Skocz do zawartości

Sigerous Mod 2.0


smox

Rekomendowane odpowiedzi

No ale widzę że co tydzien patch wychodzi, i spolszczenia nie ma...narazie 1,7 zasysam

Nie zasysaj...Właduj ostatni patch jaki wyszedł do 2.0 i graj (bukwy chyba jeszcze pamiętasz:)?). Naprawdę - ja zatrzymałem sie na puchu 04.12 i nic więcej nie dogrywałem. gra chodzi stabilnie, nie ma wylotów i jest super. Jak zagrasz w 1.7 to potem dość długo w SGM nie będzie Ci się chciało grać...To tylko takie moje zdanie ;)

PS: O, znowu mi emotikony nie działają, są jakieś limity, czy co :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zasysaj...Właduj ostatni patch jaki wyszedł do 2.0 i graj (bukwy chyba jeszcze pamiętasz:)?). Naprawdę - ja zatrzymałem sie na puchu 04.12 i nic więcej nie dogrywałem. gra chodzi stabilnie, nie ma wylotów i jest super. Jak zagrasz w 1.7 to potem dość długo w SGM nie będzie Ci się chciało grać...To tylko takie moje zdanie ;)

Zgadzam się z powyższym. Z tym, że jeśli ktoś jeszcze nie zaczął gry, to warto najnowszy patch zainstalować, i pykać od początku.

Z drugiej strony, 1.6 i 1.7 są spolszczone, więc przyznaję bez bicia, że znajomość tych modów bardzo ułatwia zagranie w niespolszczone 2.0 :)

Ale tu już wybrać każdy musi sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mądrala...a ruszyłeś w ogóle TS2? :sad:

Ruszyłeś, to dobre określenie :sad:. Plątałem się po tym lesie z dość częstymi wylotami, które mnie deprymowały (ale korzeń mandragory zdobyłem, naukowca od knurów uratowałem i do Jantaru po lekarstwo dla Leśnika z nim podążać zacząłem), a że jestem maniakiem SGM i zobaczyłem nową wersję, z nową mapą, no to po prostu nie mogłem się powstrzymać. Nie bądź żyła, zrozum nałogowca :sad:.

Teraz zainstalowałem patch z 17.12, gdzie jest wymagana nowa gra, i zacznę grę od nowa, ale sprawdziłem - poprzednie sejwy działały...

To ja też spróbuję, może jakieś fajne nowe rzeczy doszły. A spawner mnie i tak nie interesuje :sad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Agrael zmienił(a) tytuł na Sigerous Mod 2.0
  • Agrael przypiął/eła ten temat

Hmm.. Czy ktoś pamięta, żeby wersja 2.0 doczekała się spolszczenia  ? Powyższe wpisy świadczą o tym, że nie. Ale.. [KLIK] - @cichy w 2013 roku podał @Fr0zeN-owi link, który niestety jest już nieaktywny. 

W naszych zgłoszeniach również nie ma śladu o polonizacji 2.0. Podejrzewam, że @cichy przez pomyłkę podał link do spolszczonej wersji SGM 2.2 z 2012 roku: [KLIK].

Swoją drogą, tyle tych wersji Sigerous Mod do Zewu Prypeci powstało, że można się pogubić. I przy okazji przypominam Tłumaczom, aby umieszczali zgłoszenia polonizacji w odpowiednim do tego dziale. Dzięki temu udało się dotrzeć do wielu istotnych informacji. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wersja 1.7 została spolszczona: KLIK. Jednak czy warto pracować nad polonizacją do 2.0 / 2.1 ? Według mnie to strata czasu, bo mamy spolszczenie do SGM 2.2 i nawet 2.0, ale w wersji z Geonezis

Tak dużo różnych wersji SGMa wypuszczono, że głowa mała. Na przykład Kwestowe Dopełnienie. Też doczekał się polonizacji. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael odpiął/ęła ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.