czernobyl10 Opublikowano 20 Września 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Autor zapowiada wypuszczenie patcha na błędy zgłaszane przez graczy. Za ap-pro.ru 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 21 Września 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 (edytowane) Trzymaj @czernobyl10 rękę na pulsie. Jak sytuacja się unormuje, to bierzemy się za spolszczenie. Grałem trochę i też zauważyłem błędy i to spore. Np. Nazwy postaci były nie takie same w zadaniu i w opisie. Kilka słów o początkach moda. Zaczynamy w laboratorium X-18 w małym pomieszczeniu z lodówką. Zbieramy wszystko z trupów i skrzynek. W dole łazi minigigant i bibliotekarze. Warto zaryzykować i lecieć przeszukać zwłoki naukowca. Lecimy do wyjścia i podnosimy teleport. Rozmawiamy z Wiktorem Nawarro, który prowadzi nas do Kordonu. Jeżeli wybraliśmy wersję z "Limitem udźwigu plecaka", to dostajemy więcej pieniędzy i unikalną broń z Victorem Navarro (Spas 12). W wiosce nowicjuszy wiele zmian. Warto ją dokładnie przeszukać. Można wymieniać się na przedmioty. U Ekologów (w piwnicach) można zamówić unikalne przedmioty, broń, pancerze lub ulepszyć artefakty. U Sacharowa nie tylko handlujemy, reperujemy i dostajemy zadania. Można wymieniać arty i kryształy na przedmioty. Naznaczony co jakiś czas odzyskuje urywki pamięci. Pojawia się wtedy w plecaku mózg. Jeżeli umieścimy go w slocie, to pojawi się zdjęcie terenu, gdzie GG schował coś cennego. Część zabitych wrogów zamienia się od razu w zombi. Trzeba uważać, jedno uderzenie i koniec. Edytowane 23 Września 2012 przez smox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 3 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 (edytowane) Mam problem. Wylatuję ma pulpit podczas wczytywania gry. FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : fatal error [error]Function : CInifile::r_string [error]File : E:stalkerpatch_1_0004xrCoreXr_ini.cpp [error]Line : 352 [error]Description : <no exp[b][/b]ression> [error]Arguments : Can't find variable ammo_class in [af_burn_crystall] Proszę o pomoc. Edit: Rozwiązałem ten problem. Otóż na pewnym etapie gry znajdujemy - eksperymentalne naboje. Pojawia się zadanie, by je odnieś do Sacharowa lub Łukasza. Po oddaniu naboi problem znika. Nie usunąłem tego postu, bo może komuś się to przydać. Edytowane 3 Października 2012 przez smox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 6 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Równolegle ze @Smoxem przechodziłem mod - obecnie klepię we free play. Na stronie macierzystej moda pojawił się poradnik "100% przejścia moda". Spieszę z ostrzeżeniem: gracz nie wykonał prawie połowy zadań, a spośród wykonanych część zrobił "byle jak" - nie zwracając uwagi na alternatywne rozwiązania. @Smox po obejrzeniu poradnika doszedł do wniosku, że autor rzeczonego, robi psią przysługę Autorowi moda. Mod jest bardzo fajny, dość trudny i posiada rozwiązania niespotykane dotąd w innych modyfikacjach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 6 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 (edytowane) @Cichy ma rację, autor wideo-poradnika - 100% прохождение сюжета NW v2.3 BE niejaki Smart5112 nie popisał się zbytnio. Ten młody człowiek co prawda ukończył moda, ale delikatnie mówiąc nie przykładając się zbytnio. Miał problemy z prostymi sprawami i szczerze mówiąc, gdybym ja tak grał, to wstydziłbym się to udostępnić. Mod jest świetny, mało jest modów w które grałem kilka razy, a tego zaczynam właśnie od nowa. Mam też zamiar go spolszczyć. Edytowane 6 Października 2012 przez smox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 6 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 posiada rozwiązania niespotykane dotąd w innych modyfikacjach. Możesz to rozwinąć jakie to są rozwiązania? Mod jest świetny, mało jest modów w które grałem kilka razy, a tego zaczynam właśnie od nowa. Mam też zamiar go spolszczyć. Może jednak się skuszę na niego Dobra wiadomość że