W zasadzie tak, to jest fabuła CCz rozbudowana o wątki z OGSE i ten addon od Jek@na, a po zakończeniu mamy freeplay. Ale nie powiem - dość przyjemnie się grało w tą nową wersję i jak ktoś by sobie chciał odświeżyć CCz to R3 w sumie jest spoko opcją 😎 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stalkerovich Opublikowano 15 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca (edytowane) @Szczepan9205 Jak coś to jeden z folderów w spolszczeniu ma błędną nazwę "configs" zamiast "config", jak jest w R3 1.16 bez spolszczenia. Przez co spolszczenie nie działa, dalej jest język angielski Spoiler Edytowane 15 Marca przez Stalkerovich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 15 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca @StalkerovichO psia krew Dzięki za info, już poprawione i wrzucone od nowa 😛 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaklerR Opublikowano 17 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca Ciekawa rzecz którą odkryłem. Często podczas questów na części mutantów, treść zlecenia nie pokrywa się z opisem/tym co naprawdę trzeba przynieść klientowi Ten konkretny przypadek jest szczególnie ciekawy, ponieważ nie można oddać ani kopyta, ani ogona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 17 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca MakleR - mozliwe przyczyny tegoż: 1/ tłumaczenie 2/ autorzy moda nie dograli treści z wymogami zadania 3/ Kobiety - domyśl się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 17 Marca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca @MaklerRZaraz się temu przyjrzę - w sensie czy to mój błąd czy to błąd istniejący od samej premiery R3 bo pamiętam, że jak robiłem adaptację tłumaczenia do pierwszej R3 to też miałem problemy z tym, że się nie zgadzały nazwy i opisy, ale metodą prób i błędów udało mi się to dopasować i potem przy dostosowywaniu spolszczenia do wersji 1.11 tak samo... wtedy znów się zmieniły i tym razem znów coś może jest pozmieniane Edit. Rzeczywiście... znowu są trochę pozmieniane opisy 🙈 Trzymaj poprawiony plik, teraz wszystko się powinno zgadzać: stable_task_manager.xml 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cez137 Opublikowano 17 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia Coś jest skopane, po kliknięciu "nowa gra" wywala mnie i pojawia sie otwarty plik notatnika o takiej treści, ni to fatal ni to ni wiadomo co xray_cez137_17-04-24_11-36-30.log Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 17 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia @cez137 No, jest. To, że najpewniej za wysokie ustawienia sobie ustawiłeś bo jak tak patrzę w error loga to jest wypisane czarno na białym, że mod nie ogarnia jakiegoś shadera. Wniosek? Raczej za wysokie ustawienia (choć strzelam bo na technikaliach Stalkera się nie znam, ale nazwy shaders i r3 mi mówią wystarczająco dużo)... Ewentualnie może ta najnowsza wersja R3 na niższych renderach niż DX11 ma problemy, pojęcia nie mam, ale na Discordzie Radiophobii nikt nie zgłaszał takiego wylotu czyli to problem tylko i wyłącznie po stronie Twojego komputera 😛 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.