jurek48 Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Mam problem i nie wiem co mam dalej robić.Po powrocie z lab X-16 barman po otrzymaniu dokumentów proponuje wyłączenie mózgozwęglacza i pyta mnie czy podejmę się tego zadania.Chcąc wyrazić zgodę muszę nacisnąć wyraz "jasne" i w tym momencie wylot do pulpitu bez loga.Próbowałem przez około godzinę,ale nic to nie dało.Wywaliłem moda do kosza i zainstalowałem na nowo.Efekt jest ten sam.Pytanie: czy jest na to rada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 To udało się przeprowadzić Krugłowa, czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Przeprowadziłem Krugłowa,ale dopiero o 7 rano czasu gry.Wychodzi na to,że w nocy w spalaczu tworzy się bardzo gęsta mgla i Krugłow za każdym razem wariował ja próbowałem go przeprowadzic.Widocznie trzeba go przeprowadzić za dnia kiedy tej mgły niema. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 (edytowane) Nie naciskaj "jasne" i nie będzie wylotu. Wyjdź, a zadanie na Radar masz w PDA. Ja tak zrobiłem i było dobrze. Edytowane 6 Listopada 2012 przez cichy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Miałeś rację Cichy.Dzięki za radę.Masz odemnie plusik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Przeprowadziłem Krugłowa,ale dopiero o 7 rano czasu gry.Wychodzi na to,że w nocy w spalaczu tworzy się bardzo gęsta mgla i Krugłow za każdym razem wariował ja próbowałem go przeprowadzic.Widocznie trzeba go przeprowadzić za dnia kiedy tej mgły niema. Cenna uwaga dla innych graczy, których by spotkał taki problem. Sporo czasu kolega poświęcił, aby rozwikłać tę przypadłość z Krugłowem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oloo Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Informacyjnie - miałem dwa wyloty w Dolinie Mroku - oba bez loga. Wyszedłem bez kłopotu, oczywiście nie ulepszałem PDA u Brody wcześniej. Po przejściu na Kordon - wylot na wysokości ATP, bez loga - w trakcie biegu. Później, do wioski kotów spokój. edit - zaczęły się schody. Dzicz - i wyloty co chwilę. Idę do przodu, ale nie mogę przejść tunelu, wywala co kilka kroków. Jak się uda, to napiszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 (edytowane) A ja mam pytanie do kogoś znającego dobrze język rosyjski - jest w modzie jeden plik, którym możemy zmieniać co niektóre ustawienia moda. Niestety, moja znajomość j. rosyjskiego jest znikoma, a tłumacz Google nieszczególnie sobie z tym dal radę. Czy mógłby ktoś to z sensem przetłumaczyć ? Szczególnie sekcję w której są ustawienia wymagające nowej gry. ;----------------------------------; ;--- Osoznanie-MOD Team ---; ;--- www.osoznanie-mod.ru ---; ;----------------------------------; ;----------------------------------; ;--- Система настройки мода ---; ;----------------------------------; ;Условные обозначения: ;1 - включено ;0 - выключено ;Другая цифра - особый параметр [mod_options] ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;Особые параметры, невидимые игроку.;;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;К стартовому инвенторю игрока добавляются: костюм военного сталкера, ОЦ-94 "Гроза", патроны и гранаты к нему, три гранаты Ф1, элитный детектор с последними обновлениями, бессмертие. ;Также разблокировывается ModmakerScript. Кнопка F1 в главном меню, когда игра идёт. ;По умолчанию - выключено. god = 0 ;Служебный режим. ;По умолчанию - выключено. debug = 0 debug_out = 0 ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;Параметры, не требующие новой игры.;;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;Звуковое приветствие игрока при начинании любого диалога с NPC. ;По умолчанию - включено. npc_hello_sound = 1 ;Динамические новости и некрологи. ;По умолчанию - включено. dinamic_news = 1 ;Динамические HUD шлемов и костюмов. ;По умолчанию - включено. dinamic_huds = 1 ;Динамическая музыка боев. ;По умолчанию - включено. dinamic_music = 0 ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;Параметры, требующие старта новой игры.;;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;Переодичность респавна новых мутантов. ;По умолчанию - 2 в игровых часах. t_spawn = 2 ;Примерная переодичность выбросов в игровых часах. ;По умолчанию - 18. t_surge = 18 ;Возможное превышение количества