kofobew Opublikowano 30 Marca 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2024 Pytanie mam, bo mam artefakty których "właściwości nie zostały jeszcze zbadane" Jak je zbadać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 30 Marca 2024 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2024 Szczerze mówiąc, to nie pamiętam, ale czy wszystkie właściwości artefaktów muszą być z góry "zbadane"? W końcu to twory Zony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kofobew Opublikowano 3 Kwietnia 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2024 Gra często wywala podczas ładowania poziomu ale z tego długiego loga co się tworzy nie idzie odczytać gdzie leży błąd lub ja nie mogę znaleźć. Ktoś pomoże? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilczek21 Opublikowano 21 Października 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2024 Próbowałem użyć spolszczonego spawnera, ale nie działa. Potem pobrałem rosyjski i ten udało mi się uruchomić, no ale nie znam języka więc dałem sobie spokój. Da się jakoś uruchomić ten spolszczony? I jescze jedno - czy stalkerzy z imionami są nieśmiertelni? Władowałem dwie salwy ze strzelby w tego bandytę pracującego dla Dzika i Frajera i przeżył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logow1 Opublikowano 3 Grudnia 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2024 Nowy test patch wyszedł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 4 Grudnia 2024 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2024 Wilczek21 - rosyjski mod/gra to i w tym samym języku ma być spałner i trajner żeby działał. Ci z imionami - ważne postacie często jak giną to fabuła siada. Czasem żeby takiego "utytułowanego" bandytę lub najmusa ukatrupić trzeba zabić przybocznych lub spełnić szereg pobocznych wymogów fabuły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raymanek Opublikowano 26 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia Znajdzie się gdzieś jeszcze patcha do tego moda? Link do patcha w opisie jest niestety już niedziałający a takowego nie jestem w stanie nigdzie znaleźć albo coś pomijam szukając po internecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 27 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia @Raymanek w pierwszym poście w źródłach masz Discorda moda tam powinny być. @edit Na jednej stronce znalazłem patch testowy z kwietnia tego roku, więc cały czas dłubią przy modzie także jakby co to chyba tak jak pisałem szukaj na discordzie. O ile w ogóle archiwizują stare wersje patcha, a nie kasują je z neta jak wychodzi nowy🤔 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raymanek Opublikowano 27 Kwietnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 6 godzin temu, tom3kb napisał(a): @Raymanek w pierwszym poście w źródłach masz Discorda moda tam powinny być. @edit Na jednej stronce znalazłem patch testowy z kwietnia tego roku, więc cały czas dłubią przy modzie także jakby co to chyba tak jak pisałem szukaj na discordzie. O ile w ogóle archiwizują stare wersje patcha, a nie kasują je z neta jak wychodzi nowy🤔 No właśnie próbowałem w nocy przekopać internety i najwyżej tutaj wkleić ale patche dostępne na discordzie jak i w internecie są dziurawe tzn. nie wszystkie zostały zapisane a raczej większość została usunięta więc patcha z czerwca na którego jest jeszcze zrobione spolszczenie już się nie znajdzie. Pozostaje grać podstawkę z premiery albo najnowsze test patche ale po angielsku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marqz_ Opublikowano 30 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja Jeżeli chodzi o ten mod to jest cudo. Problem polega na tym że gunslinger robi z wrogów gąbki na pociski. Chętnie bym go ograł jeszcze raz ale ta gąbczastość wrogów mnie odrzuca. Jest jeszcze ogse ale tam paczka giwer i optyk nie jest taka fajna. Ma ktoś pomysł co zrobić z tymi obrażeniami giwer ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 9 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca @Marqz_ Podejrzewam, że trzeba by było wyciągnąć gamedatę moda z archiwum gamedata.db_base_configs (a ta żeby się dobrze wypakowała to trzeba użyć aplikacji sue2 do wypakowywania) i potem już się bawić configami indywidualnych broni. Niewiele niestety jestem w tej kwestii w stanie podpowiedzieć, ale to jedyne co mi do głowy przychodzi. W sumie może nawet nie tyle trzeba bawić się ustawieniami broni co wystarczyłoby pogrzebać w configach amunicji. Za to jeśli ktoś jeszcze bawi się tym modem to wrzuciłem przed chwilą spolszczenie zaktualizowane do łatki z 22.05.2025 bo na Dsc OGSR+GA widziałem, że sporo "nagotowali", a znalazłem trochę czasu żeby szybką aktualizację zrobić: Spoiler Najważniejszą zmianą jest zaktualizowany silnik z nowym rendererem, którego opcje obejmują teraz: - Dostępne wygładzanie krawędzi z wykorzystaniem technologii NVIDIA DLSS (DLAA), AMD FSR2 - Dodano wielowątkowość (D3D11 + zadania asynchroniczne) - Poczyniono wiele zmian w strukturze renderera. - Dodano efekt paralaksy ze SSS 22 (Screen Space Shaders - wersja 22) - Efekt bloom ze SSS 22 (Screen Space Shaders - wersja 22) - Poprawki roślinności ze SSS 22 (Screen Space Shaders - wersja 22) Inne zmiany: - Przywrócono kamerę termowizyjną, która teraz działa w nowej formie, jak noktowizja - Dodano lunety 3D Screen Spaced - Nowy efekt głębi ostrości podczas celowania - Celowniki 3D, tak jak poprzednio, można włączyć lub wyłączyć w menu ustawień rozgrywki - Jakość skalowania obrazu w celownikach 3D jest teraz konfigurowana w menu ustawień grafiki - Dla celowników nocnych dodano tryb noktowizyjny i tryb kamery termowizyjnej (tylko dla celownika PN-23 i celownika do karabinu Gaussa). Włączane są przez naciśnięcie klawisza przypisanego do włączania noktowizji. - Przekonfigurowano punkty celowania dla wszystkich broni. - Dodano ustawienia `rs_vis_distance`, `r__geometry_lod`, `r__dyn_opt_dist`, `r2_mask`, `r_lens_flare` do menu ustawień grafiki - Zintegrowano z modem poprawki tekstu OGSR_Hellblau_Text_Fixes - poprawki dla angielskiej translacji 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marqz_ Opublikowano 9 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca Trochę mnie zabawa configami przerasta. O ile user.ltx ogarnę to więcej to trochę za dużo. A szkoda bo fabuła ogsr jest mega. Żeby była jasność to ja tego moda przeszedłem. Tyle że balans broni mnie odrzuca przed ponownym podejściem. I to jest kwestia niestety gunslingera. A szkoda bo graficznie te bronie są znakomite. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ralf237612 Opublikowano 19 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca oprogramowanie do BTR....kupuje się je u chorążego Zadowa na agropromie ....za każdym razem gdy próbuję to zrobić/kupić wchodzę z nim w dialog (z Zadowem) i wylot wylot wylot!!!!Wie ktoś jak to ogarnąć?????.zainstalowałem wersję bez spolszczenia w innym miejscu zgrałem seyva ale i tu wylot wylot wlot!!! niech ktoś pomoże.. mi ten plik text. z wylotu z milionem tekstu nic nie mówi..... a może ktoś umie po pliku rozkminić skąd ten wylot??? xray_pc_19-06-25_21-12-10.log Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 20 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 12 godzin temu, ralf237612 napisał(a): oprogramowanie do BTR....kupuje się je u chorążego Zadowa na agropromie ....za każdym razem gdy próbuję to zrobić/kupić wchodzę z nim w dialog (z Zadowem) i wylot wylot wylot!!!!Wie ktoś jak to ogarnąć?????.zainstalowałem wersję bez spolszczenia w innym miejscu zgrałem seyva ale i tu wylot wylot wlot!!! niech ktoś pomoże.. mi ten plik text. z wylotu z milionem tekstu nic nie mówi..... Wystarczy poszukać na YouTube rozwiązań... Ty masz w ogóle najnowszą możliwą wersję tego moda? Na wszelki wypadek możesz mi podrzucić tu plik z gamedata/config/misc zwany dialogs_agroprom. Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ralf237612 Opublikowano 20 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca najnowszą wersję? Hmmmmmm......-no stąd mam i tam jest wersja samodzielna....ale raczej aktualna?? i na YouTube na filmikach im nie wyrzuca do pulpitu w trakcie tego dialogu...no i oczywiście nie spotkałem się z takim problemem u nikogo..-szukam nawet na Rosyjskojęzycznych stronach..no i oczywiście to nie jest tak iż jak proszę takie wielkiego wyjadacza jak Szczepan9205 to po to żeby za mnie odwalił czarną robotę..-naprawdę się starałem różnych sposobów i szukałem gdzie tylko....jedyna nadzieja w tych cholernych plikach z wylotu których akurat nie kumam ;{..... i ze 3 razy ściągałem na wszelki wypadek ( bo może jakiś pliczek mi zgubiło myślałem)..-.teraz ściągam jeszcze z innego miejsca... dołączam ten plik Mistrzu o którym mówiłeś.... stable_dialogs_agroprom.xml ja zawsze tak mam niestety że jak się już wkręcę w jakiegoś moda na ostro i zacznę go przechodzić to gdzieś coś zawsze musi mnie zatrzymać coś nietypowego....typowe błedy czy wyloty rzeczywiście można znaleźć w necie no bo ludzie już tak mieli i opisali...;{ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 20 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca @ralf237612 Ze mnie taki wyjadacz czy mistrz jak z koziej dupy trąbka 😛 Nie nie, chodziło mi o plik dialogs_agroprom z folderu misc, a nie text. Na wszelki wypadek jak Ci się chce to spakuj mi w jedną paczuszkę cały ten folder misc z gamedata/config i cały folder scripts który jest w gamedacie (w gamedata/config też jest folder scripts, ale tamten mi nie potrzebny), rzucę okiem bo w Twoim logu jest info, że "No available phrase to say, dialog[military_trader]", więc czegoś musi brakować gdzieś. A dawno pobierałeś ten mod? Ja 9 czerwca edytowałem linki bo stare do spolszczenia już nie działały, więc jeśli pobierałeś wcześniej to możesz jednak mieć starszą wersję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ralf237612 Opublikowano 20 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca Dziękuje Ci Szczepan9205 za pomoc !!! ale udało mi się rozkminić problem!!!!! chodziło w tym błędzie o to iż wyprzedziłem fabułę!!!!!! teraz cofnąłem wiele seywów i wiem o co chodzi! po prostu miałem taki przyrząd co to pozwala na to by wojsko traktowało cię jak swojego i kiedyś jak tam łaziłem po iich bazie zawinąłem walizkę co to była modułem co to można ją zdobyć między innymi u tego handlarza....więc błąd mi wywalał a ja nie wiedziałem czemu.-.a tu trzeba zachować bezwględną kolejność!! najpierw u niego kupić moduł a potem zapewne oprogramowanie do BTR....generalnie teraz jak cofnąłem seyv błąd nie wywala.... 