Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Nie ja pierwszy i pewnie nie ostatni cierpię na syndrom Krugłowa. Najpierw był to martwy profesor pod niedokończonym budynkiem, a potem (kiedy już udaje mi się odstrzelić najemników na czas) zamienia się w leniwego naukowca. Stoi w tym pie***onym narożniku i nie chce się ruszyć.

Próbowałem kilkanaście razy zaczynać od wejścia na Dzicz, górą mapy, dołem, szybciej, wolniej, z filmikiem i bez.

Rozmawialem z nim w wielu miejscach, ale nic nie pomaga...

Zastanawiam się nad dwiema rzeczami:

- czy to istotne, że żyją trzej pomarańczowi asystenci? Bo zwykle ginęli wszyscy, ale teraz, z racji przyspieszenia akcji, przeżyli.

- ile powinno być dialogów z Krugłowem przy tunelu elektr? 1 czy 2? Bo ja mam 1, a potem to już nie rozmowa, tylko profesorek mnie popędza, a sam stoi jak kołek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bacenty  Na Krugłowa jest prosty sposób. Po odstrzeleniu tej pierwszej grupy najemników z Wilczarzeam, nie zaczynaj z nim rozmowy, a idź w stronę tunelu, po drodze likwidując najemników tak na budowie, przy baraku i na podejściu do tunelu. Jak ich zlikwidujesz, wróć i porozmawiaj. Skrypt dla Krugłowa może spowodować, że pojawi się nowa grupa koło śmigłowca. Krugłow leci ją likwidować. Musisz go uprzedzić i zrobić to wcześniej. A dalej już Krugłow nie będzie opornym i grzecznie pójdzie do tunelu.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb czytałem to już wcześniej i próbowałem stosować - bez większego powodzenia

@kondotier dzięki za podpowiedź, niestety nie zadziałała. Wybiłem wszystkich najemników (4 na budowie i 3 za wagonem) Na podejściu do tunelu nie było ich, tylko zombifikowani się pojawili (4 w samym tunelu - quasi-żywe pochodnie, 1 zaraz za tunelem i ostatni na zboczu. Doszedłem do samego przejścia na Jantar, wróciłem do K., pogadałem, na spółkę z asystentami ubilem 4 najemników, którzy się pojawili po rozmowie i co? Dalej doopa, K. nadal nie chce iść...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bacenty  Sprawdź, czy jakiś najemnik nie leży ranny. Jeśli nie, zapisz grę, wyjdź na pulpit i zresetuj komputer. Tylko nie wiem, czy czasem niepotrzebnie zabiłeś zombiaków w tuneli i za. Bo przed tunelem Krugłow ma rozmowę na jego oczyszczenie. Może mu tego brakować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotierpróbowałem jeszcze kilka razy w różnych konfiguracjach, nawet posunąłem się do zabicia po cichu asystentów, ale dalej nic.

Wkurzyłrm się, ubiłem K. zabrałem fleszkę i poszedłem na Jantar. Sacharow się nie przejął śmiercią współpracownika, normalnie dawał zadania.

Mam za to problem z artami dla Sacharowa. Mam bangalski błysk, płynną duszę i mały mózg. Brak mikroba i niebieskiego kryształu. Mam ciemnoniebieski kryształ, ale nie wiem, czy to to to.

Brakuje mi też płyt kewlarowych 3-ciego i 5-tego poziomu da Barmana. O 5-tce coś czytałem na forum, że Nagański daje ją jako nagrodę za przyniesienie czegoś - zobaczę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umiłowani bracia i siostry w Monolicie!

Jeśli ktoś gra aktualnie lub ma na świeżo w pamięci - proszę o pomoc.

Brakuje mi płyt kewlarowych 3-ciego poziomu dla Barmana. Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie?

Właśnie zdobyłem upragnionego "Mikroba" od Łukasza i idę po nanoegzę do Sacharowa. Zobaczymy, czy mam wszystko, co potrzebne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie @kamil190, obwąchałem tę pierońską wieżę nie raz, ale nie wpadłem, żeby szukać z drugiej strony schodów...

To teraz brakuje mi tylko niebieskiego kryształu dla Sacharowa. Okazuje się, że ciemnoniebieski nie wystarczy (a mam ich chyba ze 6...), zwykły niebieski ma być, szlag!!!

Edytowane przez bacenty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki za dwa posty pod rząd, ale mam CTD po wejściu do DM we freeplayu, kiedy mam oczyścić DM z Fanatyków.

