SmokeHead Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Mod odpalił ale jest nie stabilny wywala przy emisjach ale dzięki bogu można to wyłaczyć, trzeba też zapomnieć o eksploracji piwnic wioski kotów nie można z tamtąd wyjść a mam cziterke dzięki której można lewitować lecz mod wywala od razu jak go odpale :( cóż kiepsko ale realizm gites fajniutki tylko znaleźć c4 do starej kryjówki sidora :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Więc pytam , czy podesłać gamedatę kompletną , u mnie śmiga bez szmerów . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SmokeHead Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Nie dzięki mam limitowany internet mobilny i boje się że zresztą jak zwykle w najmniej oczekiwanym momencie się skończy :D Ale dzięki za chęci trzymaj strzałe. Odpaliłem go w inny sposób jak było w instrukcji czyli.Stalker COPpatch 1.6.002Mod SGM 2.2 EnotPolonizacjai dopiero Fixwtedy mi odpalił ale wyłączyłem emisje unikałem piwniczek w wiosce kotów. A tak wiesz może gdzie znaleźć te ładunki wybuchowe do drzwi w wiosce kotów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 MOD kompletny ładuję na inny serwer , na razie nie udostępniam bo jest spolonizowany , jakby były problemy , pisz i pobierzesz . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SmokeHead Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 spoko ^^ Dziekuję kolego :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Nie ma sprawy , myślę , że z Ciebie konkretny gość . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Garrett Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Ładunek jest w tym domu, który pokazuję strzałką 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SmokeHead Opublikowano 11 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 Mam kolejny problem z modem ale dziwnej natury . Jak wchodzę do czerwonego lasu wszystko jest okej znajduję najemnika i naukowca biere ich PDA i lece do wiedźmińskiego kręgu szukam szukam i nic nie mogę znaleźć i zadania wypełnić jak można to naprawić nawet npc czy mutantów nie ma tylko anomalie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 11 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2014 A tam nie było tak, że najpierw wracasz się po psychodelin czy jak to się tam nazywało (do zleceniodawcy misji) i idziesz drugi raz do lasu gdzie musisz przeszukać kilka wybitych grup. Możliwe, że w odpowiedniej kolejności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SmokeHead Opublikowano 12 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2014 (edytowane) żadne taka informacja w pda się nie ujawniła ale spróbuje się wrócić do jupitera potem do bunkra i może da się z nim pogadać później zobaczymy. Nie jednak nie działa nawet po znalezieniu GPS-przewodnika nie pojawiły się wskazane miejsca na których byłem takie jak przystanek autobusowy w czerwonym lesie mam nadzieje że nie będzie to szczegółowa dla fabuły lokacja bo nie mam zamiaru tam wchodzić już. PS: wiecie jak dostać się na Agroprom ? Edytowane 12 Września 2014 przez SmokeHead Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puszkin86 Opublikowano 14 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Podzieliłby się ktoś save po przejściu do Prypeci? Bo przechodziłem Zew Prypeci z kilkanaście razy(z modami i bez) i jakoś nie mam siły na kolejny raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 14 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 (edytowane) @SmokeHeadJak pójdziesz do Czerwonego lasu i weźmiesz pda masz info, żeby iść w głąb lasu, niestety jest za duże pole psioniczne i dostajesz info, żeby wrócić się po psychodelin do zleceniodawcy. Wracasz do zleceniodawcy i znowu idziesz do lasu. Teraz musisz chodzić od grupy ciał do grupy ciał zgodnie z markerami zadań na mapie.Na filmikach niżej masz tą misję. https://www.youtube.com/watch?v=CAL6_PIfAG8https://www.youtube.com/watch?v=5m2L96Vb5Pg Poniższe info jest dość stare i nie wiem czy prawdziwe, ja poszedłem do Czerwonego lasu przed wyprawą na magazyny i nie miałem problemów z misją w lesie. Red Forest DO THIS SECTION AS SOON AS IT IS AVAILABLE. Like I mentioned earlier the mission here won't update if you have done military warehouses first so don't ignore it. Simple mission just follow the prompts. If there are no mission markers and it still gives you the original message then it's broken and will need reverted to an earlier save. It's another body hunt mission so don't waste time. Edytowane 14 Września 2014 przez tom3kb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SmokeHead Opublikowano 16 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 @Tom3k Właśnie jak chodziłem od punktu do punktu to nic się nie działo żadnej informacji o nadmiarze promieniowania i powrotu do zleceniodawcy nic może przez to że na grzebałem w skryptach tolerancji obrażeń postaci :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vorenus Opublikowano 19 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 Czym różni się Jenot Edition od czystego Sigerusa 2.2 w kwestii linii fabularnej?Gram w Sigerusa 2.2 i jestem modem zachwycony, niestety coś zrobiłem nie tak i patrząc w poradnik (wiem, że jest do 1.7) widzę, że ominęła mnie połowa qestów i zabawy. Wystartowałbym jeszcze raz ale już na Jenocie, jężeli jest warto oczywiście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 19 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 Jenot Edition niczym się nie różni w kwestii linii fabularnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SmokeHead Opublikowano 19 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 Różni się między innymi addonem broni i takich tam małych pierdułek które urozmaicają rozgrywkę myślę że warto zagrać . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vorenus Opublikowano 19 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 Dziękuję za odpowiedzi, mam zamiar zagrać w Jenota, nawet chyba mam lekki przymus bo w Sigerus Mod 2.2 coś jest nie tak z moją grą. Wróciłem z X8 i w całym laboratorium był tylko kontroler, żadnych snorków, brurerów - pustki.Jak już pisałem straciłem też możliwość wykonywania wielu zadań pobocznych, nie pobawię się tak jak mógłbym to zrobić. Chyba sam coś zawaliłem idąc niezgodnie z fabułą choć nie szalałem zbyt ostro. Popatrzę sobie na YouTube, możę ściągnę moda jeszcze dzisiaj. Jeszcze raz dzięki za odpowiedzi. Edit:Zainstalowałem wszystko zgodnie z instrukcją - gra odpaliła.Przeżyłem jednak szok już na samym początku - booty na poziomie "Weteran" są nieśmiertelne? Wpakowałem cały magazynek z AK 47 z ok. 30m w bandytę w kurteczce a ten jedynie stękał "ojeju" itp. ale jak przeładowywałem to mnie zwyczajnie odpalił. Wcześniej w tej wiosce na Kordonie bandyta przeżył jakieś 10-12 pocisków i też bez rezultatu. Mam pecha do jakichś bugów czy tak w tym modzie jest? Edit:Ponownie założyłem grę i ponownie to samo... obrażenia zadawane przez broń są śmieszne a bandyci w lichych kurteczkach nieśmiertelni, co będzie z bootami w exo?Póki co usuwam modyfikacje, raczej nie dla mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SmokeHead Opublikowano 23 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 @vorenus zagraj na poziomie Stalker . Sam próbowałem na mistrzu i no po pierwszych kilku krokach spotkałem się ze świętym Pietrem trafił mi się pies dwa razy mnie chlasną i padłem. To po prostu ten poziom jest przyszykowany dla ludzi z taktyką "atakuj najsilniejszym co mas i to bardzo szybko , dużo i uciekaj" czyli innymi słowy dla masochistów, Na poziomie Stalker lub Veteran też będziesz miał nie małą cegłe do zgryzienia spróbuj tak potem na Veterana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vorenus Opublikowano 23 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 Sprawa z nieśmiertelnością bandytów w Wiosce Kotwó rozwiązana - pobiegłem tam bez oddziału Stalkerów, chciałęm wymieść wioskę sam. Jakiś script nie zadziałał wówczas i nawet cały magazynek nie zabijał bootów.Jeżeli weźmie się zadanie, dołączy do ekipy szturmowej booty giną po 3-5 pociskach zależnie od tego gdzie trafiamy. W głowę przeważnie wystarcza jeden. Mam pytanie - jak odpalić moda żeby mieć 100% pewność, że będą działały wszystkie scripty - pisaliście, że trzeba z gamedata ale nie bardzo jest z czego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SmokeHead Opublikowano 23 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 A masz wszystkie patche do moda ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vorenus Opublikowano 23 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 Mam płytkę z grą najnowszą wersję - 1.6.02 czy jakoś tak - nie pamiętam teraz dokładnie ale kupowałem jakieś 3-4 m-ce temu zafoliowaną nówkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SmokeHead Opublikowano 23 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 mi chodzi o łatki do moda :P źle się wyraziłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vorenus Opublikowano 23 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 3. Sigerous Mod 2.2 Enot Edition 4. Fix 11.05.12 5. Texture Pack (dla tych co mają mocne komputery) - opcjonalnie 5. polonizacja6. Mini Fix SGM 2.2 Jenot PL (FINAL) 18.08.12FOV Switcher 1.7: + gun_pack Niestety nie mam tych pięknych ikonek broni w menu inwentarza (plecaku), na YT widzę, że boń i wyposażenie w modzie wygląda pięknie - u mnie jest bardzo przeciętny wygląd - grafika na full. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SmokeHead Opublikowano 23 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 nie wiem jak to z texture patch chodzi ale u mnie działało bo robiłem podobnie tylko bez mini fix , fov switcher a gun pack już jest w Jenocie . Powinno ładnie chodzić. Spróbuj zrobić reinstal moda tylko bez Gun packa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dreggoth Opublikowano 30 Września 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Mam pytanie. Czy powstała jakaś łatka, itd. , która umożliwia modyfikowanie broni Nato? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.