Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@Agrael Trochę oglądałem, ale sprawdzę dokładniej. Robią różne wątki i trudno to ogarnąć. 

Rozmawiałem. Lebiediew daje to zadanie, a ono prowadzi do zakończenia. Wygląda jakby było zepsute. Drugą opcją jest odmowa wstąpienia do Czystego Nieba, powrót na Kordon i tam dalej wątek z tym kryptokontenerem. No i drugie zakończenie. 

Powinienem mieć trzecią opcję dialogową i przenieść się do Prypeci, ale nie wiem, co zrobić, aby odblokować to zakończenie. Czytałem posty i niewiele jest o tym. Jedynie o akcji w podziemiach Jantaru (chyba chodzi o X16), ale tam byłem. 

No i jest jeszcze czwarte zakończenie podobno, ale o nim nic nie wiem. Można jeszcze robić zadania dla Czapajewa, ale ten wątek się urywa, podobnie ten z X10 patrząc po postach. Nie wiem, czy to ma wpływ na któreś z zakończeń. 

Ogólnie mod niedokończony, a szkoda. Wątki urwane i błędy psujące scenariusz. Gry nie zablokują, ale będzie nielogiczna np. można dostać dialogi na temat wydarzeń, które się nie wydarzyły, wyjść z Jantaru bez oddawania kryptokontenera, czy spotkać samego siebie i pograć ze sobą w karty 🤣 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Poltergeist

No, można odnieść wrażenie, że fabuła w tym modzie jest dosyć chaotyczna. Ja na przykład miałem kilka problemów na początku gry, a później jakoś poszło. A, no i byłem pewien, że są trzy zakończenia. 

Poprzedni mod autora - F.M. moim zdaniem lepszy, ale to nie oznacza, że druga część nie jest warta przejścia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

@Agrael Prawda, warto zagrać. Jest kilka ciekawych wątków. Tylko szkoda, że urwane. Mam wrażenie, że autor robił kilka modów, ale nie chciało mu się dokończyć, więc skleił co zrobił i tak powstał ten mod :biggrin:

Udało mi się uzyskać trzecie zakończenie. Wrzucę w spoiler, co robić. Jak uzyskam czwarte, to też napiszę.

Spoiler

Myślałem, że te arty są rozrzucone po wysepce i trzeba je pozbierać. Okazuje się, że są w plecaku.

ss_shattered_04-26-24_20-02-35_(marsh).thumb.jpg.888ec4f8d4233aff53968b4a3509d015.jpg

 

Dokładnie w tym miejscu w którym stoję. 

ss_shattered_04-26-24_20-03-21_(marsh).thumb.jpg.867f6a6ad7be88494732c3e0a548a2a7.jpg

 

Jest tam też notatka w której jest napisane co robić. Trzeba dotrzeć w to miejsce. 

ss_shattered_04-26-24_20-16-41_(marsh).thumb.jpg.691547a8ff40910f3720d5b2d8d96c34.jpg

Chodzi o tę bramę. Po lewej są krzaki w które trzeba wleźć, a potem po skrzynkach przeskoczyć przez ogrodzenie. Lebiediew się odezwie i zostaniemy teleportowani do bazy Czystego Nieba. Tam jest zakończenie.

ss_shattered_04-26-24_20-16-26_(marsh).thumb.jpg.9aa04d08b43a2676dbc7fa82abd38126.jpg

 

Edytowane przez Poltergeist
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael The Exception wygląda świetnie, ale nie wiem, czy mi pójdzie. Kiepsko działają u mnie mody na 64 bitowych silnikach.

Cofnąłem się na Kordon i poszedłem przez Wysypisko, znalazłem tam PDA, a potem notatkę, w której było napisane, aby iść do Czapajewa. Może zadania dla niego są konieczne, aby odblokować zakończenie w Prypeci 🤔 Ten scenariusz wydaje mi się najbardziej sensowny w tym modzie i będę dalej go robić. 

Myślę, że warto byłoby do porad w pierwszym poście dodać informację, aby nie wchodzić do wody na Bagnach. Najlepiej to unikać silnego napromieniowania, bo powoduje buga z ciągle rosnącym promieniowaniem, którego nie da się usunąć. Ktoś nad moimi postami o to pytał. 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

@Agrael Grałem. Mam na liście sporo starszych modów do ogrania, ostatnio też pojawiły się spolszczenia do takich, które mi pójdą, więc jest w co grać :)

Udało się uzyskać ostatnie zakończenie. Wystarczy wykonać zadania dla tunelarzy na Wysypisku. 

