Skocz do zawartości

Oblivion Lost Remake 2.5


korn06

Rekomendowane odpowiedzi

@FeRu, mam problem z Twoim addonem graficznym i dźwiękowym do OLR 2.5. Bez tego addonu mod działa, a po dodaniu wywala do pulpitu z takim logiem - 

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : I
[error]Function      : CInifile::Load
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 166
[error]Description   : Can't find include file:
[error]Arguments     : models\vehicles\veh_niva_u_02.ltx

Dodano:

Dobra, poradziłem sobie. Wypakowałem podstawkę, ale był tylko plik - veh_niva_u_01, zmieniłem więc nazwę, dodałem gdzie trzeba i działa. Nie wiem tylko czy długo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już sprawdzam ocebe, pewnie zapomniałem dopakować jeden folder do paczki

Edit: tak jest, jak zwykle musiałem coś spieprzyć :D  Nie dodałem najważniejszego folderu, w którym są adaptowane poprawki z fixów do 32.

@smoxWrzuć  zamieniając istniejace pliki i powinno działać wszystko ok.

config.rarPobieranie informacji ...

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@FeRu  Czy we wpisie w którym dałeś addon link prowadzi już do poprawionego, czy tę ostatnią poprawkę trzeba dodać oddzielnie?

No i pytanie do administracji. Czy możecie ten addon graficzny dodać do #1, z adnotacją że jest opcjonalny? Znalezienie go we wpisach może być problematyczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, skończyłem moda, na początku pisałem że jest "taki sobie", jednak się myliłem, gra świateł i grafika nawet na statyce robi wrażenie, szczególnie na bagnach, fabularnie tez spoko, trochę trudny ale do przeżycia, na pewno nie trudniejszy od NS16, standardowo kilka fotek, pozdro

  Pokaż ukrytą zawartość

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edytowane przez cez137
  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@smox dzięki :) Starałem się dobrać wszystkie tekstury jak najbliższe oryginały, ale lepszej jakości. Tak samo tekstury broni np Toz-34 z grawerowaniem wygląda super :)  Tekstury Protecty, starej Grozy i innych pukawek przywróconych ze starych buildów wyostrzyłem by było widać więcej szczegółów. Tekstury mutantów, stalkerów oraz Zombi również poprawiłem by było więcej wariantów, np Zombi cywilne występuje w 9 różnych odmianach, bo oryginalnie co drugi model miał tą samą teksturę. Takich smaczków jest całe mnóstwo, w końcu dodatek zajmuje prawie 3.5GB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 16.05.2019 o 13:40, FeRu napisał(a):

Tak samo tekstury broni np Toz-34 z grawerowaniem wygląda super :)

Rozwiń  

Przepraszam @FeRu, ale niechcący wprowadziłem Cię w błąd. Ten Toz-34 nie pochodzi z Twojej paczki. Mam takie swoje tekstury broni pozbierane z różnych modów i podmieniam je sobie w modzie w który akurat gram.

Twój Toz-34 wygląda tak -

ss_jarek_05-16-19_17-50-02_(lvl1_escape).thumb.jpg.637212d7bc5d68ea825a0aa5910e4809.jpg

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to teraz ten OLR za bardzo cukierkowo wygląda po tych fiksach graficznych :D Daje po oczach jak Elder Scrolls Oblivion. ;) No ale to rzecz gustu.

Wydaje mi się, że jak w pierwsze wersje grałem to miał takie bardziej stonowane kolory, a może pamięć mnie zawodzi. Muszę w jakieś stare screeny spojrzeć.

Tutaj filmik z przed 6 lat. Ja galem pod koniec 2014 to raczej dużo się wtedy nie zmieniło. ;)

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 17.05.2019 o 06:33, tom3kb napisał(a):

Ja galem pod koniec 2014 to raczej dużo się wtedy nie zmieniło. ;)

Rozwiń  

Myślę @tom3kb, że te setki Patchy, Fixów i fixików musiały coś zmienić w rozgrywce.

  W dniu 17.05.2019 o 06:33, tom3kb napisał(a):

Jak dla mnie to teraz ten OLR za bardzo cukierkowo wygląda po tych fiksach graficznych :D

Rozwiń  

Tamte screeny robiłem przy słonecznej pogodzie. Kto woli szarość i deszcz może ustawić podczas konfiguracji więcej deszczu. Mod ma też wiele opcji ustawień oświetlenia i innych bajerów, więc pewnie każdy znajdzie coś dla siebie.

ss_jarek_05-17-19_08-58-19_(lvl2_garbage).thumb.jpg.47e0c25dcccfa840400aca45b1e9dff9.jpg

ss_jarek_05-17-19_09-00-45_(lvl2_garbage).thumb.jpg.390847b78d44713b2c996195826cc39e.jpg

 

 

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb Owszem pojawiło się kilka opcji graficznych, w tym oświetlenie oraz połysk jak w buildach w kilku wariantach, promienie słoneczne, pył w promieniach, głebia ostrości, tęcza, ładniejsze flary i kilka innych graficznych dodatków, jednak można je w każdej chwili wyłączyć w menu i gra odzyskuje dawny mroczny klimat. Ja mam włączone wszystkie atrakcje graficzne, bo przy słonecznej pogodzie wyglądają super, a oświetlenie w laboratoriach bardzo przypomina te z pierwszych trailerów S.T.A.L.K.E.R. na DX9. Przy pochmurnej i deszczowej pogodzie OLR wciąż jest mroczny tak jak był, nic się w tym aspekcie nie zmieniło.

Tak jak w Lost Alpha 1.4007 pojawiły się opcje dodatkowej saturacji i filtr technicolor, i gra wygląda wg mnie z tymi bajerkami obłędnie i cholernie klimatycznie. Wrzucę wkrótce screeny do działu to będziesz wiedział o czym mówię. Niby bzdurne bajerki, jednak takie małe rzeczy mogą bardzo poprawić klimat i kompozycje wizualną. No chyba, że są źle dobrane, to robi się wtedy tandetna cukierkowa wydmuszka...

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po raz kolejny przeszedłem tego moda i pewnie za jakiś czas znowu do niego wrócę:)

Screen z końcówki moda -

ss_jarek_05-28-19_20-26-18_(lvl16_generators).thumb.jpg.11a21f5711c449b105f4ab7297590285.jpg

@FeRu, grałeś z tą Twoją paczką Paczką? Miałem problemy na Bagnach nie do przeskoczenia. Ten stalker zombi łaził po całych bagnach, i nie dało się zrobić zadania z Doktorem. Zagrałem od początku bez tej Paczki i problemu nie było.

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@smox dziwne, jedyne co mi przychodzi do głowy to plik all.spawn, który może powodować problem, bo to tylko ten 1 plik ingeruje w rozgrywkę. Wszystkie inne adaptowane rzeczy z kolejnych fixów to poprawki tekstur, dźwięków, modele i poprawka geometrii lokacji . Nie wiem dlaczego tak się stało. Ja ze swoją paczką gram już po raz 5ty i nigdy takiego problemu nie miałem.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja myślę, że te fixxy będą wychodzić aż do premiery OLR 3.0 :D. Póki co raz na rok był robiony update polonizacji z adaptacją do nowych fixxów więc pasowałoby zrobić wersję aktualną na ten rok.

Najnowszy Fixx ma numer 33.4 i changelog od czasów Fixx19 jest obszerny.

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.