Yurek Opublikowano 30 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Wrzuć sejwa sprzed wejścia do Tuneli, ze dwa z Tuneli, jeden przed wejściem do Prypeci i autosejwa. Do tego dołącz folder "mod_parameters", wrzuć tą paczkę na serwer hostingowy. Pobiorę i spróbuję wejść do Prypeci u mnie na kompie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radrif Opublikowano 30 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Proszę bardzo... Save sprzed wejścia do tunelu, 3 w tunelu i autosave. http://przeklej.net/file_details/25266.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 30 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 @ Radrif Tu masz sejwy już w pralni w Prypeci: http://narod.ru/disk/63157218001.f51097cb229321ffb9e993cbeb425944/Radrif%20help%20JENOT.rar.html Udanej dalszej gry ;) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radrif Opublikowano 30 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Dzięki wielkie Ciągle mnie jednak męczy czemu u mnie nie mogło zaskoczyć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 31 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Też tak raz miałem... Postawiłem stalkera na innym kompie, wziąłem sejwy i zrobiłem tak jak teraz ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R4KET Opublikowano 1 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 (edytowane) Exp[b][/b]ression : fatal error Function : CInifile::r_section File : D:prog_repositorysourcestrunkxrCoreXr_ini.cpp Line : 502 Description : <no exp[b][/b]ression> Arguments : Can't open section '_r'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report Cześć, gram dalej w moda i przyznam, że tak dawno w Stalkera od dłuższego czasu nie wsiąkłem, lecz po zakończeniu kwesta dla naukowców w Jupiterze (rozłożenie 3-ech czujników anomalii), grę wywala (znaczy da się grać cały czas, lecz po ok. minucie następuje CTD). Pobrałem wszystko z forumowej wstawki bodaj narod głównie i gra chodziła w miarę płynnie na maksymalnych detalach, lecz teraz nawet na minimum błąd się pojawia wciąż. Co robić? Pozdrawiam! PS1: Załączam w linku zapis gry: http://www.speedysha.../savedgames.rar PS2: Cofnąłem się do save sprzed dwóch godzin i wszystko znów jest stabilne. Niestety, im dalej w las tym gorzej. Zaobserwowałem, iż kwesty brane od Trapera czy też przywódcy Świtu, w których trzeba wyeliminować spore grupy mutantów, powodują wylot. Co do Trapera, to tyczy się to tylko kwestów dodanych w modzie, bazowe od GSC działają bez zarzutu. PS3: Czy żeby modyfikować, niektóre egzemplarze broni (AS Val przykładowo) potrzeba znajomości tej broni w dzienniku? PS4: Posiadam osiągnięcie przyjaciel Wolności, lecz aby porobić trochę kwestów pobocznych wstąpiłem do Świtu. Teraz niektórzy członkowie Wolności otwierają do mnie bez powodu ogień (w tym Włóczęga, którego jeśli mnie pamięć nie myli może z nami wejść do Prypeci). Czy jest możliwość zjednania sobie Wolności ponownie, czy czeka mnie cofnięcie się w grzę i nie wstępowanie do Świtu? Edytowane 1 Grudnia 2012 przez R4KET Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurij Opublikowano 11 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 Gdzie mogę znaleźć to dla Nowikowa po dostarczeniu skanerów z Zatonu? A i jeszcze jedno gdzie mogę znaleźć ten artefakt dla Hermana po ewakuacji z Prypeci ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 12 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 @ Jurij Napisz co to jest to tajemnicze "TO dla Nowikowa" i jak nazywa się ten art dla Hermana, który masz znaleźć, bo nie pamiętam. A na pewno mam jakieś screeny, tylko nie wiem czego szukać ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2012 Ten artefakt dla hermana określał jako "nieznany" artefakt dostałem to zadnie w bunkrze zaraz po ewakuacji dostałem specjalny detektor do wykrycia tego artefaktu wyglądał jak detektor "niedźwiedź ( chyba)". A z tym Nowikowem to najpierw zebrałem mu na zatonie te zadanie ze zebraniem tych chyba czytników anomalii oddałem i kazał mi potem przynieść jakąś rzecz nie pamiętam już zbytnio jaką a na razie na stalkera wejść nie mogę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 13 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 @ Jurij Kwest we freeplay'u - przy pomocy detektora "Seraphim" znaleźć nieznane artefakty (najpierw jeden, potem więcej).Możliwe miejsca spawnu: ZATON:- anomalia Cyrk - spalone gospodarstwo - anomalia Kocioł - anomalia Żelazny Las JUPITER:- anomalia Popielisko - Kamieniołomy - zagajnik anomalii - przy Cementowni (tam gdzie jeden ze schowków Striełoka) PRYPEĆ:- przy Pralni- punkt ewakuacji B-28 (w pobliżu pomnika, przy zwalonym drzewie) - przy Przedszkolu, pośród anomalii na placu zabaw - między domami, blisko anomalii Leszczyna (Winorośl) Nowikow może od Ciebie chcieć "Narzędzia do pracy z detektorami". Znajdziesz je na terenie Fabryki Jupiter, na zewnątrz, na tej radioaktywnej budowli, co się wchodzi na nią po metalowych schodkach, a na samą jej górę po drabince. Wszystko