Stanley Opublikowano 30 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 crashuje w trakcie ładowania gry i wczytuje dość dużo a w końcu wylot , nointro dodane. Spróbuję jeszcze ponownie utworzyć gammedatę bo w niej jest jakiś problem. Wydaje mi się że gdzieś coś zrobiłem nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 30 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 @Stanley Instalację rób wg Antona Gorodeckiego, dół 1-ego postu w spoilerze. Pobierasz paczkę z Mega i wrzucasz tylko spolszczenie bodajże, ten plikk dbmm nie kopiujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 30 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 Instalacja moda jest bardzo czytelnie przedstawiona w pierwszym poście. Spolszczenie jak zwykle kopiujemy na samym końcu. @Stanley czy rozpocząłeś grę na oświetleniu dynamicznym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fokol Opublikowano 30 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 Cześć. Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Spróbuję jeszcze raz pobrać i postawić moda. Co do mojej konfiguracji to Intel Core i7 2.20 GHz 12 GB RAM. Karta to NVIDIA GeForce GT 635M. Co do czyszczenia kompa, to polecacie jakiś konkretny program? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 Na pewno CCleaner, darmowy i polecany programik do czyszczenia śmieci, skanowaniu rejestru, odinstalowywanie programów i jeszcze kilka innych funkcji. Program bezpieczny w użyciu i często aktualizowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanley Opublikowano 1 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 przeinstalowałem, oświetlenie statyczne, wykłada się przy wczytywaniu shaderów, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 GeForce GT 635M, to znaczy że masz laptopa. Obawiam się, że niestety na czymś takim to sobie nie pograsz. Tak sobie wrzuciłem porównanie tej GT 635M z moją GTX 660. Bez urazy, ale to bieda z nędzą. http://gpu.userbenchmark.com/Compare/Nvidia-GTX-660-vs-Nvidia-GeForce-GT-635M/2162vsm8120 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 @Stanley jeżeli masz podobny log jak miał @Anton Gorodecki, to przejdź na oświetlenie dynamiczne, lub po prostu spróbuj na dynamicznych. Cytuj W razie problemów z poniższym błędem: FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CBlender_default::Compile [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender_R1\BlenderDefault.cpp [error]Line : 50 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Not enought textures for shader, base tex: crete\crete_beton_dirt_01 należy przejść z oświetlenia statycznego na dynamiczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 1 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 2 godziny temu, Stanley napisał: przeinstalowałem, oświetlenie statyczne, a w pierwszym poście jak wół stoi Cytuj Modyfikacja przeznaczona jest do gry na dynamicznym oświetleniu. Można jednak przejść ją na oświetleniu statycznym, pamiętając o rozpoczęciu gry na oświetleniu dynamicznym. Niektóre z lokacji również wymagają oświetlenia dynamicznego (na statycznym nie można na nie wejść). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanley Opublikowano 1 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 paprobujem uwidzim , a w pierwszym poście jest napisane "Mod testowany na dynamicznym oświetleniu" a nie że ma takie być. Niby drobnostka ale może być istotną. Ruszyło ale po przestawieniu na oświetlenie dynamiczne zapisanie "użyj" , wyjście z gry i ponowne uruchomienie. Dzięki za podpowiedzi może pogram Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 1 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 @Stanley- to sobie zapamiętaj, że jeśli zmieniasz rodzaj oświetlenia, to aby nie mieć problemów z grą, zawsze trzeba zmianę zatwierdzić i wyjść na pulpit. Niektóre mody nawet o tym informują. Nie zaszkodzi też nawet restart komputera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 1 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 1 godzinę temu, Stanley napisał: a w pierwszym poście jest napisane "Mod testowany na dynamicznym oświetleniu" a nie że ma takie być. Niby drobnostka ale może być istotną. Ważna jest instrukcja Antona bo to on robił spolszczenie i uruchamiał/testował z nim moda. Zmiany w stalkerze (te ważne) zawsze są wprowadzane po ponownym uruchomieniu gry, masz nawet komunikat w grze, że tak to działa No ale grunt, że rozgryzłeś i możesz grać. Cytuj Modyfikacja przeznaczona jest do gry na dynamicznym oświetleniu. Można jednak przejść ją na oświetleniu statycznym, pamiętając o rozpoczęciu gry na oświetleniu dynamicznym. Niektóre z lokacji również wymagają oświetlenia dynamicznego (na statycznym nie można na nie wejść). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 1 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 19 godzin temu, Fokol napisał: Spróbuję jeszcze raz pobrać i postawić moda. Co do mojej konfiguracji to Intel Core i7 2.20 GHz 12 GB RAM. Karta to NVIDIA GeForce GT 635M. Na GeForce'ie GT 635M spokojnie pograsz w każdego moda do stalkera (nawiasem mówiąc czy w twoim laptopie siedzi i7-3632QM?). Jest jednak jeden warunek - trzeba dostosować ustawienia zaawansowane i nie wchodzić na wyższe rozdzielczości niż 1366x768. Być może laptop ma problem z przełączaniem grafiki z integry na GT 635M?. Jaką wydajność masz w innych grach/modach/podstawkach do Stalkera? Grafika nie sprawia problemów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fokol Opublikowano 1 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 Cześć Anton. Dokładnie tak jak piszesz, to i7-3632QM Grałem na wielu modach i w większości przypadków odbyło się bez zgrzytów na wysokich ustawieniach i najwyższej rozdzielczości. Właśnie stawiam moda od początku na czystą instalację 1.0004. Dam znać jak poczynię jakieś postępy. Dzięki za odpowiedź. Problem rozwiązany!!! Dzięki wszystkim za pomoc a w szczególności mkk7. Pomogła zmiana oświetlenia na dynamiczne. Na początku nie zauważyłem Twojego posta mkk7. No! To wracam do gry! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 2 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 @Fokol- napisz, na jaką grę się zdecydowałeś. Żołnierza, czy stalkera. I w razie pytań, zaznaczaj to, bo w obu przypadkach gra się mocno różni. Nie pędź z grą, czytaj dokładnie dialogi, bo zawierają mnóstwo podpowiedzi. Życzę też powodzenia, uniknięcia tych bugów jakie ja złapałem ( bardzo prawdopodobne, bo bugi się trafiają losowo ) i dużo cierpliwości, bo mod tego wymaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2016 Witam,jak szukać artefaktów w tym modzie , potrzebne 3 meduzy dla hakera na bagnach gdzie można je wyszukać,gram jako stalker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 3 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2016 Poszukaj dobrze na Kordonie, Wysypisku i Zatonie. Największe skupiska artefaktów są na lokacjach: Spoiler Leśna Gęstwina (północno-wschodnia część lokacji w szczególności), Prypeć Zachodnia (południe lokacji, droga na wysokości księgarni i dalej na północ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2016 Na zatonie znalazłem ale nie meduzy na Kordonie to w którym miejscu i czy można wystrzelać bazę wojskowych na Kordonie,gdzie znajdę doktora na bagnach .Zadanie na odnalezienie dziewczyny ze zdjęcia należy wykonać na bagnach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 3 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2016 Artefakty pojawiają się w losowych miejscach. Na lokacjach w spoilerze są zawsze (sprawdziłem na samym początku gry wędrując tu i ówdzie). Posterunek wojskowych na Kordonie spokojnie możesz pacyfikować (bez obawy o zakłócenie ciągłości fabuły). Doktor na Bagnach znajduje się w chacie w przysiółku na północno-zachodnim skraju lokacji (blisko mostu kolejowego). 15 minut temu, kanon1022 napisał: Zadanie na odnalezienie dziewczyny ze zdjęcia należy wykonać na bagnach Proszę o sprecyzowanie pytania. Docelowo tak ale trzeba: Przyjąć zadanie od Sidora, znaleźć dziewczynę, nie informować Sidora o jej miejscu pobytu (w czasie ponownej rozmowy z nim) i finalnie uratować ją z rąk najemników z cerkwi na Bagnach i następnie odprowadzić do bazy CzN na Bagnach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2016 Na lokacjach w spoilerze są zawsze jak to rozumieć co to znaczy na lokacjach w spolierze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 3 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2016 Oznacza to że na tych lokacjach w spoilerze, w miejscach które ci podałem artefakty spałnują się zawsze i w dużej ilości. A na innych lokacjach musisz szukać ponieważ artefakty pojawiają się losowo i na dodatek w losowych miejscach. Dodatkowo podpowiem że Sidor daje kwest na znalezienie "Meduzy" (zadanie jest cykliczne, więc na upartego można w kółko wykonywać zadania dla Sidora aż znajdziemy 3 sztuki). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2016 Dzięki. Może jest jakiś poradnik do tej wersji po polsku, bo trochę korzystam z 1.1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 @kanon1022 nie potrzebujesz poradnika po polsku, do ukończenia gry wystarczy ten poradnik i w dodatku wszystko pokazane na żywo ( w dalszych częściach jest też przechodzenie wojakiem ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 Dzięki , teraz mam wyloty bez loga na kordonie jak tylko przejdę pod mostem kolejowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 5 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 Wczytaj zapis SPRZED wejścia na Kordon, a kiedy już będziesz na Kordonie nie wchodź na "wrażliwy fragment" pod mostem - przejdź np. tunelem lub przez tory na nasypie - jak najdalej od mostu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.