Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Po przejściu moda Zakamarki Prawdy czas na coś nowego. Zapowiada się fajnie  :happy:

Dołączona grafika

EDIT:

Pograłem trochę ale coś jest nie tak.

Gdy biorę np. ze skrzynki apteczkę to nasz NPC ją od razu używa. Dotarłem do baru gdzie Naznaczony mnie odprowadził, na stołach leżała wódka/chleb, i jest tak samo jak z apteczką, bohater zamiast schować te rzeczy do plecaka to używa. 

Miał ktoś z was coś takiego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się dzieje, gdy jest pusty slot pistoletowy.

Aby zjeść, wypić itp. trzeba do tego slotu wstawić np. chleb. Aby zabierane ze skrzynki lub trupa apteczki czy jedzenie nie było  natychmiast spożytkowane, trzeba do niego wadzić choćby mapę.

A jak pamiętam, też tam wkładamy apteczki, gdy sami ich chcemy użyć. Trochę czasu minęło ( i sporo modów ) gdy w nią grałem, ale chyba klawisze szybkich  slotów działały, po zdjęciu z nich z "widoków".

Agrael - no to jeszcze wstaw własny awatar, będziesz miał komplet.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam dużo czasu z powodu zaległości w pracy, ale postawiłem moda z dopełnieniem i mam pytanie do tych co grali lub grają w moda...jaką postacią ciekawiej zacząć grę. 

Nie chcę korzystać z szczegółowych poradników by nie psuć sobie zabawy, jest w  poście nr 29 ogólny opis tłumaczony przez @kondotier który rzuca trochę światła na początek, a potem zobaczymy.

//

Pytanie do @Yurek..Czy zamknąłeś już tłumaczenie tego moda. Pytam bo może trafię na jakieś literówki... :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

malakas - jeśli zaczniesz grac stalkerem, to stracisz spora część moda. Bo po dojściu do Prypeci, możesz zmienić zdanie i porzucić służbę na rzecz stalkerki. Oś fabularna się nie krzyżuje. A jak zaczniesz odwrotnie, to gdybyś w następnej kolejności nową grę zaczął od żołnierza, to trafisz na te same zadania, a to już nie będzie zbyt ciekawe. Zaczynając żołnierzem, startujesz z jakim takim wyposażeniem, stalker idzie jako gołodupiec i przez to mogą wystąpić problemy jak w #110 i #111. Brak wyposażenia u stalkera, może skutecznie utrudnić nie grę, ale obsługę GG. Mnie, zanim się połapałem co jest grane, potrafi nawet zjeść mapę :teehee: . Jesli jednak gra żołnierzem, z tego czy innego powodu Ci się nie spodoba, zawsze możesz wrócić do stalkerowania.

Szczerze mówię, że moda nie dokończyłem, przerwałem w połowie, grając raz jako stalker, a raz jako żołnierz, ze względu na ciągle wprowadzane fixy i dopy, niezbyt dopracowane i psujące grę. Jeden z nich potrafił postawić anomalie w środku Skadowska, przed kwestowymi NPC. Teraz cierpliwie czekam do jesieni, na wersję alfa.

Ale to co jest, na pewno jest grywalne, stabilne i do przejścia. Tak że, niecierpliwi mogą spokojnie grać.

 

DODANO: Podczas zmiany lokacji, kiedy miałem włączony noktowizor, następowały u mnie wyloty bez loga, a save zrobiony przed teleportacją nie działał. Musiałem wgrywać poprzedniego. Wyloty ustały, gdy przed zapisem wyłączałem noktowizor i teleportowałem się bez niego. Na nowej lokacji zapis i włączenie noktowizora, o ile tam był potrzebny.

Edytowane przez kondotier
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

To już chyba ostatni patch do polonizacji moda - patch 03

Jest kumulatywny. Zawiera w sobie poprzednie patche.

Nowa gra nie wymagana.

Zawiera sporo poprawek tłumaczenia i pewną drobną poprawkę, która pozwala nam nie iść do aresztu po pójściu na "piwko" z piękną porucznik Stokes ;)

Ale żeby nie było za łatwo, trzeba dwukrotnie prawidłowo odpowiedzieć na jej pytania a i tak wywalą nas za to z szeregów Wojskowych i staniemy się Cywilem :(  (ale szpej nam zostawią i nie zamkną w areszcie, skąd nie udało mi się nigdy wydostać :D) 

 

Patch 03 do polonizacji moda Alternatywa do pobrania z linka w pierwszym poście i poniżej:

http://yadi.sk/d/DFC1h9rQ6ro9O

OBOWIĄZKOWY !!!
Nowa gra nie konieczna !!

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. rozpakowujesz i uruchamiasz instalator AlternativA_1.1_01.rar

2. rozpakowujesz i uruchamiasz instalator AlternativA_1.1_02.rar

3. do folderu "bin" wrzucasz plik xrGame.dll 

4. instalujesz DOPĘ (dopełnienie)

5. rozpakowujesz i instalujesz polonizację Alternatywa 1.1 + DOPA PL [zawiera fix 1.1 i fix 1.2] (14.06.13)

6. rozpakowujesz i instalujesz Patch 03 do polonizacji (dla wersji z DOPĄ)

 

I gotowe. Można grać :D

Ostatnia misja w scenariuszu, gdy gramy jako Wojskowy, to normalnie Obcy - Decydujące starcie.

Co prawda w innej scenerii, ale bez PKM  i jakichś 2000 naboi do niego, to lepiej nawet nie próbować jej zrobić. 

No i żeby dotrzeć na miejsce akcji trzeba się nieźle nagimnastykować, bo jako wojskowy przez Bar nie ma mowy żeby dało się przejść.

Trzeba znaleźć sobie inną drogę do celu ;)

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mam oto taki problem, a mianowicie nie mogę się teleportować z Zatonu do Przedsionka mimo, że wszystko opróżniłem... no prawie wszystko, bo została mi fleszka Żwawego i Dokumenty z Posterunku Wojskowego na Kordonie...ni jak nie mogę się tego pozbyć...może mi ktoś podpowie, jak to rozwiązać, bo już trzeci raz nie chce mi się cofać w zapisach...

....Dziękuję bardzo....za zainteresowaniem się moim problemem, który już się zdeaktualizował...jednak na pomoc większości forumowiczów nie ma co liczyć....pozdrawiam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Jerczi

 

Nie zawsze jest czas wszędzie zajrzeć i na wszystko odpowiedzieć od razu. Miej trochę wyrozumiałości kolego. 

Nie da się tłumaczyć nowych modów jednocześnie odpowiadając na coraz to więcej pytań userów.

 

A teraz odpowiedzi: 

Przedmiotów kwestowych, które wymieniłeś nie pozbedziesz się bez grzebania w plikach.

Co do nie działającego teleportu, to nie mam pojęcia, co jest u Ciebie nie tak. U mnie działa za każdym razem i nawet broń mogłem przemycać... :blink:

 

Podeślij mi sejwa, zobaczę jak bedzie u mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Yurek

 

Przepraszam za moją niecierpliwość, ale jak Cię gra wciągnie i nie możesz problemu rozwiązać, to człowieka ponoszą nerwy...ten problem rozwiązałem, ale mam kolejny, a mianowicie po znalezieniu ostatniego schowka Chemika wg poradnika powinienem udać się do Przedsionka (Przedzone) i spotkać się z Naznaczonym...a tu kicha, bo nie ma w ogóle dialogu z nim, który by pozwolił na kolejne zadanie np. spotkanie się z Anarchistą itd....Nie wiem co dalej robić... :wallbash:  :wallbash:  :wallbash: 

Edytowane przez jerczi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

@ jerczi

 

Jak chcesz, to mogę Ci podesłać sejwa z mojej gry z tego momentu, lub jego pobliżu ;)

Sprzęt miałem już wtedy wypasiony, więc stratny nie będziesz  ;)

Jakby co przypomnij mi na PW.

Proszę bardzo, oto kilka sejwów z tego momentu gry - przed rozmową z Naznaczonym, po której mamy iść do Anarchisty.

jerczi.7z

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.