Jump to content

SGM 2.2 wersja Jenot Edition PL dyskusja ogólna/problemy


Recommended Posts

U mnie na początku nie powoduje ciągłych wypadów, ale czasem się zdarzy. Wie ktoś jaki powód.


FATAL ERROR
[error]Exp[b][/b]ression : data
[error]Function	 : CVirtualFileReader::CVirtualFileReader
[error]File		 : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\FS.cpp
[error]Line		 : 545
[error]Description : e:\gry instalki na dlugo\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\spawns\all.spawn
[error]Arguments	 : Not enough storage is available to process this command.

Link to comment
Share on other sites

Może i ram, albo jakiś proces się na tyle zawiesił, że przeciążył po prostu kompa. Ale i tak tu nic nie zrobisz bo log wskazuje na plik all.spawn. Ja bym posłużył się standardowymi procedurami w wypadku słabych kompów, czyli mniejsza rozdzielczość, mniej szczegółów itp, itd. A poza tym wczytałbym wcześniejszy zapis i jeszcze raz podszedłbym do tematu.

Link to comment
Share on other sites

Jak pisałem ten problem nie jest uciążliwy i uniemożliwiający grę. Po prostu myślałem, że można to jakoś wyjaśnić. Mój komp ma może z 2 lata,a już jest stary eheheh jaki ten los zły na szczęście wymieniam niedługo. A misja ze znalezieniem dowodów, o Wstrząsie. Mam znaleźć pda bądź cośkolwiek latam już godzinne między dźwigami, a Skadowskiem i nic ma ktoś namiar na to?

Link to comment
Share on other sites

Dziwne dopisałem wczoraj odpowiedź i jej nie pokazało hmmmm. Pda leży przy domku w którym znajdujemy Wstrząsa koło ławeczki od strony anomalii pazur. Pojawia się dopiero po zniknięciu ciała Wstrząsa i dlatego nie moglem tego znaleźć od razu.

  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

Staram się robić wszystkie zadania więc można tu pytać jak czegoś nie wiece może mi się uda pomóc Co jakiś czas jak będziecie w okolicy pogłębiarki zachodźcie tam na pięterko gdzie był świecący art dla Brodacza właśnie znalazłem tam Seve. Leżała tam ot tak sobie.

Edited by LordDino
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Poczytaj cały podany temat na pewno nie zaszkodzi. A na twoje pytanie odp masz w poście 261. Jeżeli nie możesz znaleźć kompletu to wczytaj sejw sprzed likwidacji oddziału powinności w tym momencie od nowa zespawnuja się dokumenty.

Link to comment
Share on other sites

Czytałem, tylko że te wszystkie miejsca przeszukiwałem po drugim wczytaniu przed rozwałka powinności i nic,ale wczytam jescze raz może od jakiegoś wcześniejszego ,te pierwsze znalazłem w całkiem innym miejscu przy bramie .Dzięki Schowki wreszcie są,wskoczyły dopiero po usuniąciu kilku zapisów i rozpoczęcia misji od nowa.

Edited by gregoryxxx99
Link to comment
Share on other sites

Takie codo próbuje wgrać 3 savy i przy każdym wywala z takim logiem.



[error]Exp[b][/b]ression : !m_error_code
[error]Function	 : raii_guard::~raii_guard
[error]File		 : D:prog_repositorysourcestrunkxrServerEntitiesscript_storage.cpp
[error]Line		 : 748
[error]Description : ....a.l.k.e.r. - zew prypecigamedatascripts_g.script:4655: table index is nil


Pomogło przeinstalowanie moda.

Edited by LordDino
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Pograwszy w wersje 2.2 Jenota odnoszę wrażenie, że zmiana "wagi" amunicji w obliczaniu skuteczności broni wpływa niekorzystnie na zakres dobieranego ekwipunku - AKMS który mamy od początku sprawuje się do tego stopnia dobrze, że wszelkie inne bronie na amunicję 5,45x39 i 5,56x45 nie są w stanie tej pozycji zagrozić. Co więcej udział hit_power broni to ok. 10%, podczas gdy amunicja zajmuje pozostałe 90% w przypadku obliczania ogólnego współczynnika obrażeń. To z kolei sprawia, że nawet dostosowanie obrażeń broni do prędkości wylotowych pocisku nie przynosi niemal żadnego rezultatu właśnie z tytułu dysproporcji. Ktoś ma podobne spostrzeżenia na ten temat, bądź posiada inne zdanie?

