czernobyl10 Posted June 12, 2012 Report Share Posted June 12, 2012 Tytuł oryginalny: Последний День Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006 Data premiery: 22.08.2013 r. Autor: Sine Autor spolszczenia: @qwert Śr. długość rozgrywki: (30+ godzin) OPIS: Spoiler Jest rok 2015. Zona zaczyna się zmieniać: Mózgozwęglacz zostaje ponownie uruchomiony przez nieznane siły i stalkerzy z perymetru mogą się tylko domyślać tego, co dzieje się w centrum Strefy. Nieliczni, którzy znajdowali się za Zwęglaczem, zostali uwięzieni w pułapce i przepadli bez wieści. Nasz bohater - Daniił Afgiejew, żyje w miasteczku wojskowych, zapewniających ochronę granic perymetru od niepożądanych gości chcących wtargnąć w głąb Zony. Matka Daniiła zmarła dawno temu, w czasach gdy Strefa zaczęła się tworzyć. Oficjalnie mówiono, że jego ojciec pracował jako taksówkarz i z tego powodu syn prawie nigdy go nie widział, ale pewnego razu chłopak przypadkowo poznaje prawdziwy los swojego ojca. W rzeczywistości był on stalkerem i zniknął w głębi Zony. Nie mając żadnych innych krewnych, nasz bohater znajduje człowieka, który pomaga mu przeniknąć do Strefy i opanować stalkerskie rzemiosło. Ma to pomóc w odnalezieniu zaginionego ojca... LISTA ZMIAN: Spoiler Wszystkie lokacje w modyfikacji zostały przerobione. Podstawą dla 80% były materiały z buildów, do których wprowadzono niezbędne usprawnienia (od zmian w roślinności oraz dodania porzuconych pojazdów i śmieci, po gruntowną edycję). Dla przykładu - Dolina Mroku składa się w 60% z builda 1865, a pozostałe 40% to elementy z finałowej wersji gry + przerobiona roślinność. Cykl dnia i nocy wpływa na życie w Zonie. W ciągu dnia mutanty są mniej agresywne i stronią od ludzi, ale nocą chętnie wypełzają na polowanie w pobliżu dróg czy baz stalkerów. Z tego powodu należy zachować ostrożność podczas nocnych wypadów. Dodano emisje, używając materiałów z OGSM z własnymi poprawkami. Główna fabuła moda składa się z 35 zadań, a do tego wprowadzono 3 wątki poboczne (każdy po ok. 25 zadań) oraz pomniejsze dodatkowe questy. Podobnie jak w buildach, na lokacjach będą porozrzucane dynamiczne obiekty i schowki. Przy ich realizacji autor starał się wykorzystać te najciekawsze, znane także z finalnej wersji gry. Podczas tworzenia moda z buildów zaczerpnięto najbardziej klimatyczne elementy, dzięki czemu Zona zyskała atmosferę zaniedbania i opuszczenia, przy zachowaniu jak najlepszej jakości grafiki. LISTA LOKACJI: Spoiler Perymetr Kordon Wysypisko Instytut Badawczy Agroprom Dolina Mroku Rostok Jantar Bagna Magazyny Wojskowe Radar Czerwony Las Limańsk Mgliste Miasto Prypeć Elektrownia Jądrowa w Czarnobylu W modzie odwiedzimy więc w sumie 15 miejsc. SCREENY: Spoiler WIDEO: Spoiler Przegląd moda od AP-PRO: INSTALACJA: Spoiler Folder gamedata z pobranego archiwum umieszczamy w głównym katalogu gry (w wersji 1.0006). W pliku fsgame.ltx zmieniamy linię: $game_data$ = false| true| $fs_root$| na: $game_data$ = true| true| $fs_root$| LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod + spolszczenie: Nasz serwer - [KLIK] Wszystkie fixy opisane na czwartej stronie tematu moda. Autor spolszczenia moda NIE WYRAŻA ZGODY na jego uploadowanie / publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl Źródła: 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radioaktywny Posted June 12, 2012 Report Share Posted June 12, 2012 Wow! Zapowiada się fajnie, ale ciekawe co z tego wyjdzie... A pewnie sam termin wydania zmieni się o 2-3 miesiące (oczywiście na niekorzyść gracza), ale to tylko moje spekulacje ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metek58 Posted June 12, 2012 Report Share Posted June 12, 2012 Czyli nowe misje, jak można zrozumieć wyprawę syna w poszukiwaniu zaginionego ojca. Będzie się działo... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apg2312 Posted June 12, 2012 Report Share Posted June 12, 2012 Tak...Sidorowicz powie, że w Prypeci jest schowana informacja na temat zaginionego ojca - i najpierw polatamy po Zonie żeby mu się zrewanżować, a potem ze 20 razy będziemy zasuwać z Kordonu na CEA i z powrotem, żeby te informacje poskładać do kupy... No ale pożyjemy, zobaczymy :) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radioaktywny Posted June 12, 2012 Report Share Posted June 12, 2012 Może nie będzie aż tak źle. Ja w przypadku modów jestem optymistą. Mam nadzieję, że nie spaprają tego, bo fabuła zapowiada się naprawdę ciekawie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waler11 Posted June 12, 2012 Report Share Posted June 12, 2012 Spokojnie mod dopiero w produkcji przewidywany wylot moda do użytku koniec lata 2012 lub późna jesień. A na dodatek jeszcze sami nie wiedzą ostatecznej daty zakończenia prac. W takim razie pozostaje tylko czekanie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichy Posted June 12, 2012 Report Share Posted June 12, 2012 Nadzieja umiera ostatnia ....