czernobyl10 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Tytuł oryginalny: Жесть Mod + Add-on «Twisted Area» Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004 / Repack - wersja samodzielna Data premiery: 01.05.2011 r. / 23.06.2014 r. - najnowsza wersja Autor: Zander, Stunder, CHORNIY666, BorzoyExist Autorzy spolszczenia: @smox, @metek58, @scigacz1975, @Anton Gorodecki Śr. długość rozgrywki: (ok. 25 godzin) OPIS: Spoiler Mod nie zmienia podstawowej fabuły Cienia Czarnobyla. Dodano jednak sporo nowych funkcji, które w znacznym stopniu utrudniają rozgrywkę. Rzeźnia została oparta na modyfikacji AMK 1.4 i zawiera większość zmian, które wprowadza. Cechy moda: Spoiler system handlu barterowego (brak opcji "zwykłego" handlu wymusza na Graczu intensywne poszukiwanie artefaktów); system ładowania magazynków (pas nośny, który jest prawdopodobnie uproszczonym protoplastą systemu kamizelka taktyczna + pas nośny z serii NLC); system ograniczonego ekwipunku (teraz to, co możesz ze sobą wziąć, wyznacza jakość twojego kombinezonu, tj. ilość broni, apteczek, opatrunków etc.); duża "paczka broni"; system "niebezpiecznej pogody", czyli kwaśne i radioaktywne deszcze + radioaktywny wiatr; lekarstwa działają z opóźnieniem; wprowadzono efekt zużycia noża; bardziej niebezpieczne mutanty; oddawanie broni NPC (walczą po naszej stronie); zróżnicowany system ulepszania ekwipunku (zupełnie inny niż w CCz); realistyczny widok z kolimatorów; egzoszkielety zasilane bateryjnie; nowe gatunki artefaktów (niektóre można znaleźć tylko w nocy); pojemniki na artefakty; system losowości schowków AMK; poprawiona grafika; System ładowania magazynków: Spoiler Aby naładować magazynek broni należy umieścić go na pasie, a następnie przejść do slotu lornetki (5). Większość typów magazynków ma swoją ikonę, która opisuje rodzaj magazynków oraz rodzaj załadowanej amunicji. Magazynki można ulepszać. R - ładowanie magazynka. Y - inny rodzaj amunicji. Zmiana typu magazynków: LMB podczas ładowania - nowy rodzaj magazynków do innej broni. RMB - rozładowanie magazynku. Dla broni: Y - inny typ magazynków. R - przeładowanie. Gdy broń się zacina, po przeładowaniu magazynka pozostaje ten sam rodzaj amunicji który był przed zacięciem. RMB - Rozładowanie broni. Autor ładowania magazynków: Kirag Promieniowanie otoczenia i zjawiska pogodowe: Spoiler Postanowiliśmy przypomnieć, dlaczego w 86. roku ze strefy ewakuowano mieszkańców. W każdej lokalizacji występuje stałe tło promieniowania - im bliżej elektrowni atomowej w Czarnobylu, tym jest ono wyższe. Jeśli kombinezon ochronny jest zużyty lub niedostatecznie chroni przed dawką promieniowania, wówczas napromieniowanie GG będzie wzrastać. Będzie również rosnąć, gdy nie ma on odpowiedniego kombinezonu. Tak więc musimy zadbać o jakość kombinezonu ochronnego - bez niego przetrwanie jest niemożliwe. Radioaktywne deszcze zwiększają promieniowanie otoczenia. Kurtki i płaszcze Początkujący Bandyta zapewniają stopień ochronny przed promieniowaniem w wysokości 8%. To pozwala przebywać na Kordonie. Niestety na Wysypisku przeżycie w płaszczu będzie problematyczne i raczej niemożliwe. Zalecamy, aby zdobyć dobry kombinezon przed wejściem na Wysypisko, Agroprom i głębiej w Zonę. Niebezpieczne zjawiska pogodowe: W grze dodano kwaśny i radioaktywny deszcz oraz wiatr, którego podmuchy podnoszą chmurę radioaktywnego pyłu. Kwaśne deszcze padają często i mają kolor zielony lub żółty. Czasami zmiana koloru deszczu może przyciągnąć uwagę gracza i umożliwić szybkie ukrycie się. Miejcie więc oczy szeroko otwarte. Podczas opadu radioaktywnego deszczu ulega uszkodzeniu kombinezon ochronny gracza, co prowadzi do powstawania zranień i spadku poziomu zdrowia oraz krwawienia. W kombinezonach wyposażonych w aparaty oddechowe łatwiej jest przetrwać, niestety deszcz powoduje ich uszkodzenie. Schronienie przed deszczem można znaleźć w każdym budynku, piwnicy itp. Można również ukryć się tam przed radioaktywnym pyłem. Podczas deszczu i wiatru najlepiej spać w zabudowaniach. Niebezpieczne zjawiska pogodowe opisane są odpowiednimi ikonami. Medykamenty: Spoiler Zestawy pierwszej pomocy i antyrady działają stopniowo. Jeśli stosujemy antyrad w miejscu, gdzie występuje promieniowanie, to wskaźnik spadku promieniowania nie będzie spadał i działanie antyradu będzie osłabione. Podczas stosowania leków - apteczki pierwszej pomocy lub antyradu - nie można korzystać z broni maszynowej i granatów. Sen już nie uzdrawia, dodano nowy element – hipnozę, która wzmacnia i powoduje, że zmniejsza się potrzeba jedzenia i snu. Mutanty: Spoiler Prawie wszystkie ataki potworów są silniejsze i wyglądają bardziej realistycznie. Chimera: Naprawiono błąd, który powodował, że mutant nie bronił się przed atakami bronią białą. Elektrochimera: Obrażenia zadawane przez mutanta wzrosły. NPC, którzy znajdują się w zasięgu rażenia potwora, otrzymują dodatkowe obrażenia. Burer: W odległości mniejszej niż 20 metrów wytrąca broń z ręki i zmniejsza wytrzymałość GG. Im mniejsza odległość, tym atak Burera zadaje większe obrażenia. Poltergeist: Potwór posiada zdolność rozbrojenia NPC, ale słabszą od Burera. Zwiększono nagrody za części ciał mutantów. Kamizelka taktyczna: Spoiler Wszystko, czego używamy, jest przechowywane na pasie nośnym - plecak ma ograniczoną pojemność. Podczas walki nie można sięgać do plecaka, a wszystko, czego potrzebujemy, znajduje się w kiszeniach pasa nośnego kamizelki taktycznej. Ilość kieszeni w pasie lub w kombinezonie jest ograniczona. Kieszenie służą do przechowywania magazynków z amunicją, apteczek, antyradów oraz prowiantu. Pojemność plecaka zmienia się, gdy nosimy różne kombinezony, a ulepszenia kombinezonów umożliwiają zwiększenie liczby urządzeń przenoszonych w plecaku. Ulepszenia i egzoszkielety: Spoiler Aby ulepszyć sprzęt, potrzebujemy pieniędzy i różnych artefaktów - mechanicy i handlarze wykonują różne ulepszenia. Wszystkie egzoszkielety działają po zastosowaniu akumulatorów. Pamiętać trzeba o tym, by akumulatory zawsze były naładowane, ewentualnie mieć zapasowe. Egzoszkielet Powinności najlepiej wykorzystywać do przenoszenia ciężkich ładunków; Ezgoszkielet Wolności pozwala na korzystanie ze sprintu; Ezgoszkielet Najemników zapewnia uniwersalną ochronę; Egzoszkielet Monolitu podtrzymuje swoje właściwości użytkowe bez zmian, aż do czasu wyczerpania akumulatorów; Gdy baterie się wyczerpią, wszystkie egzoszkielety tracą zdolność do poruszania się. Nowy system spawnu artefaktów: Spoiler Po każdej emisji artefakty pojawiają się w anomaliach na wszystkich lokacjach. Można np. przeczekać emisję na Kordonie i od razu pójść zbierać artefakty, które wypadły na Wysypisku. Szansa znalezienia artefaktów podnosi się w miarę zbliżenia GG do CEA - wzrasta również szansa wypadnięcia z anomalii rzadkich artefaktów. W głębi Strefy można natrafić na transmutowane artefakty drogą naturalną. Dla lokacji, gdzie GG dawno nie był, ograniczono spawn do 3 emisji w celu uniknięcia "Klondika". Oznacza to, że jeżeli w ciągu ostatnich 3 emisji GG nie odwiedził danej lokacji, to artefakty nie będą się tam spawnować do czasu ponownego wejścia. To nie ma nic wspólnego z istniejącym w Zewie Prypeci ograniczeniem - 3 artefakty na anomalię. U nas teoretycznie nawet z jednej emisji anomalia może wyrzucić od razu wszystkie rodzaje artefaktów, które produkuje, lecz prawdopodobieństwo takiego zdarzenia jest znikome. Zazwyczaj artefakty pojawiają się po jednym. Dodano także nowe rodzaje artów, a na uważnych graczy czekają niespodzianki. Podziękowania autora: Spoiler GSC Game World - za grę. AMK 1,4 - posłużył za podstawę moda. Mod Arsenal - podsunięcie