Skocz do zawartości

Sigerous Mod 2.2 - dyskusja ogólna


Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Ciekawostka: w ATP można znaleźć kurę (u mnie na dachu obok bundynku z grającym radiem: pierwszy strzał: dead, kura wybuchła jak bomba atomowa. Drugi, strąciłem ją na dół i wykorzystałem : można zdobyć jajko , z opisem : Takie jajko tylko w Zonie i u Michaela Jacksona. Można je wykorzystać tylko do sprzedaży. Ciekawe jak cenne to jajo... Cena za pierwsze to 500 rubli , i tu pytanie: jak robię printscreena to gdzie mi się to zapisuje. Aktualizacja nr 2: następny kurczak jest w fabryce naprzeciw ATP. Kurczak jest na dachu, obok miejsca gdzie np w Stalkerze Ceiń czarnobyla była skrytka.

Edytowane przez Hrothgar
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik pojawił się po rozmowie z jakimś ziomem. Dobrze, bo mój kombinezon był na kilku procentach już pewnie. Broń nie lepiej. Wydałem 10k , ale było warto, śmigać w nowiutkim kombinezonie z kompletem broni w dobrym stanie. Jedziemy za wojskowymi. Wkurza mnie tylko rozmowa ze stalkerami - dowódcami (tych małych grupek) -Co robisz? - A nic, zażywam odrobiny relaksu/nudzę się/ dłubie sobie w nosie. -A wziąłbyś mnie przeprowadził jak ci zapłacę. -Chrzań się mam lepsze zajęcia/dalej dłubie w nosie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam mały problem a raczej uciążliwość . Włączyłem w opcjach SGM Oddział Alfa z ciekawości oczywiście . Jak już zobaczyłem w czym rzecz chciałem to wyłączyć ale okazuje się żę oddział wciąż się pojawia . Gdzie się nie ruszę to zaraz za krzaków wyskakuje Alfa co zrobiło się już po prostu nudne . Czy spawn Alfy następuje mimo odznaczenia w opcjach ? Czy można to jakoś definitywne wyłączyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nie możesz wyłączyć w menu to zrób taki "myk". Wejdź do gamedataconfigscreatures do pliku game_relations.ltx i znajdź linijkę:


alfa_force = -5000, -5000,-5000, -5000, -5000, 5000,	 0,	 0, -5000, -5000, -5000, -5000, -5000, -5000, -5000,

I zmień parametry na dodatnie. Będą przyjaźni :biggrin: . Tu masz tutorial do przeczytania w razie wątpliwości: http://stalkerteam.p...-oraz-mutantow/ .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

No, doszedłem do Zatonu a tu ... smutna niespodzianka. Spodziewałem się, że w 2.2 twórcy zmienią co nie co fabułę, a ja tu widzę, że wzięto wszystko z Sigerous Mod 1.6. Wątek z Kordonem i Bagnami był ciekawy, ale widzę, że jako osoba, która 1.6 przeszła kilka razy, będę musiał się od nowa zmierzyć z tymi samymi postaciami. Oczywiście nie wszystko zostało takie same. Dodano utylizator, inne gęby postaci i coś tam jeszcze, ale jestem dobrej myśli :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

Mam taki problem: nie mogę wykonać zadania od Sułtana (chodzi o napad na Szewczenkę). Po rozmowie z Sułtanem ("Jaką masz dla mnie pracę"- "Tak jasne") zadanie "Atak, zdecyduj co robić"- Rozmowa z Kastetem- zgoda-czekam z nim do północy, mapa zaczyna się ładować przy Szewczence i WYLOT do win. Po poinformowaniu Brodacza o napadzie o północy Wylot. Opcja "radzcie sobie sami" wylot. Czekanie przy SZewczence wylot.

W pliku log NIE ma tekstu FATAL ERROR

Bugtrap:

 

xrEngine.exe caused ACCESS_VIOLATION in module "C:GryGSC World PublishingS.T.A.L.K.E.R. - Zew PrypecibinxrGame.dll" at 0023:08A8E8B3, CDialogHolder::CDialogHolder()+1081219 byte(s)

 

- mod pobierany trzy razy

- instalowane od nowa trzy razy

- start od wejścia na lokację trzy razy

 

Jeśli się przyda to link do mojego save: http://przeklej.net/down/92808034959014162306465847793933000efe7e03c6fc38ec8de49b9.html

 

Instalowałem tak:

 

1. Stalker - Zew Prypeci PL
2. patch 1.6.0.2 PL
3. Sigerous Mod 2.2
4. kumulatywny fiks 19.03.12
5. polonizacja SGM_2.2_PL_(FINAL)_02.07.12
6. Kwest DOPA SGM 2.2 PL (FINAL) (zawiera w sobie: AI additions for SGM 2.2 i Add_Fix_SGM_2_2)
7. SGM 2.2 guns kwest DOPA PL

Edytowane przez andwis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Stalker, jak wszyscy wiedzą, zbyt zoptymalizowany nie jest. I również w modzie SGM występują, przynajmniej u mnie, lekkie, półsekundowe freezy od czasu do czasu. Głównie jak próbuję gdzieś szybko pobiec. Znalazłem coś takiego co nazywa się "no prefetch mod" i pozwala podobno na płynniejsze granie. Tyle że nie bardzo umiem to zainstalować pod samego SGM. Samo wrzucenie plików do gry nic nie zmienia. Ktoś to testował i mógłby pomóc?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Czy to normalne, że po zakończeniu misji Tajny Opór nic się nie dzieje? Zabiłem Czerwone Tarcze i naukowców, zabrałem teczke, potem perfidnie zadźgałem Wolnościowca choć jego bym nie zabijał, lubię to frakcję...i nic. Tasak mówi mi tylko: won, że przeszkadzam mu. Gdzie mam dać tą teczkę z dokumentami od naukowców?

 

Edit: nie spojrzałem na mape :P

Edytowane przez Kudkudak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witajcie!

 

Mam problem z zaginionym zespołem w Prypeci (tym od zakłóceń radiowych). Trzeba przeszukać zwłoki aby uzyskać ładunek wybuchowy do wysadzenia drzwi przedszkola, tylko że nie ma wogółe ciał i nie można wziąć ładunku. Macie jakieś pomysły?

Edytowane przez marwis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.