Expression    : fatal error
Function      : CScriptEngine::lua_error
File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
Line          : 73
Description   : <no expression>
Arguments     : LUA error: ...shadow of chernobyl\gamedata\scripts\xr_gulag.script:404: attempt to index field '?' (a nil value)

Wcześniej też były problemy, ale z wyjściem z DM. Wszedłem, porobiłem, co chciałem, mogłem tam siedzieć do bólu. Z automatu wskakiwało mi zadanie na ochronę obozu Powinności i drugie na ubicie jakiejś specjalnej pijawki - ubiłem bandytów (chociaż musiałem się pofatygować do nich, bo siedzieli u siebie na bazie i nie chciało im się atakować dołgowców); ubiłem pijawkę; ubiłem też tego, po kogo właściwie przyszedłem - jedno z zadań Sidora na pozbycie się konkurencji. Próbuję wyjść na Wysypisko - CTD. Powtarzam zabawę i chcę wyjść na Kordon - CTD. Powtórka - tylko ubijam handlarza (czy kogoś) - przy wyjściu w dowolną stronę - CTD. Dałem sobie spokój z DM, brałem zadanie od Sidora kilka razy, aż zmieniła się lokalizacja celu z DM na Agroprom. Ubiłem, wziąłem kolejne zadanie i zapomniałęm o sprawie. A teraz to - wchodzę na DM, robię kilka kroków i CTD...

======================================================================================

EDIT: Dobra, już nieistotne, zadanie zaliczone bez wchodzenia do DM.

Edytowane przez bacenty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael przypiął/eła ten temat
  • 7 miesięcy temu...

Mod świetny, stary ale jary jak to drzewiej mawiali.

Fajne (prawie jak nowe i ze zmienionymi właściwościami) artefakty, sekrety, zadania super wykoncypowane, brak debilnych - przynieś, wynieś ... , możliwa zmiana frakcji w czasie zadań, stary scenariusz + nowy jeszcze ciekawszy.

Handlarze - u każdego coś nowego.

Miła odskocznia od kretyniady związanej z podkręcaniem kolorów w stylu 10 000 odcieni zieleni, jest logika jest mod.

Ostatnie zadanie:

 

ss_tomahawk_03-07-21_11-51-20_(l01_escape).jpg

p.s. zajefajny system teleportów oraz system szukania kluczy do pomieszczeń wszelakich.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael zmienił(a) tytuł na Sigerous Mod
  • 5 miesięcy temu...

Cześć mam taki oto wylot przy próbie wejścia do X-18

Wie ktoś co na to zaradzić? Reinstall gry już był robiony parokrotnie i zawsze ten błąd..

Cytat

Expression    : I != levels().end()
Function      : GameGraph::CHeader::level
File          : e:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h
Line          : 171
Description   : there is no specified level in the game graph : 51

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kopek2131111 w pierwszym poście masz ten przypadek opisany. Niby na taki wylot pomaga wczytanie wcześniejszego zapisu gry po jej restarcie.

Nie wiem jak jest przy wchodzeniu na lokację ale jak taki wylot trafia się w jakimś miejscu na mapie to zmniejsza się też promień działania A-Life parametrem switch_distance. Gdy minie się problematyczne miejsce znowu zwiększa się jego wartość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kopek2131111 - jak na lokację nie da rady wejść jednym wejściem to idź.wejdź innym, czasem pomaga zaliczenie innych pobocznych zadań i ponowne wejście na lokację.

 Jak masz wyloty w jakimś miejscu na lokacji to je omijaj, spróbuj innaczej zadanie wykonać,

Tu masz link do strony z Sigerousem/ami SGM: http://sigerous.ru/news/sostojanie_sigerous_mod_39_a_na_nastojashhij_moment/2016-10-18-359

Popatrz, poczytaj, może cos tobie z tej strony się przyda. 

Wersja na cienie 10004: http://sigerous.ru/forum/361-285-1

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kopek2131111 Tak może się wydarzyć, gdy na nowej lokacji zbyt blisko miejsca gdzie się pojawiasz, zespawnował się jakiś zbędny enpec.

Można temu zaradzić w ten sposób.

W gamedata/config/alife i przeważnie jest
switch_distance    = 150

Zrób sobie kopię alife, a tę wartość 150 zmniejsz np. do 50. Zapisz i spróbuj wejścia. Jak się nie uda, to zmniejsz nawet do 10.

Tylko pamiętaj, aby po udanym wejściu i zrobieniu porządku na lokacji, przywrócić tę wartość 150, czy ile tam w swoim pliku miałeś.

Żeby nie grzebać co chwilę w tym pliku, ten zmieniony możesz przemianować np. na alife1 , a kopii przywrócić poprzednią nazwę.

  • Ważne 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.