różnych pomysłów. Kirag - za wspaniałe projekty użyte w modzie. Desertir - za wszechstronną pomoc. SanekED, Piter, Aleksandrowicz, PSEUDO-STALKER, Gosuke, W @ llTheR, Zeka1996Korneev, Twinkie Masta, KingFriday, Millenia, Born, Sin, GrayShooter, dump, Nomadec, purke62 - za pakiet broni. GALERIA: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Instrukcja instalacji Repacka (wersji samodzielnej): Uruchamiamy program instalacyjny z pliku setup.exe. Wybieramy Dalej (przycisk w niebieskiej obwódce). Spoiler 3. Wskazujemy ścieżkę instalacji i wybieramy przycisk Dalej (przycisk w niebieskiej obwódce). Spoiler 4. Wybieramy ścieżkę do utworzenia skrótu w menu Start lub zaznaczamy "V", aby nie tworzyć skrótu i przechodzimy Dalej (przycisk w niebieskiej obwódce). Spoiler 5. Zaznaczamy "V", aby utworzyć skrót do gry na pulpicie (skrót będzie miał automatycznie dodany parametr -nointro) i przechodzimy Dalej (przycisk w niebieskiej obwódce). Spoiler 6. Potwierdzamy atrybuty instalacji i naciskamy przycisk Dalej (przycisk w niebieskiej obwódce). Spoiler 7. Czekamy na ukończenie instalacji, nie zaznaczamy "V", aby uruchomić moda i naciskamy przycisk Zakończ (przycisk w niebieskiej obwódce). Spoiler Instrukcja instalacji spolszczenia: Pobieramy najnowszą wersję polonizacji. Usuwamy zawartość folderu mods (ścieżka instalacji/mods/...) z folderu instalacyjnego modyfikacji. Kopiujemy zawartość pobranego archiwum z polonizacją do folderu z zainstalowanym repackiem, ze zgodą na nadpisanie plików. Uruchamiamy moda. Wchodzimy do OPCJI i w zakładce STEROWANIE naciskamy przycisk "DOMYŚLNE". Spoiler Lokalizacja przydatnych folderów: LOGI - ścieżka instalacji: /userdata/logs ZAPISY STANU GRY - ścieżka instalacji: /userdata/savedgames ZRZUTY EKRANU - ścieżka instalacji: /userdata/screenshots LINKI DO POBRANIA: Spoiler Repack (wersja samodzielna): Torrent - [KLIK] Spolszczenie (uaktualniona wersja polonizacji z poprawką nr 1 od @Anton Gorodecki): GoogleDrive - [KLIK] Mega - [KLIK] Autorzy spolszczenia moda NIE WYRAŻAJĄ ZGODY na jego uploadowanie/publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl Spolszczona paczka broni (autor: @gawron) : Cloud.Mail - [KLIK] Nasz serwer - [KLIK] Instrukcja instalacji Spoiler Usuwamy zawartość folderu mods. Kopia zawartości "paczki z bronią" do głównego katalogu gry. Na koniec kopiujemy ze zgodą na nadpisanie plików poprawkę nazw i opisów niektórych broni:Poprawka_do_Paczki z bronią.7z Źródło: Krwawy Szlak v.1.0.3/1.0.3.1 + Addon Twisted Area (starsza wersja moda z 01.05.2011 r.) OPIS / LINKI DO POBRANIA / INSTALACJA / ZNANE PROBLEMY: Spoiler Uwaga! Jest to starsza wersja modyfikacji z 01.05.2011 roku. Linki do pobrania: Spoiler Mod: Yandex - [KLIK] Poprawka inwentarza: Yandex - [KLIK] Poprawka tekstury rękawic: Yandex - [KLIK] Zawiera fix piwa w Barze od angor76; Naprawa widoku przedmiotów zasłoniętych przez główne menu; Naprawa kilku ikon ulepszenia rodzajów broni; Wyeliminowano możliwość wylotów podczas emisji, gdy przebywamy w podziemiach; Spolszczenie (zawiera poprawkę inwentarza oraz tekstury rękawic): MEGA - [KLIK] Autorzy spolszczenia: @smox, @metek58, @scigacz1975 Wykorzystano fragmenty spolszczeń autorstwa: @trurl3, @Yurek, @kobal Testerzy: @smox, @metek58, @scigacz1975, @waler11 Rozwiązanie problemów technicznych: @scigacz1975 Autor/rzy spolszczenia moda NIE WYRAŻA/JĄ ZGODY na jego uploadowanie / publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl Instalacja: Spoiler Poprawna kolejność instalacji: Cień Czarnobyla 1.0004. Wypakować pobrane archiwum z modem. Z wypakowanego archiwum skopiować folder gamedata do głównego katalogu gry. W pliku fsgame.ltx zmienić linię gamedata z "false" na "true" i zapisać zmiany: $game_data$ = false| true| $fs_root$ na: $game_data$ = true| true| $fs_root$| Dodać spolszczenie oraz poprawki. Do skrótu gry na pulpicie dodać parametr -nointro Znane problemy: Spoiler Wylot nr 1: FATAL ERROR Expression : fatal error Function : CInifile::r_section File : E:stalkerpatch_1_0004xrCoreXr_ini.cpp Line : 342 Description : Arguments : Can't open section 'mag_30_5.56x45_ss190_e_e' Występuje podczas przeładowywania broni (skrajnie rzadko). Powód jest niejasny. Wylot nr 2: FATAL ERROR Expression : fatal error Function : CScriptEngine::lua_error File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp Line : 73 Description : Arguments : LUA error: ...gamess.t.a.l.k.e.r. socgamedatascripts_g.script:1122: bad argument #2 to 'format' (string expected, got no value) Błąd dotyczy Doliny Mroku. Wykonujemy zapis przed wejściem do owej lokacji. Czasami zdarzają się błędy systemu pogody. Sposób naprawy - zapisz / wczytaj grę. 12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papaczos Opublikowano 16 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Bardzo fajny opis :thumbsup: , ale trzeba zmienić tytuł. Жесть to faktycznie cyna, ale nie w tym kontekście. Zgodnie ze słownikiem slangu młodzieżowego (spod tego linku): http://www.onlinedic...g/zh/zhest.html Najlepiej byłoby przetłumaczyć nazwę tego moda jako ODLOT, ODJAZD albo HARDCORE (chociaż to ostatnie słowo raczej polskie nie jest), ewentualnie ALE JAZDA. W żargonie słowo "Жесть" oznacza coś strasznego, trzymającego w napięciu, ale bardzo interesującego (tu by można było pokusić się o ADRENALINA, ale to już by było tłumaczenie baaaardzo dowolne). Może słowo to również, co ciekawe, oznaczać NIC lub NIC TAKIEGO i jako takie być użyte w odpowiedzi "na odczepnego" na dowolne pytanie. A tłumacz Google mówi nam "cyna" i już. Przewrotny on, co nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 16 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Mi tutaj pasuje coś co oznacza ciężki byt i walkę o przetrwanie + hardcore..tak mi się nasuwa po przeczytaniu opisu...podobne objaśnienia są również w słowniku który podał Papaczos...wymyślcie coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Przychodzi mi do głowy: beznadzieja, dno, nicość, oczywiście kilka słów które opisują taki stan ale uważane są za wulgaryzmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papaczos Opublikowano 16 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Przychodzi mi do głowy: beznadzieja, dno, nicość, oczywiście kilka słów które opisują taki stan ale uważane są za wulgaryzmy. Te określenia akurat mogłyby spokojnie zostać użyte do przetłumaczenia "Misery" (szczególnie "Beznadzieja" jest super), ale nie do tego nieszczęsnego "Жесть" Жесть to tak najbardziej jest coś, co wyzwala w człowieku bardzo dużo emocji - UWAGA: nie muszą być totalnie negatywne, ale zawsze są. Można tak powiedzieć o filmie - wtedy to będzie odpowiednik naszego "Mocny film". Nie wiem, może po prostu uznać za nieprzetłumaczalne i dać jakiś tytuł zastepczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 16 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Może "Masakra" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 17 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Przeglądałem trochę temat źródłowy podczas edycji i muszę powiedzieć, że mod jest dość mocno zaawansowany technicznie..dodano wiele nowości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Może tłumacze zainteresują się tym modem? Jest popularny w Rosji i dużo ludzi ma go zainstalowanego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RIDLER Opublikowano 30 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Tak sobie myślę że ta CYNA to dobry tytuł a to dlatego że kiedyś się przeciesz mówiło "Ale cyna" np. na czyjeś auto itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 31 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 "Pokusa Zła". To dalekie od samego słowa, ale nie ma konkretnych odniesień, pasujących do klimatu gry. Ten tytuł, moim zdaniem, odzwierciedla w jakimś stopniu to, co się dzieje z bohaterem w grze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 31 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 W tego moda nie grałem, ale grałem w Жесть Финал - http://chebyreg.forum2x2.ru/t11-topic i był to chyba najtrudniejszy mod. Polecam wszystkim, którzy chcą się sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lonely Mercenary Opublikowano 31 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 To jest nowsza wersja Жесть Финал, czy to zupełnie inne mody? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waler11 Opublikowano 31 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 To jest nowsza wersja moda od tego w którego grałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 31 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Sądząc po opisie, to Жесть Финал jest najnowszą wersją tego moda i najtrudniejszą. Nie ma celownika, nowy sposób ładowania magazynków, trudni przeciwnicy i mutanty. Padające radioaktywne deszcze. Całkiem inny system handlu i wypadanie rzeczy z plecaka po przekroczeniu dopuszczalnego ciężaru. Mod dla "zawodowców" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 31 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Жесть Финал sprawdźcie nazwe archiwum w linku z dowlandu w pierwszym poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Dobrze Czernobyl10, że wyjaśniłeś tą sprawę. Жесть Финал i Жесть v.1.0.3, to te same mody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Przoszę bardzo, mamy najnowszą wersję moda na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Grałem w wiele modów do Stalkera SoC. Łatwiej było by wymienić te w które nie grałem. Jednak żaden z nich nie był tak trudny jak ten. Stanowi dla mnie wyzwanie i najpierw go spolszczę a potem przejdę całego. Żadnego oszukiwania i zmian w ustawieniach. Nie jest ważne ile zajmie mi to czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Popieram Smox maksimum realności na ile to możliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 No to @smox, coś trzeba działać, bo paluchy świerzbią. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Metek macie już kandydata do spolszczenia. To dzieła tłumacze. Kolejny mod będzie po polsku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Podznaczony Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Z chęcią w niego zagram a potem przejdę z polonizacją. Myślę, że zbyt wiele nie stracę bo uczę się rosyjskiego (samouk może, kiedyś zapisze się na kurs). Tylko, że jedynym mankamentem jest to, że nie jestem zbyt doświadczony w hardkorowych modach więc heh, może w miech przejdę go ;) Poza tym pewnie polonizacja ukarze się szybciej niż przejdę i prawie na pewno rozpocznę wtedy od nowa gre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waler11 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Aktualnie gram w tego moda i powiem że nie zaskakuje mnie on jakoś szczególnie. Miałem nadzieje że coś więcej tu będzie akcji ale prócz nowych kilku broni w tym mojego ulubionego awm nie ma tu nic ciekawego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Aktualnie gram w tego moda i powiem że nie zaskakuje mnie on jakoś szczególnie. Miałem nadzieje że coś więcej tu będzie akcji ale prócz nowych kilku broni w tym mojego ulubionego awm nie ma tu nic ciekawego. Waler11, czy ty aby na pewno grasz w wersję v1.0.3 tego moda?. Było sporo wcześniejszych wersji, które nie były tak trudne. Жесть Финал wygląda tak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Smox ten screen pochodzi z polonizowanego przez Ciebie moda. Prędko zacząłeś polonizację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.