Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem i nie wiem co mam dalej robić.Po powrocie z lab X-16 barman po otrzymaniu dokumentów proponuje wyłączenie mózgozwęglacza i pyta mnie czy podejmę się tego zadania.Chcąc wyrazić zgodę muszę nacisnąć wyraz "jasne" i w tym momencie wylot do pulpitu bez loga.Próbowałem przez około godzinę,ale nic to nie dało.Wywaliłem moda do kosza i zainstalowałem na nowo.Efekt jest ten sam.Pytanie: czy jest na to rada?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeprowadziłem Krugłowa,ale dopiero o 7 rano czasu gry.Wychodzi na to,że w nocy w spalaczu tworzy się bardzo gęsta mgla i Krugłow za każdym razem wariował ja próbowałem go przeprowadzic.Widocznie trzeba go przeprowadzić za dnia kiedy tej mgły niema.

Cenna uwaga dla innych graczy, których by spotkał taki problem. Sporo czasu kolega poświęcił, aby rozwikłać tę przypadłość z Krugłowem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Informacyjnie - miałem dwa wyloty w Dolinie Mroku - oba bez loga. Wyszedłem bez kłopotu, oczywiście nie ulepszałem PDA u Brody wcześniej. Po przejściu na Kordon - wylot na wysokości ATP, bez loga - w trakcie biegu. Później, do wioski kotów spokój. edit - zaczęły się schody. Dzicz - i wyloty co chwilę. Idę do przodu, ale nie mogę przejść tunelu, wywala co kilka kroków. Jak się uda, to napiszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie do kogoś znającego dobrze język rosyjski - jest w modzie jeden plik, którym możemy zmieniać co niektóre ustawienia moda.

Niestety, moja znajomość j. rosyjskiego jest znikoma, a tłumacz Google nieszczególnie sobie z tym dal radę. Czy mógłby ktoś to z sensem przetłumaczyć ? Szczególnie sekcję w której są ustawienia wymagające nowej gry.

;----------------------------------;
;--- Osoznanie-MOD Team ---;
;--- www.osoznanie-mod.ru ---;
;----------------------------------;
;----------------------------------;
;--- Система настройки мода ---;
;----------------------------------;

;Условные обозначения:
;1 - включено
;0 - выключено
;Другая цифра - особый параметр

[mod_options]

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;;;Особые параметры, невидимые игроку.;;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

;К стартовому инвенторю игрока добавляются: костюм военного сталкера, ОЦ-94 "Гроза", патроны и гранаты к нему, три гранаты Ф1, элитный детектор с последними обновлениями, бессмертие.
;Также разблокировывается ModmakerScript. Кнопка F1 в главном меню, когда игра идёт.
;По умолчанию - выключено.
god = 0

;Служебный режим.
;По умолчанию - выключено.
debug = 0
debug_out = 0

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;;;Параметры, не требующие новой игры.;;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

;Звуковое приветствие игрока при начинании любого диалога с NPC.
;По умолчанию - включено.
npc_hello_sound = 1

;Динамические новости и некрологи.
;По умолчанию - включено.
dinamic_news = 1

;Динамические HUD шлемов и костюмов.
;По умолчанию - включено.
dinamic_huds = 1

;Динамическая музыка боев.
;По умолчанию - включено.
dinamic_music = 0

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;;;Параметры, требующие старта новой игры.;;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

;Переодичность респавна новых мутантов.
;По умолчанию - 2 в игровых часах.
t_spawn = 2

;Примерная переодичность выбросов в игровых часах.
;По умолчанию - 18.
t_surge = 18

;Возможное превышение количества мутантов в гулагах.
;По умолчанию - 3.
resp_index = 3

;Переодичность респавна старых мутантов и людей в игровых часах.
;По умолчанию - 1.
t_common = 1

;Время для таймера на ЧАЭС.
;По умолчанию - 5.
aes_timer = 5

Edytowane przez Yurek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest plik, który pierwotnie obsługiwał launcher.

Ponieważ wywaliłem launcher z wersji PL, można się tym plikiem bawić ręcznie (co też zrobiłem, wyłączając w wersji PL upierdliwą dynamiczną muzykę ;)).

Poniżej masz tłumaczenie.


;----------------------------------;
;--- Osoznanie-MOD Team ---;
;--- www.osoznanie-mod.ru ---;
;----------------------------------;
;----------------------------------;
;--- System ustawień moda ---;
;----------------------------------;
;Oznaczenia warunkowe:
;1 - włączone
;0 - wyłączone
;Inna cyfra - osobny parametr
[mod_options]
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;;;Szczególne parametry, niewidoczne dla gracza.;;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;Dodano do startowego ekwipunku gracza: kombinezon wojskowego stalkera, OC-94 "Groza", naboje i granaty do niego, trzy granaty F1, elitarny detektor z najnowszym softem, nieśmiertelność.
;Odblokowuje także ModmakerScript. Przycisk F1 w głównym menu, podczas pracy gry.
;Domyślnie - wyłączone.
god = 0
;Tryb Debug.
;Domyślnie - wyłączone.
debug = 0
debug_out = 0
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;;;Parametry nie wymagające nowej gry.;;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;Dźwiękowe powitanie gracza, przy rozpoczęciu rozmowy z NPC.
;Domyślnie - włączone.
npc_hello_sound = 1
;Dynamiczne wiadomości i nekrologi.
;Domyślnie - włączone.
dinamic_news = 1
;Dynamiczny HUD hełmów i kombinezonów.
;Domyślnie - włączone.
dinamic_huds = 1
;Dynamiczna muzyka podcza walki.
;Domyślnie - włączone.
dinamic_music = 0
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;;;Parametry wymagające nowej gry.;;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;Okres respawnu nowych mutantów.
;Domyślnie - 2 godziny gry.
t_spawn = 2
;Okres występowania emisji w godzinach gry
;Domyślnie - 18.
t_surge = 18
;Możliwość zwiększenia mutantów w gułagach.
;Domyślnie - 3.
resp_index = 3
;Okres respawnu starych mutantów i ludzi.
;Domyślnie - 1.
t_common = 1
;Czas licznika na CEA.
;Domyślnie - 5.
aes_timer = 5

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję bardzo :) Jak zwykle musiałem gdzieś wściubić nosa ;) Chyba powinienem mieć nick "Sznupok" :D Czyli zasadniczo idzie zmniejszyć częstotliwość emisji (domyślnie co 18 godzin gry), oraz ilość respawnujących się mutantów, co może w sumie być przydatne, bo momentami na Dziczy atakowały mnie wręcz watahy psów różnej maści i chimer, a ledwo co wybiłem jedną sforę, to prawie z miejsca była następna...ale wymaga to nowej gry...Różnej maści zombiaków też momentami jest za dużo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chciałem wcześniej pisać by nie robić niejasności. Czas nie pozwala mi na długą grę, ale piszę swoje spostrzeżenia... Jestem w X-16 gra wyrzuciła mnie do tej pory może 5 razy. Gram w HD 1920x1080 na pełnym oświetleniu dynamicznym, prawie pełnych detalach i minimalnej trawie. Wykorzystanie RAM w takiej opcji gry sięga 35 % z całości 8GB czyli około 3 GB. Mod jak na razie zupełnie grywalny każdy wylot znika po powtórnym załadowaniu zapisu. O samym modzie...jak na razie widziałem fajnie umiejscowione ataki stad tuszkanów... :smile: ..i trzeba umykać by nie zjadły tyłka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwie chimery to początek, tuszkany to na nadmiar snu, o reszcie tylko cisza... :teehee: . No, troszkę masochizmu nikomu nie zaszkodziło. Tylko brakuje stojaczka z bacikami i będzie wypas :tongue: .

Fajnie się zapowiada. Tymczasem zacząłem grę od nowa...bo olałem poprzednio Krugłowa, a jak pisał Yurek, bez zaliczenia tego zadania - lipa z nowymi kwestami. Przy okazji - ustawiłem wsio teraz na maxa (tylko te cholerne kwiatki na minimum ;)), dałem paczkę z shaderami i jak na razie nie miałem ani jednego wylotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skapitulowałem :( Do Jantaru włącznie jeszcze jakoś szlo grać. Z wylotami co czas jakiś, ale szlo. Po powrocie z Jantaru zrobiłem wycieczkę do Przewodnika na Kordon, potem do Doktora do kryjówki Striełoka, no i trzeba by było iść wyłączyć Mózgozwęglacz. Wchodzę na MW, i wylot...bez loga oczywiście. Może da się przez wioskę ? Poszło, podchodzę do wioski, i wylot. W prawo, przy ogrodzeniu ? Idę jakoś, i wylot. Następne wczytanie, wlazłem na MW, Naznaczony stoi sobie grzecznie i czeka, co wymyślę, a ja myślę co robić dalej. A tutaj wylot. Każda próba wejścia (a było ich kilkadziesiąt wczoraj i dzisiaj) na MW po kilku metrach lub minutach skończyła się u mnie wylotem do pulpitu :( Tymczasowo mam dość, mod wyleciał z dysku, SoC także. Chyba dla odstresowania pogram chwilowo w Age of Empires...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.