już było tylko leniom się szukać nie chce. LD 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 A jest jakiś dodatek który usuwa to że technicy mogą naprawiać przedmioty do określonego poziomu? A i jakby był to mógłby ktoś wrzucić save już po zrobionych questach w dolinie mroku i początku misji w Magazynach wojskowych. I prosiłbym też żeby powiedzieć gdzie tego save wrzucić :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hrothgar Opublikowano 25 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 Klucz do furtki na bagna to gdzie jestt ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurij Opublikowano 25 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2012 (edytowane) W tym północnym posterunku w sejfie obok szafki. Oczywiście w kordonie Edytowane 25 Grudnia 2012 przez Jurij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gulgoi Opublikowano 10 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 (edytowane) Siema przy ogończy 1 wywala mi taki bład gdy trzymam np detektor albo śrube w rękach: Expression : fatal errorFunction : CInifile::r_stringFile : D:prog_repositorysourcestrunkxrCoreXr_ini.cppLine : 513Description : <no expression>Arguments : Can't find variable hit_power in [bolt] Edytowane 10 Lutego 2013 przez Gulgoi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fenix Opublikowano 9 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 Gdzie dokladnie znajde parametry zbroi Monolitu "Prorok"? Chcialbym zwiekszyc wytrzymalosc. Powinno to byc w outfit.ltx, ale tam nie moge znalezc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zubunt Opublikowano 2 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2013 Mam prośbę: dałby mi ktoś save'a z momentu jak się wchodzi na Zaton? Musiałem zrobić format a nie chce mi się od nowa po Kordonie i Bagnach śmigać. W miarę możliwości prosiłbym z abakanem w eq. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 6 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2013 Poszukam wieczorem u siebie. Może gdzieś taki save jeszcze mam... ;) Jeszcze nie znalazłem, ale szukam... Znalazłem takie dwa sejwy - mam nadzieję, że pomogą ;) SGM 2.2 + Jenot save.7z Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dubvangrup Opublikowano 12 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Czy ktos z Was ma problem z celownikiem do grozy? U mnie czarny ekran zamiast siatki :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r4plez Opublikowano 15 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 (edytowane) Witam miłośników Stalkera! Własnie zaczynam grę w SGM'a 2.2 po tym jak odbiłem się boleśnie od Mysery 2.0 (ca za dużo to nie zdrowo - jak dla mnie posunęli się za bardzo w utrudnianiu gry), ale do rzeczy: Jedno nie daje mi spokoju za każdym razem jak uruchamiam grę - główny ekran gry wygląda mizernie (ha!), grafika w tle pocięta i doklejona 2 razy. Wygląda to zupełnie inaczej jak ta z tematu Sigerous mod 2.2 wersja Jenot Edition PL a postępoweałem wg. zawartych tam instrukcji. Prosze o poradę czy coś źle zainstalowałem, czy tak ma być?Gram na monitorze 16:9 w 1920x1080 Edit: Zero reakcji.. Dzięki za kompletny brak zainteresowania :/ Edytowane 21 Września 2013 przez r4plez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurij Opublikowano 7 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Tak wygląda właśnie tło, nic w tym nie jest twojej winy tak już po prostu jest ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kieł Opublikowano 1 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 Mam mały problem z znalezieniem tego tajnego ładunku wojskowych. Poda ktoś namiary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apophis Opublikowano 1 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 Mam mały problem z znalezieniem tego tajnego ładunku wojskowych. Poda ktoś namiaryJeżeli masz na myśli ładunek na Bagnach to szukaj go w wagonach kolejowych na nasypie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jurij Opublikowano 1 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 (edytowane) Tylko uważaj na miny bo potrafią uprzykrzyć bardzo życie :D Edytowane 1 Listopada 2013 przez Jurij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demon6PL Opublikowano 3 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 (edytowane) FATAL ERROR[error]Expression : fatal error [error]Function : CInifile::r_section [error]File : D:prog_repositorysourcestrunkxrCoreXr_ini.cpp [error]Line : 502 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't open section 'soldier_izol_1_outfit'. Please attach [*.ini_log] file to your bug reportPoratuje ktoś ? Z tego co widzę i rozumiem jest z jakimś pliczkiem od stroju żołnierza problem, ale czy muszę pobierać od nowa całość czy można temu jakoś inaczej zaradzić ? Edytowane 3 Grudnia 2013 przez Demon6PL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 24 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2013 Ma ktoś do tego moda solucje? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi