Skocz do zawartości

Radiophobia 3


Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli chodzi o dialogi, to zgaduję że musiałbyś rozpakować całą gamedatę podstawki i z niej wyciągnąć odpowiednie pliki audio. To było chyba coś z folderu characters_voice, ale głowy nie dam bo już dawno w tym nie grzebałem.

 

Spolszczenie gry.... tutaj nic nie powiem bo zielonego pojęcia nie mam jak wygląda Radiophobia w porównaniu do OGSR czy podstawki.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patch 1.04 z 11.11.21 - [KLIK]

Poprawki:

Spoiler
  • Corrected default controls.
  • Fixed "ammo_6.5x50" crash related to the Dark dealer.
  • Fixed "wpn_svt40_pu_hud" crash.
  • Removed "ammo_flame" from traders.
  • Disabled looting for Makhnovist.
  • Makhnovist is now immune to blowouts and ignores them.
  • Fixed Tolik stash shotgun not spawning.
  • Added gasmask HUD to bandit exo.
  • Fixed Vityaz walking animation.
  • Added name and description for NSPU, MP-133 and MP-153.
  • Fixed wounded bandit quest reward crash.
  • Fixed SPS "Vityaz" icon.
  • Changed PDA vibration sound.
  • Added placeholder Cysta exoskeleton 3rd person model.
  • Fixed merc container crash.
  • Changed a couple message icons.
  • Increased helicopter HP.

Patch został dodany do wstawki. 

  • Dodatnia 3
  • Za szczególną pomoc 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patch 1.06 z 23.01.22 - [KLIK]

Nowa gra może być wymagana podczas aktualizacji z wersji 1.04. 
Poprawki: 

Spoiler
  • Low to mid tier outfits can now be looted off dead bodies and worn without resizing.
  • Fixed Kar 98 scope mounting crash.
  • Randomly generated stashes with weapons now randomly pick a scope to spawn with it, instead of spawning broken dummy scopes.
  • Corrected SKAT-9A, bandit veteran outfit and decoder icon.
  • Removed ammo_flame from Yantar.
  • Modified AKS-74U now has a 45 round magazine, matching its model.
  • Corrected G36 grenade launcher zoom factor.
  • Disabled scope crosshair for RPG.
  • Fixed Voronin quest reward crash.
  • Damaged weapons now only explode when fired.
  • Corrected attaching a PU scope to the SVT.
  • Replaced Bar megaphone music.
  • Doubled radiation received from radioactive artifacts.
  • Drastically reduced the number of rat spawns.
  • Removed "dead stalker" from Dark Valley underground.
  • Fixed being able to use items via quick use key during animation.
  • Corrected 6 artifact container name.
  • Fixed Groza PiP scope.
  • Allowed dynamic zoom for the ACOG.
  • Corrected PP-2000 and MP5 ACOG aim positions.

 

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj pojawiła się łatka 1.08 - [KLIK]

Spoiler

##Changelog 1.07 -> 1.08
- Suit resize dialog with Barman is now always available.
- Fixed non-fitting suits disappearing when used.
- Fixed "No available phrase to say, dialog[mil_max_dialog]" crash.
- Changed interface and aim rattle sounds (credits to YUNGPR1NCE).
- Reduced gasmask on/off sound volume.
- Changed bandit jacket hand model (credits THAP Rework 2).
- Removed weapon upgrade dialog for now.
- Added some missing strings (ty @Szczepan9205).
- Reduced Groza damage and hit impulse.
- Fixed Furkhad trader model.
- Fixed "Fiend" bounty crash.
- Fixed P220 animations.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Agrael podpiął/eła i promował(a) ten temat

xrEngine 2022-04-16 21-28-37.png

Kolejny powrót do Cienia Czarnobyla i po raz kolejny Radiophobia. Od czasu premiery pierwszej części minęło 5 lat, a ja ciągle odnoszę wrażenie, jakbym ją ogrywał tydzień temu, ale to może dlatego, że jej ukończenie zajęło mi sporo czasu. Z trzecią częścią było podobnie i już na wstępnie trzeba zaznaczyć, że to zdecydowanie lepsza Radiofobia - praktycznie pod każdym względem. 

Przejście na nowy silnik tchnęło odrobinę życia w Cień Czarnobyla, dodatkowo możemy wzbogacić całość o dodatek Dead Zone, dzięki któremu Zona jest jeszcze bardziej mroczna i depresyjna. Do tego stopnia, że momentami aż chciało się zatrzymać i podziwiać ten wyjątkowo pesymistyczny krajobraz, a przecież jeszcze dochodzi kilka drobnostek typu nowe dźwięki NPC - w teorii umierający bandyta, który przed nadejściem kostuchy dławi się własną krwią jest sam sobie winien, ale te wszystkie detale w R3 sprawiły, że aż mnie naszła pewna myśl po jego zabiciu.. - I po co Ci to było, biedaku

W każdym razie mamy jeszcze nową paczkę broni, animacje, detektor anomalii, pojemniki na artefakty - zadbano o tego typu ''pierdoły", ale prawda jest też taka, że w obecnych czasach jeżeli mod ma zrobić jakiekolwiek wrażenie (szczególnie na świeżakach), to musi je zawierać. Trochę to smutne, ale dobra fabuła i zadania, to nie wszystko. 

Moim zdaniem wisienką na torcie są nowe zadania, które notabene zaczerpnięto ze starszej wersji OGSE. Najlepsze jest to, że R1 również takowe oferowała, ale tutaj mamy ich znacznie więcej. Uważam, że to dobrze, bo raz, że w końcu mamy coś ''nowego", a dwa, że wydłuża to grę. Nawet po ukończeniu głównego wątku jest co robić we freeplayu. Co prawda ten dodatkowy wątek jest niedokończony, ale to nic - kilka godzin zabawy więcej wszystko rekompensuje. Niestety wychodzi również na to, że niektóre zadania wymagają kilku dodatkowych ''szlifów", ale można przymknąć oko, bo przecież R3 to nadal beta. @Szczepan9205 pracując nad spolszczeniem i tak na własną rękę przerobił opisy kilku z nich, aby miały większy sens i co mniej ogarnięty lub cierpliwy gracz mógł mieć jasno na białym, co trzeba zrobić. 

Moim zdaniem jest to jeden z lepszych ''powrotów" do Cienia Czarnobyla, ale trzeba ciągle mieć na uwadze, że to wersja beta. W 100% podpisuję się pod wypowiedzią @Skryty - Jest to godna kontynuacja pierwszej i drugiej części Radiofobii.

  • Super 1
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję @Agrael , że wspomniałeś moje słowa. Właśnie tak uważam, że modyfikacja Radiofobia 3 naprawdę wyciąga z siebie wszelkie soki, by przyciągnąć gracza do siebie na dłużej. Co bardziej, dzięki spolszczeniowi, nad którym pracował @Szczepan9205 , za  co ogromnie dziękuję za ogromny wkład w prace nad polonizacją, chce się wrócić do tego moda. Dość tego słodzenia, bo grywając w tego moda, mam wrażenie, że pojawiła się spora konkurencja w postaci moda Shadow of Chernobyl Update. Te podobne schematy, animacje, że miewało się Deja Vu. Nie jest to zrzynka od któregoś z moda? Patrzyłem na rozgrywki na YT, to jedynie moim zdaniem, różni się trochę grafika, jakby podrasowana pod kątem shaderów. Z chęcią zobaczyłbym porównania między Radiofobią 3, a Shadow of Chernobyl Update pod każdym kątem.

Edytowane przez Skryty
  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Starika..

A którego dokładnie ? :) Zresztą, trzymaj - KLIK

Przechodząc R3 stwierdziłem, że taki poradnik a nóż się komuś przyda, choć należy wspomnieć też o poradniku @cichy z 2015 roku, który został stworzony do OGSE 0.6.9.2 R2 + Jek@n's Addon - KLIK. Warto o tym wspomnieć, bo w R3 są zadania z właśnie tego modziwa - niektóre zostały przerobione, a innych w ogóle nie ma. @Szczepan9205 zmienił kilka opisów zadań, bo było w nich troszkę niejasności. 

@Skryty SoC:U wygląda całkiem nieźle, a przynajmniej na screenach. W każdym razie ten mod ma raczej mieszanie recenzje :063:

  • Super 1
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Agrael napisał:

 

@Skryty SoC:U wygląda całkiem nieźle, a przynajmniej na screenach. W każdym razie ten mod ma raczej mieszanie recenzje :063:

Dzięki @Agrael za info, bo jak porównać modyfikacje między Radiofobią 3, a SoC:Update, to na pierwszy rzut oka nie widać większych różnic. Najlepiej byłoby przekonać się na własnej skórze i zagrać w modyfikację Update. Nie chce mi się z drugiej strony pobierać tego moda i przetestować, skoro wystarczy mi Radiofobia 3 i to ze wzgląd na ogromny sentyment do jej pierwszej części, :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy na pewno w linku na pierwszej stronie dany jest dobry lektor? Bo dałbym sobie łapę urwać że ten do pobrania jest do Czystego Nieba, a nie Cienia Czarnobyla.

EDIT

Jeszcze jedna rzecz - w łatce do dead zone znajduje się folder configs; powinno być config bo patch de facto nie działa

Edytowane przez Wielebny
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam kilka pytań odnośnie tego moda. Zainstalowałem polskiego lektora (skopiowałem zawartość katalogu "Polski lektor (CzN)" do katalogu "gamedata") ale cały czas gadają po rosyjsku, na samym początku jak wychodzę od Sidorowicza to od razu mnie mordują (nawet nie wiem dokładnie kto), co daje dodatek Dead Zone, od czasu do czasu mam małe przycięcia mimo wysokiej liczby fps czym to może być spowodowane. Dziękuję za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, tom3kb napisał:

@Max11 Dead Zone to dodatek graficzny, robi Zonę szaroburą, takie jesienne klimaty.

