LordDino Opublikowano 28 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 U mnie na początku nie powoduje ciągłych wypadów, ale czasem się zdarzy. Wie ktoś jaki powód. FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : data [error]Function : CVirtualFileReader::CVirtualFileReader [error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\FS.cpp [error]Line : 545 [error]Description : e:\gry instalki na dlugo\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\spawns\all.spawn [error]Arguments : Not enough storage is available to process this command. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 28 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 Not enough storage is available to process this command. "Za mało pamięci do przetworzenia tego polecenia." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 28 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 Ram? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 28 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 Może i ram, albo jakiś proces się na tyle zawiesił, że przeciążył po prostu kompa. Ale i tak tu nic nie zrobisz bo log wskazuje na plik all.spawn. Ja bym posłużył się standardowymi procedurami w wypadku słabych kompów, czyli mniejsza rozdzielczość, mniej szczegółów itp, itd. A poza tym wczytałbym wcześniejszy zapis i jeszcze raz podszedłbym do tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 28 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 Jak pisałem ten problem nie jest uciążliwy i uniemożliwiający grę. Po prostu myślałem, że można to jakoś wyjaśnić. Mój komp ma może z 2 lata,a już jest stary eheheh jaki ten los zły na szczęście wymieniam niedługo. A misja ze znalezieniem dowodów, o Wstrząsie. Mam znaleźć pda bądź cośkolwiek latam już godzinne między dźwigami, a Skadowskiem i nic ma ktoś namiar na to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 @ LordDino Ten kwest jest akurat nowy (te dowody na Wstrząsa), tak więc Ty będziesz pierwszy, który nam powie gdzie szukać tego PDA ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 30 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Dziwne dopisałem wczoraj odpowiedź i jej nie pokazało hmmmm. Pda leży przy domku w którym znajdujemy Wstrząsa koło ławeczki od strony anomalii pazur. Pojawia się dopiero po zniknięciu ciała Wstrząsa i dlatego nie moglem tego znaleźć od razu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 @ LordDino Moje gratulacje i dzięki za podpowiedź. Przyda się pewnie jeszcze nie raz .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 1 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 (edytowane) Staram się robić wszystkie zadania więc można tu pytać jak czegoś nie wiece może mi się uda pomóc Co jakiś czas jak będziecie w okolicy pogłębiarki zachodźcie tam na pięterko gdzie był świecący art dla Brodacza właśnie znalazłem tam Seve. Leżała tam ot tak sobie. Edytowane 1 Lipca 2012 przez LordDino Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregoryxxx99 Opublikowano 13 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Siemka Prosze o poradę, mianowicie nie mogę namierzyć 2 tajnych dokumentów w Dolinie Mroku w zadaniu Zagadka przeszłości.Dokumenty 1-sze znalazłem zaraz za główna bramą i dalej kicha,z góry dzięki za podpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 13 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Poczytaj cały podany temat na pewno nie zaszkodzi. A na twoje pytanie odp masz w poście 261. Jeżeli nie możesz znaleźć kompletu to wczytaj sejw sprzed likwidacji oddziału powinności w tym momencie od nowa zespawnuja się dokumenty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregoryxxx99 Opublikowano 13 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 (edytowane) Czytałem, tylko że te wszystkie miejsca przeszukiwałem po drugim wczytaniu przed rozwałka powinności i nic,ale wczytam jescze raz może od jakiegoś wcześniejszego ,te pierwsze znalazłem w całkiem innym miejscu przy bramie .Dzięki Schowki wreszcie są,wskoczyły dopiero po usuniąciu kilku zapisów i rozpoczęcia misji od nowa. Edytowane 13 Lipca 2012 przez gregoryxxx99 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 13 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 (edytowane) Takie codo próbuje wgrać 3 savy i przy każdym wywala z takim logiem. [error]Exp[b][/b]ression : !m_error_code [error]Function : raii_guard::~raii_guard [error]File : D:prog_repositorysourcestrunkxrServerEntitiesscript_storage.cpp [error]Line : 748 [error]Description : ....a.l.k.e.r. - zew prypecigamedatascripts_g.script:4655: table index is nil Pomogło przeinstalowanie moda. Edytowane 14 Lipca 2012 przez LordDino Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misterius Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Witam. Mam problem z zadaniem ze schowkami świtowców, mianowicie co należy do nich włożyć by zadanie zostało zaliczone ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Przecież tam jest napisane dokładnie najedź na zadanie w PDA i będzie. Zamiast Chasera wkładasz Remingtona 870. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Colego Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Pograwszy w wersje 2.2 Jenota odnoszę wrażenie, że zmiana "wagi" amunicji w obliczaniu skuteczności broni wpływa niekorzystnie na zakres dobieranego ekwipunku - AKMS który mamy od początku sprawuje się do tego stopnia dobrze, że wszelkie inne bronie na amunicję 5,45x39 i 5,56x45 nie są w stanie tej pozycji zagrozić. Co więcej udział hit_power broni to ok. 10%, podczas gdy amunicja zajmuje pozostałe 90% w przypadku obliczania ogólnego współczynnika obrażeń. To z kolei sprawia, że nawet dostosowanie obrażeń broni do prędkości wylotowych pocisku nie przynosi niemal żadnego rezultatu właśnie z tytułu dysproporcji. Ktoś ma podobne spostrzeżenia na ten temat, bądź posiada inne zdanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Ale taki był zamysł twórcy moda i co co o tym gadać tak jest i tak będzie chyba, że sobie to zmienisz. Cromm zrobił fajny wskaźnik dmgu amunicji i na tym sobie dobieramy broń. Jak to komuś nie odpowiada to nie musi grać w mod proste Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Colego Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 (edytowane) Ale taki był zamysł twórcy moda i co co o tym gadać tak jest i tak będzie chyba, że sobie to zmienisz Zawsze jest miejsce na dyskusję (szczególnie w temacie opisanym jako Dyskusja Ogólna), nie każdy zamysł musi być tym trafionym. Cromm zrobił fajny wskaźnik dmgu amunicji i na tym sobie dobieramy broń. Czyli generalnie wybór staje się dość okrojony, zważywszy na ilość dostępnego sprzętu, z którego spora część po prostu stanowi tylko materiał do handlowania (chyba że cudze upodobania estetyczne przeważają nad efektywnością i idzie się pod prąd bez względu na tabelki). Jak to komuś nie odpowiada to nie musi grać w mod proste Natomiast ten komentarz, jest co najmniej nie na miejscu. Mam na tyle autonomiczną wolę, że bez takiego pisania, jestem w stanie podjąć decyzję. Szkoda klawiatury na pisanie takich rzeczy. Edytowane 16 Sierpnia 2012 przez Colego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Nie rozumiem irytacji napisałem właśnie na temat wolnej woli, jak chcesz to grasz jak ci się nie podoba to nie proste, wolna wola i wolny wybór. I tak napisałeś jakbym ja ci miał zabronić lub nakazać grę po co takie wpisy szkoda na nie klawiatury. A ten uśmiech na końcu wpisu też o czymś świadczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Colego Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Nie jestem w stanie odpisać Ci na tego posta, niemal absolutny brak interpunkcji uniemożliwia mi zrozumienie jego treści. PS. Nie widzę potrzeby rozwijania OT, chciałem podysktutować o balansie w tej modyfikacji i chciałbym pozostać w tym temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cromm Cruac Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Nie uważam, że balans obrażeń w tej wersji moda jest skopany. Po prostu opiera się on na sile broni w realu. Tak to już jest, że większość prawdziwych urządzeń do robienia krzywdy ma podobne parametry i rzeczywiście ilość zadawanych obrażeń zależy od amunicji. Niestety sprowadza się to do tego, że jak napisał @Colego wybór broni jest oparty na wyglądzie i cała ta tabelka nie ma sensu. A może o to właśnie autorowi chodziło, żeby uśrednić wszystko i strzelać z czego mu się podoba. No bo z drugiej strony jak się znajdzie w vanilii przy jakimś trupie albo w schowku Vintara to już się go nie wyrzuca do końca gry. Tak więc nie jest aż tak źle. Chcemy postrzelać z kałacha, bierzemy kałacha. Chcemy z LR300, bierzemy LR300 i nie musimy się martwić o parametry bo i tak są one zbliżone. Jedynym błędem było danie na starcie broni, która przewyższa wszystko co jest dostępne później (nie licząc RPG, Gaussa i paru snajperek). Mogło by nawet tak być ale, żeby amunicja do niej nie była dostępna w Kordonie i na Bagnach. Jakiś czas temu zabrałem się za modyfikowanie hit_power w zależności od prędkości wylotowej ale zmiana damage-u była tak niewielka, że dałem sobie spokój. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Colego Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Pytanie odnośnie działania bankiera, wyłożyłem na poczet oszczędności okrągłą sumkę u gościa na Skadowsku, jednak po wycieczce do Jupitera i powrocie na Zaton pieniądze szlag trafił. Skrypt bankiera zeruje dodaną wartość w przypadku zmiany lokacji i tym samym ma sens tylko gdy zamierzamy siedzieć w jednym miejscu długi okres czasu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ganges Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Jakiś bug chyba, I czy on ci wykazuję ,że masz zero na koncie? Bo kasę można wypłacać tylko wieczorem, chyba po 22. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Kasę można wybrać między 20.00, a 20.45 ale jest skopany ten motyw bo w żadnej opcji nie zarabia kasy sprawdziłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Colego Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 (edytowane) Ok, o godzinach wybrania środków doczytałem na krótko po napisaniu posta. No cóż wychodzi na to że bankier, skoro nie zarabia, pozostaje tylko bankomatem do wymiany waluty elektronicznej na zwykłą - szkoda w 1.7 zdawało się, że to lepiej funkcjonowało. Edytowane 19 Sierpnia 2012 przez Colego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi