Skocz do zawartości

OP-2.1


OldMan

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i moja przygoda z tym modem dobiegła końca. Byłem podczas zadania na dopędzenie i likwidację bandytów, którzy ukradli Inferno. Znalazłem się w sytuacji jaką w OP2 miałem na Agropromie. Bandyci zabijają mi GB ukrytego za betonowymi ścianami Pchlego Targu, sami będąc przy tym wielkim suchym drzewie z psami.

Natomiast ich nawet z bliska nie ruszają nawet naboje izomorficzne. Przechodzą przez nich jak przez zjawy. Nawet zaatakowana przez nich Powinność na posterunku, nie była w stanie naruszyć choćby jednego, a sami polegli wszyscy.

A tak ładnie żarło, ale chyba z przeżarcia zdechło :021: . Potwierdziły się moje przypuszczenia, że to mod nie dla mnie. :068:

Ale grającym uparcie dalej, życzę na tyle samozaparcia i zdecydowania, aby grać do takiego końca, na jaki im mod pozwoli :viva:.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier

Ta walka jest ciężkawa ale wcale nie, nie do przejścia.

Nawet bez izomorfów do przejścia. Ja ich rozwaliłem głównie ze zwykłej ammo do Grozy.

Próbowałem różnych podejść ale starałem ich zaatakować jak najszybciej żeby rozbić grupę. Nie atakowałem od Pchlego Targu bo jak wszyscy ruszyli to nawet Prapor, Luber i Nabój szybko ginęli.

Zaczynałem strzelać jak wyszedłem na wzgórze i pobiegłem za hałdę śmieci. Kilku się skusiło, ze dwóch ubiłem.

Potem wzdłóż hałdy i zacząłem zbliżać się od strony drogi w rejon tych dwóch wielkich zbiorników, znowu strzelając skusiłem 3 i zabiłem hedshotami.

Potem ze 3 ruszyło na posterunek powinnosci to ubiłem ich z flanki z targu jak ruszyli do ataku. 

Po dowódcę i ostatniego musiałem ruszyć w kierunku przejścia do Doliny Mroku.

Jak stoisz z granatami do podwieszanych granatników i z tymi mocnymi anomalnymi?

Można by spróbować z góry ze zbiornika ich zdjąć ale teraz na to wpadłem i nie wiem jak by to wyszło w praniu.

@edit. 

O widzę, że Zwinny wyżej to testował :)

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Zwinny  Snajperka nie pomogła. Kule przechodziły przez nich jak przez duchy. A o podejściu na odległość strzału  z AA12, to mogłem tylko pomarzyć. Przecież mnie nawet betonowe ściany nie chroniły.

@tom3kb- Sądzisz ze nie próbowałem z hałdy, od strony, lasku, z piwnic Pchlego? Zrespili mi się tak, że ciągle jestem w środku kółeczka. Może jakbym wszedł na nowo z Lasu, byłoby trochę inaczej.

A walą do mnie już wtedy, zanim ich mod pokaże, choć odległość widzenia dałem na maksa. Że można ich rozwalić, mam świadomość, skoro inni poszli w modzie dalej.

To moje trzecie podejście do tego moda. Najpierw NS, potem OP 2 i teraz ten. A jak w powiedzeniu "Do trzech razy sztuka".

Za to NS2016 przeszedłem bezproblemowo, mając z tego przyjemność i satysfakcję. I przy tym pozostanę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier - drogi przyjacielu - taka to uroda tego moda. Noz kurna werszami gadam ........niektóe postacie w OP 2.1 sa wrażliwe tylko na headshoty , wiec warto miec snajperkę . Ja szarpnąłem się na pierwszą dostepną , czyli u Sierściucha za 15 butli zakupiłem AN 94 "snajperski". Nie przejmuj się i graj dalej . Ewentualnie chwilowo włącz "niesmiertelność" - zdarza sie takowa koniecznośc czasami. 

Edytowane przez boberm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wtedy snajperki to miałem tylko Ak74u z optyką ;) , Grozę i to bodajże bez lunety i mausera z lunetą z niewielką ilością ammo :)

Pistoletów i strzelby pompki nie liczę :D

Izomorfów miałem 30 do grozy.

Jak się człowiek wychyla z za betonów to chyba trafiają przy krawędziach betonowych ścian i klocków.

Chyba krawędzie bloków są przebijalne jak drzewa itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam SWDu, rkmK z celownikiem, Grozę 7,62 z celownikem, AK74 z celownikiem i podlufowym, natowski Lcoś tam, też z optyką, Strzelbę AA12, Sajgę. Do karabinów sporo ciężkiej amunicji. A do strzelb każdy rodzaj. Ale skoro bandyty nie rusza ten wzmocniony granat ( nie anomalny ) wybuchający mu pod nogami, to nic go nie ruszy. Mod odpłaca się mi tym samym, czym ja go traktuję. Nie lubi mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Zwinny napisał:

skąd wziąć jeszcze jeden noktowizor bo szerstiuk tylko 7 dał

Akim ma w sprzedaży.

