czernobyl10 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 @Metek dodane podziękowania od Ciebie do pierwszego posta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Dzięki @czernobyl10, resztę administratorzy pododają i poukładają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Dzięki @metek58 forum ma kolejne spolszczenie..brawo @metek i tylko tak dalej. O błędy się nie martw każdy je robi...Link już trafił do Pobieralni więc można pobierać. Ja bym prosił o dokładny opis instalacji bo niema go w temacie, a być powinien...patche itd. Potem doda się w temat. // @cz10 a gdzie te podziękowania bo nic tam nie widzę.. . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Coś zjadło, bo miały być konkretniejsze podziękowania, a ich nie ma. Myślę, że szefostwo dołoży to co trzeba, bo oto już prosiłem. Dzięki @malakas za słowa uznania, ale jak już wspomniałem, sam już nie porywam się na ruskie mody, bo niektóre wymagają ewidentnych poprawek, a ja jestem w tym za krótki. Dziękuję @kobal za zrobienie porządku w LTL v 0.6 i ułożenie go tak jak trzeba. Chcę dodać, ze mod mam na Zew Prypeci ver. 1.6.02, taki ściągnąłem z linku: http://narod.ru/disk/46111069001.3e260c2af50dc38f96e24d7877fcbebb/%5Bgoldenshara.com%5D.Stalker.LTL.0.6.rar.html Nie wiem dlaczego, ale zniknął z posta @czernobyla10. Są trudności z modem, bo kapryśny trochę, ale idzie to strawić. Z relacji @kobala, nie zaleca się grać na wersji 1.6.00 podanej (może omyłkowo) przez @czernobyl10, bo jak ktoś wie, że tam w Prypeci w podstawce "zamraża" postać Kowalskiego, dopiero patch 1.6.02 to regulował. Życzę przyjemnego spędzenia czasu, przy pokonywaniu kolejnych zadań (nowych i starych też), w poszukiwaniu prawdy i przygód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedoro Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Dzięki za spolszczenie, już się biorę do testowania. Wreszcie kolejny mod do CoP'a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Mam prośbę do zgłaszających ewentualne błędy błędy, by na screenach wskazywać błąd i także jak się pojawią stylistyczne błędy, to proszę o sugestie, jak miałoby to być poprawnie. Techniczne, wiadomo, specsłużby naszego klanu to rozwałkują, w miarę swojego wolnego czasu. Śmiało grac, nie szczypać się, że przy wgrywaniu powtórnym z zapisu może wywalić do pulpitu, zależy to też od kompa, czy sobie poradzi, gdy się chce grać na full detalach. Próbować wczytywać z funkcji "wczytaj z ostatniego zapisu", u mnie wczytywało normal. Gdyby wywaliło, najlepiej wczytuje po wyjściu na pulpit. :thumbsup: Ale to taki urok tego moda, ruscy przespali parę rzeczy, dopiero @Yurek ten mod wyprostował i śmiga w miarę dobrze. Powodzenia w grze, mieć relanium koło siebie (z różnych przyczyn) - nie zaszkodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Ja tam zamiast relanium wolę tradycyjne środki upadlające... Fajnie, dzięki @Metek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Proszę o wyjaśnienie co oznacza ten błąd: FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : !phrase_dialog->m_PhraseVector.empty() [error]Function : CPhraseDialog::SayPhrase [error]File : D:prog_repositorysourcestrunkxrGamePhraseDialog.cpp [error]Line : 146 [error]Description : No available phrase to say, dialog[hello_dialog] Wyskakuje mi jak chcę porozmawiać z nim przed zabiciem go.Zlecenie dał Lis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Oznacza że brak jakiejś linii dialogowej lub jakiś błąd xmlowskich tagów co uniemożliwia odtworzenie konkretnej linii dialogowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 @jurek48, tam brak jest tej kwestii, przez moje niedopatrzenie, nie został dodany (w oryginalnym modzie go nie ma, @Yurek go dorobił) i wrzucę zaraz patcha z tym plikiem, tylko nie wiem jeszcze gdzie mam to zrobić. Może sam pliczek by wrzucił, może podpowie mi ktoś z szefostwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 @Metek wrzuć sam brakujący plik jako patch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 @Metek wrzuć sam brakujący plik jako patch. Dobry pomysł @czernobyl10, tu daję link do fixa, a Ty dołóż go pod linkiem do polonizacji. http://speedy.sh/E2nsA/Fix-na-rozmowe-z-Danem.7z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 @Metek link do fixa dodany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 @Metek link do fixa dodany. Dzięki za dodanie. Tu mam link do do moda z narod.ru, co wcześniej miałeś - możesz go