trojanuch Opublikowano 17 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 Data Premiery: 14.04.2012r Autor: @trojanuch, Alundaio OPIS: Spoiler Massive Simulation Overhaul to połączenie zmienionej oprawy graficznej z przerobioną symulacją a-life. Cechy moda: Zintegrowanie Abolute Nature ( starszej wersji ) z AtmosFear autorstwa @Cromm Cruac Całkowicie przerobione umiejętności walki NPC-ów Nowy respawn NPC-ów oraz mutantów Wprowadzenie nowych profesji dla NPC-ów Przerobiona kompozycja składów frakcji .. I parę innych zmian SCREENY: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Pobrane archiwum należy rozpakować i przenieść jego zawartość do głównego folderu z grą. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: https://www.mediafire.com/file/tsxbd65pe1m1uk5/MSO_v1.0.1.rar/file Źródło: ModDB 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 17 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 Wielkie dzięki za wstawkę i witamy na forum Trojanuch...:) Przy okazji mam pytanie bo ostatnio robię próby z kompilacją SGM 1,7 + AF3... Czy da się wrzucić tego moda do "worka" z pozostałymi dwoma..? proszę o opinię... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trojanuch Opublikowano 17 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 Wielkie dzięki za wstawkę i witamy na forum Trojanuch...:) Przy okazji mam pytanie bo ostatnio robię próby z kompilacją SGM 1,7 + AF3... Czy da się wrzucić tego moda do "worka" z pozostałymi dwoma..? proszę o opinię... Siemka - witam również :) Co do kompilacji z SGM - nie wydaje mi się, żeby była możliwa. Przede wszystkim ze względu na skrypty z AI Tweaks i APM - są właściwie stworzone 'od nowa' przez Alundaio i połączenie ich ze zmianami z SGM (jak sądzę również dość rozległymi) raczej nie będzie możliwe. Pozatym 'moja działka' czyli a-life również została bardzo zmieniona i będzie kolidować ze zmianami w a-life wprowadzanymi przez SGM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 17 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 Jak dla mnie świetna sprawa. Chętnie wypróbuję, najlepiej razem z AF3 , ale do tego to ja sobie muszę nowy komputer zbudować :( więc prędko to nie będzie. Kawał porządnej roboty. Gratuluję i dziękuję za wstawkę. Na pewno się też sprawdzi jako podstawka pod inne mody , zresztą już widziałem że jest użyty w Swartz Mod. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 17 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 - NPC są znacznie lepsi w walce z mutantami - nikt już głupio nie ginie od jednego psa/ Czas najwyższy ..zawsze irytowało mnie jak jeden piesek rozwalał ludzi w kombinezonach..:). Wszystko jasne z SGM nie da się połączyć, ale da się z AF3 i Tekstur Pack od Cromm..Mod nie ingeruje w fabułę gry, więc gracze z polską podstawką grają po Polsku . Jeszcze dwa małe pytania...z doświadczenia... Jakie mody polecasz do dobrej kompilacji z MAO..tak by mógł znaleźć się tam również AF3 + Tekstur Pack Cromma..? Czy Natura 2 od CC może wejść w kompilację, ale sądzę, że tak bo to tekstury.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 17 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 Dla zainteresowanych: Patch autorstwa @CrommCruaca do połączenia MSO z AF3 download zawiera również Władcę Zony Kolejność instalacji: MSO AF3 Patch Władca Zony oprócz spawnu (F1 w menu głównym) umożliwia zmiany pogody (Q do Y), zmiany czasu (F2 do F6), wywołanie blowout, fallout i psi storm (z,x,c) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trojanuch Opublikowano 17 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 Jeszcze dwa małe pytania...z doświadczenia... Jakie mody polecasz do dobrej kompilacji z MAO..tak by mógł znaleźć się tam również AF3 + Tekstur Pack Cromma..? Czy Natura 2 od CC może wejść w kompilację, ale sądzę, że tak bo to tekstury.? Wszelkie mody na grafikę i tekstury jak najbardziej - tu nie ma żadnego problemu. Podobnie mody dźwiękowe. Pozatym - mody zmieniające broń, ekonomię itd. - za każdym razem trzeba przejrzeć pliki wspólne, ale połączenie nie powinno być trudne. Generalnie wszelkie mody które działają głównie na configach ltx a nie na skryptach będą proste do połączenia. Jeśli mod, który chcesz połączyć ma własne skrypty - trzeba uważnie porównać je w WinMerge i pododawać odpowiednie fragmenty - na ogół też jest to proste (poza skryptami AI ktore sa praktycznie napisane od zera - tu nie da się nic połączyć i radzę po prostu używać tych z MSO). Osobiście pracuję aktualnie nad własnym modem 'globalnym' - MAIO - który będzie gruntownie rebalansował całą grę (MSO miało być jego częścią od AI, ale zdecydowałem się wypuścić je najpierw osobno), także wtedy nie będzie już potrzeby niczego dołączać :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 17 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 scigacz1975..dzięki za patcha... Czas na eksperymenty z kompilacją. Na pierwszy ogień..MAO..AF 3 + Absolute Nature 2 i Absolute Structures Trojanuch za jak długo mniej więcej można się spodziewać Twojego moda.? Te kolory w avatarze..czyżby rastaman...a może fan Jimmy Cliffa.. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 17 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 Tak czytam opis tego moda, zmienia on cały mechanizm alife gry czyli nastawienie wszystkich do siebie w strefie. Jest on do zewu a czy do cienia występuje taki mod bo jakoś nie zauważyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trojanuch Opublikowano 19 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Trojanuch za jak długo mniej więcej można się spodziewać Twojego moda.? Te kolory w avatarze..czyżby rastaman...a może fan Jimmy Cliffa..:) Mod bardzo niebawem - jest w zasadzie gotowy ale cały czas sobie mówię, że jeszcze trochę potestuję żeby nie być zasypanym raportami o głupich błędach. Myślę jednak, że już czas najwyższy (może jeszcze zmerguję nowego moda na system magazynków - dobrze by pasował). Kolory są z oryginalnego loga wytwórni płytowej Trojan - jednej z ważniejszych od ska i reggae, co akurat pokrywa się z moim gustem :) Tak czytam opis tego moda, zmienia on cały mechanizm alife gry czyli nastawienie wszystkich do siebie w strefie. Jest on do zewu a czy do cienia występuje taki mod bo jakoś nie zauważyłem. Do Cienia najbardziej podobnym modem jest Faction Wars - autor odblokował wszystkie smart terrainy dla wszystkich frakcji więc im dłużej gramy, tym więcej nieoczekiwanych rzeczy się dzieje - np. warsztat w Cordonie zajęty przez Powinność itp. Nie jest to natomiast tak 'uporządkowane' jak u mnie (u mnie w końcu nie każdy może iść wszędzie) i nie są zmienione spawny. Mogę więc powiedzieć, że MSO jest najbardziej kompleksowym modem na a-life w historii gier Stalker (no może poza Total Faction War do CS, ale w CS a-life jest wogóle totalnie inny) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 19 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Kolory są z oryginalnego loga wytwórni płytowej Trojan - jednej z ważniejszych od ska i reggae, co akurat pokrywa się z moim gustem Ponieważ kocham te barwy od razu pomyślałem, że nie są przypadkowe..:) Premiera moda zatem już nie długo..to fajnie. Jak skończysz podrzuć i tutaj... zawsze znajdą się chętni by spróbować swoich sił... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trojanuch Opublikowano 25 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 M.S.O. v0.9.6.1 - dostępne! ------------------------------------------ CHANGELOG: ------------------------------------------ v0.9.6.1 (PL) - naprawiono crash związany z 'sound_theme.script'zwykle występujący w Jupiterze - próba naprawienia błędu z 'xr_corpse_detection.script' - niepotwierdzona - zmniejszono siłę frakcji Bandytów poprzez zmniejszenie zdolności bojowych oraz pogorszenie oddziałów pod względem rang - naprawiono problem z Zombiakami, którzy spawnowali się bez broni po blowoucie w AF3 (przy włączonej opcji 'zmień w Zombie' - naprawiono używanie lamp przez NPC-ów - Elita oraz Myśliwi nie będą już właczać