Spoiler

Żeby ten wątek miał więcej sensu, to trzeba iść z Kordonu na Wysypisko tunelem i w nim znaleźć notatkę. Jest w plecaku, zaraz przy wyjściu z tunelu.

ss_shattered_05-27-24_12-10-54_(l12u_control_monolith).thumb.jpg.a5c59477180564c40ad9439d6d2f7cf2.jpg

 

Potem idziemy pogadać z Paszą, który jest na Pchlim targu (chyba tak się nazywa to miejsce) i pojawi się dialog o tunelarzach. 

ss_shattered_05-27-24_12-16-22_(l02_garbage).thumb.jpg.f34a21d78f46468fdfb1d700eb5ad1e5.jpg

 

No i zostało wejść do tuneli i wykonać proste zadania dla tunelarzy. Wejścia są w tych miejscach, to te włazy. Po wejściu do tuneli trzeba pogadać z osobą pilnującą wyjścia i zapytać o drogę do Limańska. Potem do ich szefa i on da parę zadań. 

ss_shattered_05-23-24_13-41-04_(l02_garbage).thumb.jpg.916c71aed5987d67f65cc0bdc06e73f2.jpg

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam, postanowiłem pograć w tego moda i już mam pierwszy problem. Po dozbrojeniu mam zadanie wybić wszystkie pijawki, zanim poszukam wyjścia z lokacji. Kilkukrotnie przechodziłem bagna w różny sposób najpierw szukałem pijawek, potem wykonywałem pościg i zadania ale ani razu nie spotkałem żadnej pijawki. Czy nie zaliczenie tego zadania skutkuje w przyszłości jakimś zatrzymaniem akcji w późniejszym etapie? Np. zabiciem przez nie Czystego Nieba lub Bagiennego Doktora?

Wiem, że mod dość dawno był ogrywany ale na filmikach jakoś umyka mi to zadanie (może jakiś fiks je dodał ? albo jestem już bardziej ślepy pomimo -8 dp w oczach :)

Z góry dziękuje za każdą sugestię :)

OK  znalazłem przyczynę to była moja pazerność  - włączyłem spawnera i wziąłem super art - to automatycznie dodaje nowe zadanie: oczyszczenie z pijawek. Ciekawe jak później będzie zachowywał się spawner - normalne rzeczy dodaje (pobawiłem się z amunicją itp). Dodałem to info ku przestrodze podobnych do mnie "ułatwiaczy" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponownie Witam, od razu wyjaśnię, dla porządku że nie spawnuje, żadnych rzeczy gdyż czekały mnie przykre niespodzianki. Mam problem fabularny - jestem w Dziczy (szedłem przez DM po uratowaniu Komara poszedłem normalnie na Wysypisko). Mam oczywiście ikonę i jestem po rozmowie ze Striełkiem. Po przejściu na Bar nie wczytują się mi żadne zrobione twarde zapisy. Może nie powinienem tam być. Jest jakaś wzmianka na forum o innej ścieżce : GAWRON "Po drodze odnalazł ścieżkę prowadzącą z Dziczy do anten i dalej do X-10 gdzie spotkał umierającego przyjaciela"  KONDOTIER : "Zabrałem broń z trupa i znalazłem plecak z PDA, a mod pokazał mi miejsce jakiegoś teleportu. Odnalazłem go, ale nawet nie sprawdzałem dokąd prowadzi. Poszedłem do baru"  Miałem ten sam problem co KONDOTIER psy wykańczały Striełoka albo najemnicy wychodzili z pod bramy Baru do wieży i nie było dialogu do teleportacji. Stąd robiłem to w biegu Mam pytanie gdzie lezy ten plecak z PDA może to otworzy mi inną ścieżkę fabularną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@najdrok Ten plecak leży na końcu tunelu, tym gdzie w podstawce jest broń dla Łowcy. Ale to PDA nie jest potrzebne. Ta ścieżka fabularna to nic szczególnego. Po rozmowie ze Striełokiem idzie się do Baru. 