Co do zadania na Inferno, to ja wiedziałem czym to mniej więcej pachnie... Nie spieszyłem się z tym zadaniem i wziąłem się za nie dopiero jak już byłem "ciężko" uzbrojony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

          Drogi @kondotier - żeby grać uczciwie i nie czitowac w Op-ka to trzeba miec w sobie lekki rys  masochisty . Przyznam szczerze , że używam czitów w kazdym modzie . Podnoszę  skoczność , zasięg , udzwig.  Rozrywka jaką jest gra elektroniczna ma mi przynosić zadowolenie , a nie frustrację. Jeżeli jest możliwość włączenia "god mode" to znaczy że Twórcy bawią się nami  manipulujac skalą trudności w rozgrywce ( czyniac ją niemożliwą , lub nadzwyczaj utrudnioną dla przeciętnego gracza (jakim jestem) do  rozegrania. W Opku jest takich sytuacji naprawde dużo. Więc  -kolokwialnie- " olać Kufajmanskie pomysła" - i grać dalej . Wykorzystując niesmiertelność.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Czasami warto schować swoją uczciwość do kieszeni i wziąć tego goda na moment, przecież nie bez powodu go dodali sami twórcy. Ważne aby się dobrze bawić, a ten incydent potraktuj jako "wstęp" do takich twardych wrogów. To jest właśnie jeden z najtwardszych przeciwników w grze. Zawsze najbardziej odporni są ci najemnicy w hełmach, którzy są questowo to ubicia. Jeśli takowego spotykasz normalnie na jakimś posterunku to jest na hita. Ważne jest właśnie aby wiedzieć, na których możesz sobie pozwolić iść z pistoletem, a na których z ciężką amunicją przeciwpancerną. Ci, których spotkałeś są właśnie najwytrzymalsi w grze. Nawet najemnicy w egzoszkieletach są pierdołami przy nich. To samo mają specnazowcy, i tanki monolitowskie questowi. Na początku trzeba się pomęczyć trochę niestety, ale jak znajdziesz karabin Asz-12 chyba tak się nazywa, na tą amunicje do wydechu rzadką, to miazgę z nich robisz na hita nawet w korpus. Dużą część gry grałem właśnie tą bronią, jest doskonała na każdego ludzkiego przeciwnika. Ewentualnie amunicja izomorfa do wintoreza. No ale tak jak mówię, początek trzeba jakoś przeboleć.

Edytowane przez Pure
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, kondotier napisał:

 Grozę 7,62 z celownikem,

@kondotier - ewentualnie możesz zrobic jeszcze jeden "myk". Jak piszesz masz od Kuznieca  Groze na 7.62x39 . No to wklej do gamedata/config/weapons w_groza.ltx

Będziesz miał uniwersalną broń do wszystkiego .  I pokażesz język twórcom.:033:

 

Edytowane przez boberm
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do trudności z walkami z super bandytami, wojskowymi ect : należy podejść tak jak w klasycznym RPG. Jeśli jesteś słabo wyposażony, źle rozwinięty to owszem możesz wygrać czasem z bossem na wyższym lewelu  ale po co jak można się tak rozwinąć, że później walki są prostsze. Także i w OPku staramy się jak najwcześniej podnieść kulo odporność artefaktami. To raz, a co jest dobre na masowego przeciwnika (granaty są tu rzeczywiście słabe) ? Karabin maszynowy! Już na początku gry można taki sobie zdobyć a najlepiej M60, który wali każdego co najwyżej na 3 kulki. I naprawdę walki stają się nie takie trudne i frustrujące.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomysłów i sprzętu w tym modzie jest od groma ;) Ważne aby się nie poddawać.

 

Parę pytań:

1. Super uber pancerz dla Wasyla, gdzie tego cudu szukać pojawi się losowo czy od razu po wzięciu zadania gdzieś na bagnach będzie się dało go dorwać? Czy jest to powiązane z tym zdaniem na CEA-2 i ZSU Szyłka?

2. Kiedy w grze pojawią się teleporty na lokację :P Bo już sobie gram i na razie nic nie wpadło, a dzisiaj dostałem to osiągniecie wędrowiec i sobie uświadomiłem, że przecież one są.

3. Jak wiadomo towarzystwo w tych kamizelkach przeciwpancernych to najtrudniejszy wróg, moje pytanie idzie takie coś w modzie zdobyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Ignachinio napisał:

Kiedy w grze pojawią się teleporty na lokację

W miarę postępu w grze:) Chodzi Ci o te które "wpisuja" się w teleporter? Jeden od Woronina za jakieś zadanie, jeden znajdziesz przy monolicie w sarkofagu, a potem w schowkach Strieloka, podczas fabuły snajpera i w bonusowych schowkach kartografa jest najwięcej. 

Wszystkie znajdziesz, musisz po prostu grać:)

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.