latarek w nocy ------------------------------------------ LINKI: ------------------------------------------ ***Download link:*** http://www.mediafire.com/?9garll6cuhsydbv EDIT: poprzednia paczka zawierała błąd - teraz już wszystko jest ok - proszę o ponowne pobranie ------------------------------------------ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Niestety najnowszej wersji nie można pobrać link prowadzi do pliku usuniętego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trojanuch Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Niestety najnowszej wersji nie można pobrać link prowadzi do pliku usuniętego. Sorry - niechcący usunąłem. Działający link: http://www.mediafire...7tx6662cwvh2dkr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Są linki które działają więc pobiore. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trojanuch Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Są linki które działają więc pobiore. Ściągnij teraz moda jeszcze raz z linku, który pozostał - musiałem poprawić paczkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Jakie zmiany w stosunku do poprzedniej wersji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trojanuch Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 (edytowane) Nic się nie zmieniło w stosunku do posta powyżej (v0.9.6.1). Po prostu w paczce był zły plik i się crashowało - teraz jest ok. M.S.O. v0.9.7 - dostępne! ------------------------------------------ CHANGELOG: ------------------------------------------ v0.9.6.7 (PL) - naprawiono problem ze znikającą bronią, która była w użyciu przez zabijanego właśnie NPCa - naprawiono problem z neutralnym oddzialem Monolitu atakującym emisariuszy Wolności / Powinności - ponownie wprowadzono ograniczenia w tym co mówią NPCe podczas walki (generalnie mówią mniej) - całkowicie przerobiono i zróżnicowano ustawienia percepcji NPC-ów - nooby są znacznia mniej spostrzegawczy i wolniej nas namierzają niż mistrzowie (szczególnie odczuwalne w nocy) - tunel z kontrolerem w Jupiterze staje się bazą Powinności po zakończeniu tam questa - aktywne leże kontrolera jest teraz w miejscu rozbicia helikoptera za polem minowym (aktywuje się po przeskanowaniu helikoptera) - dodane opcje zmieniające switch_distance (folder '#optionals') - znacznie przerobiono kompozycję składów frakcji oraz pancerze których używają NPCe: * Questowi / specjalni NPCe ogólnie dostali lepsze pancerze - lepiej się ogarniają, a także skryptowe walki są ciekawsze * Bandyci i Najemnicy mogą mieć wzajemnie pomieszane squady (np Elita Bandytów może mieć u siebie Merca w exo). * Najemnicy mogą mieć bardziej doświadczonych Żołnierzy (dezerterzy / weterani / oficerowie dorabiający 'po godzinach') * Wolność i Powinność może mieć różne typy Loner-ów u siebie. Sczególnie duże oddziały łowieckie Powinności oraz naukowe Wolności mogą być mieszane ('załapuje' się każdy kto ma odpowiedni sprzęt) * Wolność i Lonerzy mogą mieć członków w pancerzach Czystego Nieba * Lonerzy i Powinność może mieć członków w wojskowych pancerzach * Monolit może mieć żołnierzy w pancerzach wszystkich innych frakcji. Ich umysły zostały już 'złamane' (mówią typowo dla Monolitu) - po prostu nie otrzymali jeszcze swoich pancerzy. Zawsze jednak stanowią mniejszość wobec odzianych na biało braci. - dodano i skonfigurowano moduł axr_hostile_relations - włącza on dynamiczne zmiany nastawienia NPC-ów wobec gracza: * neutralni NPCe mogą stać się wrodzy jeśli gracz podejdzie do nich blisko z wyciągniętą bronią (wyższe rangi są znacznie bardziej skłonne do zrobienia tego) * wrodzy NPCe mogą stać się nautralni na dłgim dystansie jeśli gracz schowa broń - niższe rangi są dość skłonne żeby to uczynić, dlatego zabicie 'oficera' (lepszy pancerz, AP ammo) i oddalenie się, może spowodować, że oddział stanie się neutralny ------------------------------------------ LINKI: ------------------------------------------ ***Download link:*** http://www.mediafire...9u1wa3kfma4cfnj ------------------------------------------ Nie pisz posta pod postem używaj opcji edytuj LD M.S.O. v0.9.7.1 - dostępne! ------------------------------------------ CHANGELOG: ------------------------------------------ v0.9.7.1 (PL) - naprawiono liczne bledy związane z 'Can't find model file ...' (thx to vindictus) - naprawiono crashe związane z 'sound with prefix ... not found' - znacznie przerobiono alife w Prypeci - każdy budynek może być teraz okupowany przez wszystkie frakcje - przerobiono sporą ilość lokacji na innych mapach - są teraz bardzie losowe w kwestii potencjalnych użytkowników - zombie nie będą już korzystać z 'cywilizowanych' obozowisk ani siedzieć przy ogniskach - ponownie wylaczono modul axr_hostile_relations jako, że okazał się wadliwy ------------------------------------------ LINKI: ------------------------------------------ ***Download link:*** http://www.mediafire...gf5ci3kdlosf3xt ------------------------------------------ Nie pisz posta pod postem używaj opcji edytuj LD Edytowane 18 Sierpnia 2011 przez LordDino Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trojanuch Opublikowano 23 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 M.S.O. v0.9.8 - dostępne! ------------------------------------------ CHANGELOG: ------------------------------------------ v0.9.8 - naprawiono crash z wpisem nt. 'job_link' w logu (thx to arc_Angel) - naprawiono problem z nautralnymi ikonami dla dowodców wrogich oddziałów na minimapie - naprawiono problem z ciągle respawnującymi się psami w Fabryce Jupiter które były na ogól natychmiast zabijane przez stacjonujący tam Monolit - usunięto mod 'Loot Revamped' - system łupów został całkowicie przywrócony do vanillowego - wprowadzono dwie dodatkowe opcje: * 'Low Looted Weapons Condition' - ponieważ wyposażenie NPC-ów jest losowe, wcześnie w grze mamy dostęp do zaawansowanych broni. WW. patch powoduje że wszystkie znajdowane bronie są słabej kondycji * 'AXR Eat Medkit' - pozwala kontrolować skuteczność umiejętność leczenia się apteczkami przez NPC-ów (co niestety jeśli włączone w trakcie walki może powodować nieprawidłowe animacje) - zmniejszono nieco zasięg widzenia NPC-ów - Zona jest teraz spokojniejsza - osłabiono umiejętności NPC-ów w posługiwaniu się apteczkami w trakcie walki - wprowadzono dalsze poprawki i usprawnienia do systemu a-life (np. Powinność i Wolność nie będą sie już zapuszczać na wzajemne terytoria) - wreszcie ostatecznie naprawiono problem z używaniem laterek przez NPC-ów - większośc NPC-ów nie będzie już używać latarek w nocy (co jest raczej logiczne) ------------------------------------------ LINKI: ------------------------------------------ ***Download link:*** http://www.mediafire.com/?s5872frd0rl0jl2 v0.9.8 QUICK FIX http://www.mediafire.com/?nniicz4dq6g537d ------------------------------------------ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 3 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Jeżeli ktoś chce może sobie dorzucić CoP reskin plus full upgrade - opis w temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trojanuch Opublikowano 19 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2012 M.S.O. v0.9.9.1 w sieci! ------------------------------------------ CHANGELOG: ------------------------------------------ v0.9.9.1 - dodano dwie nowe opcje: * Dystans detekcji ciał - pozwala kontrolować jak daleko świerze ciała są wykrywane przez NPC-ów którzy następnie zaczynają zmierzać w ich kierunku w celu przeszukania. Większe dystane powodują eskalację walk - ponieważ trupy przyciągają NPC-ów 'z zewnątrz' któzy przybiegają na miejsce i zaczynają brać udział w walce. * Średni czas przebywania w smart_terrain-ie - określa jak długo (średnio) oddziały przebywają w jednym miejscu przed obraniem nowego celu. Mniejsze wartości zwiększają ogólny 'dynamizm' a-life'a ponieważ więcej oddziałów jest 'w podróży' w tym samym czasie - zwiększa to ilość potyczek wokół gracza - naprawiono crashe związane z błędnymi nazwami squadów niektórych 'dużych' mutantów - poczyniono dalsze