Mod jest problematyczny, ale nie miałem wylotów. Strzelam, że czegoś nie zrobiłeś. Znalazłeś taki kontener w Czerwonym Lesie? Może jego brak powoduje problemy. Leży on przy martwym Monolitowcu, w pobliżu takiej dużej anomalii. Zapomniałem jej nazwy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, znalazłem ten "termos" i oddałem na Jantarze. Kilka razy przechodziłem przez Dzicz z zabiciem naukowców i bez, udawało mi się porozmawiać ze Strełokiem i przechodzić na Bar. Ale nigdy nie włączyło mi zadanie na znalezienie barmana. Może trzeba wybić wszystkie mutany w Dziczy? 

A może jest w Barze zadanie na pancerz z berylem, znalazłem go już na Jantarze i mam go na sobie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@najdrok Nie trzeba ich zabijać, wystarczyło tylko przejść przez Dzicz. Pamiętam, że wyglądało to tak: po wyjściu z Jantaru rozmawiasz z najemnikiem, idziesz do Striełoka i później rozmawiasz z innym najemnikiem przy przejściu do Baru, żeby się teleportować. 

Tego zadania na pancerz nie kojarzę. Na Jantarze była tylko ta akcja w laboratorium po oddaniu kontenera. Nie znalazłem żadnego pancerza. Pokażesz jakie masz zadania? Powinno być takie o rozmowie z Barmanem, ale żeby popchnąć fabułę, to musisz pogadać z niewidomym stalkerem, który siedzi w Barze.

No i czy możesz grać, czy gra wylatuje na terenie Baru? Jak nie ma wylotów, to graj bez wczytywania, pogadaj z tym stalkerem i niedługo będziesz szedł na inną lokację. Może tam wyloty znikną. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@najdrok Teleport powinien być w rogu, za kontenerem, tam gdzie właz. Myślę, że nie trzeba zabijać mutantów, wystarczy zabrać PDA. No i to tylko zadanie poboczne, możesz je olać. Musisz zrobić zadanie dla niewidomego. Gość siedzi na podłodze w barze. Później gadasz z Barmanem i otwiera Ci się przejście na Bagna.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poddałem się - jak bym nie przechodził Dzicz (cofnąłem się nawet do Rudego Lasu), to na koniec przenosi mnie do Baru z błędem skryptu, Nie mam zadania na rozmowę z Barmanem, przejście na Wysypisko widoczne jeszcze w Dziczy na Mapie Baru znika. Nie mogę zapisać gry. Może komuś ocalał zapis z Baru (przechodziłem z Kordonu przez DM) bez niego odpuszczę grę, może do niej wrócę w scenariuszu Kordon- Wysypisko( ale muszę odpocząć :) ).

Tak obok, odpuszczając zadania poboczne rozmawiałem ze Ślepym i Barmanem ale żadne przejście mi się na Bagna nie otworzyło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@najdrok Ten ślepy stalker powinien Ci dać zadanie na znalezienie artefaktu. Wykonaj je, czyli idź do Szpitala i dopiero potem pogadaj z Barmanem. Jeśli ślepy nie daje zadania, to musisz mieć coś zepsute w grze. Grałem niedawno w tego moda, ale niestety usunąłem razem z zapisami, tak to bym podrzucił 😕

Najkrótszy scenariusz to pójście z Kordonu na Wysypisko, a z niego na Agroprom. Z połowa zadań w tym modzie nie jest potrzebna do przejścia gry np. cała Dolina Mroku. Mogę Ci wypisać zadania, które trzeba wykonać bo mniej więcej pamiętam. 

Edytowane przez Poltergeist
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, za pomoc ale na razie odpuszczam, poszedłem do domku z teleportem na Szpital ale coś i tak mi się wykrzacza. Na początku gry poszedłem przez DM i laboratorium i okazało się, że można mieć 100 tys  sprzedając arty w labie (co prawda ta kasa nie aż tak mi się przydała w trakcie gry). POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Prośba do tych, którzy ukończyli moda. W jakiej kolejności (lokacje) go przechodziliście? Właśnie zginąłem w elektrowni, po odniesieniu kontenera z hologramem (to jedno z zakończeń). Mogę wstąpić do Czystego Nieba i będę miał 2 inne. Widzę jednak, że wiele mi umknęło (nie byłem w podziemiach pod Mózgozwęglaczem).