idzie spolszczenie "w ruch". Taka mała ode mnie rada, z tego co zauważyłem część [lub większość] tekstu występuje w innych modach, może wykorzystać tamte pliki dla zaoszczędzenia czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 6 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Oddziaływanie psychiczne na postaci w trakcie wykonywania zadań. Możemy osobę nastraszyć lub zabić (wydając polecenie do wyboru). Za to dostajemy medale. Wciskając klawisz tab aktywujemy konsolę. W niej mamy: teleportację, pieniądze, unikatowy przedmiot, nowy dialog z Sidorem/ Barmanem, aktywacja unikatowego zadania, wezwanie zombi. Są dwie kolumny - jedna za medal za strach a druga za zabójstwo. Po osiągnięciu wszystkich kolejnych "osiągnięć" możemy kupować medale strachu lub zabicia i wykorzystywać do woli. Część zadań nie można wykonać np. bez teleportacji (zasięg 5m). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 6 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 Taka mała ode mnie rada, z tego co zauważyłem część [lub większość] tekstu występuje w innych modach, może wykorzystać tamte pliki dla zaoszczędzenia czasu. Chciałbym @Junx, by tak było. Oczywiście jest trochę "starego" tekstu, ale większość jest całkiem nowa. Nowe zadania, nagrody, umiejętności, artefakty, broń, a nawet SMS-y. Czekam tylko na patcha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 4 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 Nowy link do moda w postaci wypakowanej "gamedata" + xrgame.dll + user.ltx http://uploading.com/files/get/5d5mmfe5/Nature_Winter_v2.3_Black_Edition.7z PS. Można dodać do 1 postu :thumbsup: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 @Junx link dodany do pierwszego postu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 8 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Zaczynamy z metkem58 polonizację tego moda. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 8 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Wyśmienita wiadomość :) Czekam na polonizacje tego moda, żeby móc sobie w niego zagrać bo jakoś pa ruski mi nie przypadł do gustu. Panowie zapewne będzie Wam lepiej polonizować z wypakowaną "gamedata", którą dodałem dwa postu wyżej :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kalib99 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Wiadomość z rana jak śmietana !!! Czekam z niecierpliwością! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2012 Tak, potwierdzam przystąpienie do polonizacji tegoż moda i zasysam gamedata z @Junxa linka. Sądzę, że @scigacz1975 nas wesprze swoimi dobrymi pomysłami w urozmaicaniu moda. Początek moda zapowiada się jako bardzo trudny, bo witają nas dwaj bibliotekarze (czy to łamignaty) i jeden nibyolbrzym, krążą po pomieszczeniu laboratorium, tam gdzie leży drugi naukowiec. Trudno dojść do jego ciała, by zabrać L-85 i trochę wyposażenia. W innych pomieszczeniach też można coś znaleźć, np. 2 Ogniste kule, 2 Krople, Kotlet, Kulebiak, kałach, bodajże kombinezon Świt, apteczki, bandaże i inne duperele potrzebne w grze, bo myślę, że z tym wszystkim może być problem. Proszę więc o cierpliwość, bo sporo nowego w tym modzie, a co za tym idzie i sporo roboty. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Koksar Opublikowano 10 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 W skarżysku zima :) a kiedy jest panowana data wydania moda ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 10 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 Dopiero zaczęliśmy i nawet w przybliżeniu nie jestem w stanie podać daty ukończenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 W skarżysku zima :) a kiedy jest panowana data wydania moda ? Nie chcę być niegrzeczny, ale czy kiedykolwiek zaglądałeś w pliki modów? Jeśli nie, to zajrzyj, a zorientujesz się, ile to jest roboty i być może, nie będziesz się pytał o termin ukończenia polonizacji moda, gdy tylko on zostanie zaczęty przez tłumaczy. Sorki, ale to Twoje zapytanie, nie było na miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 10 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 @ Koksar: Bez obrazy, ale @ Mietek58 ma rację mod jest "bogaty" w nowe pomysły, zadania jak i dodatki, więc jak dla mnie to 2 miesiące zejdzie co najmniej na polonizację moda. @ Mietek58: Skoro już zaczęliście polonizację moda to mam dwa pytania: 1. Mój link był kompletny? Chodzi i pliki z moda jak i systemowe, czy nic nie pominąłem przy pakowaniu jak i sam mod czy był kompletny bo wiesz sam, że można o czymś łatwo zapomnieć. 