мутантов в гулагах. ;По умолчанию - 3. resp_index = 3 ;Переодичность респавна старых мутантов и людей в игровых часах. ;По умолчанию - 1. t_common = 1 ;Время для таймера на ЧАЭС. ;По умолчанию - 5. aes_timer = 5 Edytowane 7 Listopada 2012 przez Yurek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 To jest plik, który pierwotnie obsługiwał launcher. Ponieważ wywaliłem launcher z wersji PL, można się tym plikiem bawić ręcznie (co też zrobiłem, wyłączając w wersji PL upierdliwą dynamiczną muzykę ;)). Poniżej masz tłumaczenie. ;----------------------------------; ;--- Osoznanie-MOD Team ---; ;--- www.osoznanie-mod.ru ---; ;----------------------------------; ;----------------------------------; ;--- System ustawień moda ---; ;----------------------------------; ;Oznaczenia warunkowe: ;1 - włączone ;0 - wyłączone ;Inna cyfra - osobny parametr [mod_options] ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;Szczególne parametry, niewidoczne dla gracza.;;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;Dodano do startowego ekwipunku gracza: kombinezon wojskowego stalkera, OC-94 "Groza", naboje i granaty do niego, trzy granaty F1, elitarny detektor z najnowszym softem, nieśmiertelność. ;Odblokowuje także ModmakerScript. Przycisk F1 w głównym menu, podczas pracy gry. ;Domyślnie - wyłączone. god = 0 ;Tryb Debug. ;Domyślnie - wyłączone. debug = 0 debug_out = 0 ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;Parametry nie wymagające nowej gry.;;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;Dźwiękowe powitanie gracza, przy rozpoczęciu rozmowy z NPC. ;Domyślnie - włączone. npc_hello_sound = 1 ;Dynamiczne wiadomości i nekrologi. ;Domyślnie - włączone. dinamic_news = 1 ;Dynamiczny HUD hełmów i kombinezonów. ;Domyślnie - włączone. dinamic_huds = 1 ;Dynamiczna muzyka podcza walki. ;Domyślnie - włączone. dinamic_music = 0 ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;;Parametry wymagające nowej gry.;;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;Okres respawnu nowych mutantów. ;Domyślnie - 2 godziny gry. t_spawn = 2 ;Okres występowania emisji w godzinach gry ;Domyślnie - 18. t_surge = 18 ;Możliwość zwiększenia mutantów w gułagach. ;Domyślnie - 3. resp_index = 3 ;Okres respawnu starych mutantów i ludzi. ;Domyślnie - 1. t_common = 1 ;Czas licznika na CEA. ;Domyślnie - 5. aes_timer = 5 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Dziękuję bardzo :) Jak zwykle musiałem gdzieś wściubić nosa ;) Chyba powinienem mieć nick "Sznupok" :D Czyli zasadniczo idzie zmniejszyć częstotliwość emisji (domyślnie co 18 godzin gry), oraz ilość respawnujących się mutantów, co może w sumie być przydatne, bo momentami na Dziczy atakowały mnie wręcz watahy psów różnej maści i chimer, a ledwo co wybiłem jedną sforę, to prawie z miejsca była następna...ale wymaga to nowej gry...Różnej maści zombiaków też momentami jest za dużo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 8 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Nie chciałem wcześniej pisać by nie robić niejasności. Czas nie pozwala mi na długą grę, ale piszę swoje spostrzeżenia... Jestem w X-16 gra wyrzuciła mnie do tej pory może 5 razy. Gram w HD 1920x1080 na pełnym oświetleniu dynamicznym, prawie pełnych detalach i minimalnej trawie. Wykorzystanie RAM w takiej opcji gry sięga 35 % z całości 8GB czyli około 3 GB. Mod jak na razie zupełnie grywalny każdy wylot znika po powtórnym załadowaniu zapisu. O samym modzie...jak na razie widziałem fajnie umiejscowione ataki stad tuszkanów... ..i trzeba umykać by nie zjadły tyłka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oloo Opublikowano 8 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Tuszkanki dają popalić w Dolinie Mroku A z wywalaniem - albo masz szczęście, albo wyloty zależą od ilości RAM. Albo ha gie wu ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 8 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Zobaczycie "intensywność" ataków mutantów na Dziczy przy wykonywaniu misji od Yurka Poliaka :devil: . To jest jazda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oloo Opublikowano 8 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Zobaczycie "intensywność" ataków mutantów na Dziczy przy wykonywaniu misji od Yurka Poliaka :devil: . To jest jazda. Zaczynam się bać ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 8 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Dwie chimery to początek, tuszkany to na nadmiar snu, o reszcie tylko cisza... :teehee: . No, troszkę masochizmu nikomu nie zaszkodziło. Tylko brakuje stojaczka z bacikami i będzie wypas . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oloo Opublikowano 8 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Dwie chimery to początek, tuszkany to na nadmiar snu, o reszcie tylko cisza... :teehee: . No, troszkę masochizmu nikomu nie zaszkodziło. Tylko brakuje stojaczka z bacikami i będzie wypas . Fajnie się zapowiada. Tymczasem zacząłem grę od nowa...bo olałem poprzednio Krugłowa, a jak pisał Yurek, bez zaliczenia tego zadania - lipa z nowymi kwestami. Przy okazji - ustawiłem wsio teraz na maxa (tylko te cholerne kwiatki na minimum ;)), dałem paczkę z shaderami i jak na razie nie miałem ani jednego wylotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 9 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Zapytam, czy nie można w plikach podmienić tych kwiatków na trawę? Bo ni jak nie pasuje to do charakteru gry. Taka kwiaciarnia. Nie wiem co sądzą inni, prosiłbym więc o zabranie głosu w tej sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 9 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Ja często korzystam z moda - Mod Golden Autumn 2.0 Final (Full) http://stalkerteam.pl/topic/2843-golden-autumn-modzik-usuwajacy-liscie/ zmienia wygląd na jesienny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 9 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Zaglądałem tam, @smox, ale pogubiłem się po kliknięciu na Downoland. Wyskakuje ileś tam czegoś, nie pa ruski, a po inglisz i mam zamęt. Nie ma tego gdzieś prościej zassać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 9 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Pobieranie zaczyna się automatycznie po zakończeniu reklamy. Trzeba trochę poczekać. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 9 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Dzięki @smox, zajrzałem, a tam plik już jest. Ot człowiek niecierpliwy, nie popatrzyłem, że przeglądarka zassała. Czy to nie koliduje z niczym w modzie? Do każdego moda można to wrzucić? Czy jest tu wybór, np. żeby tylko te kwieciste plantacje usunąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 9 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 To tylko tekstury, więc nie powinny z niczym kolidować. Działa na modach nie dodających nowych lokacji, a co chcesz zmienić, to już sam musisz zdecydować. Zrób sobie kopię zapasową i poeksperymentuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 9 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Tak, kopia zapasowa to zasada, dzięki za poradę, na pewno inni też skorzystają z tego, którym owe kwieciste połacie, przeszkadzają w grze. Wiem, że można zmniejszyć w opcjach roślinność, ale mimo wszystko, trochę to szarpie nerwami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 9 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Skapitulowałem :( Do Jantaru włącznie jeszcze jakoś szlo grać. Z wylotami co czas jakiś, ale szlo. Po powrocie z Jantaru zrobiłem wycieczkę do Przewodnika na Kordon, potem do Doktora do kryjówki Striełoka, no i trzeba by było iść wyłączyć Mózgozwęglacz. Wchodzę na MW, i wylot...bez loga oczywiście. Może da się przez wioskę ? Poszło, podchodzę do wioski, i wylot. W prawo, przy ogrodzeniu ? Idę jakoś, i wylot. Następne wczytanie, wlazłem na MW, Naznaczony stoi sobie grzecznie i czeka, co wymyślę, a ja myślę co robić dalej. A tutaj wylot. Każda próba wejścia (a było ich kilkadziesiąt wczoraj i dzisiaj) na MW po kilku metrach lub minutach skończyła się u mnie wylotem do pulpitu :( Tymczasowo mam dość, mod wyleciał z dysku, SoC także. Chyba dla odstresowania pogram chwilowo w Age of Empires... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oloo Opublikowano 9 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Też tak miałem na kilku lokacjach. Jedynym ratunkiem jest zapis co chwilę - u mnie działał szybki. Dwa kroki - F6, strzał - F5. I jakoś poszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.