Jaki był wasz początek?  Moja droga to Bagna - Kordon - Dolina Mroku (z bandytą) - lab. w DM, Wysypisko (puste, 1 stalker) - Agro - podziemia Agro...

I czy udało wam się odzyskać sprzęt stracony na Jantarze? Zabrany przez naukowców od snorków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kubuś Puchatek 

18 godzin temu, Kubuś Puchatek napisał(a):

Widzę jednak, że wiele mi umknęło (nie byłem w podziemiach pod Mózgozwęglaczem).

Pod Radarem nie ma za wiele do roboty. Ten wątek wygląda na urwany, jeszcze bardziej, niż inne w tym modzie...

18 godzin temu, Kubuś Puchatek napisał(a):

I czy udało wam się odzyskać sprzęt stracony na Jantarze? Zabrany przez naukowców od snorków.

Masz na myśli swoje rzeczy? Mi się nie udało, chyba nie da się ich odzyskać. Można jedynie 

Spoiler

Po wyjściu z Jantaru zabić wszystkie snorki na drodze i pojawią się ci naukowcy. Można ich zabić i przynajmniej będzie jakaś satysfakcja 😈

 

18 godzin temu, Kubuś Puchatek napisał(a):

Jaki był wasz początek? 

Ja chciałem wycisnąć jak najwięcej, więc przeszedłem obiema ścieżkami, ale najwięcej gry będzie, kiedy pójdziesz przez Dolinę Mroku. Tam jest zadanie dla Czapajewa i dla bandytów. Jest jeszcze jedno krótkie w Limańsku, które odblokuje się, jeśli pójdziesz z bandytą (stoi w barze w bazie bandytów). Zadania się wykluczają, więc musisz wybrać. 

Jak wyjdziesz z Doliny, to na Wysypisku możesz wykonać wątek dla tunelarzy. Odblokuje to czwarte zakończenie moda i da sporo dodatkowej gry. Opisałem to i inne zakończenia kilka postów wyżej. 

W Czerwonym Lesie też jest poboczny wątek, dość długi i moim zdaniem najciekawszy w całym modzie. Idź do sztolni i pogadaj ze staruszkiem. 

Jest jeszcze kilka drobnych rzeczy, które można zrobić. 

Spoiler

Na Kordonie można znaleźć schowek muzyków. Leży blisko torów.

Na cmentarzysku pojazdów (Wysypisko) jest PDA i chyba notatka, ale tylko jeśli pójdziesz drogą przez Wysypisko. W hangarze jest też gość, który daje zadanie na jakąś kurtkę. Tylko nie pamiętam, czy można tam wejść tak po prostu. 

Jak pójdziesz z bandytą (ten w barze w DM) do Limańska, to wylądujesz w Barze i Barman da Ci zadanie. 

W Szpitalu jest dobry artefakt, którego pilnują pijawki. 

Po powrocie ze Szpitala, zamiast iść na Bagna, uparcie idź na Wysypisko. Przy przejściu może uda Ci się spotkać samego siebie i zagrać ze sobą w karty ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Poltergeist Byłem w DM z bandytą z ATP, miałem zadanie w labie pod DM (swoją drogą po wyjściu z labu miałem ponad 30k rubli, tylko nie ma na co ich wydać). W labie pojawił mi się monolitowiec — wygląda na kolejne zadanie bez zakończenia. Zagrałem w karty z gościem w barze, przegrałem 10k, dostałem kartę dziesiątkę pik dla Zgniłego (siedzi w Limańsku), karta okazała się nieprzydatna do niczego. W konflikcie Komar — Szwarc opowiedziałem się po stronie Komara i to zakończyło zadania a DM (można jeszcze wziąć list dla magazyniera bandytów, ale po jego wzięciu lądujemy finalnie w pace a później na Wysypisku.

Zadanie z Czapajewem pojawia się chyba, jak do DM udamy się przez Północny Posterunek-Wysypisko-tunel pod Wysypiskiem. Piszę "chyba" bo dopiero co przed chwilą  znalazłem notatkę o Czapajewie.

W tym modzie nawet poradniki na YT są nieprzydatne, bo wystarczy, że inaczej dotrzemy do Wysypiska i mamy inną rozgrywkę. Na tę chwilę znam 4 sposoby.

