Skocz do zawartości

OP-2.1


OldMan

Rekomendowane odpowiedzi

Ten gość daje tylko zadania cykliczne. Czy przeżyje czy nie, nie ma znaczenia.

Teraz moje pytanie - Czy zadania od Zachara na fotografie z mutantami, czyli ciche łowy jest konieczne do ruszenia dalszej fabuły ?

Drugie pytanie - Czy fotografie anomalii i mutantów, które musimy oddać Sidorowi po zadaniu od Wilka, gdzie znajdujemy na Agropromie tego gościa z aparatem fotograficznym, czy mają wpływ na zadania w dalszej części Wojna mutanów i Szachisty, bo oddałem te fotografie zaraz na początku gry.

Praktycznie grę ukończyłem bez tych dwóch zadań i jestem ciekaw co zrobiłem źle, że nie miałem tych zadań. Ze wszystkich gości pozostało mi tylko zadanie od Zachara na te fotki mutantów.

Edytowane przez ZieJan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, ZieJan napisał:

Praktycznie grę ukończyłem bez tych dwóch zadań i jestem ciekaw co zrobiłem źle, że nie miałem tych zadań. Ze wszystkich gości pozostało mi tylko zadanie od Zachara na te fotki mutantów.

Ja też ukończyłem tego moda w ten sam sposób co Ty. Bez możliwości rozegrania Wojny mutantów i Szachisty (swoja drogą, szachista zaczyna się dopiero po wojnie mutantów) ba, nawet wszystkie schowki profesjonalisty zebrałem a nie mam żadnego aktywnego zadania, wszystko wykonałem, ale mimo to u Barmana nie pojawił się dialog dotyczący Noego. Początkowo myślałem że to jakiś bug, ale na yt rosyjscy gracze mieli wojnę mutantów w tym modzie. Nie wiem o co chodzi...

A zadanie na jakieś fotki nie powinno nic blokować, to tak jakby "zadanie zbierackie" wykonujesz je jak i kiedy chcesz.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.11.2019 o 08:45, wariat napisał:

Ja też ukończyłem tego moda w ten sam sposób co Ty. Bez możliwości rozegrania Wojny mutantów i Szachisty (swoja drogą, szachista zaczyna się dopiero po wojnie mutantów) ba, nawet wszystkie schowki profesjonalisty zebrałem a nie mam żadnego aktywnego zadania, wszystko wykonałem, ale mimo to u Barmana nie pojawił się dialog dotyczący Noego. Początkowo myślałem że to jakiś bug, ale na yt rosyjscy gracze mieli wojnę mutantów w tym modzie. Nie wiem o co chodzi...

 

Myślę, że jeszcze nie odinstalowałeś OP 2.1. Mój problem polegał na tym, że nie dokończyłem zadania z Zbrojmistrzem, tzn. schematy FN2000 Hostel. Nie oddałem mechanikowi na bagnach, bo nie doczytałem co trzeba dokładnie zrobić. Na schemacie jest napisane, że do modyfikacja tego karabinu są potrzebne dwa artefakty błysk, karabin Gussa i FN2000. Mając ten zestaw w plecaku wbiłem z buta do mechanika na bagnach i był dialog, że mam schematy do FN2000 Hostel. Przyjął to i po 24 godz. odebrałem. Od tego momentu rozpoczął się ciąg dalszy dialogów z mechanikiem. Po zrobieniu tych zadań odblokował się dialog z Barmanem o Noe.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ZieJan Hostela i tłumik do niego zrobiłem dawno temu, wykonałem też kilka innych spluw ze schematów a barman dalej milczy jak zaczarowany i nic nie gada o Noe.

Zresztą, kij z tym. Wątpię żeby były jakieś istotne zmiany w tych liniach fabularnych, tzn fala mutantów i szachista. Parę razy to przeszedłem w poprzedniej wersji, i teraz już kolejny raz nie chce mi się tego przechodzić, bo to po prostu nudne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, wariat napisał:

@ZieJan Hostela i tłumik do niego zrobiłem dawno temu, wykonałem też kilka innych spluw ze schematów a barman dalej milczy jak zaczarowany i nic nie gada o Noe.

Zresztą, kij z tym. Wątpię żeby były jakieś istotne zmiany w tych liniach fabularnych, tzn fala mutantów i szachista. Parę razy to przeszedłem w poprzedniej wersji, i teraz już kolejny raz nie chce mi się tego przechodzić, bo to po prostu nudne. 

Ja op 2.0  odpuściłem w 2\3 gry na rzecz op 2.1 dlatego, że wyszło spolszczenie do 2.1 szybciej niż myślałem. Chłopaki się postarali i chwała im za to. Dlatego chcę op 2.1 zrobić (jeśli się da) misje fabularne i pod fabularne. Ja już jestem masochistą od roku. OP 2.0 miałem prawie 200 godz. gry, a w 2.1 już chyba z 450 godz. 3 podejścia, 1 100 godz. straty, 2 podejście - 170 godz straty. Teraz to moje 3 podejście trwa już ponad 200 godz.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde, wytrwały z Ciebie zawodnik:)

Ja parę razy ukończyłem 2.0 i nie żałuję, ale ta wersja to była strata czasu. 3 razy zaczynałem, w dodatku po rosyjsku i jakoś przemęczyłem. Myślałem że będzie sporo zmian fabularnych, ale się przeliczyłem. Fabularnie (bez garstki zadań) ten mod to po prostu 2.0 z bajerami. Strasznie mi wiało nudą. Ale jak ktoś nie grał albo nie ukończył Op 2.0 to spoko, ten mod to praktycznie to samo.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, wariat napisał:

Kurde, wytrwały z Ciebie zawodnik:)

Ja parę razy ukończyłem 2.0 i nie żałuję, ale ta wersja to była strata czasu. 3 razy zaczynałem, w dodatku po rosyjsku i jakoś przemęczyłem. Myślałem że będzie sporo zmian fabularnych, ale się przeliczyłem. Fabularnie (bez garstki zadań) ten mod to po prostu 2.0 z bajerami. Strasznie mi wiało nudą. Ale jak ktoś nie grał albo nie ukończył Op 2.0 to spoko, ten mod to praktycznie to samo.

Czasu mam dużo bo jestem 56 letnim emerytem.Praktycznie wszystkie mody, które są spolszczone ograłem.Zanim pier....e w kalendarz chciałbym jeszcze parę modów ograć.

Edytowane przez ZieJan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pod tym linkiem można znaleźć obszerny poradnik przechodzenia moda z obrazkami.

http://bar-reaktor.ru/forum/436-7150-1

A w tym, są pytania i odpowiedzi na nie.

http://bar-reaktor.ru/forum/435-7146-1

Niestety, aby korzystać, trzeba znać choć pobieżnie, grażdankę i kluczowe słowa po rosyjsku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi Ci o to zadanie na lek który musisz dostarczyć na lądowisko śmigłowców? Zadanie daje chyba Matka Kuzkina (czy jakoś tak) ogólnie to w okolicach oazy są. Leże właśnie tych wilkołaków, szpony śmierci, najemnicy, Monolit i Wojacy ... wiem pełen kombos. Aby to wygrać to najpierw musisz wyczyścić teren. No i po wykonaniu zadania masz desant SPECNAZu i oni też strzelają   do Ciebie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, trochę zaczęła mnie wkurzać celność przeciwników z drugiego krańca mapy. czy może ktoś grzebał w plikach frakcji i wie jak poprawić ( w sensie) pogorszyć) parametry celności. Pamiętam , że dla COC był nawet wystawiony specjalny plik tlx w creatures zmniejszający kilkukrotnie celność (akurat dla zombiaków). Nie chodzi mi o celność konkretnej broni, bo to broń obosieczna, ani zwiększenie swojej odporności. No takie mam nietypowe wymagania :). Byłbym wdzięczny za jakieś sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Zwinny napisał:

Nie, mam zniszczyć wilcze legowisko i zrobić białemu zdjęcie tak jak mówi wariat, miejsce jest zaznaczone w kółku obok rozbitego helikoptera za tym dużym budynkiem gdzie w zewie był bąbel czasoprzestrzenny.Kiedy tam dochodzę to nagle ginę i słychać śmiech 

To jest jakaś anomalia.. na bagnach chyba też jest takie miejsce. Nie wiem o co w niej chodzi nigdzie opisana nie jest. Ale pamiętam, że też w takie coś kiedyś wpadłem. Zapamiętaj sobie gdzie to jest na planszy i unikaj.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.