usprawnienia w a-life. Z najważniejszych: * Stalowy Las jest teraz bazą Bandytów / Najemników a nie Powinności - czyni to okolicę mniej przypominającą ciągłą strefę wojny * Baza Powinności została przeniesiona do obozowiska w pobliżu Tartaku - miejsce jest też teraz popularne wśród Myśliwych * dzięki powyższym - jest teraz znacznie mniejsza szansa na spotkanie wrogich Bandytów w poblirzy Skadovska - nie chodzą już tamtędy * tunel przy wejściu do Oazy w Jupiterze jest teraz bazą Bandytów / Najemników zamiast być leżem mutantów ------------------------------------------ LINK: ------------------------------------------ ***Download link & intallation:*** #1 Ściągnij i zainstaluj: M.S.O. v0.9.9.1 #2 Wybierz opcje z folderu #optionals by dostosować moda ------------------------------------------ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trojanuch Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 M.S.O. v1.0.1 w sieci! ---------------------------------- CHANGELOG: ---------------------------------- v1.0.1 - oddziały NPC-ów są teraz znacznie bardzie zróżnicowane pod względem liczebności (elitarne generalnie są mniejsze) - poprawiono zachowanie mutantów w ciągu nocy - poprawiono detekcje wrogów i bycia zaatakowanym przez mutanty - znacznie zwiększono respawn mutantów w Jupiterze - dodano nowy typ squadów: 'Odziały Naukowe Monolitu'. W związku z tym Monolith jest teraz podzielony na 2 grupy: * Odziały Bojowe (bardziej popularne) - w dzień siedzą w bazach (Oczyszczalnia, Fabryka Jupiter) w nocy wychodzą i patrolują obszar wokół nich - okazjonalnie zapuszczając się nieco dalej (ale nigdy w bezpośrednie poblirze nutralnych baz) * Odziały Naukowe (odpowiednio odziane i wyposażone) - w dzień również siedzą w bazach. Nocą wychodzą i kierują się do najbliższych ich pól Anomalii i skanują je do rana - dodano optional pozwalający na ustawienie głównego tempa respawnu (pozwala to kontrolować ogólny nastrój w bardzo dużym stopniu) - naprawiono problem z frezowaniem się NPC-ów w trybie zagrożenia (g8 thx to _xXxTWiST3DxXx_) - naprawiono problem z Tremorem, który strzelał do siebie z innej broni niż jego pisotlet (g8 thx to Jketiynu and gannebamm) - w końcu naprawiono losowy błąd z xr_corpse_detection.script (g8 thx to askfor) - dropowana broń jest ponownie 'srednio-dobrej' jakości (w paczce jest opcja czyniąca kondycję słabą - co nieco balansuje ekonomię)(g8 thx to askfor) - naprawiono problem z nożem(g8 thx to askfor) - zmieniono skrypt w quescie w kręgu BIS dla switch_distance równego 150m lub 200m - łowca podczas zejścia do leże Pijawek będzie się zachowywał poprawnie przy tym ustawieniu(g8 thx to askfor) ---------------------------------- DOWNLOAD LINK: ---------------------------------- ModDB MediaFire ---------------------------------- 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NECROMORPH Opublikowano 26 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 Mam pytanie bo znowu chce zainstalować CoP-a ale nie wiem czy mody będą ze sobą kompatybilne oto mody ktore chce zainstalować :- M.S.O,- atmosfear 3- stalker CoP completeprosze o napisanie w jakiej kolejnosci mają byc zainstalowane z góry dzieki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 26 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 Wątpie żebyś to z Completem zainstalował. Da się zainstalować Mso z atmosfearem. Trojanuch w paczce z MSO opisał to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NECROMORPH Opublikowano 29 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Wątpie żebyś to z Completem zainstalował. Da się zainstalować Mso z atmosfearem. Trojanuch w paczce z MSO opisał to.Sory że tak długo nie odpowiedzialem, ale niestety nie moge zainstalować atmosfear 3 z MSO, gdy najpierw zainstaluje MSO mod działa, a jak dodam atmosfear 3 to wyskakuje bugtrap. Nie wiem o co biega ! a gdy zamierzałem odinstalować atmosfear MSO też nie działało znowu wyskoczył bugtrap mam wersje 1.6.02. stalkera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.