1. Bandyta na ATP, rozmowa z nim, DM, Wysypisko

2. Bandyta na ATP, sprzedanie mu wódki,

Spoiler

powiedzenie mu, że mamy ją z Bagien a później zabranie z jego trupa listu od szafa bandytów, co umożliwi nam pokojowe przejście przez północny Posterunek i zadanie na kurtkę od krawca w zajezdni. Przy tym rozwiązaniu nie zespawnują się muzycy.

Teraz ogrywane przezemnie.

3. 2. Bandyta na ATP, sprzedanie mu wódki,

Spoiler

powiedzenie mu, że mamy ją z Bagien a później zabranie z jego trupa listu od szafa bandytów i przechodzimy do DM.

4. Tunel z elektrami, muzycy, ich schowek i siłowe przejście na Wysypisko.

 

Artefakt w Szpitalu super. Granaty przy zdobyciu to podstawa

Odnośnie staruszka w Czerwonym Lesie. Prosi nas o zabicie tuszkanów (całe 2 sztuki), później o przyniesienie papierów z wieży Leśnika, a po odkodowaniu drzwi przenosimy się na chwilę do kryjówki Striełoka. Później tylko zadanie z artefaktem i niebieską głową Burera i to koniec. Coś pominąłem?

 

 

Edytowane przez Kubuś Puchatek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kubuś Puchatek Zrobiłeś prawie wszystko. Na Wysypisko można jeszcze się dostać korzystając z przejścia, które jest za domem, tam gdzie siedzą muzycy. Jest tam właz, który przenosi do tunelu. Na końcu jest plecak z notatką.

Możesz zrobić jeszcze wątek dla tunelarzy i sprawdzić pozostałe zakończenia. Jest jeszcze krótkie zadanie od Barmana, ale daje tylko, jeśli w Dolinie pogadasz z bandytą i pójdziesz z nim do Limańska.

Nie kojarzę więcej zadań. Pamiętam jeszcze dwie drobne rzeczy

Spoiler

Na Wysypisku można znaleźć schowek, tylko najpierw trzeba wziąć notatkę z posterunku na którym kiedyś była Powinność.

Jeden dialog ze stalkerem na pchlim targu otwiera przejście. Znajduje się niedaleko, na włazie. Tam jest część kodu, ale nie mam pojęcia, gdzie znaleźć drugą. Może w ogóle jej nie ma. Jeśli znajdziesz, to daj znać, ciekawi mnie to.

 

Edytowane przez Poltergeist
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Poltergeist

Pasza wspomina o możliwości przeszukania posterunku Powinności, ja jednak notatki nie znalazłem, może nie szukałem zbyt uważnie. Kieruje też do kanałów z burerem i połówką kodu. Mnie ten mod wygląda na niedokończony. Do czego jest ten kod, co z monolitowcem z X-18, jak wykorzystać kartę dziesiątka pik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kubuś Puchatek Właśnie też nie mam pojęcia do czego jest ten kod. Nie znalazłem drugiej części. Wydaje mi się, że może do jakichś drzwi w X-10, bo innych drzwi kodowych nie kojarzę. Jak chcesz się dostać do X-10, to na końcu tunelu w Dziczy jest plecak z notatką, która mówi o przejściu. Ja jak tylko wszedłem na Radar, to miałem wylot. Jakoś udało mi się dojść do laboratorium, ale nic tam nie znalazłem ¯\_(ツ)_/¯

Ja nie miałem monolitowca w X-18, ani nie grałem w karty, więc Ci nie powiem. Notatka na posterunku Powinności powinna być na szafce w baraku, ale nie zawsze się pojawia. Wystarczy, że zrobisz coś inaczej i już nie będzie notatki. Ja musiałem czegoś nie zrobić albo zrobić trochę inaczej, że nie spotkałem monolitowca.

Jak zrobisz wątek dla tunelarzy i sprawdzisz pozostałe zakończenia, to chyba będzie już wszystko. Też zauważyłem, że mod jest niedokończony. Większość wątków się urywa, a niektórych nawet nie da się rozpocząć. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatni sms w cutscence ma treść "Nasz agent jest w Prypeci. Operacja jest w toku. Żyła." Wcześniej w rozmowie z Barmanem pojawiła się wzmianka o operacji N czy tam H. Kolejne zakończenie za mną, sugerujące ciąg dalszy. Jeśli zapału autorowi starczy...

Udało się komuś wejść do pokoju 26 w hotelu w Prypeci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.