Paczkę z lektorem miałeś wrzucić do głównego katalogu gry, a nie do "gamedata" powinno ci napisać czy zamienić pliki.

Ale w pliku "Polski lektor (CzN).rar" który pobrałem jest katalog "sounds", a w nim katalog "characters_voice". Te katalogi są w gamedata, a nie w głównym katalogu gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb - chłopaki mają rację - w linkach do pobrania był podany link do lektora, ale dla CzN, a nie CCz - mój błąd - jak dodawałem linki to pomyliłem paczki - już to poprawiłem.

W takim razie dla tych osób, które pobrały tamtą paczkę z lektorem - wyrzućcie cały folder sounds z gamedaty i na jego miejsce wklejcie najpierw cały folder sounds z Radiophobia 3 (w sensie z archiwum z bazą czyli modem), a następnie też sounds z łatki 1.08 i dopiero wtedy na to wrzućcie pliki lektora z nowego linka i będzie działać. 

A co do tego o czym pisałeś @Max11 - masz rację, przez pomyłkę jest folder configs zamiast config (większość modów ma folder configs i tylko niektóre mają config - szczególnie te na silniku OGSR i stąd pomyłka), w każdym razie najważniejszy jest ten 1 plik w folderze więc dla tych, którzy już grają z Dead Zone - skopiujcie sam plik game_maps_single.ltx i zamieńcie z tym w gamedata/config - ale to się tyczy tylko tych osób, które grają z dodatkiem Dead Zone. A dla osób, które będą pobierać w przyszłości to w zakładce linki do pobierania jest już zaktualizowana łatka z poprawną nazwą folderu :P 

Z kolei jeśli chodzi o to, że wszyscy w wiosce Cię atakują - chodzi tu o to, że najpierw musisz znaleźć Sidorowi artefakt i wrócić z nim do bunkra, jeżeli nie zdążysz zanim wojskowy śmigłowiec ostrzela nowicjuszy to Sidor standardowo powie, że czort z artefaktem i żebyś leciał pomóc stalkerom - dopiero po tym jak dasz apteczkę Tolikowi, a on wróci do wioski to dostaniesz informację od Wilka, żeby wpaść do wioski i dopiero wtedy nikt nie będzie Cię atakował - do tego czasu nie powinno się wchodzić do Wioski Kotów.

  • Dodatnia 3
  • Za szczególną pomoc 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przychodzę z pewnym problemem i być może ktoś z Was miał to samo, co ja. Przychodzę do Barmana ze zleceniem zdobycia oka mięsacza. Oko tego mutanta posiadam w ekwipunku. Okazuje się, że są tylko dwie opcje dialogowe: zajmę się tym zadaniem i nie zrobię tego zadania. Nie idzie wykonać tego zadania, mimo iż organ poszukiwany przez Barmana jest w plecaku. Jest to bug w modyfikacji, czy idzie to rozwiązać dany problem? 

Edytowane przez Skryty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też bym obstawiał bug w modzie - trzeba pamiętać, że wersja 1.08 to jeszcze nie jest finalna wersja R3 i mogą zdarzać się wyloty lub problemy z oddawaniem zadań. Od autora wiem, że na Magazynach Wojskowych nie warto wdawać się w gadkę z wolnościowcem w zawalonym hangarze na przeciwko budynku, w którym siedzi Łukasz bo wolnościowiec będzie chciał nam wcisnąć morfinę i zapłacenie mu za nią poskutkuje wylotem do pulpitu, nie wiem też jak wygląda sprawa z Maksem - w wersji 1.07 próba rozmowy z nim po tym jak Wolność pozbędzie się Powinności z gospodarstwa, kończyła się wylotem do pulpitu - w 1.08 niby autor to naprawił, ale ani ja, ani @Agrael nie mieliśmy czasu, żeby to sprawdzić. Ale poza tymi dwoma sytuacjami to raczej powinno być bez wylotów.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ArNie @Szczepan9205 Dzięki panowie za Wasze sugestie i też podziękował za info o gadkach z ludźmi na Magazynach Wojskowych, by nie wdawać się w dyskusje z paroma NPC-ami. Jeszcze dość rzeczy jak widać, jest do naprawienia, aczkolwiek plusem jest to, że do tej pory nie miałem wylotów do pulpitu podczas rozgrywki, a w danej chwili jestem podczas wędrówki do Doliny Mroku, w celu zdobycia klucza od Dzika. Także można na wstępie uznać, że mod jest stabilny w dalszym ciągu po paru łatkach, w tym wersji 1.07 i 1.08.

Edytowane przez Skryty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.