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehaji4406 Opublikowano 22 Czerwca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca Często w tej nowej wersji wywala mi błąd: Spoiler FATAL ERROR [error]Expression : assertion failed [error]Function : CRender::get_context [error]File : F:\Repos\OGSR-Engine\ogsr_engine\Layers\xrRenderPC_R4\r4.h [error]Line : 380 [error]Description : contexts_used.test(id) [22.06.25 15:45:11.307] [5872] ******************************************************************************** [22.06.25 15:45:11.307] [5872] !![LogStackTrace] Thread: [TTAPI thread id2] [22.06.25 15:45:11.448] [5872] !!stack trace: ! Module: [D:\OGSR Gunslinger Addon\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF7E43DBFD9], Fun: [BuildStackTrace()] + [41 byte(s)], File-->Line: [F:\Repos\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrCore\stacktrace_collector.cpp-->154] ! Module: [D:\OGSR Gunslinger Addon\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF7E43BCDFF], Fun: [LogStackTrace()] + [63 byte(s)], File-->Line: [F:\Repos\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrCore\xrDebugNew.cpp-->90] + [10 byte(s)] ! Module: [D:\OGSR Gunslinger Addon\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF7E43BD315], Fun: [xrDebug::backend()] + [789 byte(s)], File-->Line: [F:\Repos\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrCore\xrDebugNew.cpp-->198] + [546 byte(s)] ! Module: [D:\OGSR Gunslinger Addon\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF7E44F81EC], Fun: [render_rain::calculate()] + [6380 byte(s)], File-->Line: [F:\Repos\OGSR-Engine\ogsr_engine\Layers\xrRenderPC_R4\r4_R_rain.cpp-->207] + [176 byte(s)] ! Module: [D:\OGSR Gunslinger Addon\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF7E44BE212], Fun: [`i_render_phase::run'::`2'::<lambda_1>::operator()()] + [18 byte(s)], File-->Line: [F:\Repos\OGSR-Engine\ogsr_engine\Layers\xrRenderPC_R4\render_phase_sun.h-->26] ! Module: [D:\OGSR Gunslinger Addon\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF7E44BD62E], Fun: [`task_thread_pool::task_thread_pool::submit<`i_render_phase::run'::`2'::<lambda_1> &,void>'::`2'::<lambda_1>::operator()()] + [14 byte(s)], File-->Line: [F:\Repos\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrCore\Utils\task_thread_pool.hpp-->288] + [10 byte(s)] ! Module: [D:\OGSR Gunslinger Addon\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF7E435E22A], Fun: [std::_Packaged_state<void __cdecl(void)>::_Call_immediate()] + [42 byte(s)], File-->Line: [C:\Program Files\Microsoft Visual Studio\2022\Community\VC\Tools\MSVC\14.43.34808\include\future-->531] ! Module: [D:\OGSR Gunslinger Addon\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF7E435E22A], Fun: [std::_Packaged_state<void __cdecl(void)>::_Call_immediate()] + [42 byte(s)], File-->Line: [C:\Program Files\Microsoft Visual Studio\2022\Community\VC\Tools\MSVC\14.43.34808\include\future-->531] ! Module: [D:\OGSR Gunslinger Addon\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF7E43BF974], Fun: [task_thread_pool::task_thread_pool::worker_main()] + [468 byte(s)], File-->Line: [F:\Repos\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrCore\Utils\task_thread_pool.hpp-->387] + [57 byte(s)] ! Module: [D:\OGSR Gunslinger Addon\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF7E43BF265], Fun: [std::thread::_Invoke<std::tuple<void (__cdecl task_thread_pool::task_thread_pool::*)(unsigned int),task_thread_pool::task_thread_pool *,unsigned int>,0,1,2>()] + [21 byte(s)], File-->Line: [C:\Program Files\Microsoft Visual Studio\2022\Community\VC\Tools\MSVC\14.43.34808\include\thread-->61] ! Module: [C:\WINDOWS\System32\ucrtbase.dll], AddrPC.Offset: [00007FFE48F737B0], Fun: [wcsrchr()] + [336 byte(s)] ! Module: [C:\WINDOWS\System32\KERNEL32.DLL], AddrPC.Offset: [00007FFE4A04E8D7], Fun: [BaseThreadInitThunk()] + [23 byte(s)] ! Module: [C:\WINDOWS\SYSTEM32\ntdll.dll], AddrPC.Offset: [00007FFE4B35C34C], Fun: [RtlUserThreadStart()] + [44 byte(s)] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.