( Lost Alpha....) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czernobyl10 Posted June 12, 2012 Author Report Share Posted June 12, 2012 Oby nie było zawieszenia projektu. Będę obserwował tego moda na bieżąco. Informacje z pierwszej ręki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metek58 Posted June 12, 2012 Report Share Posted June 12, 2012 Wiem @czernobyl10, Ty jesteś szpec od tych spraw. Na pewno zapatchują to z dziesięć razy, ale chyba warto czekać na finał tego wypaśnego moda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czernobyl10 Posted June 12, 2012 Author Report Share Posted June 12, 2012 Metek jak nie mogę grać to daję info dla was kolegów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
waler11 Posted June 13, 2012 Report Share Posted June 13, 2012 Do końca lata to już nie długo miejmy nadzieję że uda się skończyć bez większych problemów bo widzę że mod będzie dość ciekawy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czernobyl10 Posted June 18, 2012 Author Report Share Posted June 18, 2012 Lokacje gotowe na 80-90% i gotowe do testów, procent zasiedlenia lokacji- 10. Nowe screeny z bagien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radioaktywny Posted June 18, 2012 Report Share Posted June 18, 2012 Tekstura "bagien" szczerze mówiąc nie robi wrażenia :/ Ten kolor jest strasznie nie realistyczny - moja opinia... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czernobyl10 Posted June 18, 2012 Author Report Share Posted June 18, 2012 Lokacje jeszcze nie są gotowe na 100% ale to będzie ciekawy mod jeżeli będzie zawierał o czym pisze twórca. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radioaktywny Posted June 18, 2012 Report Share Posted June 18, 2012 Owszem z powodu zapowiadanej zawartości mod prezentuje się bardzo dobrze, ale sami przyznajcie, że jak jest świetna fabuła, świetne dodatki, nowe lokacje, a grafika totalne dno to się odechciewa grać. Miejmy nadzieję, że tak nie będzie ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czernobyl10 Posted June 19, 2012 Author Report Share Posted June 19, 2012 Kolejna porcja screenów z moda. Kolejna porcja screenów Dolina Mroku Zaginiona wioska Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czernobyl10 Posted June 25, 2012 Author Report Share Posted June 25, 2012 Screeny z Perymetru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radioaktywny Posted June 25, 2012 Report Share Posted June 25, 2012 Te już wyglądają zdecydowanie lepiej - takie moje zdanie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danieldrog Posted June 25, 2012 Report Share Posted June 25, 2012 Niema to jak porządna robota. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czernobyl10 Posted June 28, 2012 Author Report Share Posted June 28, 2012 Do ekipy doszli nowi ludzie, następuje zasiedlanie lokacji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Radioaktywny Posted June 28, 2012 Report Share Posted June 28, 2012 (edited) O to już dość duży kawał roboty odwalony, a wszystkie lokacje skończyli już w 100%, wiesz może?? Edited June 28, 2012 by Radioaktywny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czernobyl10 Posted June 28, 2012 Author Report Share Posted June 28, 2012 Niestety jeszcze nie są skończone tak że jeszcze trzeba poczekać. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metek58 Posted June 29, 2012 Report Share Posted June 29, 2012 Dobrze by było, po wyjściu już finalnej wersji moda, skrzyknąć większą ekipę tłumaczy i speców od zgrzytów w trakcie polonizowania i zrobić tego moda w krótszym czasie. Czy taka opcja miałaby szanse powodzenia? Co sądzą inni? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn06 Posted June 29, 2012 Report Share Posted June 29, 2012 Pomysł bardzo dobry, jak się tam dogadacie, na pewno szybko by praca poszła. Ja mogę być testerem, kilka modów już testowałem i znam się trochę na błędach technicznych ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
metek58 Posted June 29, 2012 Report Share Posted June 29, 2012 No to fajnie by było, bo testowanie jest bardziej efektywne, jak testujący sam potrafi znaleźć błąd i go wskazać, a na dodatek zalecić leczenie. Wiem @korn, że Ty należysz do elity tych osób i to bez wazeliny z mojej strony. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.