Link to comment
Share on other sites

Ale taki był zamysł twórcy moda i co co o tym gadać tak jest i tak będzie chyba, że sobie to zmienisz

Zawsze jest miejsce na dyskusję (szczególnie w temacie opisanym jako Dyskusja Ogólna), nie każdy zamysł musi być tym trafionym.

Cromm zrobił fajny wskaźnik dmgu amunicji i na tym sobie dobieramy broń.

Czyli generalnie wybór staje się dość okrojony, zważywszy na ilość dostępnego sprzętu, z którego spora część po prostu stanowi tylko materiał do handlowania (chyba że cudze upodobania estetyczne przeważają nad efektywnością i idzie się pod prąd bez względu na tabelki).

Jak to komuś nie odpowiada to nie musi grać w mod proste :biggrin:

Natomiast ten komentarz, jest co najmniej nie na miejscu. Mam na tyle autonomiczną wolę, że bez takiego pisania, jestem w stanie podjąć decyzję. Szkoda klawiatury na pisanie takich rzeczy.

Edited by Colego
Link to comment
Share on other sites

Nie rozumiem irytacji napisałem właśnie na temat wolnej woli, jak chcesz to grasz jak ci się nie podoba to nie proste, wolna wola i wolny wybór. I tak napisałeś jakbym ja ci miał zabronić lub nakazać grę po co takie wpisy szkoda na nie klawiatury. A ten uśmiech na końcu wpisu też o czymś świadczy.

Link to comment
Share on other sites

Nie jestem w stanie odpisać Ci na tego posta, niemal absolutny brak interpunkcji uniemożliwia mi zrozumienie jego treści. PS. Nie widzę potrzeby rozwijania OT, chciałem podysktutować o balansie w tej modyfikacji i chciałbym pozostać w tym temacie.

Link to comment
Share on other sites

Nie uważam, że balans obrażeń w tej wersji moda jest skopany. Po prostu opiera się on na sile broni w realu. Tak to już jest, że większość prawdziwych urządzeń do robienia krzywdy ma podobne parametry i rzeczywiście ilość zadawanych obrażeń zależy od amunicji. Niestety sprowadza się to do tego, że jak napisał @Colego wybór broni jest oparty na wyglądzie i cała ta tabelka nie ma sensu. A może o to właśnie autorowi chodziło, żeby uśrednić wszystko i strzelać z czego mu się podoba. No bo z drugiej strony jak się znajdzie w vanilii przy jakimś trupie albo w schowku Vintara to już się go nie wyrzuca do końca gry. Tak więc nie jest aż tak źle. Chcemy postrzelać z kałacha, bierzemy kałacha. Chcemy z LR300, bierzemy LR300 i nie musimy się martwić o parametry bo i tak są one zbliżone. Jedynym błędem było danie na starcie broni, która przewyższa wszystko co jest dostępne później (nie licząc RPG, Gaussa i paru snajperek). Mogło by nawet tak być ale, żeby amunicja do niej nie była dostępna w Kordonie i na Bagnach. Jakiś czas temu zabrałem się za modyfikowanie hit_power w zależności od prędkości wylotowej ale zmiana damage-u była tak niewielka, że dałem sobie spokój.

  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

Pytanie odnośnie działania bankiera, wyłożyłem na poczet oszczędności okrągłą sumkę u gościa na Skadowsku, jednak po wycieczce do Jupitera i powrocie na Zaton pieniądze szlag trafił. Skrypt bankiera zeruje dodaną wartość w przypadku zmiany lokacji i tym samym ma sens tylko gdy zamierzamy siedzieć w jednym miejscu długi okres czasu?

Link to comment
Share on other sites

Ok, o godzinach wybrania środków doczytałem na krótko po napisaniu posta. No cóż wychodzi na to że bankier, skoro nie zarabia, pozostaje tylko bankomatem do wymiany waluty elektronicznej na zwykłą - szkoda w 1.7 zdawało się, że to lepiej funkcjonowało.

Edited by Colego
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.