dodać? http://narod.ru/disk/46111069001.3e260c2af50dc38f96e24d7877fcbebb/%5Bgoldenshara.com%5D.Stalker.LTL.0.6.rar.html Proszę o wyjaśnienie co oznacza ten błąd:FATAL ERROR [error]Expression : !phrase_dialog->m_PhraseVector.empty() [error]Function : CPhraseDialog::SayPhrase [error]File : D:prog_repositorysourcestrunkxrGamePhraseDialog.cpp [error]Line : 146 [error]Description : No available phrase to say, dialog[hello_dialog] Wyskakuje mi jak chcę porozmawiać z nim przed zabiciem go.Zlecenie dał Lis. @jurek48, możesz tu zgłaszać ewentualne błędy: http://stalkerteam.pl/tracker/project-8-ltl-06/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Panowie amdini mod jest spolszczony prosze o przeniesienie do działu modów po polsku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 (edytowane) Jeszcze chwila, mam link na fix kumulatywny, proszę @czernobyl10, abyś zamienił link tamtego fixa na ten: http://speedy.sh/syd...i-Kruk-zombi.7z Poprawiłem w nim wylot w rozmowie z Krukiem z frakcji Zombi. Edytowane 2 Sierpnia 2012 przez metek58 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedoro Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 (edytowane) Po zrobienie wszystkich zadań na Kordonie ( oprócz Wss dla Astronoma), przy przejściu na wysypisko, za każdym razem mam ten sam błąd: * Game Sedoro - autosave.scop is successfully saved to file 'c:userspublicdocume~1s.t.a.l.k.e.r. - zew prypecisavedgamessedoro - autosave.scop' - Disconnect stack trace: 0023:07B362E5 xrGame.dll, CxIOFile::Scanf() [error][ 183] : Nie można utworzyć pliku, który już istnieje. Ma ktoś pomysł co to może być? Edytowane 3 Sierpnia 2012 przez sedoro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 @sedoro, próbowałeś cofnąć się o jeden zapis i powtórnie wejść? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedoro Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Tak nie pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 @sedoro, a w którym ty miejscu masz przejście na Wysypisko, koło tunelu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedoro Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Tak jak mówi Lis, obok lokomotywy w tunelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 (edytowane) Powinieneś tam przejść @sedoro. Miałem ten problem i po powtórnym wejściu, nie pamiętam dokładnie, ale chyba za trzecim razem poszło. Masz uszkodzony save, spróbuj go skasować, to co przy przechodzeniu powstaje save, nie swój przed. Może trzeba cofnąć się o dwa zapisy, bo być może uszkodzony jest ten z przed próby przejścia. Edytowane 4 Sierpnia 2012 przez metek58 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Po zrobienie wszystkich zadań na Kordonie ( oprócz Wss dla Astronoma), przy przejściu na wysypisko, za każdym razem mam ten sam błąd: * Game Sedoro - autosave.scop is successfully saved to file 'c:userspublicdocume~1s.t.a.l.k.e.r. - zew prypecisavedgamessedoro - autosave.scop' - Disconnect stack trace: 0023:07B362E5 xrGame.dll, CxIOFile::Scanf() [error][ 183] : Nie można utworzyć pliku, który już istnieje. Ma ktoś pomysł co to może być?U mnie było to samo. Wyciąłem z katalogu zapisu autosave i pomogło. I tak jest nadpisywany przy przejściu na następną lokację. Idę dalej. Miejsce gdzie znaleźć wintorez i pda: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 (edytowane) UŁATWIENIE !!! Jako, że w modzie ciężko o wszystko, zacząlem sobie eksperymentować z posiadanami na dysku plikami. No i któraś z prób została uwieńczona sukcesem :) Oczywiście, jeśli ktoś chce grać sobie normalnie, to powinien udawać, że tego posta nie widzi ;) Z modem bez żadnych problemów działa spawner Władca Zony dla czystego CoP. Oczywiście, przedmiotów z moda nie ma, ale też nie ma już problemów z bronią, amunicją, kasą i przedmiotami kwestowymi z CoP. Przed instalacją "ułatwienia" zalecam zrobić kopię całego folderu gamedata z modem. U mnie działa bez żadnych zastrzeżeń, no ale...wladca_zony_spawn.rar Edytowane 6 Sierpnia 2012 przez apg2312 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedoro Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 (edytowane) U mnie było to samo. Wyciąłem z katalogu zapisu autosave i pomogło. I tak jest nadpisywany przy przejściu na następną lokację. Oprócz tego trzeba było zmienić jeszcze oświetlenie na statyczne, gdyż wyskakiwał podobny błąd co w soliance ten " &&". Umieściłem też literówkę ze spolszczenia w trackerze. Edytowane 6 Sierpnia 2012 przez sedoro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.