2. Czy przeglądaliście moda "całego"? Bo do tłumaczenia też będą teksturki z tego co zauważyłem to jedna na pewno będzie, ale czy więcej to nie wiem bo to tak na szybkiego przeglądanie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 (edytowane) @Junx, wszystko pobrałem w komplecie i jestem zadowolony, bo wszystko działa. Co do teksturek, to już robota dla @scigacz1975, a on jest w tym dobry, bez kitu. Co do @koksara, to chyba się nie obraził, a jeśli się poczuł urażony, to sorki. Gdyby jednak wiedział, ile to plików trzeba przerzucić i przetłumaczyć, a nieraz i przerobić, to nie zadałby pytania w kilka dni po rozpoczęciu prac nad modem. Proszę wybaczyć, Copperfieldami nie jesteśmy. Są mody, co mają sporo plików, do których spokojnie można przerzucać spolszczone już pliki tekstowe, ale tak, jak w tym przypadku, powsadzano tyle nowości, że głowa mała i jeszcze dziwne nazewnictwo niektórych rzeczy. Nie uskarżam się na ogrom pracy, bynajmniej przeciwnie - wciąga mnie trudność w polonizowaniu modów i dlatego tu jestem. :thumbsup: Jeśli w grze komuś będzie dokuczać niemożność brania większej ilości zdobyczy (w modzie jest ograniczenie ilości rzeczy), tj. artefaktów, broni, amunicji i innych dupereli, mam na to lekarstwo i jak ktoś chętny, to proszę pisać na PW, lub nawet tutaj mógłbym podać, jak to nie będzie przeszkodą. Jak już pisałem we wcześniejszych postach, mod z charakterem i nie dla sercowców. Nad modem poświęcam sporo czasu, bo zima i szybko ciemnieje na dworze, więc polonizację postaramy się zrobić, w jak najkrótszym czasie, byście mogli się delektować, tym nader trudnym i fajnym modem. To tyle by było. Edytowane 11 Grudnia 2012 przez metek58 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Koksar Opublikowano 10 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 Metek58 nie obraziłem sie :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Gdzie szukać dziennika Johna Winchestera? Zadanie jest ale wskazówki brak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 14 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 W barze. Fragmenty leżą na podłodze i w szafce. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 14 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 A ja miałem coś takiego: - Critical: SMapLocation binded to non-existent object id=221 FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : false [error]Function : CGameGraph::distance [error]File : e:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrgamegame_graph_inline.h [error]Line : 96 [error]Description : There is no proper graph point neighbour! stack trace: Zapomniałem coś wypakować czy coś innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Wiesz co - ja sobie wrzuciłem od razu shadery które dodawałem do RMA i z grafiką nie mam żadnych problemów (70 FPS w porównaniu do maks. 40 w RMA) - ale za to zdarzyło mi się parę błędów związanych z brakiem wpisów #include w system.ltx - Coś mi się wydaje że autor mógłby jakiegoś patcha jednak wypuścić. A tak swoją drogą - chciało by się komuś zrobić polski poradnik do tego moda? Znowu utknąłem z fabułą, może po pełnym spolszczeniu pójdzie lepiej :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 24 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 Macie od nas, czyli od smoxa, metka58 i scigacza1975 prezent po choinkę - spolszczenie tego moda. 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.