mirzal Opublikowano 2 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja (edytowane) 2 godziny temu, tom3kb napisał(a): @mirzal no Nowa gra zawsze na samej górze 😁 tak masz rację - gierka sie odpala ale zaraz po uruchomieniu sie zawiesza z takim błędem: FATAL ERROR [error]Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index) [error]Function : CUIXmlInit::InitStatic [error]File : ui\UIXmlInit.cpp [error]Line : 173 [error]Description : XML node not found [error]Argument 0 : static_damage [error]Argument 1 : ui\trade_item_3.xml Po przeinstalowaniu i innych "zabiegach" udało mi się wyjść na prostą tzn. odpalić gierkę. Edytowane 2 Maja przez mirzal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 2 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja @mirzal Hu hu Co Ty tam nakombinowałeś, że masz "kwiatki" zamiast po polsku? 😅 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirzal Opublikowano 2 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Maja Z menu doszedłem do porządku, mam jeszcze kwiatki w SMS-ach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 3 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja @mirzalNo właśnie po to w paczce ze spolszczeniem jest folder "mods" - w nim są pliki 2 od rosyjskiego dubbingu (jeśli ktoś nie lubi angielskiego) i 2 pliki: mod_stalker_network.xdb0 i mod_stalker_network.ini - jak wrzucisz te 2 do folderu mods w katalogu z grą to będziesz miał SMSy po polsku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirzal Opublikowano 5 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja (edytowane) W dniu 3.05.2025 o 10:00, Szczepan9205 napisał(a): @mirzalNo właśnie po to w paczce ze spolszczeniem jest folder "mods" - w nim są pliki 2 od rosyjskiego dubbingu (jeśli ktoś nie lubi angielskiego) i 2 pliki: mod_stalker_network.xdb0 i mod_stalker_network.ini - jak wrzucisz te 2 do folderu mods w katalogu z grą to będziesz miał SMSy po polsku niestety nie działa 🤔 może jakieś dodatkowe wskazówki co do ustawień w plikach ? działa ale musiałem najpierw odpalić Nową Grę; trochę pograłem na Kordonie nową grą, potem odpaliłem sejwa z poprzedniej "Starej" rozgrywki, wszedłem na Wysypisko i już mam normalne SMS-y. Oby do końca. Edytowane 5 Maja przez mirzal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 5 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja @mirzalZapomniałem wspomnieć, że najlepiej zacząć nową grę żeby działały od samego początku te SMS-y, ale jeśli zmiana lokacji załatwiła sprawę to powinno być w porządku i do końca powinno już wszystko grać No chyba, że grasz z tym dodatkiem z 1 postu na wył. blokady zapisów, wył. bezpiecznych stref i mniejsze koszty napraw - w takim wypadku ciężko mi powiedzieć czy wyłączona blokada zapisów później w fabule nie będzie powodowała problemów - konkretnie jak trafisz na Wieś i będziesz musiał zejść do tamtejszego laboratorium - ja miałem w tej lokacji (i w sumie tylko w tej) wyloty przez skrypt, który wyłączał blokadę zapisów tylko on był dla zwykłej wersji 1.4008 i tej z dodatkiem Dead Zone i nie wiadomo kto tamten skrypt stworzył. Do tej wersji skrypty edytował jeden z forumowiczy, więc może będzie ten skrypt działać lepiej niż ten do tych innych wersji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirzal Opublikowano 7 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja Może ktoś udostępnić, jeśli posiada, pliki do edycji broni, pancerzy i artefaktów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano Niedziela o 13:24 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Niedziela o 13:24 Wykonuję zadanie dla Powinności na infiltracje bazy Wolności. Mam zebrać dokumenty - z tym nie mam problemu - i założyć podsłuch - z tym jest problem. Bar Wolności jest mały. Całą dobę są 4 osoby. Ale co najważniejsze nie mogę wyjąć z plecaka podsłuchu. W żaden sposób. Próbowałem w dzień i w nocy. Nic. Może ktoś spotkał się z takim problemem ? Ruszyć klientów z baru nie ma szans. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano Niedziela o 14:19 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Niedziela o 14:19 Trzeba chyba stanąć przy którymś blacie i założyć dopiero podsłuch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano Niedziela o 14:55 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Niedziela o 14:55 @vidkunsen obleciałem wszystkie miejsca w barze, a nie jest ich dużo i nic. Wchodząc na podsłuch PPM nie ma opcji - wyrzuć. I to jest cały ból. Może to jednak sprawa konkretnej godziny wyłożenia ? Ikonka podsłuchu jest z małym wykrzyknikiem z prawej strony u dołu. Coś to chyba oznacza. Tylko co ? Problem rozwiązany. Po emisji (nie wiem czy to ważne) podszedłem do parapetu (po prawej stronie drzwi wejściowych) i pojawiło się info - podłuż podsłuch. No to podłożyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano Niedziela o 17:33 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Niedziela o 17:33 W poprzednich wersjach także trzeba było czekac na odpowiedni moment. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fonek Opublikowano 13 godzin temu Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 godzin temu Mam pewien problem nie wiem czy to coś z moją grą więc wolę zapytać. Przechodziłem sobie w miarę powoli grę robiąc poboczne zadania w stylu zabij psy, przynieś coś tam i było ok. Etap Doliny Mroku był szybki, ale samo X18 było nieco ciężkie jakoś przebolałem. Tylko brak cut scenek był dziwny nie wiem czy jakieś skrypty się nie odpaliły? Za to Mroczny Wąwóz to już w ogóle jakaś tragedia. Obecnie zatrzymałem się na jakiejś ścianie anomalii i kontrolerze, który jest gdzieś za tym. Nie wiem czy ten mod wymaga żeby przed tym etapem cofnąć się zrobić trochę zadań żeby kupić ekwipunek przeciwko telepatii i wtedy dopiero odblokować dalszą część gry? W dodatku w tej wersji nie ma samochodów? Prosiłbym o jakąś odpowiedź, bo trochę przeglądałem tu temat, ale nikt nic o tym nie piszę a nie wiem czy to tylko u mnie tak wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 12 godzin temu Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 godzin temu @FonekBrak samochodów i cutscenek jest normalny - w wersji 1.4008, która jest bazą tego Enhanced Edition wycięli te rzeczy - samochody pewnie ze względu na to, że fizyka była dość marna tak jak i geometria lokacji i pola anomalii, w które było łatwo wpaść, a cutscenki są wycięte pewnie ze względu, że strasznie słabo i mega "drewnianie" wyglądały A co do kontrolera to norma - na tym etapie fabuły chyba niczego mega dobrego przeciwko psionice nie kupisz, ale autorzy EE gdzieś tam kiedyś na swoim VK wspominali coś w stylu (cytuję): "To jest mod przeznaczony dla entuzjastów i weteranów - nie podoba się to nie graj. Taka jest nasza wizja na Lost Alphę i nie zmienimy jej bo ktoś płacze, że jest za trudno". Także ten kontroler to pewnie ich wizja poziomu trudności dla weteranów i entuzjastów. W tej wersji nie doszedłem do Mrocznego Wąwozu nawet, ale pamiętam że w 1.4008+Dead Zone, który też był całkiem hardkorowy też miałem problem z tym kontrolerem i jakimś cudem udało mi się go w końcu zabić, ale potem 20min czekałem, aż zdrowie psioniczne się Striełokowi odładuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fonek Opublikowano 11 godzin temu Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 godzin temu @Szczepan9205Ok dzięki Będę musiał pokombinować w takim razie ogólnie myślałem, że coś robię źle. No tutaj jest jakaś dziwna sytuacja w stylu ściana anomalii i zaraz obrażenia od kontrolera. Trzeba coś wymyślić może będę musiał zebrać jakieś fundusze i kupić coś mocniejszego na głowę albo pomyśleć o jakiejś sevie, bo po dokumentach z X18 handlarze ulepszyli znowu swoją ofertę. Zauważyłem też, że o ile zapis i wczytanie nie zmienia oferty to wczytywanie autosave robi to, ale no skoro to taki hardkorowy mod to nie spodziewałem się tego. Niskie ceny i stosunkowo łatwy dostęp do pieniędzy sprawił, że nie podchodziłem do tego moda tak "poważnie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.